quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
Ik zal 'm zelf maar even inkoppen:
[afbeelding]
Nee, jij bent de knapste.
Je hebt dat stukje wenkbrauw onder je lip zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hee ja, nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt dat stukje wenkbrauw onder je lip zitten.
Ik wou (serieus) ook al een plaatje van bert plaatsen, maar achteraf vond ik dat toch iets te voor de hand liggend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef echt het volgende:
[url] http://www.lyonpuppets.com/bert.gif [/url]
GMTAquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:37 schreef Jordy-B het volgende:
Waar blijft Knut?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:45 schreef Het_Biertje het volgende:
http://jokes.cypressmedia.com/supergreg.htm
Damn.. een monobrauw is gewoon fakking lelijk. Ik geef TS groot gelijk dat ie klaagtquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:48 schreef thomastux het volgende:
heey, repesct my monobrauw!
zeikerd...(dit is eigenlijk wel een goed voorbeeld van zinloze disciminatie gebaseerd op persoonlijk estetisch rolmodel)
alles beter dan voetbal!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef Djekko het volgende:
[..]
Damn.. een monobrauw is gewoon fakking lelijk. Ik geef TS groot gelijk dat ie klaagt
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef thomastux het volgende:
[..]
alles beter dan voetbal!
(heey, jij werd als eerste persoonlijk)
hmm, m'n bril markeerd het wat, en mssn heb je wel een punt ja, maar ik ga dus niet zitten te epilerenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:55 schreef Djekko het volgende:
[..]![]()
Niet persoonlijk bedoeld ofzo hoorMaar een monobrauw staat bij iedereen lelijk.. het ziet er onverzorgd uit
Harsenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:56 schreef thomastux het volgende:
[..]
hmm, m'n bril markeerd het wat, en mssn heb je wel een punt ja, maar ik ga dus niet zitten te epileren
oeh, heb nog een harsset onder m'n kussen liggen jaquote:
Wat voor creatuur is dat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:42 schreef Mr. Orange het volgende:
Er kan er maar 1 de beste zijn: SuperGreg
[afbeelding]
Kan beide.quote:
Kan je de foto ergens anders hosten, ik ben gebanned van sugadudes.nlquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:43 schreef Koalabier het volgende:
CHECK DIT:
http://www.sugababes.nl/a_LayD_4u/pics
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Tis dat onder je kinquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze er serieus zo bijgelopenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je de foto ergens anders hosten, ik ben gebanned van sugadudes.nl.
http://tinypic.com/
Gebruik tinypic, ik zie niks... je mag niet hotlinken ofzo van imageshack.quote:
Kut forums ook altijdquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik tinypic, ik zie niks... je mag niet hotlinken ofzo van imageshack.
Oe sexyquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Kut forums ook altijd![]()
[afbeelding]
Nou, het was eigen meer voor haar rol in Fridaquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft ze er serieus zo bijgelopen? Wie heeft dat haar geadviseerd?
Damn sexyquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nou, het was eigen meer voor haar rol in Frida![]()
De vrouw op die laatste foto is een schilderij van de echte Frida![]()
Hahahaha check die plamuur die over haar gezicht is gesmeerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Kut forums ook altijd![]()
[afbeelding]
niiiihquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:41 schreef BGN het volgende:
Beter één wenkbrauw op je gezicht dan tien in de lucht.
De grote foto heb ik helaas niet meer. Alleen deze nog maar, de avatar van knutkloon.quote:
* thomastux opslaatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gek dat ik deze nog niet voorbij heb zien komen:
[afbeelding]
quote:I'll never forget when I went on a date and the girl/boy said, 'Is that a moldy pickle on your forhead, or are you like, a total freak?' I removed the pickle for the rest of the night. NOW I realize that my monobrow is special, and I was crazy to try to hide it under a pickle. It's what makes me different and, in my opinion, better than other people. What others think about me is none of my business.
Why, did you hear something?
[If ever someone was crying out for a mullet, it's this guy.]
quote:
'k Wou idd net zeggen: daar hebben ze van die tangetjes voor, hoorquote:
Dank jequote:
Liever dat dan zo'n monobrow.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:14 schreef FoxHunter. het volgende:
Ik dacht dat TS dit bedoelde:
[afbeelding]
Is die ene links ook ashanti?quote:
Dan sorry hoor, wat is zij walgelijk! Zou Beyoncé er ook zo uit zien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |