Popolon, denk je trouwens dat er bij de Wings nog spelers weggaan? Naast Hatcher - McCarthy - Whitney dus? Want er zitten natuurlijk een paar oudjes en dure spelers bij. Lidstrom zal op 7,5 miljoen per jaar komen, maar is wel de beste in zijn soort. Het is echter wel een enorm bedrag. En dan heb je nog Chelios, die al in de 40 is, en Yzerman... Ik denk dat Yzerman nog een jaartje eraan plakt, hij wil naar zijn afscheid toewerken denk ik. Het wordt in elk geval leuk deze zomer op de transfermarkt van de NHLquote:HIER vind je een mooi lijstje van TSN met daarin de stand van zaken per team (volgens TSN weliswaar). Je ziet er wie misschien het team zal moeten verlaten door de hoge kosten, wie er misschien weggekaapt gaat worden vanwege een laag salaris, wie de talenten zijn en hoeveel ze te besteden hebben.
Het is in elk geval wel duidelijk dat de 'grote' teams behoorlijk moeten gaan goochelen met de financien...
Dan heb je een serieuze downgrade van je kanalen gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:12 schreef freedon22 het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dat NHL Powerweek niet meer uitgezonden wordt (mede omdat we die NBC niet meer hebben.)
De prijzen zijn nog niet bekend, ben nog maar één keer in de Joe Louis Arena geweest (woon hier nog maar net) en toen was de prijs volgens mij rond de $60/70, was tegen de Trashers.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:31 schreef freedon22 het volgende:
Ik zie trouwens in je profiel waarom je die zender hebt. Dat zijn goede zaken kerel.....
Grand rapids. Ik las dat de seizoenskaarten voor de Sabres maximaal of minimaal 68 dollar gaan kosten. Dat valt reuze mee. Detroit hetzelfde?
Shanahan zou 'maar' 2,4 miljoen gaan verdienen, en dat is niet gek veel voor een speler van zijn kaliber... Dus ik denk dat ze heb er toch wel graag bij hebben!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Detroit kan met het geld dat ze met Shanny besparen een betere en jongere speler terug halen dus ik niet dat Holland het erg vindt als hij zijn optie niet licht
Ik denk van wel... Maar het ligt er wel aan in welke lijn hij komt te staan, en dus wie zijn concurrenten op de right wing worden...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Shanny gaat de 20 goals niet halen.
Kan me herinneren dat de Sabres in 2003-2004 een paar wedstrijden in Rochester hebben gespeeld. Zou wel een aardig idee zijn als alle teams er een paar in het huis van een affiliate gingen spelen (waaronder dus uiteraard de Griffins).quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:42 schreef popolon het volgende:
[..]
De prijzen zijn nog niet bekend, ben nog maar één keer in de Joe Louis Arena geweest (woon hier nog maar net) en toen was de prijs volgens mij rond de $60/70, was tegen de Trashers.
Zal me benieuwen, naar Detroit rijden is nog te overzien.
ESPN zendt geen NHL uit dit seizoen, de onderhandelingen met diverse andere stations zijn al in volle gang.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef freedon22 het volgende:
Is er hier in nederland ook maar een beetje een mogelijkheid om wedstrijden te zien? Dan moet ik zeker zorgen dat ik espn ofzo kan krijgen. Kost vast wel wat...
Het begon in de playoffs van '96:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En tegen wie en waarom was hij aan het vechten?
Dat was ook Claude Lemieux.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wie was de Av die ging turtelen?
Als ik je vertel dat die "Japanner" Ryan O'Marra heet verander je zeker niet van gedachten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 buitenlanders waaronder een Jap(waarschijnlijk gewoon een Canadees of Amerikaan die toevallig in Japan is geboren. Hij speelde vorig jaar in elk geval in Canada) en een Sloveen in de eerste ronde
Dat meen je niet...quote:Op zondag 31 juli 2005 12:26 schreef WasQ het volgende:
NASN heeft in Engeland inderdaad de NHL rechten, maar in Nederland wordt de Duitse versie uitgezonden. En aangezien Premiere de NHL-rechten van Duitsland heeft, komt er dus GEEN NHL op dat kanaal. Ze zijn/waren wel van plan AHL te gaan doen, maar ook dat is nog niet eens zeker... Juich dus vooral niet te vroeg
Godverdomme...quote:NHL (National Hockey League)
NASN does not currently hold the rights to the NHL in Europe
Bedenk dan even dat de Wings met Yzerman (40), Draper (34) en Lang (34) wel aan hun toekomst moeten gaan denken, en het farmteam-avontuur dan niet zo heel erg lang hoeft te duren. Ook goede spelers stoppen er een keer mee (afgezien van Dave Andreychuk dan hequote:Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef WasQ het volgende:
In de vierde lijn stond geloof ik Boyd Devereaux. En ze hebben tegenwoordig ook nog eens Robert Lang, dus ik zou er nog maar niet zo heel erg zeker van zijn dat Franzen het snel verder schopt dan een farmteam... We zullen zien!
Toen was er nog geen cap en konden ze dus op hun gemakje de free agent markt afstruinen. Die tijd is nu over dus moeten ze het meer via hun prospects doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ESPN International is ook de pafific rim.
Wings denken niet aan de toekomst anders hadden ze de laatste jaren niet zoveel eerste ronde draft picks geruild
De geruchten dat Forsberg en Näslund samen (willen) gaan spelen worden steeds maar sterker. Hun salaris vormt echter een probleem. Ze willen samen de stanley cup veroveren en daarvoor zullen ze dus moeten tekenen bij een groot team, echter hebben die weinig cap space over. Kans dat Näslund bij Vancouver en Foppa bij Colorado blijft is dus het grootst.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef xJapser het volgende:
Dude...Naslund blijft echt wel in Vancouver. Daar blijven we netjes vanaf
Besides...de Canucks hebben nog t recht om de eerste aanbieding neer te leggen. En of Forsberg - Naslund echt zo een goede combi is valt nog maar te bezien.
Over een paar uur zijn de Nucks de eerste rechten van Näslund kwijt. Aangezien het ze dus waarschijnlijk niet lijkt hem te behouden denk ik dat hij weggaat. Näslund - Forsberg hebben heel lang samen gespeeld in Zweden. Die combinatie zal dus best wel gaan lopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef JZweeds het volgende:
[..]
De geruchten dat Forsberg en Näslund samen (willen) gaan spelen worden steeds maar sterker. Hun salaris vormt echter een probleem. Ze willen samen de stanley cup veroveren en daarvoor zullen ze dus moeten tekenen bij een groot team, echter hebben die weinig cap space over. Kans dat Näslund bij Vancouver en Foppa bij Colorado blijft is dus het grootst.
Willen ze perse samen spelen dan is het dus de vraag hoeveel ze allebei in willen leveren om samen te gaan voor de titel. Canucks hebben meer ruimte dan de Avs echter zie ik ze allebei eerder naar de Avs gaan dan naar de Canucks. Denk nooit dat ze naar een andere stad gaan. Het wordt ofwel Vancouver ofwel Denver. Dus als ze samen gaan spelen wordt het imo Denver (denk niet dat Forsberg ooit de Avs zal verlaten). Forsberg zal dan voor een gering bedrag spelen (wellicht gaat een sponsor hem betalen) een ook Näslund zal veeel gaan inleveren.
Er zijn een aantal verschillende statussen (stati) die een speler op dit gebied kan hebben:quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef xJapser het volgende:
Ik snap veel van t spelletje maar dat hele gebeuren met Free Agents en verschilende groepen weer ... daar snapt ik geen ruk van
Grappigquote:Proud day as Sutter selects son, Brett
Canadian Press
7/30/2005 8:22:32 PM
OTTAWA (CP) - The already improbable story of hockey's fabled Sutter family took a twist that moved it into the realm of surreal coincidences Saturday.
Calgary Flames general manager Darryl Sutter was aware long ago that there was something special about having six brothers who played in the NHL.
He was aware that drafting his own son on Saturday would be a high point of his life as a hockey dad.
But he was visibly flabbergasted when informed later of a coincidence of which he swears he was completely unaware: Both father and son were drafted 179th overall, 27 years apart.
Related Info
1-on-1: Darryl Sutter
''Really? Wow. Are you serious?'' a slack-jawed Flames GM said when informed of the coincidence.
''Wow. That's pretty neat. ... That is weird. Maybe there's some fate there.''
Like his brothers, Sutter had a successful NHL career after being chosen No. 179 by the Chicago Blackhawks in 1978. His son, Brett, will have a tough act to follow for a sixth-round choice.
He had eight goals and 11 assists in 70 games with the Western Hockey League's Kootenay Ice last year.
The Flames' top pick in Saturday's draft was a big, strong stay-at-home defenceman, Toronto native Matt Pelech.
But Pelech broke his jaw twice last year and played only 31 games with the Ontario Hockey League's Sarnia Sting. He had one goal, five assists, and 74 penalty minutes.
Sutter said he used his team's top choice - No. 26 overall - on a player who was undervalued. Pelech is touted as a strong skater, especially for his size: six-foot-three, 220 pounds.
''He missed a lot of games last year and we felt he was probably under the radar a bit,'' Sutter said.
''He's a big, mobile player. ... He's a big guy and he's going to get bigger still.''
Sutter said he was reasonably pleased with his team's choices - especially considering Calgary had the fifth-last pick in the first round. It was the Flames' lowest first-round pick since 1982.
He said all choices - including his son - were designed to fit a variety of needs and the character of the Flames organization. The team drafted three defencemen, two goalies, a left-winger, centre and forward.
Calgary made some moves to land three of their draft choices. They traded with Buffalo for the No. 74 overall pick in round three: Newfoundland native Dan Ryder, a mid-sized forward who had 29 goals and 82 points with the OHL's Peterborough Petes.
The selection of Ryder adds yet another family twist to the Flames' draft day: he is the brother of the Montreal Canadiens' promising young scorer Michael Ryder.
The Flames traded with Atlanta to land another third-round pick, six-foot-five, 195-pound defenceman Gord Baldwin of the WHL's Medicine Hat Tigers.
They took two goalies in the fifth round.
They traded with Carolina for the No. 128 overall pick and took goalie Kevin Lalande, who had a 2.64 goals-against average and .921 save percentage with the Belleville Bulls.
With the 158th pick they chose Matt Keetley, who had a 1.66 goals-against average and .933 save percentage with Medicine Hat.
After drafting Sutter, they took Swift Current defenceman Myles Rumsey in the seventh round.
Brett Sutter said in an interview earlier this year that he wants to play like his famous dad and uncles.
''I fit that Sutter stereotype pretty well and that's how the coaches are telling me to play this year,'' he told the Hockey's Future website. ''They want me to be the energy guy, the disturber and get the other team's top guys off their games and just get my team's energy up.''
Bron http://www.insidehockey.comquote:The Rangers Pursue Forsberg & Naslund
The New York Rangers are reportedly pursuing both Forsberg and Naslund. Unless the Swedish stars agree to play on Broadway for significantly less than the $7.8 million maximum, the Rangers would be making a huge mistake bringing them aboard. When Forsberg's healthy, he's the NHL's best player. Unfortunately, he gets injured with worrisome frequency, and is not the type of player the hapless Rangers should be resting their hopes upon.
Adding Naslund would be an even dicier proposition. He averaged over a point-per-game in each of the past four seasons with the Canucks, but that was largely while he played on a line with brutish power forward Todd Bertuzzi. Perhaps more than any other forward in the NHL, Bertuzzi clears tremendous amounts of space on the ice for his linemates. Assuming Forsberg remains healthy, Naslund would be fine alongside him. However, with Forsberg's health a constant worry, Naslund could see his production drop precipitously.
This is not to say that Forsberg and Naslund wouldn't help the Rangers rise from the doldrums. It's just that the Rangers would be wise to wait until the summer of 2006, when fortune-changers like Jarome Iginla, Joe Thornton and Vincent Lecavalier are all expected to test the waters of unrestricted free agency.
quote:We are sorry, but NASN can't bring any NHL-coverage on NASN-Europe. NASN helds the NHL-rights for the upcoming season only for UK/Ireland and not for any other European territory.
Please don't forget that NASN operates two separate feeds - one for the UK and Ireland and a separate one for the rest of Europe. This is because the sports rights available across these territories are not the same. NASN has been on air in the UK and Ireland for some time now, and over that time the line up on the channel has grown as more sports rights have become available and NASN has successfully bid for them. The European feed has only just launched, and it will take some time to completely replicate the line up in the UK and Ireland but it is certainly our intention to bid for additional sports rights as they become available and replicate the line-up on the original channel as closely as possible.
As soon as the NHL-rights are available - earliest for the season 2006/2007 - NASN will try it's best to get them.
Het verschil is toch 1.5 mln per jaar. Avs hadden hem 3 per jaar geboden en nu krijgt hij ongeveer 4.5 mln per jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Foote is gek dat hij voor wat meer geld naar Columbus gaat en de Av´s gaan hem nog missen
Ach, met Naslund was het steeds net niet. Misschien dat het door een gedwongen nieuwe aanpak net wel wordt. Het zal interessant worden wie Naslund's plaats moet gaan innemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:42 schreef xJapser het volgende:
Godver...ik hoop echt dat Naslund blijft. Ik zie de Canucks nog diep zinken zonder hem.
Trouwens...het lijkt mij wel vet als mensen hier links posten naar gruwelijk mooie NHL filmpjes. Ik heb er zelf niet veel, ja een van 80 mb maar die kan ik nergens kwijt, maar dr moet vast wel iets zijn. Dusse...posten die handel
Vraag is ook of de Avs hem úberhaupt nog wel wilden. Had een langdurig contract moeten worden en dat zouden ze waarschijnlijk niet willen. Hopelijk kunnen ze Náslund en Forsberg krijgen dit jaar (met een 1-jarig contract). Dan kunnen ze volgend jaar helemaal opnieuw beginnen met ontzetten voor cap space over (Sakic die wellicth ermee stopt en Blake die FA wordt) en dat met een FA markt met ontzettend veel toppers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 kansen op de SC zou me meer waard zijn
YES!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:58 schreef coolnhl het volgende:
Forsberg toch terug naar Colorado. De goede relatie die de zweed heeft met Colorado is de rede voor een eventuele terug keer. Ook zou Markus Naslund graag naar Colorado komen. De Avs zoude een vliegtuig hebben gechartert om de 2 binnen 24 uur naar Colorado te brengen voor onderhandelingen.
Ik zeg: YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Report: Captain Markus Naslund to remain in Vancouver with Canucks
VANCOUVER (CP) - Captain Markus Naslund has elected to stay with the Canucks, his agent confirmed Wednesday.
The Swedish forward has agreed to a deal worth $18 million US over three years, according to a source.
Naslund had 35 goals and 49 assists in 78 games in the 2003-04 season for Vancouver.
hopelijk bij de Canucksquote:Updated: Aug. 3, 2005, 10:09 AM ET
Devils, others in mix for NiedermayerESPN.com news services
Niedermayer
Scott Niedermayer's search for a home might end as soon as Wednesday.
The unrestricted free-agent defenseman told The New York Post on Tuesday night that he might choose from the four or five teams that are interested in him as soon as Wednesday.
"I'm kind of hoping that at the end of the day, we'll know who's where. Then we can make a decision," Niedermayer told The Post. "We still have to hear where some teams are."
Niedermayer, 31, was expected to make $7 million from arbitration last season, an award wiped out by the lockout. He made $4 million the previous season.
The Devils are still believed to be among the candidates to sign Niedermayer with the Rangers, Canucks, Red Wings, Flames and Penguins all reportedly in the mix.
Lijkt me wel want wie wil er met 3 rings nu voor een team spelen dat pas over een jaar of 3 succesvol zal zijn?quote:Een reden om voor de Pens te kiezen hoef ik niet te geven, lijkt mij...
Het hebben van de rechten wil niet zeggen dat hij ook voor je gaat spelen.quote:Pronger naar Edmonton is al bevestigd hoor?
www.tsn.caquote:Flyers land Forsberg
TSN.ca Staff
8/3/2005 6:51:44 PM
Peter Forsberg is going back where he started. TSN has learned that the Philadelphia Flyers have signed Forsberg to a two-year deal worth $10.7 million.
Forsberg will get $5.7 million in the first year of the deal and $5.0 in the second year.
''Peter Forsberg is one of the best players in the game,'' said GM Bob Clarke in making the announcement. ''We signed him knowing that he puts us over the cap and we will have to trade some guys now.''
The aquisition of Forsberg puts the Flyers over the NHL's salary cap, but Clarke expects to make a trade within the next two days to get back under the league's financial limit.
The player most likely to go is veteran Jeremy Roenick, with NHL sources suggesting he is about to be moved to the L.A. Kings.
Forsberg was orginally drafted by the Flyers, 6th overall, in 1991. He was then traded to the Quebec Nordiques in the Eric Lindros deal in 1992 before ever playing a game with Philadelphia.
Forsberg has 741 points in 580 NHL games. He was considered the top forward available in this off-season's free agent crop.
Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FORSBERG!!!!! Wat doe je nou!!!!!!!!![]()
KLOOTZAK!
Diego verbeterde mij nog over de unrestricted free agents. Dat het in de praktijk er vaak op neerkomt dat een speler niet terug gaat betekent nog niet dat die oude club niet mag meebieden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef xJapser het volgende:
Jamaar de Pens hebben al weer een zooi geld uitgegeven aan GoncharCalgary heeft ook een aantal D's aangetrokken. Er word gespeculeerd op Vancouver, Anaheim of New Jersey m.b.t. Niedermayer. Probleem voor Vancouver is alleen dat ze in principe nog alleen kunnen traden, want ze hebben niet veel geld meer.
Geweldige periode zo, dit silly seasonOja en Curchulain, thx voor de uitleg m.b.t. free agents. Maakt weer hoop duidelijk.
* Curchulain is het hier helemaal mee eensquote:Go Canucks *\o/*
Doe ik ook nog, maar waarom gaat ie nou weg bij mn cluppie?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...
Hoeft ma Niedermayer niet meer na te denken wie waar ook alweer zatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:32 schreef xJapser het volgende:
Scott Niedermayer heeft intussen gekozen voor Anaheim. Nahjah...misschien Hamrlik naar de Canucks, maar dr zijn steeds minder opties.
Draft and prostect devolpment komt het nu allemaal op aan.quote:Spannend wordt het volgend jaar zeker, want als je kijkt naar de Flyers hebben ze een stuk of zeven spelers die wel een erg groot deel van de cap opsnoepen. Dan wordt het nog puzzelen om drie of vier kwalitatief goede lijnen eronder te houden.
Ah, en we hebben ook meteen een indicatie van de prijs van een seizoenskaart:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Problems in Mile high city
http://www.denverpost.com/avalanche/ci_2912304
Met dit team gaan ze niet ver komen ook al hebben Aebisher, Blake, Sakic, Tanguay en Hejduk
Dat wordt inderdaad peentjes zweten in Denver.quote:A season-ticket invoice for the two "worst" seats in the lower bowl is about $7,500. Still.
Sportfanaticsquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef xJapser het volgende:
Trouwens..als iemand toevallig nog links weet naar sites waar je hier in Nederland NHL spul kan bestellen dan hoor ik t graag!! Ik ben op zoek naar posters en jerseys
Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik maar denken dat het een verdedigend ingestelde right-winger was
Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:49 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"
Waar staat MINW, NHL dan voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:27 schreef WasQ het volgende:
[..]
Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...
Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?quote:Maar in het geval van Park gaat het over een aanvaller. Een aanvaller die in meer dan 300 NHL wedstrijden liefst 42 keer heeft gescoord, dus dat wordt oppassen geblazen voor de rest van de NHL
Ik kan van dat filmpje maar bar weinig zien. Alles is rood, groen en blauw. Alleen in de herhaling wordt het een beetje zichtbaar wat 'ie flikt.quote:Die goal van Bure is overigens geniaal. Ik zag laatst een filmpje over NHL 2006 (het computerspel) en daar zat die goal ook in... Hij zal wel niet in het echte spel zitten denk ik, maar goed, grappig om te zien dat ze dat hadden gedaan!
Minnesota Wild, NHL... In de drie seizoenen bij de wild heeft hij respectievelijk 10, 14 en 13 goals gemaakt, en dus geen 25+...quote:
Kloptquote:Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?
25, 24 en 25 punten in de laatste drie seizoenen NHL. Hij is daarin wel heel constant... Overigens was hij in 2003-2004 de nummer 4 in goals voor de Wild, als je dat met 13 stuks voor elkaar krijgt zegt dat wel wat over de balans (of het gebrek eraan) in het team waarvoor je speelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:04 schreef WasQ het volgende:
[..]
Minnesota Wild, NHL... In de drie seizoenen bij de wild heeft hij respectievelijk 10, 14 en 13 goals gemaakt, en dus geen 25+...
[..]
Klopt![]()
Moore heeft gelukkig al weer een wedstrijd gespeeld maar ik weet niet in hoeverre hij terug kan keren op het niveau waar hij eerst speeldequote:Aan de ene kant heb je gelijk. Het is m.i. te vergelijken met het Bouazan indcident hier in Nederland. De dader kan vrolijk verder en het slachtoffer zit balend thuis om t maar ff zo te zeggen.
1: Overtreding was fairquote:(die Moore overigens wel verdiend had na een eerdere keiharde overtreding op Naslund in een voorafgaande wedstrijd
Dat team haalde de playoffs niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat team haalde wel de halve finale.
Toch nog maar effe naar de ijshockeyschool. En kijk meteen wie de coach was en wat voor coach dat is. Misschien dat je dan wat meer duidelijk wordt
www.tsn.caquote:Report: NHL on verge of U.S. cable deal
Canadian Press
8/9/2005 2:50:27 AM
PHILADELPHIA (CP) - The NHL is on the verge of signing off with a new U.S. cable TV partner, according to a report in the Philadelphia Inquirer.
Comcast has formally submitted a two-year bid in excess of $100 million US to televise NHL games beginning this fall, sources directly involved in the discussions told the Inquirer in Tuesday's edition.
The deal calls for Comcast to televise two games a week nationally. The cable giant plans to put the games on its on its Outdoor Life Network, which is also available in Canada.
Comcast submitted its bid over the weekend, according to the Inquirer. The NHL could act on it by this weekend. The company is a major owner of the Philadelphia Flyers.
Comcast spokesperson Tim Fitzpatrick declined Monday to comment on the network's interest in the NHL. The NHL also declined when reached by the Inquirer.
If the NHL approves the deal, the contract will be forwarded to ESPN. In April, ESPN opted not to renew its $70-million option to televise the NHL for 2005-06 and 2006-07, but ESPN retains the right to match the new offer, a source told the Inquirer. ESPN has carried NHL games in the United States since 1985.
The NHL also has a national broadcast deal with NBC but needed a new cable partner after ESPN withdrew in April.
Ik moest het drie keer lezen voordat ik doorhad wat dat laatste stukje inhield, en nu ben ik nog niet zeker over wat het betekent... Comcast mag alle onderhandelingen met de NHL doen en als die twee tot een akkoord zijn gekomen mag ESPN alsnog tegen de NHL zeggen "onder diezelfde voorwaarden zouden wij het ook doen" en dan gaan de rechten alsnog naar ESPN (of Comcast moet het bod nog mogen verhogen)... Slim van ESPN.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
www.tsn.ca
ESPN krijgt dus het recht om dit bod te evenaren
Verklaar je nader. Wat moet een foutje van Saku geweest zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat moet een foutje zijn geweest van Saku
Volgens mij is dat Saku Koivu die in dat plaatje over iemand heenvliegt... Ziet er nog grover uit dan die actie van Bertuzzi, dus ik ga er maar vanuit dat het een ongelukje is...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:19 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Wat moet een foutje van Saku geweest zijn?
Het is Olli Jokinen die over Alexander Guskov heenvliegt tijdens de wereldkampioenschappen in 2002. Ik kan niet direct zeggen of het een ongeluk is, gezien de manier waarop Jokinen zijn stick beethoudt. Neemt niet weg dat Guskov net zo goed z'n nek had kunnen breken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:21 schreef KieWie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Saku Koivu die in dat plaatje over iemand heenvliegt... Ziet er nog grover uit dan die actie van Bertuzzi, dus ik ga er maar vanuit dat het een ongelukje is...
Of zoek de Saku, die niet in dit lijstje staat. Toch is die 12 op z'n mouw nog best te lezen. Niet dat ik het op die manier heb uitgevonden, ik ben gewoon naar de website gegaan waar DD de foto vandaan heeft gepluktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoek de Ollie:
No Name Date of Birth Position L/R Height Weight Club
3 NUMMELIN Petteri 25.11.72 D L 178 83 HC Lugano
4 TIMONEN Kimmo 18.03.75 D L 178 88 Nashville Predators
6 KOIVISTO Tom 04.06.74 D R 179 85 Jokerit
8 OJANEN Janne 09.04.68 F L 189 91 Tappara Tampere
9 LYDMAN Toni 25.09.77 D L 185 90 Calgary Flames
10 HAGMAN Niklas 05.12.79 F L 184 90 Florida Panthers
12 JOKINEN Olli 05.12.78 F L 188 90 Florida Panthers
13 KARALAHTI Jere 25.03.75 D R 189 95 Nashville Predators
14 HELMINEN Raimo 11.03.64 F L 183 90 Ilves Tampere
17 KALLIO Tomi 27.01.77 F L 184 85 Atlanta Thrashers
19 NORRENA Fredrik 29.11.73 GK L 183 85 TPS Turku
20 MIETTINEN Antti 03.07.80 F R 182 84 HPK Hameenlinna
21 KAPANEN Niko 29.04.78 F L 177 81 Utah Grizzlies
27 LIND Juha 02.01.74 F L 181 84 Sodertalje SK
29 PARSSINEN Timo 19.01.77 F L 178 86 Anaheim Mighty Ducks
30 MARKKANEN Jussi 08.05.75 GK L 182 83 Edmonton Oilers
31 LEHTONEN Kari 16.11.83 GK L 191 84 Jokerit
32 RINTANEN Kimmo 07.08.73 F L 181 88 Kloten Flyers
36 TUULOLA Marko 07.02.71 D L 184 93 HPK Hameenlinna
39 VIITAKOSKI Vesa 13.02.71 F L 190 96 Ilves Tampere
41 AALTO Antti 04.03.75 F L 187 96 Jokerit
44 NIINIMAA Janne 22.05.75 D L 186 99 Edmonton Oilers
56 PIRJETA Lasse 04.04.74 F L 192 103 Karpat Oulu
Ik keek naar het rugnummer achterop en dat lijkt op een 11 en 11 is Saku
Dat is niet te zien aan de cijfers van Huselius in de tijd dat Keenan coach bij de Panthers was... 76 en 78 wedstrijden, 23/22 en 20/23 voor 45 en 43 punten... Daarbij ook nog weinig minuten op de strafbank (58 minuten in 233 wedstrijden NHL). Nadat Keenan vertrok kwam Kristian nog maar op 10/21 voor 31 punten in 76 wedstrijden. Geen trade dus, denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:51 schreef JZweeds het volgende:
Enjele dagen geleden heeft Husselius al getekend bij Florida. Kijken hoe lang het duurt voordat getraded wordt. Want bij Keenan wordt het niets met hem.
Ik vond die van Schaefer schitterend... en die van Afinogenov, dat was aanvankelijk meer geluk dan wijsheid maar je moet uiteindelijk toch maar de tegenwoordigheid van geest hebben. En er was er nog een, maar ik ben vergeten van wie die goal was. "Talking about throwing yourself into your work"-type goalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:52 schreef WasQ het volgende:
Op NHL.com een prachtig filmpje met de 10 mooiste goals van 2003/04... Zoek naar de NHL Network Top 10, bij Exclusive staat het geloof ik. Nummer 6 is geniaal, maar de winnaar, die ik nog niet zal verklappen, is terecht, mede ook dankzij zijn vele andere geniale goals (ook in het filmpje te zien)...
23 Minuten genieten, een aanrader!
14 stuks, waaronder Battaglia, Charpentier, Grand-Pierre en Zubrus... tenminste, als ik dat lijstje op de juiste manier uitleg. Boumedienne heeft nog een qualifying offer liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn de RFA´s?
Dacht dat die wedstrijd Edmonton @ Phoenix (of was het nou andersom) van het vorige seizoen ook wel kandidaat voor die titel is...quote:Fight Night In Ottawa: The Kings/Sen's took part in this 2002 game that may have had the most fights ever (.mov Version only)
Blijkbaar stonden de teams mij niet goed op het netvlies... Atlanta 1 @ Edmonton 5, 11 februari 2004.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me niet
Hoeveel figting majors waren er?
Dayum wat een deal!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:04 schreef JZweeds het volgende:
Ottawa Senators - Re-signed restricted free agent forward Marian Hossa to a multi-year deal, traded Hossa and defenceman Greg de Vries to Atlanta Thrashers for forward Dany Heatley.
Beetje laat, maar toch... Het is gewoon onmogelijk om Hockey in Nederland te kijken. heb echt alles al geprobeerd volgens mij. Dus gewoon i-net en de 3 secondes op CNN Sport! Dus gewoon de hele dag Detroit Original Six DVD afkijken!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:26 schreef WasQ het volgende:
NASN heeft in Engeland inderdaad de NHL rechten, maar in Nederland wordt de Duitse versie uitgezonden. En aangezien Premiere de NHL-rechten van Duitsland heeft, komt er dus GEEN NHL op dat kanaal. Ze zijn/waren wel van plan AHL te gaan doen, maar ook dat is nog niet eens zeker... Juich dus vooral niet te vroeg
De familie van Dan Snyder wilde niets liever dan dat Heatley niet veroordeeld zou worden en dat hij gewoon kon spelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:43 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dayum wat een deal!
Eigenlijk toch ook belachelijk dat Heatley mag spelen...
Dat wist ik niet. Prachtig van die ouders. In plaats van Heatley zoveel mogelijk tegenslag toe te wensen, er blijkbaar toch enigszins vrede mee hebben en inzien dat het echt niet expres ging... Weer eens wat anders dan dat eeuwige ge-sue in Amerikaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
De familie van Dan Snyder wilde niets liever dan dat Heatley niet veroordeeld zou worden en dat hij gewoon kon spelen.
Ik wist het wel, en hoewel ik ook wel geloof dat Heatley zijn Ferrari niet expres in tweëen heeft gereden heeft hij wel onverantwoord gereden met de dood tot gevolg. Dan kan je als familie nog zo hard willen dat hij niet veroordeeld wordt, hij heeft de wet overtreden en diende daarvoor gewoon berecht te worden. Een verdere schorsing door de NHL zou niet meer nodig geweest zijn, na 50 wedstrijden te missen door je eigen verwondingen. Misschien was het dan wel wat cru om te zeggen dat het belachelijk is dat hij nu weer speelt, maar ik heb toch zeker wel moeite met hoe die zaak zich heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:50 schreef WasQ het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Prachtig van die ouders. In plaats van Heatley zoveel mogelijk tegenslag toe te wensen, er blijkbaar toch enigszins vrede mee hebben en inzien dat het echt niet expres ging... Weer eens wat anders dan dat eeuwige ge-sue in Amerika![]()
Aiai...De Red Wings zijn echt als een kaartenhuis in mekaar gelazerd.quote:Datsyuk signs with Russian club
Associated Press
9/5/2005 4:55:07 PM
DETROIT (AP) - Detroit Red Wings centre Pavel Datsyuk has signed with Russian Super League team Avangard Omsk, but it was unclear whether the deal contained an ''out clause'' that might allow him to remain with his NHL team.
Red Wings general manager Ken Holland said Datsyuk's agent, Gary Greenstin, told him Monday of the signing with the Russian team.
Holland said he was awaiting details of the contract.
''Everything depends on the out clause,'' Holland said.
Holland said he spent much of the weekend talking and negotiating with Greenstin.
There was no immediate word of what Datsyuk, a 27-year-old restricted free agent, would get from the Russian team. Detroit has offered Datsyuk about $3 million to $4 million US, the Detroit Free Press and The Detroit News said.
''When you lose a guy like Pavel, you're losing a guy you're counting on for a lot of offence,'' Holland said.
Detroit is $7 million under its $39 million salary cap with four roster spots open.
During the NHL lockout last season, Datsyuk played for Moscow Dynamo, scoring 23 goals in 57 regular-season and playoff games. He had 42 goals and 77 assists during the past two regular seasons with the Red Wings.
The Red Wings open training camp Sept. 11 in Traverse City.
Als ik eerlijk ben heb ik er als Red Wings fan niet zoveel vertrouwen in dit jaar, maar als een kaartenhuis ingezakt is het zeker niet. Detroit heeft juist erg goed gehandeld. Dat er kwaliteit verloren zou gaan, was bekend, maar zo heel veel wordt het niet. Joseph is weg, maar die was toch vreselijk duur, Hatcher is op zich zonde en nu dus Datsyuk. Verder blijven spelers als Yzerman, Shanahan, Lidstrom, Chelios, Schneider, Lang en Draper 'gewoon' bij Detroit. Als Zetterberg nog gesigned wordt en er nog een paar andere spelers bijkomen (waarschijnlijk opvulling, gezien de cap), komen ze er nog niet eens zo heel slecht uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef xJapser het volgende:
[..]
Aiai...De Red Wings zijn echt als een kaartenhuis in mekaar gelazerd.
Toch blijft Holland met Datsyuk praten, dus het kan allemaal nog... Maar met de 5 miljoen cap-space die nu open is voor 3 spelers, is het toch niet zo heel moeilijk om even te rekenen ben ik bang...quote:''His agent told me his contract in Russia does not include an out-clause,'' Holland [redwings GM] said. ''I'm operating under the assumption that we don't have Pavel for this season.''
Datsyuk, according to reports out of Russia, signed a one-year deal worth up to $6 million with Avangard Omsk of the Russian Super League but Dynamo Moscow matched Avangard's offer Wednesday to bring the 27-year-old back to the Moscow club where Datsyuk played during the lockout.
It is surprising that Datsyuk's contract in Russia would not include an out clause because players often use those clauses as leverage in negotiations with their NHL clubs.
Niet helemaal waar, ik ben een nederlander woonachtig in Minnesota. Op de site NHL.com kun je ongeveer een week nadat de wedstrijd is gespeeld de beelden via internet bekijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:25 schreef CHiPiE_halfbloedje het volgende:
[..]
Beetje laat, maar toch... Het is gewoon onmogelijk om Hockey in Nederland te kijken. heb echt alles al geprobeerd volgens mij. Dus gewoon i-net en de 3 secondes op CNN Sport! Dus gewoon de hele dag Detroit Original Six DVD afkijken!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef WasQ het volgende:
Ik heb een leuke fantasy game gevonden voor alle NHL-fans hier. Join de NHL.com fantasy game Superstar Pick-up Hockey! Je kiest 12 spelers die je team vormen, en scoort punten aan de hand van hun resultaten op het ijs (in het echt dus). Het is een gratis spel, dus echt iets voor ons Nederlanders. Vandaar dat ik ook maar gelijk een eigen competitie heb opgezet, genaamd Nederland. Die kun je mooi joinen als je registreert, zodat we een onderlinge strijd creëren. Joinen gaat als volgt: je registreert je, daarna wordt er gevraagd of je een public of private league wil joinen of dat je een nieuwe wilt starten. Dan kies je dus uiteraard voor "Join a Private League" en vult vervolgens LeagueID 386 in. Het wachtwoord is hllnd.
Superstar Pick-up Hockey dus! Kom ook, er zijn 20 plaatsen, waarvan ik er momenteel 1 bezet, dus er is nog ruimte zat (voorlopig)..
Ik moet niets van fleece hebben...quote:Remember when you were a kid playing on the ponds? You'd claim to be your favorite player and pit your skills against others. Here's your chance to draft a team of real NHLers. Each week you'll select twelve players and track their performance. And, the winner at the end of the year receives a really cool NHL fleece!
Het hoeft ook niet... En goalies krijgen veel punten voor een win, dus de meest waardeloze defensie lijkt me niet echt een goede keuze... Wel raar dat je voor penalty-minuten punten kriijgt...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef Curchulain het volgende:
[..]
[..]
Ik moet niets van fleece hebben...
Maar als ik het goed begrijp moet je dus zo'n beetje de best scorende center en wingers hebben, lekker assisterende verdedigers en de goalies die in het echt de meest waardeloze verdediging voor hun neus hebben... Nee das niks voor mij. Bovendien herinner ik me niet ooit op een vijvertje ijshockey gespeeld te hebben. Of überhaupt ooit geschaatst te hebben.
Godverquote:Op donderdag 22 september 2005 03:57 schreef popolon het volgende:
Detroit wint met shoot outs van aardsrivaal Colorado, Shanahan voor de beslissende.
Stand was 2-2, leuke wedstrijd.
Bericht klopt niet, Detroit wint 3-2 in overtime dankzij een goal van Shanahan...quote:
Ja was foutje van mij, maar winst is winst ook al is het maar pre season.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:10 schreef WasQ het volgende:
[..]
Bericht klopt niet, Detroit wint 3-2 in overtime dankzij een goal van Shanahan...
Vannacht weer met 3-2 gewonnen, dit keer van Dallas, mede door twee goals van Franzen!
Dat is toch geen nieuws meer?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef popolon het volgende:
En nog meer goed Red Wings nieuws:
DETROIT (AP) - Pavel Datsyuk is back with the Detroit Red Wings, spurning the chance to go home to play in Russia.
Yeah baby.
Voor mij wel, ben al dagen niet op de site geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuws meer?
Trouwens, uitslagen tegen de Columbus Flujackets kan je toch ook niet serieus nemen?
Ach, toen ik hockey ging volgen was Mark Messier voor mij ook een nieuwe naamquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef WasQ het volgende:
Domi speelt al zeker 10 jaar voor Toronto... Maar Toronto heeft zeker een aardige line-up. Ben benieuwd naar de start van het seizoen!
V'rèk je heb gelèèk... maar inderdaad ook no way dat ik zoiets op die manier in m'n nieuwsposts zou zetten. Ik ben in twee millennia actief student geweest, tsjonge wat ben ik oudquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef WasQ het volgende:
"Messier is eigenlijk nog van de generatie daarvoor en één van de weinige spelers die in vier decennia actief was in de NHL."
Stel dat hij in 79 is begonnen, das de 70s, dan de 80s, 90s en nu 2000-2009, dat zijn dus wel 4 decennia Curchulain. 25 seizoenen zijn het dan, dat klopt dus wel. Het is alleen een beetje vreemd omschreven...
Ben je ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:05 schreef Curchulain het volgende:
[..]
V'rèk je heb gelèèk... maar inderdaad ook no way dat ik zoiets op die manier in m'n nieuwsposts zou zetten. Ik ben in twee millennia actief student geweest, tsjonge wat ben ik oud![]()
Pens uit tegen de Devils GO PENS!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef popolon het volgende:
En vanavond gaat 't eindelijk beginnen.![]()
Brandon.. de lul.. hoe oud istie wel niet nu ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:05 schreef popolon het volgende:
Red Wings starten lekker, 5-1 winst op St. Louis.
Ging vrij gemakkelijk, na de 2e periode was de einstand al bereikt.
Shannahan ging nog even goed op de vuist in Per.3.
Crosby wordt al zoveel gehypt dat het alleen nog maar kan tegenvallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Bunzing het volgende:
[..]
Pens uit tegen de Devils GO PENS!!!![]()
tevens het debuut van Sidney Crosby, ben benieuwd wat hij gaat doen dit seizoen.
36 is nog jong.quote:
Hoe oud is Andreychuk ook alweer? Oh en Lemieux is natuurlijk gisteren 40 geworden, hiep hiep hoera en toen kregen ze er vijf om de orenquote:
Ja, is een beetje een vreemd idee om ijshockey te spelen in de woestijn van Arizona bij een buitentemperatuur van 35 gradenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:58 schreef popolon het volgende:
Heb ze nog maar een keer live gezien.
Seizoen is net begonnen, keep you posted .
Als ik de kenners hier moet geloven is het nou niet echt een wereldteam.
Maar ja, Phoenix en ijs. ........
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:21 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik vond die van Schaefer schitterend... en die van Afinogenov, dat was aanvankelijk meer geluk dan wijsheid maar je moet uiteindelijk toch maar de tegenwoordigheid van geest hebben. En er was er nog een, maar ik ben vergeten van wie die goal was. "Talking about throwing yourself into your work"-type goal
Jammer dat dat filmpje alleen maar streaming was, 'k had hem graag bewaard.
Zit nu ff de site van de NHLPA te bekijken... even heel naief er van uitgaande dat alles up to date is, dan hebben de Capitals een G, een LW, een RW, twee Cs en twee Ds onder contract. TSN meldde al dat het tijd werd dat de Caps GM wakker werd. Ze kunnen wel spelen natuurlijk, maar met slechts een reservecenter kom je niet ver he?
Misschien wat late reactie maar vooruit: streaming is te bewaren/ op te slaan met wm recorder
werkt perfekt. Die filmpjes (top 10 series) zijn trouwens terug te vinden op emule in asf- en wmv formaat.
Ik lees net op het coolnhl-forum dat je met upc-digital wel de nasn kunt ontvangen en dat ze ook de nhl wedstrijden uitzenden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:53 schreef Brasco125 het volgende:
Baal er wel van dat NASN Europe de rechten niet heeft. Ik was van plan UPC Digital te nemen zodra het beschikbaar zou zijn. Ik zag het al helemaal voor me. Maar goed baal nu als eens stekker, en natuurlijk verder in dit %$# land onmogelijk om de sport te volgen.SopCasten met ESPN gaat dus ook niet door. Leven we echt in de 21ste eeuw? Agh, starbucks in nederland is ook al te veel gevraagd. Hebben jullie enige ideeen om via streams ergens te kunnen kijken.. of wordt het echt bittorrent divxjes downloaden .. zucht..
Het is hier al eens voorbij gekomen: NASN heeft de rechten om de NHL in het Verenigd Koninkrijk uit te zenden. NASN zoals UPC dat doorgeeft is de continentaal Europese feed (of hoe je dat ook dient te noemen) en daarvoor hebben ze de rechten niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:10 schreef lekkeband het volgende:
[..]
Ik lees net op het coolnhl-forum dat je met upc-digital wel de nasn kunt ontvangen en dat ze ook de nhl wedstrijden uitzenden.
Ik kan checken wat ik wil maar zolang ik niet in Nederland zit en niets over het televisieaanbod te zeggen heb zal het me niets helpen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:47 schreef xJapser het volgende:
We krijgen dus wel NHL ! ook in Nederland. Check maar eens goed.
En go Canucks!! 4-2 wooohooo!
Als ik hockey wil zien kijk ik wel naar een relwedstrijd als Avs vs. Wings ofzoquote:Hockey the way it's meant to be. The Islanders and Rangers go at it on the ice in Madison Square Garden.
Voor mij ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:46 schreef xJapser het volgende:
Mja dan moet ie wel uitgezonden worden he??? Dit is voor mij al heel wat, als Nederlander.
Je link is doodquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Deze is leuker. Meteen stel debielen aan de kant van BJ's
http://hockeyfights.net/forums/showt...0&page=1&pp=15
Dat is geen wedstrijd meer, dat is een slagveldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:21 schreef popolon het volgende:
Ik kan je verzekeren dat de Avalanche en Red Wings een nog grotere 'clash' is dan die wedstrijd.
Onbegrijpelijk dat die Bertuzzi weer mag spelen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
Bertuzzi da's er inderdaad ook eentje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Moore is attended to by a team trainer after being sucker-punched by Bertuzzi. A pool of blood formed around Moore's head as he lay motionless on the ice. He was wheeled out on a stretcher after a delay of nearly 10 minutes.
[afbeelding]
Om vervolgens over degene die het bij Bertuzzi flikt hetzelfde te zeggen? Claude Lemieux had ook Kris Draper's nek kunnen breken met zijn hit maar dat is toen niet gebeurd, is Bertuzzi daarom slechter dan Lemieux?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die Bertuzzi weer mag spelen...Ik hoop dat iemand hem hetzelfde aandoet
Awel: http://www.nhl.com/news/2005/09/234088.html met links naar filmpjes waar het nog eens op Amerikaans niveau wordt uiteengezet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:22 schreef Magneet het volgende:
staat er ergens een overzicht van wat er allemaal veranderd is aan regels? de commentatoren hebben het er wel over maar ik wil wel eens een lijstje zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |