Gebruik tinypic, ik zie niks... je mag niet hotlinken ofzo van imageshack.quote:
Kut forums ook altijdquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik tinypic, ik zie niks... je mag niet hotlinken ofzo van imageshack.
Oe sexyquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Kut forums ook altijd![]()
[afbeelding]
Nou, het was eigen meer voor haar rol in Fridaquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft ze er serieus zo bijgelopen? Wie heeft dat haar geadviseerd?
Damn sexyquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nou, het was eigen meer voor haar rol in Frida![]()
De vrouw op die laatste foto is een schilderij van de echte Frida![]()
Hahahaha check die plamuur die over haar gezicht is gesmeerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Kut forums ook altijd![]()
[afbeelding]
niiiihquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:41 schreef BGN het volgende:
Beter één wenkbrauw op je gezicht dan tien in de lucht.
De grote foto heb ik helaas niet meer. Alleen deze nog maar, de avatar van knutkloon.quote:
* thomastux opslaatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gek dat ik deze nog niet voorbij heb zien komen:
[afbeelding]
quote:I'll never forget when I went on a date and the girl/boy said, 'Is that a moldy pickle on your forhead, or are you like, a total freak?' I removed the pickle for the rest of the night. NOW I realize that my monobrow is special, and I was crazy to try to hide it under a pickle. It's what makes me different and, in my opinion, better than other people. What others think about me is none of my business.
Why, did you hear something?
[If ever someone was crying out for a mullet, it's this guy.]
quote:
'k Wou idd net zeggen: daar hebben ze van die tangetjes voor, hoorquote:
Dank jequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |