Nee, ouzo is lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:10 schreef il_mostro het volgende:
* zucht *
Interessant, zo gaat het constant in huize boomquote:Lekker die baas van me... Vrijdag zegt ie "Kom morgen maar om 13:30"
Zaterdag ochtend belt ie op "Kun je toch om 11 uur komen want ik heb het een beetje verkeerd in geschat"
Haha, moet je maar even vragen of de wandeling in het bos / bezoek aan meneer en mevrouw Slot leuk warenquote:En dan nu op zondag... zou ik volgens het rooster om 13:30 moeten beginnen.. kom ik daar, niemand thuis... alles op slot
Heerlijk geregeld![]()
![]()
Hey, die ben ik aan het lezenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, dat is The Hitchhiker's Guide of the Galaxy.
Done.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:13 schreef DearPrudence het volgende:
Zou iemand die zich nog op Texel bevind alstublieft mij het adres kunnen doorgeven van Niels Lely? (wrs. uit het schoolboekje met alle leraren enzo.) Die heeft mijn vader nog nodig.![]()
Fout?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Gister was fout, vandaag was superchill op het strand.
Ik ga wokken.
Jet lag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben terug op Texel. En ik ben moe. Ik ga slapen. Welterusten.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben terug op Texel. En ik ben moe. Ik ga slapen. Welterusten.
Heerlijk weer na zoveel dagen zon hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jet lag..
Je hebt het weer trouwens wel uitgekozen, twee prachtige dagen en nu opeens deze boemboem onweer shit.
Hoe was je vakantie?.
Tropisch eiland, hmm, ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heerlijk weer na zoveel dagen zon hoor.Even afkoelen.
Vakantie was tres leuk.Maar dat was wel te verwachten niet?
Dat was wel te verwachten idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heerlijk weer na zoveel dagen zon hoor.Even afkoelen.
Vakantie was tres leuk.Maar dat was wel te verwachten niet?
Wanneer komen die precies terug?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef il_mostro het volgende:
ik hoorde dat de adere vakantiegangers ook bijna thuis zijn![]()
vraag me af hoe lang ze elkaar nu niet willen zien![]()
![]()
dacht vandaag al of morgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wanneer komen die precies terug?
Begin van komende week toch?
Hmm, ik had maandag of dinsdag in m'n hoofd, maarja, ik zie ze wel weer online verschijnen.quote:
Haha, die lationoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Clubs door blowjob-kampioenschap gesloten
En jongens, vertel ons eens uit eerste hand; wie was het beste?.
3 wekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef il_mostro het volgende:
ik hoorde dat de adere vakantiegangers ook bijna thuis zijn![]()
vraag me af hoe lang ze elkaar nu niet willen zien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |