quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://www.jensenindemidd(...)_telefoonterreur.mp3
He, das mijn buurman (bij de wijsneus). Zoon van Henk dus. Portier in de Koog met het langste dienstverband hoorde ik laatstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:57 schreef MrAli het volgende:
De Koog niet speciaal, behalve dat toen we (Hans en ik) de Blauwe Piste in wilden, Hans liet z'n ID zien en kreeg keurig een bandje, ik liet daarna leuk mijn paspoort zien, die vent bekijkt dat nauwkeurig, en ik krijg een orangje bandje. Die zijn voor 18+, ik dacht, misschien omgewisselt, maar nee, binnen zag ik dat Hans een groende had, die vent had dus gewoon krom gekeken.
Toen ff later richting de Wijsneus, daar keek die portier me nogal vreemd aan, 16 of 17 wou ie prima geloven, maar 18+ vond ie wat overdreven, kijkende naar mijn bandje terwijl ik langs liep. Dat dus maar even uitgelegd een eerlijk gezegt dat die sukkels bij de BP een foutje hadden gemaakt. Hij vond dat wel prima en vond dat ik mazzel had, maarja, ik drink toch alleen bier, dus nja, geen voordeel van.Zo ff staan ouwehoeren, maar ik heb het bandje nog wel om, en zal hem dus tot morgen bewaren.
Nu pitten!![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://www.jensenindemidd(...)_telefoonterreur.mp3
Alweer dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hans & Niels: You've got mail.
Neem dan ook die naald en draad mee, als je tas onderweg uit elkaar valt wordt je daar niet blij van.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alweer dus.
Net alles ingepakt, alleen die tassen zijn dus niet zo heel stevig. Ben al met naald en draad aan de gang geweest.
Hopen dat ie het nog even houdt dus.
Dat was dan ook het idee, inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Neem dan ook die naald en draad mee, als je tas onderweg uit elkaar valt wordt je daar niet blij van.
Aha, fijne Lidl tasjes dusquote:Op zondag 31 juli 2005 14:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alweer dus.
Net alles ingepakt, alleen die tassen zijn dus niet zo heel stevig. Ben al met naald en draad aan de gang geweest.
Hopen dat ie het nog even houdt dus.
Normaal kosten die dingen 250 euro ofzo en deze waren dus 20, maar hey, alles zit er (nu) nog in.quote:
Goedkoop is duurkoopquote:Op zondag 31 juli 2005 14:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Normaal kosten die dingen 250 euro ofzo en deze waren dus 20, maar hey, alles zit er (nu) nog in.![]()
Oh en we hebben dus ook tentjes van de Lidl.
Ach, als het goed is blijft het deze vakantie nog wel even heel.quote:
Behandelen met beleid, en alles komt goedquote:
Eigenlijk zou dat allemaal op video opgenomen moeten worden, alleen dat is uiteraard geen doen aangezien je nooit weet wanneer er iets leuks gaat gebeuren.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Behandelen met beleid, en alles komt goed
En die valpartijen, eerst Henk die bij jou wil gaan hangen en hard op z'n bek ging. Daarna Maas met hetzelfde, alleen reed ik er achter en reed dus over zijn fiets -> ik viel ook om, maar er zat geen gang meer in. Wel is mijn rem naar de klote, zal ik zo 's naar kijken. Maar eerst 's inpakken
Ali was ook 3 keer gevloerdquote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
En die valpartijen, eerst Henk die bij jou wil gaan hangen en hard op z'n bek ging. Daarna Maas met hetzelfde, alleen reed ik er achter en reed dus over zijn fiets -> ik viel ook om, maar er zat geen gang meer in. Wel is mijn rem naar de klote, zal ik zo 's naar kijken. Maar eerst 's inpakken
Ik heb zo'n vermoeden dat we in amsterdam / parijs nog wel even een winkel induiken om iets te kopen... Al hebben we natuurlijk genoeg tijdquote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Genoeg voor de eerste dag, op zich.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat we in amsterdam / parijs nog wel even een winkel induiken om iets te kopen... Al hebben we natuurlijk genoeg tijd
Nemen jullie nog flink wat eten en drinken mee?
De eerste was verreweg het mooiste.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali was ook 3 keer gevloerd.
Het was weer gezellig iig, en we hebben allemaal ook helemaal niets he.
Revanche heet datquote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
De eerste was verreweg het mooiste.
De tweede en derde keer was gewoon stom gezeik van jou.![]()
Ja, op de heenweg dus... die andere twee heb ik gemist dan...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
De eerste was verreweg het mooiste.
De tweede en derde keer was gewoon stom gezeik van jou.![]()
Dat roep je over 2 jaar nog, zo werkt dat dus niet he.quote:
Dan heb je behoorlijk lopen pitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, op de heenweg dus... die andere twee heb ik gemist dan...
Zou goed kunnen, bij JP viel ik ook al constant is slaapquote:
Zo'n mooi woord moet natuurlijk in het frans gezegd worden, hoewel vengeance dan ook kanquote:
Viel te verwachten...quote:HaQDaQ | nu met opgeruimde kamer says:
en heb jij nog een stopcontact-adapter weten te regelen?
Henkie - morgen op vakantie says:
eh
Henkie - morgen op vakantie says:
oeps
HaQDaQ | morgen richting de zon says:
ow, schoorl
grr, hij gaat maar ff z'n vader lastig vallenquote:
tss, zonder alcohol wist ik nog behoorlijk mee te komenquote:
Ja ik maak gewoon een berg, dan is er voor iedereen wel watquote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef NerdoNielso het volgende:
doe ook ff een pannekoek voor mij (A)
Lekkerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja ik maak gewoon een berg, dan is er voor iedereen wel wat
Ach, kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Lekker![]()
moest ik nog wat lekkers bij de banket vandaan jatten?
Maar nog altijd bijna dertig gradenquote:
Goede reis vakantie gangersquote:Op zondag 31 juli 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel, veel plezier op Texel, thuisblijvers.![]()
ner ner, zorgen jullie nou maar dat jullie in one piece terugkomenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wel, veel plezier op Texel, thuisblijvers.![]()
Laten we het hopen..quote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ner ner, zorgen jullie nou maar dat jullie in one piece terugkomen.
Veel plezier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |