Last van je spiekoog ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:48 schreef Vom het volgende:
Ik ga trouwens maar eens pitten, kom er net achter dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn
Moedig hem niet aan zeg, 600 posts per dag is al meer dan voldoende.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Tong ouwe nachtuil.... ga je weer quizen op dit uur ?
Bisschopshouding...quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:40 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, ook weer in me ouwe staadsjie... kom ik binnen pak ik koffie, vragen ze :
(er zitten dan zo'n 12 doktersass.) hey, jij zit toch in je "bruidsdagen" ?
Weet jij soms wat de bisschopshouding is!![]()
Koffie.. heb veel koffie nodig..quote:
Oke... dat je daar op letquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:31 schreef Lionheaad het volgende:
Liep hier net iemand binnen met een hele grote bobbel in z'n broek.![]()
Vlak daarvoor was hier een zeer leuke secretaresse aanwezig
Viel wel heel erg op...strakke broek enzo...quote:
oo oke op die manier..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Viel wel heel erg op...strakke broek enzo...
Misschien komt het dat ik recht voor de deur zit...![]()
Ik wist niet dat je samen met SCH bent gegaan!quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:40 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens mijn foto's van 't trosmuziekfeest staan online
http://www.tros.nl/?url=PHP/gallery/24
ken jij dat jochie dat steeds krabbels op het shirt laat zetten??quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke op die manier..
Zo ik heb vandaag echt geen zin om te werken
trouwens mijn foto's van 't trosmuziekfeest staan online
http://www.tros.nl/?url=PHP/gallery/24
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je samen met SCH bent gegaan!
[afbeelding]
Nope..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ken jij dat jochie dat steeds krabbels op het shirt laat zetten??
af en toe is de kwaliteit echt bagger
oja ik zie het ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
Zie trouwens dat je echt klaar bent bij de Tros....er staat al een vacature voor een stagair cuberchannel
Maar je blijft studentquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:00 schreef Vom het volgende:
Ja doe maar, me kop bonkt een beetje en me tong is van leer
succesquote:
*plop*quote:
quote:
man, 57 jaar, grijze haren, bierbuikquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Enneh Lion, die bobbel, stuur die maar ff deze kant op dan
Gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
rondje van me vader
Vom, legt al vast beslag op de George Best Award van volgend jaar
afgelopen nacht nog even naar de herhaling gekeken, wel een aardige uitzendingquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:04 schreef JaWi het volgende:
Uitzending KRO Netwerk woensdag 27 juli 2005
Te gast is Henk Kesler, voorzitter van de sectie betaald voetbal van de KNVB. Een gesprek over de macht van Cruijff, over de invloed van het grote geld en ook over zijn enorme ergernis: het hooliganisme. Het zijn er slechts 2000 die het voor iedereen bederven. "We weten wie het zijn, maar de overheid treedt te veel te slap op", aldus Kesler.
Netwerk, woensdag 27 juli, Nederland 1, 20.30 uur.
Voor wie het gemist heeft:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=vcbnhBsHEbGcZtHjImlY
Nee johquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
afgelopen nacht nog even naar de herhaling gekeken, wel een aardige uitzending
jij zit ook bij 1 van die 2000 zeker![]()
Je top 100 al af?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
afgelopen nacht nog even naar de herhaling gekeken, wel een aardige uitzending
jij zit ook bij 1 van die 2000 zeker![]()
bij de Belastingtelefoon dus het sluit mooi aan bij mijn studiequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:56 schreef Bluezz het volgende:
wat voor bijbaan Dndiek
Ik ga mijn aangifte maar eens invullenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
bij de Belastingtelefoon dus het sluit mooi aan bij mijn studie
Ik kan idd beter de stekker er zélf uittrekken voordat jij het voor me doetquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:56 schreef Bluezz het volgende:
JustEvil, trek je stekker der nou maar uit
Ik ga ff piese
moet nog wat films zien die ik hier heb staan.quote:
Niet slopen hè...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is mijn pc dood. Hij doet niks meerDan maar op die van Noca...
JM en jij moeten echt Tong ff bellenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is mijn pc dood. Hij doet niks meerDan maar op die van Noca...
Augustus is over 3 dagen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet nog wat films zien die ik hier heb staan.
Maar nog tot in augustus tijd daarvoor
In het lijstje van vorig jaar zal wel het een en ander veranderen![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Eilanden het volgende:
Go Clautje Go Clautje Go Clautje
Feli! Een stap dichterbij!
Marketingassistente!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef Bluezz het volgende:
CLAUWWWWWWWW HEEEEEEEEEE goed man, wat is t ook alweer voor baan?????![]()
20 augustusquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Augustus is over 3 dagen.
Komt Sin City er ook in?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:15 schreef clauwheee het volgende:Net gebeld!
Ik mag op tweede gesprek....MORGEN AL!
En ze zei: 'Als het gesprek verder goed verloopt, kunnen we gelijk een overeenkomst tekenen'![]()
![]()
snel zien!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
20 augustus
heb hem nog niet gezien![]()
regio 1 versie staat in bestelling, komt 16 aug pas uit
...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
i know![]()
maar mijn nummer 1 all time verslaat hij niet![]()
Dat klinkt positief.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:15 schreef clauwheee het volgende:Net gebeld!
En ze zei: 'Als het gesprek verder goed verloopt, kunnen we gelijk een overeenkomst tekenen'![]()
![]()
Christine le Duc toch?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor producten of zo clau waar je voor markedingest?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben een C, een L, een A, een U, een W, een H, een E en nog een heleboel EEEE's!
Goeiemiddag!
* just me zit nu vanaf "boven" te HoolSCHENquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JM en jij moeten echt Tong ff bellen
08-80808080
Online vacaturebankquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor producten of zo clau waar je voor markedingest?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef just me het volgende:
* just me zit nu vanaf "boven" te HoolSCHEN
Yeahquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:15 schreef clauwheee het volgende:Net gebeld!
![]()
M'n 15 euro was er in no time doorheen (ook door iets verkeerd aan het klikken), daarna maar even gratis wedgeld gespaard.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
net heel even aan het gokken geweest online 4 euro winst maar oh wat verslafend
ben er maar mee gestopt want anders ben ik ook zo alles kwijtquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n 15 euro was er in no time doorheen (ook door iets verkeerd aan het klikken), daarna maar even gratis wedgeld gespaard.
Heel verstandig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben er maar mee gestopt want anders ben ik ook zo alles kwijt
* just me is zooooooooo goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:48 schreef just me het volgende:
Mijn d blijft hangen. Nu de "d" ingedrukt met de punt van 'n schaar
ga maar eens snel zien danquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:37 schreef pfaf het volgende:
[..]How obvious, die heb ik overigens nog nooit gezien..
Ik begin er steeds minder zin te krijgen me daar te melden golfer; maar het zal wel moetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef golfer het volgende:
Middag!
CWI deel 2: bellen, nogmaals bellen. Meneer ik stuur u een mailtje met instructies voor online inschrijven. Geen mail. Nog een keer bellen. Half uur later toch mail. Formulier invullen dat gemaakt is voor mensen met een paar jaar werkervaring en waar ik onmogelijk mijn 32 jaar werkervaring en al mijn banen op kwijt kan. Enfin paar uur later nu en de zaak maar verstuurd. Morgen maar even nabellen voor persoonlijke afspraak, want ik heb er weinig vertrouwen in dat het CWI het allemaal snapt.
Je moet je daar al melden op het moment dat je weet dat je eventueel werkloos dreigt te worden, just me, dus wacht er niet te lang mee anders loop je kans dat je geen recht op WW hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:34 schreef just me het volgende:
Ik begin er steeds minder zin te krijgen me daar te melden golfer; maar het zal wel moeten![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef just me het volgende:
Zandmannetje, succes met het verhuizen
![]()
ik heb gisteren de brief van de TU binnengekregen en zal inderdaad snel contact moeten opnemen want per 1-9 is mijn ontslag een feit!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je daar al melden op het moment dat je weet dat je eventueel werkloos dreigt te worden, just me, dus wacht er niet te lang mee anders loop je kans dat je geen recht op WW hebt.
Formeel ben ik ook nog niet werkloos, maar ik schrijf me toch maar alvast in.
ik lurkte gewoon "achter" . Ik was je niet aan het stalken hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar lurk jij dan?
Is niet doorgegaan iig vandaag, uiteindelijk geen auto met trekhaak voor de aanhanger weten te vinden. Plus dat degene met wie ik op pad zou gaan wat minder leuk nieuws omtrent zijn opa heeft gehoord vandaag...
Veel Plundra-plezierquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:26 schreef just me het volgende:
ja inderdaad en daarom ga ik nu naar Ikea toe
Hmm das vervelend... grappig dat je meteen de uitslag weet..quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste tentamen niet gehaald
Wel nog een redelijk gevoel aan overgehouden, derde keer zal het echt wel lukken
Nu maar weer leren voor die van morgen.
Da's Jammer...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste tentamen niet gehaald
Wel nog een redelijk gevoel aan overgehouden, derde keer zal het echt wel lukken
Nu maar weer leren voor die van morgen.
JM achter het raam en ik de pooier uithangen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:54 schreef Bluezz het volgende:
JM en Golfer, allebei per 1-9![]()
Misschien iets samen opzetten?
Bijna een half uur, wat ergquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
JM achter het raam en ik de pooier uithangen?
Nog 5 minuten en CT is binnen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef pascalheister het volgende:
zo nieuwe netwerkkaart zit ook in de pc, kan die straks de snelheid van me netwerkkaart in me nieuwe pc ook aan
DE film van PH volgens mijquote:
Is goed, heb nog een zak doritos, een pak melba toast, een bakje paté en een half krat bier. Zal de tv zo weer even aan de pc aansluiten, ff inkomen met Sin City...quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je hem nou al gezien sien?
wattes?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Nee.... moet hem nog ff downloaden..
Scareface heb ik al wel gezien
gelijk er overheen gaan...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Over een half uurtje huisje kijken!
Maartje maar thuisgelaten, anders is mijn hele onderhandelingspositie naar de klote.
"Ow, wat een grote kamer, kijk wat een mooie keuken, ooooo die tuin"
Dank je schat!![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
gelijk er overheen gaan...
de plavuizen zijn hol....zit geen lijm onder
ben allergisch voor huisstofmijt, dus de vloerbedekking moet eruit.
de tegeltjes van de keuken zitten scheef...
geen dubbele beglazing?? wat is dit voor oude meuk in de meterkast??
hoe oud is die ketel, 15 jaar??
Kijk je hebt er ervaring mee ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
gelijk er overheen gaan...
de plavuizen zijn hol....zit geen lijm onder
ben allergisch voor huisstofmijt, dus de vloerbedekking moet eruit.
de tegeltjes van de keuken zitten scheef...
geen dubbele beglazing?? wat is dit voor oude meuk in de meterkast??
hoe oud is die ketel, 15 jaar??
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk je hebt er ervaring mee ?
En waar zijn die foto's ?? wij wachten eropquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:12 schreef VoreG het volgende:
Zo weer terug van Utrecht, m'n kamer nog eens goed bekeken en foto's ervan gemaakt
Er moet alleen nog wel een muur doorgebroken worden enz. Maar dat wordt allemaal wel geregeld
Kijk dat is altijd makkelijk... nou ja voorlopig hoef ik nog niet op huizenjacht...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en had een goede makelaar en m'n schoonpapa timmerman bij me
![]()
Moet ze nog op mn pc zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En waar zijn die foto's ?? wij wachten erop
nee hoor, gewoon een kruisjequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aub
[afbeelding]
Hij's wel wat groot
ik zie het.. jammer was wel een grappig plaatjequote:
Het was ook bedoelt voor SCHquote:
Veel succesquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:36 schreef Lionheaad het volgende:
zooo, gauw naar huis. Daarna naar nieuwe huis voor "oplevering"
Meterstanden opnemen enzo...
Daarna naar keukens kijken
Morgen om 08.00u sleuteloverdracht bij de notaris
dus allemaal prettig weekend!!!
Ze staan op m'n broertjes camera maar die moet eerst weer 6pack alle afleveringen gaan bekijken voordat hij zin heeft om het door te gevenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was ook bedoelt voor SCH
Duurt wel lang zeg die foto's
Franky zal wel weer in dat weert gaan zitten, waar gaat lionheaad naar toe?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Lionheaad ook nieuw huisje
Dat zijn al 3 housewarmingparty's
+ trouwerijquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Lionheaad ook nieuw huisje
Dat zijn al 3 housewarmingparty's
Arnhemquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Franky zal wel weer in dat weert gaan zitten, waar gaat lionheaad naar toe?
Heeeeeeeee wacht op mijijijijijiji, bestel vast een fluffdingijsofhoeheetdatmetvruchtenophetstationquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
Zooooooooooooooo
Ik ga er ook maar eens vandoor
doei
vannacht wordt een rampnacht om te slapen, zo'n klam badquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef Againzender het volgende:
wat een ontzettend klef weer buiten. het condens staat op de muren in de parkeergarage!
Doe je wat koud water in je bad, kan je weer rustig ronddobberenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vannacht wordt een rampnacht om te slapen, zo'n klam baden morgenvroeg moet ik om 6.00 uur op
vergeet vanavond niet naar Extras te kijken trouwens!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vannacht wordt een rampnacht om te slapen, zo'n klam baden morgenvroeg moet ik om 6.00 uur op
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe je wat koud water in je bad, kan je weer rustig ronddobberen
of was dat 'bad' niet bewust![]()
opnemen dus, en nu wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
vergeet vanavond niet naar Extras te kijken trouwens!
multiple choice sitesquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
AZ, wat is een MCS?
More Cloud Succesquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm, tis niet in die context volgens mij
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen - Deel 104
Heb de hele pil doorgelezen.. pff... hebben ze trouwens dat jongetje nog gevonden in Montana ergens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef popolon het volgende:
De verkrachter van mijn kinderen is vrijgesproken
Wat een verhaal zeg, onbegrijpelijk. Topic is al wat oud maar jeeee zeg.
Zware kost voor op de vroege morgen
Een Mesoscale Convective System: eigenlijk één gigantische onweersbui (vaak met een oppervlak ten grootte van Nederland) die ook 's nachts blijft doorgaan omdat hij min of meer zichzelf in stand houdt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
AZ, wat is een MCS?
Heb even in de SPT bar een reply gedaan, je hoort mij ook nergens het VS systeem verdedigen hoor. Alleen het Nederlandse is ook niet al te best.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Heb de hele pil doorgelezen.. pff... hebben ze trouwens dat jongetje nog gevonden in Montana ergens.
Was dat verhaal van moord op ouders, ontvoering en na weken de toevallige herkenning van een Wendy's medewerker..
Ah, dankquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een Mesoscale Convective System: eigenlijk één gigantische onweersbui (vaak met een oppervlak ten grootte van Nederland) die ook 's nachts blijft doorgaan omdat hij min of meer zichzelf in stand houdt.
www.koopstudio.comquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef pfaf het volgende:
Jezus VoreG wat een ruimte? Heb je de Lotto gewonnen ofzo?
iddquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iets zegt me dat ik toch is wat meer CSS moet gaan leren
*klik
Dat is ook altijd even een belangrijke overweging. Kijken wat voor soort mensen je als buren gaat krijgen, want die kunnen het woonplezier zo vergallen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij woonde er trouwens de tokkies naast!![]()
In die buurt wonen veel Antillianen en Surinamers, dus dat is dan wel weer gezellig als je daar een goeie band mee hebt. Maar op sommige plekken staan ook van die twijfelachte auto''s op de oprit....quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
Dat is ook altijd even een belangrijke overweging. Kijken wat voor soort mensen je als buren gaat krijgen, want die kunnen het woonplezier zo vergallen.
Ik zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken iemand als SCH als buurman te hebben.
Erg huhquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:35 schreef popolon het volgende:
Het enorme grote show je kamer topique - Deel 2
Ga je gang Voreg, de student met de meest riante ruimte in Nederland.
Jij kijkt nooit slechte films lijkt het.Of post je dat niet hier ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:44 schreef pascalheister het volgende:
net The Life Aquatic with Steve Zissou gekeken, wat een coole film zeg
Shhhhht! Dat wou ik pas vertellen als we onze trouwdatum hebben vastliggen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:53 schreef SCH het volgende:
Franky, heb je ze nou al verteld dat we gaan samenwonen?
Wat is je twijfel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:01 schreef just me het volgende:
twijfel twijfel.. zal ik nu wel of niet gaan golfen ?
Ga maar er is geen wedstrijd live op tvquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:01 schreef just me het volgende:
Pas na je penisverlengende operatie toch?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Shhhhht! Dat wou ik pas vertellen als we onze trouwdatum hebben vastliggen!
Die woont al een week in de SCHuur lieverd.quote:Heb jij de adoptiepapieren voor dat 19 jarige negertje uit de Ivoorkust al opgestuurd?
slechte films kijk ik alleen op tv, dan ben ik blij dat er soms reclame isquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit slechte films lijkt het.Of post je dat niet hier ?
Ik eet alleen Sheba Zalmquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:01 schreef Bluezz het volgende:
en ik wil SCH wel als huisdier en zijn katten en vriendje als buren
Boshoven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke buurt is dat Franky?
Ik kan er niet tegen dat een mooie scene wordt onderbroken en er geen aftiteling is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
slechte films kijk ik alleen op tv, dan ben ik blij dat er soms reclame is
Yepz, ik heb gekozen voor het van-erwtje-naar-winterpeen pakket!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
Pas na je penisverlengende operatie toch?
Precies Balkenende blijft ook zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:05 schreef pascalheister het volgende:
Mooie ruimte VoreG
maar wat heeft het nut van dat stuk eruit te halen, je zit nog met die balken die je moet laten zitten, want die zijn dragend lijkt me.
Kan flink gaan onweren, levensgevaarlijk om te golfen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:01 schreef just me het volgende:
Ah. Mijn pa woont daar ook.quote:
De ervaring van golfer heeft je overtuigd?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz, ik heb gekozen voor het van-erwtje-naar-winterpeen pakket!
Bij de basisschool de Burcht in de buurt is toch een grote populatie Surinamers, Antillianen en ook het nodige Casablanca tuig trouwens, maar met die laatste wil ik toch geen vriendjes worden!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah. Mijn pa woont daar ook.
Maar daar wonen toch geen Surinamers en Antilianen? Toch meer Afrikaans volk?
Bij je nieuwe SCHoentjes, voor je bruidsjonker kleedje?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga trouwens kleertjes kopen nu, wie gaat er mee?
Psssssssst als het netjes in het midden wilt hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iets zegt me dat ik toch is wat meer CSS moet gaan leren
*klik
Ik las je berichtje net pasquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij je nieuwe SCHoentjes, voor je bruidsjonker kleedje?
Hmm.. Nooit wat van gemerkt. Bij mijn pa in de buurt is het alleen maar Afrikaans volk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij de basisschool de Burcht in de buurt is toch een grote populatie Surinamers, Antillianen en ook het nodige Casablanca tuig trouwens, maar met die laatste wil ik toch geen vriendjes worden!
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan flink gaan onweren, levensgevaarlijk om te golfen.
Trouwens eens kijken of we volgende week een gaatje kunnen vinden om samen een balletje te meppen?
ik mag niet weg hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga trouwens kleertjes kopen nu, wie gaat er mee?
Ik ga is kijken en in het CSS topic in DIG heb ik ook al een oplossing gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Psssssssst als het netjes in het midden wilt hebben
zie mijn site...
Sta ik daar met druppende smurriequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik las je berichtje net pas![]()
Anders had ik wel ff een hapje genomen
anders ga je met SCH meequote:Op donderdag 28 juli 2005 19:36 schreef clauwheee het volgende:
Net thuis
Nu nog ff snel naar de stad, want ik kan natuurlijk morgen niet in hetzelfde pakkie gaan
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
Pascal een topic voor jou :
De terugkeer van Arne Jansen.
Korte rok en diep decollete en je hebt die baanquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:36 schreef clauwheee het volgende:
Net thuis
Nu nog ff snel naar de stad, want ik kan natuurlijk morgen niet in hetzelfde pakkie gaan
Is dat een excuus dat vrouwen vaker gebruiken om gewoon weer kleren te gaan kopen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:36 schreef clauwheee het volgende:
Net thuis
Die zetten vast wel een filmpje op.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ga bij de visite zitten, fijne avond allen
Hou op, schei uit!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is dat een excuus dat vrouwen vaker gebruiken om gewoon weer kleren te gaan kopen?
Werkt gewoonquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef Suijk het volgende:
Avond. Zou iemand even kunnen checken of de internet site van Ryanair.com werkt? En dan even proberen een random vlucht te boeken?
Suijk je bent genomineerd voor meest onzichtbare user. En dan denk je dat er reacties komen op je vraag ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef Suijk het volgende:
Avond. Zou iemand even kunnen checken of de internet site van Ryanair.com werkt? En dan even proberen een random vlucht te boeken?
Serieus?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suijk je bent genomineerd voor meest onzichtbare user. En dan denk je dat er reacties komen op je vraag ?
Blijkbaar is zelfs mijn harde werk met de tournaments en jongafcu en het beste team niet opgevallenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is eigenlijk een contradictio in terminis, want dat betekent dat je toch bent opgevallen. Juist degenen die daar niet voor genomineerd zijn, zijn de winnaars.
Zal zo die nominaties eens lezen...
Hehe. Maar ik neem aan dat er al flink gezeken is op de genomineerden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Blijkbaar is zelfs mijn harde werk met de tournaments en jongafcu en het beste team niet opgevallen
Je bent dus niet voor het vernederlandsen van namen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef RayMania het volgende:
Lol, ik sta gewoon op Teletekst pagina 316.
Tekenaar van Ollie B Bommel, Maarten Toonder is overleden,quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:48 schreef Suijk het volgende:
Net als vorig jaar dus.
Nog iets gebeurd in Nederland?
Bassie is niet vermoord.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:48 schreef Suijk het volgende:
Net als vorig jaar dus.
Nog iets gebeurd in Nederland?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tekenaar van Ollie B Bommel, Maarten Toonder is overleden,![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef RayMania het volgende:
Lol, ik sta gewoon op Teletekst pagina 316.
Was jij dat ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent dus niet voor het vernederlandsen van namen.
Digger vanwege het niet uitzenden van napoliquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe.
Die pagina is echt fantastisch. Dylan Dog of Digger stond er laatst ook op volgens mij.
Ojaquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Digger vanwege het niet uitzenden van napoli
Die had ik ook gelezenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Digger vanwege het niet uitzenden van napoli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |