Ik werd de berm in gedrukt door Henk en Ali,quote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef errrrr het volgende:
Pittijd, op een zondagochtend-thuiskomtijd moet ik er zo al weer uit (half vijf dus). Over 8 uur zitten zijn we al echt op vakantie!
We posten hier af en toe nog wel wat, of sms'en. Ook hier veel plezier
(Ruben, gisteravond, toen jij voor mij op je bek ging en ik dus over jou fiets viel, is mijn rem afgebrokenHandig weer...)
Zekers.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeer vermakelijke aflevering van Top Gear btw.
Awww, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:31 schreef DearPrudence het volgende:
weeeeeeeeeeh, ik heb een gat in mijn lievelings spijkerbroek... 'snif'
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Awww, hoe komt dat?
Maar heb je het, ondanks deze tegenvaller, nog wel naar je zin?
Ragged pants zijn dópe manquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.![]()
Dat staat vet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.![]()
Het was weer eens ouderwets lachen met Vlietje, ook in de Koog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb gister trouwens een heeeeeele vette Nepalese muts gekregen van Ruben vV, voor m'n verjaardag,.
Dus dat wordt snowboarden in style straks.
Jaja, ben er al geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef NerdoNielso het volgende:
http://nielsje.waarbenjij.nu
°hint°
gaaf, ik heb ook nog mijn nieuwe muts van mijn tante, dus dat wordt dubbel stylish.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb gister trouwens een heeeeeele vette Nepalese muts gekregen van Ruben vV, voor m'n verjaardag,.
Dus dat wordt snowboarden in style straks.
Thomas heeft er ook eentje, alleen met wat meer kleuren, dus das driedubbel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
gaaf, ik heb ook nog mijn nieuwe muts van mijn tante, dus dat wordt dubbel stylish.![]()
Zou me niets verbazen als Steven er ook eentje heeft.quote:
Voor jou welterusten en voor ons goedemorgen.quote:Ik ga nu naar bed, welterusten.Of is het goedemorgen?
![]()
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:12 schreef DearPrudence het volgende:
In an hour I'm off to Ladiesnight...again. Maar dit keer ontmoet ik daar dus mijn ex-vriendje (wat dus echt niets voorstelde dus haal maar niks in jullie hoofdjes) en ik ben best benieuwd, het was altijd een knappe jongen geweest. Ieeeeh.
Enniwais, giegelbui, zoals gewoonlijk hier bij Laura in huis.
Ik ga optutten enzo, bleeeh.
Welterusten/Goedemorgen enzo.
Mooi.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Even een berichtje uit Rome: Het is hier gaaf.
Voor verdere info zie nielsje.waarbenjij.nu
Ik verplicht je om naar het strand te gaan, hier op texel is het 14 tot 18 graden en onweert/regent/stormt het geregeld, komende week nog geen verbetering in zicht, ben de hele tijd dat jullie weg zijn nog niet één keer naar het strand gegaan en ben nu maar wat aan het lezen, trainen en feesten, dus, vermaak je nog maar op die vakantie zolang het nog kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mooi.
Hier alles ook nog prima, ik heb wel een aantal hele luie dagen, lees: halve dagen in de airco lezen, en de overige halve dag op het strand liggen/ in zee zwemmen.
Gister naar het eilandje Pinel, is erg commercieel geworden, jammer genoeg, maar ziet er verder redelijk hetzelfde uit. Woensdagavond was een beetje een tegenvaller, aangezien de jongens behoorlijk stoned waren toen ze kwamen.Maargoed, een daarvan heb ik de dag daarna op het strand gezien, en dat was toen wel weer leuk.
Ik heb HP 4 uit! Nu aan HP 5 beginnen. HP 6 lees ik denk ik pas in nl. uit.
Verder niet veel te melden, dan dat ik wel ietsje bruin ben geworden en dat ik maandag mss met een vriendin van mij (die hier ook op vakantie is, en met wie ik 3 jaar geleden mijn duikbrevet gehaald had) ga duiken. Heel erg zin in, ben wel benieuwd wat er na 3 jaar in mijn hoofd is blijven hangen.![]()
Ik ga nu moesique luisteren en HP 5 openen, of zal ik naar het strand gaan?
Geniet idd nog maar even van het mooie weer, want zodra je weer in NL. terug bent zal dat naar alle waarschijnlijkheid compleet ontbreken, het is waardeloos hier, alhoewel, als ik nu naar buiten kijk de zon wel weer schijnt.quote:
Copy/paste,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:26 schreef MrAli het volgende:
-minder boeiend verhaal-
Dus?quote:
Doe je nog eens wat nuttigs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik mag de staatskas met 25 euro gaan spekken, en waarom, waarom?
"Ja meneer, uw voorlicht doet het niet"
Dat stond verdomme al de hele week op m'n to-do list van verdomme vandaag.
Wha.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef -Mzraki- het volgende:
So long, and thanks for all the fish btw.
Nee, dat is The Hitchhiker's Guide of the Galaxyquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist gister?
En alleen thuis zijn is geweldig idd.
Nee, ouzo is lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:10 schreef il_mostro het volgende:
* zucht *
Interessant, zo gaat het constant in huize boomquote:Lekker die baas van me... Vrijdag zegt ie "Kom morgen maar om 13:30"
Zaterdag ochtend belt ie op "Kun je toch om 11 uur komen want ik heb het een beetje verkeerd in geschat"
Haha, moet je maar even vragen of de wandeling in het bos / bezoek aan meneer en mevrouw Slot leuk warenquote:En dan nu op zondag... zou ik volgens het rooster om 13:30 moeten beginnen.. kom ik daar, niemand thuis... alles op slot
Heerlijk geregeld![]()
![]()
Hey, die ben ik aan het lezenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, dat is The Hitchhiker's Guide of the Galaxy.
Done.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef DearPrudence het volgende:
Zou iemand die zich nog op Texel bevind alstublieft mij het adres kunnen doorgeven van Niels Lely? (wrs. uit het schoolboekje met alle leraren enzo.) Die heeft mijn vader nog nodig.![]()
Fout?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Gister was fout, vandaag was superchill op het strand.
Ik ga wokken.
Jet lag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben terug op Texel. En ik ben moe. Ik ga slapen. Welterusten.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben terug op Texel. En ik ben moe. Ik ga slapen. Welterusten.
Heerlijk weer na zoveel dagen zon hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jet lag..
Je hebt het weer trouwens wel uitgekozen, twee prachtige dagen en nu opeens deze boemboem onweer shit.
Hoe was je vakantie?.
Tropisch eiland, hmm, ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heerlijk weer na zoveel dagen zon hoor.Even afkoelen.
Vakantie was tres leuk.Maar dat was wel te verwachten niet?
Dat was wel te verwachten idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heerlijk weer na zoveel dagen zon hoor.Even afkoelen.
Vakantie was tres leuk.Maar dat was wel te verwachten niet?
Wanneer komen die precies terug?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef il_mostro het volgende:
ik hoorde dat de adere vakantiegangers ook bijna thuis zijn![]()
vraag me af hoe lang ze elkaar nu niet willen zien![]()
![]()
dacht vandaag al of morgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wanneer komen die precies terug?
Begin van komende week toch?
Hmm, ik had maandag of dinsdag in m'n hoofd, maarja, ik zie ze wel weer online verschijnen.quote:
Haha, die lationoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Clubs door blowjob-kampioenschap gesloten
En jongens, vertel ons eens uit eerste hand; wie was het beste?.
3 wekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef il_mostro het volgende:
ik hoorde dat de adere vakantiegangers ook bijna thuis zijn![]()
vraag me af hoe lang ze elkaar nu niet willen zien![]()
![]()
Nou goed, Silve had verteld, dat Leon en Kees het te warm vonden in Griekenland en dus terug gegaan zijn naar Italie, en dat jij en Hans wel gebleven waren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
3 weken![]()
Ik zit in de trein, komt m'n moeder met een verhaal dat ik in de slaapzak van iemand gelegen zou hebben
Ik ben nog niet eens op het eiland of ik krijg al de naam Silve om m'n kop van Jildou![]()
Ik ben op het eiland en m'n ouders + broer beginnen verhalen te vertellen over Silve die zus of zo verteld zou hebben
DUS: Niels, wat heeft sil jou verteld en wat heb je m'n ouders wijs gemaakt![]()
Precies, veel lekkers op de barquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:25 schreef errrrr het volgende:
Ook weer terug. We vonden het in Parijs al koud, dus vanavond maar een jas aan. Ik ga ff foto's aan ouders showen, dan richting cel4, even bijpraten enzo
En Niels, die Medusa was toch zo'n uitgestorven club? Of was dat die ernaast? - ik zit even die foto's op die site te bekijken, niet dus... dat was die waar ze hem vol vonden, op normale blauwe piste drukte
Wel veel meiden op de bar daar, verder niks gezien
Toevallig, in de herfst ga ik namelijk met m'n moeder ook een paar dagen naar Rome. Vliegtuig hebben we poosje geleden al geboekt, vliegen jullie ook met RyanAir toevallig? Rome is in ieder geval een schitterende stad en er is ook ontzettend veel te zien, echt heel gaaf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat ik er zo van baal dat ik niet op vakantie ben gegaan ga ik met m'n ouders en broertje van de herfstvakantie wel naar Rome dus dat is gelukkig nog wel iets om naar uit te kijken, ff cultureel doen enzo.
Een promovendi van m'n pa moet dus persé in de herfstvakantie z'n propedeuse halen ofzo, dus móeten m'n pa en m'n ma daarheen dus gaat het niet door.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Toevallig, in de herfst ga ik namelijk met m'n moeder ook een paar dagen naar Rome. Vliegtuig hebben we poosje geleden al geboekt, vliegen jullie ook met RyanAir toevallig? Rome is in ieder geval een schitterende stad en er is ook ontzettend veel te zien, echt heel gaaf.
Gooi is onlinequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
250 mb aan foto en videomateriaal.
Dude, ik ben ook aanwezig, alleen heeft m'n broer een andere crosswagen omdat ie z'n eigen wagen niet "goed genoeg" kon krijgen, hij was bang dat ie hem teveel zou beschadigenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Kerels die uitgaan; veel plezier, ik ga morgenochtend vroeg opstaan en naar de cross Thomas bijstaan, veel foto's maken met Ali's camera en shit, best goan.
Alleen Henk en ik gaan btw naar de cross, wat zijn jullie allemaal eigenlijk een stel zoetebroeken.
Goedzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, ik ben ook aanwezig, alleen heeft m'n broer een andere crosswagen omdat ie z'n eigen wagen niet "goed genoeg" kon krijgen, hij was bang dat ie hem teveel zou beschadigen![]()
Hm, das minder. Er valt vast wel iets anders leuks te regelen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een promovendi van m'n pa moet dus persé in de herfstvakantie z'n propedeuse halen ofzo, dus móeten m'n pa en m'n ma daarheen dus gaat het niet door.
En dat is mooi kut, maargoed, ik chanteer nog wel ff het één en ander en regel dat ik wel iig iets leuks ga doen.
tssk, en dan ben je meteen een zoetebroek? Ik was vorige keer al meegegaan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Kerels die uitgaan; veel plezier, ik ga morgenochtend vroeg opstaan en naar de cross Thomas bijstaan, veel foto's maken met Ali's camera en shit, best goan.
Alleen Henk en ik gaan btw naar de cross, wat zijn jullie allemaal eigenlijk een stel zoetebroeken.
Jij bent hier de zoetebroek, als je er eens een keertje wat vroeger uit moet op zondag ga je meteen niet uit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Comprimeren en online gooien zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
250 mb aan foto en videomateriaal.
Foto's komen er aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:45 schreef errrrr het volgende:
Keeeees, ik wil foto's
Gister was erg gezellig in het hok en uit. Weer bijpraten met iedereen enzo, leuk![]()
Zo maar 's uitpakken, foto's ordenen, verhaaltje maken, en idd ook HP6 uitlezen.
Tsja, nog 140 mb te gaan, schiet niet echt op like this. Ach, het komt er welquote:
Dat ging over de kerels, daar reken ik jou niet toe hoor, dus rustig maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
tssk, en dan ben je meteen een zoetebroek? Ik was vorige keer al meegegaan.![]()
Ik ben gewoon lekker lui, een uurtje geleden opgestaan, de hele dag pc-en en HP6 lezen. En misschien, als ik zin heb, wat popcorn klaarmaken. Verder hoef en wil en moet ik niks.![]()
Morgen werken bij de thuiszorg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |