En Oss volgt, stralendblauwe lucht is weg, bewolking neemt hier snel toe ..quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef Gijsje het volgende:
Net van het werk, Nijmegen naar huis gereden in Uden. In Nijmegen scheen de zon nog flink maar hier in Uden is het toch aardig dicht getrokken en donker aan het worden.
Klopt, ik zal joekurr vragen of hij daar ook iets van kan maken zodat we dat niet elke keer hoeven aan te passen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
OP doet het nu beter speedyAlleen zie ik nu deeltje 82 als "het vorige deeltje"
![]()
Felle schimmelvlek in Frankrijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een klapper
[afbeelding]
Zie ook mijn website DR_Flash, daar staat alles
potentieel MCS, interessant!quote:
Ik hoop dat ie zo groot als NL wordt en dat duitsland dan alleen maar moet toekijkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat is een leuk een zeer snel groeiend MCS, vooral de cel NW van het MCS heeft er ook zin. Dat ziet er goed uit voor vanavond. Als ze blijven leven en dat verwacht ik wel komt ie over NL heen.
Ja!!! thumbs upquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zo groot als NL wordt en dat duitsland dan alleen maar moet toekijken
En dan zul je zien dat ie ons net geheel mistquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zo groot als NL wordt en dat duitsland dan alleen maar moet toekijken
Heb je het filmpje al online?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
GloeiendeJUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
Damn dit gaan extreem hard.
Zal filmpje maken
Daar hadden ze gisteren al 4 dodenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vergeet de telefoon niet!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Als het echt noodweer wordt, gaat de stroom er hier af, antenne uit de TV.
Doden door moeder natuur zijn altijd tragisch, maar onvermijdbaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hadden ze gisteren al 4 dodengeen grappen nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |