Laten we het hopen..quote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ner ner, zorgen jullie nou maar dat jullie in one piece terugkomen.
Veel plezier..
Ik werd de berm in gedrukt door Henk en Ali,quote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef errrrr het volgende:
Pittijd, op een zondagochtend-thuiskomtijd moet ik er zo al weer uit (half vijf dus). Over 8 uur zitten zijn we al echt op vakantie!
We posten hier af en toe nog wel wat, of sms'en. Ook hier veel plezier
(Ruben, gisteravond, toen jij voor mij op je bek ging en ik dus over jou fiets viel, is mijn rem afgebrokenHandig weer...)
Zekers.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeer vermakelijke aflevering van Top Gear btw.
Awww, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:31 schreef DearPrudence het volgende:
weeeeeeeeeeh, ik heb een gat in mijn lievelings spijkerbroek... 'snif'
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Awww, hoe komt dat?
Maar heb je het, ondanks deze tegenvaller, nog wel naar je zin?
Ragged pants zijn dópe manquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.![]()
Dat staat vet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een beetje stoeien kon mijn 4 (of 5) jaar oude spijkerbroek niet meer aan. Dus nu aan de achterkant van mijn been een scheur. Damnit. Alhoewel, hij is nog wel te dragen.![]()
Het was weer eens ouderwets lachen met Vlietje, ook in de Koog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb gister trouwens een heeeeeele vette Nepalese muts gekregen van Ruben vV, voor m'n verjaardag,.
Dus dat wordt snowboarden in style straks.
Jaja, ben er al geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef NerdoNielso het volgende:
http://nielsje.waarbenjij.nu
°hint°
gaaf, ik heb ook nog mijn nieuwe muts van mijn tante, dus dat wordt dubbel stylish.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb gister trouwens een heeeeeele vette Nepalese muts gekregen van Ruben vV, voor m'n verjaardag,.
Dus dat wordt snowboarden in style straks.
Thomas heeft er ook eentje, alleen met wat meer kleuren, dus das driedubbel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
gaaf, ik heb ook nog mijn nieuwe muts van mijn tante, dus dat wordt dubbel stylish.![]()
Zou me niets verbazen als Steven er ook eentje heeft.quote:
Voor jou welterusten en voor ons goedemorgen.quote:Ik ga nu naar bed, welterusten.Of is het goedemorgen?
![]()
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:12 schreef DearPrudence het volgende:
In an hour I'm off to Ladiesnight...again. Maar dit keer ontmoet ik daar dus mijn ex-vriendje (wat dus echt niets voorstelde dus haal maar niks in jullie hoofdjes) en ik ben best benieuwd, het was altijd een knappe jongen geweest. Ieeeeh.
Enniwais, giegelbui, zoals gewoonlijk hier bij Laura in huis.
Ik ga optutten enzo, bleeeh.
Welterusten/Goedemorgen enzo.
Mooi.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Even een berichtje uit Rome: Het is hier gaaf.
Voor verdere info zie nielsje.waarbenjij.nu
Ik verplicht je om naar het strand te gaan, hier op texel is het 14 tot 18 graden en onweert/regent/stormt het geregeld, komende week nog geen verbetering in zicht, ben de hele tijd dat jullie weg zijn nog niet één keer naar het strand gegaan en ben nu maar wat aan het lezen, trainen en feesten, dus, vermaak je nog maar op die vakantie zolang het nog kanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mooi.
Hier alles ook nog prima, ik heb wel een aantal hele luie dagen, lees: halve dagen in de airco lezen, en de overige halve dag op het strand liggen/ in zee zwemmen.
Gister naar het eilandje Pinel, is erg commercieel geworden, jammer genoeg, maar ziet er verder redelijk hetzelfde uit. Woensdagavond was een beetje een tegenvaller, aangezien de jongens behoorlijk stoned waren toen ze kwamen.Maargoed, een daarvan heb ik de dag daarna op het strand gezien, en dat was toen wel weer leuk.
Ik heb HP 4 uit! Nu aan HP 5 beginnen. HP 6 lees ik denk ik pas in nl. uit.
Verder niet veel te melden, dan dat ik wel ietsje bruin ben geworden en dat ik maandag mss met een vriendin van mij (die hier ook op vakantie is, en met wie ik 3 jaar geleden mijn duikbrevet gehaald had) ga duiken. Heel erg zin in, ben wel benieuwd wat er na 3 jaar in mijn hoofd is blijven hangen.![]()
Ik ga nu moesique luisteren en HP 5 openen, of zal ik naar het strand gaan?
Geniet idd nog maar even van het mooie weer, want zodra je weer in NL. terug bent zal dat naar alle waarschijnlijkheid compleet ontbreken, het is waardeloos hier, alhoewel, als ik nu naar buiten kijk de zon wel weer schijnt.quote:
Copy/paste,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:26 schreef MrAli het volgende:
-minder boeiend verhaal-
Dus?quote:
Doe je nog eens wat nuttigs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik mag de staatskas met 25 euro gaan spekken, en waarom, waarom?
"Ja meneer, uw voorlicht doet het niet"
Dat stond verdomme al de hele week op m'n to-do list van verdomme vandaag.
Wha.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef -Mzraki- het volgende:
So long, and thanks for all the fish btw.
Nee, dat is The Hitchhiker's Guide of the Galaxyquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist gister?
En alleen thuis zijn is geweldig idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |