Die adressen kloppen ook wel idd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:54 schreef errrrr het volgende:
Kees, dat emailadres is idd van Jelle. Maar die zit nog in Indonesie dacht ik (hij ging de week na de proefwerkweek voor 4 1/2 week weg, dus dan hoort hij er nog te zitten...)
En ik ben nu 'Girl, interrupted' aan het kijken. Wel goed.
Mss daarna de eerste Band of Brothers er dan maar ingooien
Mensen, leer het is, donderdag moet ik werken.quote:Niels, ga je morgen nog (mee) boxen?
Ruben ging ook weer dacht ik, Hansje was ook van plan mee te gaan, en uiteraard ga ik ook.
(Voor de rest Thomas, Henk en JP ook meen ik. )
quote:[12:52:12 AM] Christa Ho: kan ook in je eige kont knijpe das ook vet geil
[12:52:38 AM] Christa Ho: voor al as je zeik nat bent want dan sit die broek zo lekker straks en dan heb je zo'n lekker kontje
[12:53:18 AM] Christa Ho: heb me self zo vaak in mn kont geknepe..das zo lekker geil
quote:[01:22:11 AM] Christa Ho: huh ben iets kwijt en lag net nog voor me neus
[01:22:51 AM] Christa Ho: hehe heb ut
[01:22:54 AM] [N]iels: en dat is?
[01:23:15 AM] Christa Ho: mn wiet:P
[01:23:59 AM] [N]iels: ah okey
[01:24:09 AM] Christa Ho: ma heb ut al
[01:24:13 AM] [N]iels: dat moet je niet kwijtraken ;--)
[01:24:41 AM] Christa Ho: nope
quote:[01:26:04 AM] Christa Ho: let ni op mn neus:P
[01:26:42 AM] [N]iels: oh oh oh, je moet je neus ook niet openkrabben (als je iets gaat uitknijpen oid)
[01:26:54 AM] Christa Ho: ik heb neuspiercing:P
[01:27:19 AM] Christa Ho: >>
[01:27:19 AM] [N]iels: sick
[01:27:38 AM] Christa Ho: hebk al zo lang
en toch al best lang ermee aan het chattenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
-edit: Ondertussen steekt ze al d'r 5e joint op ofzo![]()
[..]
[..]
ja was wel humorquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
en toch al best lang ermee aan het chatten
quote:Onderwerp: Het grote afscheid
Van: In Touch <niels@texelcatering.nl>
Wat: Afscheidsfeest
Aanleiding: 4 heren gaan 20 dagen op vakantie en een feestje is nooit weg.
Wie: Alleen voor genodigden, uitnodigingen telefonisch verkrijgbaar: 0633716225
Waar: Locaal Culinair <Texel Catering en Banket Service, Stoompoort 16, 1792 CT te Oudeschild>
Aanvang: 20.00
Oprot-vang: ca. 24.00 <lees:Door naar de kroeg>
Kosten: 5 euro
Cadeau: Niet verplicht
Zo, de meeste informatie staat hierboven, maar misschien toch leuk om nog even een verhaaltje te schrijven. De bedoeling is om vrijdagavond a.s. (ja, weer kort dag) een afscheidsfeestje te houden.
Er wordt verwacht dat iedereen zijn uitnodiging en 5 euro mee neemt. Betalen op het afscheid zelf en niet zeggen: "dat komt later wel". Er wordt gezorgt voor bier, mix-fenomenen en wat fris.
Gelieve zo snel mogelijk door te geven of je komt of juist niet.
Voor vragen: 0633716225 <Niels Boom>
Ze heet inderdaad nog steeds Anne.quote:Op donderdag 28 juli 2005 04:25 schreef DearPrudence het volgende:
okay, ik heb geen zin het hele vorige topic nog door te lezen, dus kort samengevat: Kees, jij hebt een vriendin, is het die Anne weer?
Zo ja, wat leuk! Zo nee, wat leuk! (wie is het dan?)
Geen last van jet lags gehad? Wel, veel plezier in ieder geval en laat zo nu en dan wat van je horen.quote:Sint maarten is geweldig tot nu toe, ik heb mijn oude huis gezien, 'snif'
En wij gaan over een uurtje naar Bamboo..Ladies night. Ben benieuw naar Steve.
Enniwais, een fijne avond verder, gedraag je, I know I will.
xx
Dit heet geen mail, maar ok, ik ga akkoord, ik kom morgenavond wel naar het locaal culinairquote:
Ik heb ook een mailtje gehad, maar bij jou is dat blijkbaar niet aangekomen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dit heet geen mail, maar ok, ik ga akkoord, ik kom morgenavond wel naar het locaal culinair
Ik kwam er wel achter dat ik zaterdag om 9 uur moet werken, ach boeiend
Ik kom ook wel, mag een date trouwens mee genomen wordenquote:
Nee geen mail...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik heb ook een mailtje gehad, maar bij jou is dat blijkbaar niet aangekomen?
Met de NA is het 5 of 6 uur meen ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dit heet geen mail, maar ok, ik ga akkoord, ik kom morgenavond wel naar het locaal culinair
Ik kwam er wel achter dat ik zaterdag om 9 uur moet werken, ach boeiend
(Esmé, wat is het tijdsverschil met SM trouwens?)
Dacht je dan dat Niels een mannelijke date mee zou nemen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nee geen mail...
En ik denk dat dates (nouja, vrouwelijke) altijd mogen van Niels.
Niels misschien niet, maar andere vrouwelijke bezoekers zouden wel een mannelijke date mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dacht je dan dat Niels een mannelijke date mee zou nemen?
Vrouwelijke dates mogen mits aangemeld....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:03 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, mag een date trouwens mee genomen worden![]()
Denk niet dat ze mee gaat maar vraag het alvast ff voor het geval ze wel mee gaat
Suuz neemt Erwin meequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niels misschien niet, maar andere vrouwelijke bezoekers zouden wel een mannelijke date mee kunnen nemen.
Lijkt me een goed idee dat je die ook niet gaat uitnodigen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Suuz neemt Erwin mee
Liz heb ik nog niet uitgenodigd, maar denk niet dat ze het heel erg leuk zou vinden als ze er zou zijn...
(moet ze ineens gaan betalen voor drank)
Waarom had hij het begeven?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:32 schreef il_mostro het volgende:
Eindelijk, nieuw modem (Speedtouch 546). Oude modem had het begeven na de lanen tja maar op 1 pc internet met een USB modem is echt waardeloos
vooral als je een tibia verslaafd broertje hebt
![]()
Geen idee, eerst kreeg ik melding "Netwerk verbinding verbroken" op herstellen gedrukt... was internet weg... nou later viel lan weg (kon nie meer op andere computers in netwerk komen of pingen en dat soort dingen)... en kon ik niet meer op modem inloggen. En dat terwijl de lampjes gewoon groen branddequote:
ja ¤ 10,-quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef MrAli het volgende:
Nu ff douchen, das wel nodig.
En daarna eens kijken wat ik voor eten ga verzinnen... Y:)
Btw Niels Witte, zorg ff dat je morgen weet hoeveel poen je nog van me krijgt!!!
Goed, dan heb ik dat morgen voor je, is dat ook weer geregeld.quote:
Hehe, thomas en ik hebben een keer tegelijk op zo'n ding staan slaan, toen hadden we beide zoiets van AUW!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Kickboksen was weer okay, rechterpols is nu alleen wel een beetje facked, maargoed.
Night.
Bij mij op m'n slaapkamerquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef MrAli het volgende:
Ik zou btw ook wel een boksbal, of bokszak, of hoe de fack je dat ook precies mag noemen, willen hebben, een of twee keer per week hier thuis een uur tegen zo'n ding staan te hengsten is niet verkeerd.En dan op donderdag naar de sportschool om weer meer bij te leren, wat je dan thuis kan uitproberen / verder oefenen en verbeteren.
Klein probleempje, waar hang ik dat ding op...
Ja idd, ik heb het ook morgen mee... ik heb hier btw geen handdoek gezien, kan je die morgenavond dan ook even meenemen? (hij moet wel mee op vakantiequote:
Dude, ze heeft vast geen weegschaal (hint: wat hebben we gisteren besproken..)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:56 schreef MrAli het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond nog even op de weegschaal gestaan, en ik ben ongeveer 2 tot 3 liter zweet verloren gisteravond, als ik uitga van wat ik normaal ongeveer weeg en wat ik gisteravond woog, min een kilo voor het water wat ik gister allemaal gedronken heb.
Dit is wel heel erg veel, volgens mij, dus volgende keer zal ik vlak voor ik erheen ga eens op de weegschaal gaan staan, en vlak erna ook, dat maakt het nog wat nauwkeuriger.
Gast, jullie moeten echt eens kappen met dat increw geblaat, alsof iemand hier dat ook maar een ruk boeit, het is alleen maar irritant gebazel voor outsiders.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dude, ze heeft vast geen weegschaal (hint: wat hebben we gisteren besproken..)
Dit van Niels sloeg idd helemaal nergens op, normaal gesproken slaat het nog wel ergens op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, jullie moeten echt eens kappen met dat increw geblaat, alsof iemand hier dat ook maar een ruk boeit, het is alleen maar irritant gebazel voor outsiders.
Ja, heb ik een 16-jaar bandje, geef ik hem af aan Maikel (is 14 officieel, maar mocht naar binnen omdat ie zei dat ie 15 was). Haal ik weer een nieuw bandje, trekt Thomas hem kapotquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:57 schreef MrAli het volgende:
De Koog niet speciaal, behalve dat toen we (Hans en ik) de Blauwe Piste in wilden, Hans liet z'n ID zien en kreeg keurig een bandje, ik liet daarna leuk mijn paspoort zien, die vent bekijkt dat nauwkeurig, en ik krijg een orangje bandje. Die zijn voor 18+, ik dacht, misschien omgewisselt, maar nee, binnen zag ik dat Hans een groende had, die vent had dus gewoon krom gekeken.
Toen ff later richting de Wijsneus, daar keek die portier me nogal vreemd aan, 16 of 17 wou ie prima geloven, maar 18+ vond ie wat overdreven, kijkende naar mijn bandje terwijl ik langs liep. Dat dus maar even uitgelegd een eerlijk gezegt dat die sukkels bij de BP een foutje hadden gemaakt. Hij vond dat wel prima en vond dat ik mazzel had, maarja, ik drink toch alleen bier, dus nja, geen voordeel van.Zo ff staan ouwehoeren, maar ik heb het bandje nog wel om, en zal hem dus tot morgen bewaren.
Nu pitten!![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://www.jensenindemidd(...)_telefoonterreur.mp3
He, das mijn buurman (bij de wijsneus). Zoon van Henk dus. Portier in de Koog met het langste dienstverband hoorde ik laatstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:57 schreef MrAli het volgende:
De Koog niet speciaal, behalve dat toen we (Hans en ik) de Blauwe Piste in wilden, Hans liet z'n ID zien en kreeg keurig een bandje, ik liet daarna leuk mijn paspoort zien, die vent bekijkt dat nauwkeurig, en ik krijg een orangje bandje. Die zijn voor 18+, ik dacht, misschien omgewisselt, maar nee, binnen zag ik dat Hans een groende had, die vent had dus gewoon krom gekeken.
Toen ff later richting de Wijsneus, daar keek die portier me nogal vreemd aan, 16 of 17 wou ie prima geloven, maar 18+ vond ie wat overdreven, kijkende naar mijn bandje terwijl ik langs liep. Dat dus maar even uitgelegd een eerlijk gezegt dat die sukkels bij de BP een foutje hadden gemaakt. Hij vond dat wel prima en vond dat ik mazzel had, maarja, ik drink toch alleen bier, dus nja, geen voordeel van.Zo ff staan ouwehoeren, maar ik heb het bandje nog wel om, en zal hem dus tot morgen bewaren.
Nu pitten!![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://www.jensenindemidd(...)_telefoonterreur.mp3
Alweer dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hans & Niels: You've got mail.
Neem dan ook die naald en draad mee, als je tas onderweg uit elkaar valt wordt je daar niet blij van.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alweer dus.
Net alles ingepakt, alleen die tassen zijn dus niet zo heel stevig. Ben al met naald en draad aan de gang geweest.
Hopen dat ie het nog even houdt dus.
Dat was dan ook het idee, inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Neem dan ook die naald en draad mee, als je tas onderweg uit elkaar valt wordt je daar niet blij van.
Aha, fijne Lidl tasjes dusquote:Op zondag 31 juli 2005 14:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alweer dus.
Net alles ingepakt, alleen die tassen zijn dus niet zo heel stevig. Ben al met naald en draad aan de gang geweest.
Hopen dat ie het nog even houdt dus.
Normaal kosten die dingen 250 euro ofzo en deze waren dus 20, maar hey, alles zit er (nu) nog in.quote:
Goedkoop is duurkoopquote:Op zondag 31 juli 2005 14:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Normaal kosten die dingen 250 euro ofzo en deze waren dus 20, maar hey, alles zit er (nu) nog in.![]()
Oh en we hebben dus ook tentjes van de Lidl.
Ach, als het goed is blijft het deze vakantie nog wel even heel.quote:
Behandelen met beleid, en alles komt goedquote:
Eigenlijk zou dat allemaal op video opgenomen moeten worden, alleen dat is uiteraard geen doen aangezien je nooit weet wanneer er iets leuks gaat gebeuren.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Behandelen met beleid, en alles komt goed
En die valpartijen, eerst Henk die bij jou wil gaan hangen en hard op z'n bek ging. Daarna Maas met hetzelfde, alleen reed ik er achter en reed dus over zijn fiets -> ik viel ook om, maar er zat geen gang meer in. Wel is mijn rem naar de klote, zal ik zo 's naar kijken. Maar eerst 's inpakken
Ali was ook 3 keer gevloerdquote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
En die valpartijen, eerst Henk die bij jou wil gaan hangen en hard op z'n bek ging. Daarna Maas met hetzelfde, alleen reed ik er achter en reed dus over zijn fiets -> ik viel ook om, maar er zat geen gang meer in. Wel is mijn rem naar de klote, zal ik zo 's naar kijken. Maar eerst 's inpakken
Ik heb zo'n vermoeden dat we in amsterdam / parijs nog wel even een winkel induiken om iets te kopen... Al hebben we natuurlijk genoeg tijdquote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Genoeg voor de eerste dag, op zich.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat we in amsterdam / parijs nog wel even een winkel induiken om iets te kopen... Al hebben we natuurlijk genoeg tijd
Nemen jullie nog flink wat eten en drinken mee?
De eerste was verreweg het mooiste.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali was ook 3 keer gevloerd.
Het was weer gezellig iig, en we hebben allemaal ook helemaal niets he.
Revanche heet datquote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
De eerste was verreweg het mooiste.
De tweede en derde keer was gewoon stom gezeik van jou.![]()
Ja, op de heenweg dus... die andere twee heb ik gemist dan...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
De eerste was verreweg het mooiste.
De tweede en derde keer was gewoon stom gezeik van jou.![]()
Dat roep je over 2 jaar nog, zo werkt dat dus niet he.quote:
Dan heb je behoorlijk lopen pitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, op de heenweg dus... die andere twee heb ik gemist dan...
Zou goed kunnen, bij JP viel ik ook al constant is slaapquote:
Zo'n mooi woord moet natuurlijk in het frans gezegd worden, hoewel vengeance dan ook kanquote:
Viel te verwachten...quote:HaQDaQ | nu met opgeruimde kamer says:
en heb jij nog een stopcontact-adapter weten te regelen?
Henkie - morgen op vakantie says:
eh
Henkie - morgen op vakantie says:
oeps
HaQDaQ | morgen richting de zon says:
ow, schoorl
grr, hij gaat maar ff z'n vader lastig vallenquote:
tss, zonder alcohol wist ik nog behoorlijk mee te komenquote:
Ja ik maak gewoon een berg, dan is er voor iedereen wel watquote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef NerdoNielso het volgende:
doe ook ff een pannekoek voor mij (A)
Lekkerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja ik maak gewoon een berg, dan is er voor iedereen wel wat
Ach, kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Lekker![]()
moest ik nog wat lekkers bij de banket vandaan jatten?
Maar nog altijd bijna dertig gradenquote:
Goede reis vakantie gangersquote:Op zondag 31 juli 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel, veel plezier op Texel, thuisblijvers.![]()
ner ner, zorgen jullie nou maar dat jullie in one piece terugkomenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel, veel plezier op Texel, thuisblijvers.![]()
Laten we het hopen..quote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ner ner, zorgen jullie nou maar dat jullie in one piece terugkomen.
Veel plezier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |