Laten we het hopen..quote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ner ner, zorgen jullie nou maar dat jullie in one piece terugkomen.
Veel plezier..
Ik werd de berm in gedrukt door Henk en Ali,quote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef errrrr het volgende:
Pittijd, op een zondagochtend-thuiskomtijd moet ik er zo al weer uit (half vijf dus). Over 8 uur zitten zijn we al echt op vakantie!
We posten hier af en toe nog wel wat, of sms'en. Ook hier veel plezier
(Ruben, gisteravond, toen jij voor mij op je bek ging en ik dus over jou fiets viel, is mijn rem afgebrokenHandig weer...)
Zekers.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeer vermakelijke aflevering van Top Gear btw.
Awww, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:31 schreef DearPrudence het volgende:
weeeeeeeeeeh, ik heb een gat in mijn lievelings spijkerbroek... 'snif'
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Awww, hoe komt dat?
Maar heb je het, ondanks deze tegenvaller, nog wel naar je zin?
Ragged pants zijn dópe manquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.![]()
Dat staat vet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.![]()
Het was weer eens ouderwets lachen met Vlietje, ook in de Koog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb gister trouwens een heeeeeele vette Nepalese muts gekregen van Ruben vV, voor m'n verjaardag,.
Dus dat wordt snowboarden in style straks.
Jaja, ben er al geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef NerdoNielso het volgende:
http://nielsje.waarbenjij.nu
°hint°
gaaf, ik heb ook nog mijn nieuwe muts van mijn tante, dus dat wordt dubbel stylish.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb gister trouwens een heeeeeele vette Nepalese muts gekregen van Ruben vV, voor m'n verjaardag,.
Dus dat wordt snowboarden in style straks.
Thomas heeft er ook eentje, alleen met wat meer kleuren, dus das driedubbel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
gaaf, ik heb ook nog mijn nieuwe muts van mijn tante, dus dat wordt dubbel stylish.![]()
Zou me niets verbazen als Steven er ook eentje heeft.quote:
Voor jou welterusten en voor ons goedemorgen.quote:Ik ga nu naar bed, welterusten.Of is het goedemorgen?
![]()
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:12 schreef DearPrudence het volgende:
In an hour I'm off to Ladiesnight...again. Maar dit keer ontmoet ik daar dus mijn ex-vriendje (wat dus echt niets voorstelde dus haal maar niks in jullie hoofdjes) en ik ben best benieuwd, het was altijd een knappe jongen geweest. Ieeeeh.
Enniwais, giegelbui, zoals gewoonlijk hier bij Laura in huis.
Ik ga optutten enzo, bleeeh.
Welterusten/Goedemorgen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |