Ik kan checken wat ik wil maar zolang ik niet in Nederland zit en niets over het televisieaanbod te zeggen heb zal het me niets helpen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:47 schreef xJapser het volgende:
We krijgen dus wel NHL ! ook in Nederland. Check maar eens goed.
En go Canucks!! 4-2 wooohooo!
Als ik hockey wil zien kijk ik wel naar een relwedstrijd als Avs vs. Wings ofzoquote:Hockey the way it's meant to be. The Islanders and Rangers go at it on the ice in Madison Square Garden.
Voor mij ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:46 schreef xJapser het volgende:
Mja dan moet ie wel uitgezonden worden he??? Dit is voor mij al heel wat, als Nederlander.
Je link is doodquote:Op zondag 16 oktober 2005 04:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Deze is leuker. Meteen stel debielen aan de kant van BJ's
http://hockeyfights.net/forums/showt...0&page=1&pp=15
Dat is geen wedstrijd meer, dat is een slagveldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:21 schreef popolon het volgende:
Ik kan je verzekeren dat de Avalanche en Red Wings een nog grotere 'clash' is dan die wedstrijd.
Onbegrijpelijk dat die Bertuzzi weer mag spelen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
Bertuzzi da's er inderdaad ook eentje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Moore is attended to by a team trainer after being sucker-punched by Bertuzzi. A pool of blood formed around Moore's head as he lay motionless on the ice. He was wheeled out on a stretcher after a delay of nearly 10 minutes.
[afbeelding]
Om vervolgens over degene die het bij Bertuzzi flikt hetzelfde te zeggen? Claude Lemieux had ook Kris Draper's nek kunnen breken met zijn hit maar dat is toen niet gebeurd, is Bertuzzi daarom slechter dan Lemieux?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die Bertuzzi weer mag spelen...Ik hoop dat iemand hem hetzelfde aandoet
Awel: http://www.nhl.com/news/2005/09/234088.html met links naar filmpjes waar het nog eens op Amerikaans niveau wordt uiteengezet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:22 schreef Magneet het volgende:
staat er ergens een overzicht van wat er allemaal veranderd is aan regels? de commentatoren hebben het er wel over maar ik wil wel eens een lijstje zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |