Popolon, denk je trouwens dat er bij de Wings nog spelers weggaan? Naast Hatcher - McCarthy - Whitney dus? Want er zitten natuurlijk een paar oudjes en dure spelers bij. Lidstrom zal op 7,5 miljoen per jaar komen, maar is wel de beste in zijn soort. Het is echter wel een enorm bedrag. En dan heb je nog Chelios, die al in de 40 is, en Yzerman... Ik denk dat Yzerman nog een jaartje eraan plakt, hij wil naar zijn afscheid toewerken denk ik. Het wordt in elk geval leuk deze zomer op de transfermarkt van de NHLquote:HIER vind je een mooi lijstje van TSN met daarin de stand van zaken per team (volgens TSN weliswaar). Je ziet er wie misschien het team zal moeten verlaten door de hoge kosten, wie er misschien weggekaapt gaat worden vanwege een laag salaris, wie de talenten zijn en hoeveel ze te besteden hebben.
Het is in elk geval wel duidelijk dat de 'grote' teams behoorlijk moeten gaan goochelen met de financien...
Dan heb je een serieuze downgrade van je kanalen gedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:12 schreef freedon22 het volgende:
En ik vind het nog steeds jammer dat NHL Powerweek niet meer uitgezonden wordt (mede omdat we die NBC niet meer hebben.)
De prijzen zijn nog niet bekend, ben nog maar één keer in de Joe Louis Arena geweest (woon hier nog maar net) en toen was de prijs volgens mij rond de $60/70, was tegen de Trashers.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:31 schreef freedon22 het volgende:
Ik zie trouwens in je profiel waarom je die zender hebt. Dat zijn goede zaken kerel.....
Grand rapids. Ik las dat de seizoenskaarten voor de Sabres maximaal of minimaal 68 dollar gaan kosten. Dat valt reuze mee. Detroit hetzelfde?
Shanahan zou 'maar' 2,4 miljoen gaan verdienen, en dat is niet gek veel voor een speler van zijn kaliber... Dus ik denk dat ze heb er toch wel graag bij hebben!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Detroit kan met het geld dat ze met Shanny besparen een betere en jongere speler terug halen dus ik niet dat Holland het erg vindt als hij zijn optie niet licht
Ik denk van wel... Maar het ligt er wel aan in welke lijn hij komt te staan, en dus wie zijn concurrenten op de right wing worden...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Shanny gaat de 20 goals niet halen.
Kan me herinneren dat de Sabres in 2003-2004 een paar wedstrijden in Rochester hebben gespeeld. Zou wel een aardig idee zijn als alle teams er een paar in het huis van een affiliate gingen spelen (waaronder dus uiteraard de Griffins).quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:42 schreef popolon het volgende:
[..]
De prijzen zijn nog niet bekend, ben nog maar één keer in de Joe Louis Arena geweest (woon hier nog maar net) en toen was de prijs volgens mij rond de $60/70, was tegen de Trashers.
Zal me benieuwen, naar Detroit rijden is nog te overzien.
ESPN zendt geen NHL uit dit seizoen, de onderhandelingen met diverse andere stations zijn al in volle gang.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef freedon22 het volgende:
Is er hier in nederland ook maar een beetje een mogelijkheid om wedstrijden te zien? Dan moet ik zeker zorgen dat ik espn ofzo kan krijgen. Kost vast wel wat...
Het begon in de playoffs van '96:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En tegen wie en waarom was hij aan het vechten?
Dat was ook Claude Lemieux.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wie was de Av die ging turtelen?
Als ik je vertel dat die "Japanner" Ryan O'Marra heet verander je zeker niet van gedachten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 buitenlanders waaronder een Jap(waarschijnlijk gewoon een Canadees of Amerikaan die toevallig in Japan is geboren. Hij speelde vorig jaar in elk geval in Canada) en een Sloveen in de eerste ronde
Dat meen je niet...quote:Op zondag 31 juli 2005 12:26 schreef WasQ het volgende:
NASN heeft in Engeland inderdaad de NHL rechten, maar in Nederland wordt de Duitse versie uitgezonden. En aangezien Premiere de NHL-rechten van Duitsland heeft, komt er dus GEEN NHL op dat kanaal. Ze zijn/waren wel van plan AHL te gaan doen, maar ook dat is nog niet eens zeker... Juich dus vooral niet te vroeg
Godverdomme...quote:NHL (National Hockey League)
NASN does not currently hold the rights to the NHL in Europe
Bedenk dan even dat de Wings met Yzerman (40), Draper (34) en Lang (34) wel aan hun toekomst moeten gaan denken, en het farmteam-avontuur dan niet zo heel erg lang hoeft te duren. Ook goede spelers stoppen er een keer mee (afgezien van Dave Andreychuk dan hequote:Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef WasQ het volgende:
In de vierde lijn stond geloof ik Boyd Devereaux. En ze hebben tegenwoordig ook nog eens Robert Lang, dus ik zou er nog maar niet zo heel erg zeker van zijn dat Franzen het snel verder schopt dan een farmteam... We zullen zien!
Toen was er nog geen cap en konden ze dus op hun gemakje de free agent markt afstruinen. Die tijd is nu over dus moeten ze het meer via hun prospects doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ESPN International is ook de pafific rim.
Wings denken niet aan de toekomst anders hadden ze de laatste jaren niet zoveel eerste ronde draft picks geruild
De geruchten dat Forsberg en Näslund samen (willen) gaan spelen worden steeds maar sterker. Hun salaris vormt echter een probleem. Ze willen samen de stanley cup veroveren en daarvoor zullen ze dus moeten tekenen bij een groot team, echter hebben die weinig cap space over. Kans dat Näslund bij Vancouver en Foppa bij Colorado blijft is dus het grootst.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef xJapser het volgende:
Dude...Naslund blijft echt wel in Vancouver. Daar blijven we netjes vanaf
Besides...de Canucks hebben nog t recht om de eerste aanbieding neer te leggen. En of Forsberg - Naslund echt zo een goede combi is valt nog maar te bezien.
Over een paar uur zijn de Nucks de eerste rechten van Näslund kwijt. Aangezien het ze dus waarschijnlijk niet lijkt hem te behouden denk ik dat hij weggaat. Näslund - Forsberg hebben heel lang samen gespeeld in Zweden. Die combinatie zal dus best wel gaan lopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef JZweeds het volgende:
[..]
De geruchten dat Forsberg en Näslund samen (willen) gaan spelen worden steeds maar sterker. Hun salaris vormt echter een probleem. Ze willen samen de stanley cup veroveren en daarvoor zullen ze dus moeten tekenen bij een groot team, echter hebben die weinig cap space over. Kans dat Näslund bij Vancouver en Foppa bij Colorado blijft is dus het grootst.
Willen ze perse samen spelen dan is het dus de vraag hoeveel ze allebei in willen leveren om samen te gaan voor de titel. Canucks hebben meer ruimte dan de Avs echter zie ik ze allebei eerder naar de Avs gaan dan naar de Canucks. Denk nooit dat ze naar een andere stad gaan. Het wordt ofwel Vancouver ofwel Denver. Dus als ze samen gaan spelen wordt het imo Denver (denk niet dat Forsberg ooit de Avs zal verlaten). Forsberg zal dan voor een gering bedrag spelen (wellicht gaat een sponsor hem betalen) een ook Näslund zal veeel gaan inleveren.
Er zijn een aantal verschillende statussen (stati) die een speler op dit gebied kan hebben:quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef xJapser het volgende:
Ik snap veel van t spelletje maar dat hele gebeuren met Free Agents en verschilende groepen weer ... daar snapt ik geen ruk van
Grappigquote:Proud day as Sutter selects son, Brett
Canadian Press
7/30/2005 8:22:32 PM
OTTAWA (CP) - The already improbable story of hockey's fabled Sutter family took a twist that moved it into the realm of surreal coincidences Saturday.
Calgary Flames general manager Darryl Sutter was aware long ago that there was something special about having six brothers who played in the NHL.
He was aware that drafting his own son on Saturday would be a high point of his life as a hockey dad.
But he was visibly flabbergasted when informed later of a coincidence of which he swears he was completely unaware: Both father and son were drafted 179th overall, 27 years apart.
Related Info
1-on-1: Darryl Sutter
''Really? Wow. Are you serious?'' a slack-jawed Flames GM said when informed of the coincidence.
''Wow. That's pretty neat. ... That is weird. Maybe there's some fate there.''
Like his brothers, Sutter had a successful NHL career after being chosen No. 179 by the Chicago Blackhawks in 1978. His son, Brett, will have a tough act to follow for a sixth-round choice.
He had eight goals and 11 assists in 70 games with the Western Hockey League's Kootenay Ice last year.
The Flames' top pick in Saturday's draft was a big, strong stay-at-home defenceman, Toronto native Matt Pelech.
But Pelech broke his jaw twice last year and played only 31 games with the Ontario Hockey League's Sarnia Sting. He had one goal, five assists, and 74 penalty minutes.
Sutter said he used his team's top choice - No. 26 overall - on a player who was undervalued. Pelech is touted as a strong skater, especially for his size: six-foot-three, 220 pounds.
''He missed a lot of games last year and we felt he was probably under the radar a bit,'' Sutter said.
''He's a big, mobile player. ... He's a big guy and he's going to get bigger still.''
Sutter said he was reasonably pleased with his team's choices - especially considering Calgary had the fifth-last pick in the first round. It was the Flames' lowest first-round pick since 1982.
He said all choices - including his son - were designed to fit a variety of needs and the character of the Flames organization. The team drafted three defencemen, two goalies, a left-winger, centre and forward.
Calgary made some moves to land three of their draft choices. They traded with Buffalo for the No. 74 overall pick in round three: Newfoundland native Dan Ryder, a mid-sized forward who had 29 goals and 82 points with the OHL's Peterborough Petes.
The selection of Ryder adds yet another family twist to the Flames' draft day: he is the brother of the Montreal Canadiens' promising young scorer Michael Ryder.
The Flames traded with Atlanta to land another third-round pick, six-foot-five, 195-pound defenceman Gord Baldwin of the WHL's Medicine Hat Tigers.
They took two goalies in the fifth round.
They traded with Carolina for the No. 128 overall pick and took goalie Kevin Lalande, who had a 2.64 goals-against average and .921 save percentage with the Belleville Bulls.
With the 158th pick they chose Matt Keetley, who had a 1.66 goals-against average and .933 save percentage with Medicine Hat.
After drafting Sutter, they took Swift Current defenceman Myles Rumsey in the seventh round.
Brett Sutter said in an interview earlier this year that he wants to play like his famous dad and uncles.
''I fit that Sutter stereotype pretty well and that's how the coaches are telling me to play this year,'' he told the Hockey's Future website. ''They want me to be the energy guy, the disturber and get the other team's top guys off their games and just get my team's energy up.''
Bron http://www.insidehockey.comquote:The Rangers Pursue Forsberg & Naslund
The New York Rangers are reportedly pursuing both Forsberg and Naslund. Unless the Swedish stars agree to play on Broadway for significantly less than the $7.8 million maximum, the Rangers would be making a huge mistake bringing them aboard. When Forsberg's healthy, he's the NHL's best player. Unfortunately, he gets injured with worrisome frequency, and is not the type of player the hapless Rangers should be resting their hopes upon.
Adding Naslund would be an even dicier proposition. He averaged over a point-per-game in each of the past four seasons with the Canucks, but that was largely while he played on a line with brutish power forward Todd Bertuzzi. Perhaps more than any other forward in the NHL, Bertuzzi clears tremendous amounts of space on the ice for his linemates. Assuming Forsberg remains healthy, Naslund would be fine alongside him. However, with Forsberg's health a constant worry, Naslund could see his production drop precipitously.
This is not to say that Forsberg and Naslund wouldn't help the Rangers rise from the doldrums. It's just that the Rangers would be wise to wait until the summer of 2006, when fortune-changers like Jarome Iginla, Joe Thornton and Vincent Lecavalier are all expected to test the waters of unrestricted free agency.
quote:We are sorry, but NASN can't bring any NHL-coverage on NASN-Europe. NASN helds the NHL-rights for the upcoming season only for UK/Ireland and not for any other European territory.
Please don't forget that NASN operates two separate feeds - one for the UK and Ireland and a separate one for the rest of Europe. This is because the sports rights available across these territories are not the same. NASN has been on air in the UK and Ireland for some time now, and over that time the line up on the channel has grown as more sports rights have become available and NASN has successfully bid for them. The European feed has only just launched, and it will take some time to completely replicate the line up in the UK and Ireland but it is certainly our intention to bid for additional sports rights as they become available and replicate the line-up on the original channel as closely as possible.
As soon as the NHL-rights are available - earliest for the season 2006/2007 - NASN will try it's best to get them.
Het verschil is toch 1.5 mln per jaar. Avs hadden hem 3 per jaar geboden en nu krijgt hij ongeveer 4.5 mln per jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Foote is gek dat hij voor wat meer geld naar Columbus gaat en de Av´s gaan hem nog missen
Ach, met Naslund was het steeds net niet. Misschien dat het door een gedwongen nieuwe aanpak net wel wordt. Het zal interessant worden wie Naslund's plaats moet gaan innemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:42 schreef xJapser het volgende:
Godver...ik hoop echt dat Naslund blijft. Ik zie de Canucks nog diep zinken zonder hem.
Trouwens...het lijkt mij wel vet als mensen hier links posten naar gruwelijk mooie NHL filmpjes. Ik heb er zelf niet veel, ja een van 80 mb maar die kan ik nergens kwijt, maar dr moet vast wel iets zijn. Dusse...posten die handel
Vraag is ook of de Avs hem úberhaupt nog wel wilden. Had een langdurig contract moeten worden en dat zouden ze waarschijnlijk niet willen. Hopelijk kunnen ze Náslund en Forsberg krijgen dit jaar (met een 1-jarig contract). Dan kunnen ze volgend jaar helemaal opnieuw beginnen met ontzetten voor cap space over (Sakic die wellicth ermee stopt en Blake die FA wordt) en dat met een FA markt met ontzettend veel toppers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 kansen op de SC zou me meer waard zijn
YES!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:58 schreef coolnhl het volgende:
Forsberg toch terug naar Colorado. De goede relatie die de zweed heeft met Colorado is de rede voor een eventuele terug keer. Ook zou Markus Naslund graag naar Colorado komen. De Avs zoude een vliegtuig hebben gechartert om de 2 binnen 24 uur naar Colorado te brengen voor onderhandelingen.
Ik zeg: YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Report: Captain Markus Naslund to remain in Vancouver with Canucks
VANCOUVER (CP) - Captain Markus Naslund has elected to stay with the Canucks, his agent confirmed Wednesday.
The Swedish forward has agreed to a deal worth $18 million US over three years, according to a source.
Naslund had 35 goals and 49 assists in 78 games in the 2003-04 season for Vancouver.
hopelijk bij de Canucksquote:Updated: Aug. 3, 2005, 10:09 AM ET
Devils, others in mix for NiedermayerESPN.com news services
Niedermayer
Scott Niedermayer's search for a home might end as soon as Wednesday.
The unrestricted free-agent defenseman told The New York Post on Tuesday night that he might choose from the four or five teams that are interested in him as soon as Wednesday.
"I'm kind of hoping that at the end of the day, we'll know who's where. Then we can make a decision," Niedermayer told The Post. "We still have to hear where some teams are."
Niedermayer, 31, was expected to make $7 million from arbitration last season, an award wiped out by the lockout. He made $4 million the previous season.
The Devils are still believed to be among the candidates to sign Niedermayer with the Rangers, Canucks, Red Wings, Flames and Penguins all reportedly in the mix.
Lijkt me wel want wie wil er met 3 rings nu voor een team spelen dat pas over een jaar of 3 succesvol zal zijn?quote:Een reden om voor de Pens te kiezen hoef ik niet te geven, lijkt mij...
Het hebben van de rechten wil niet zeggen dat hij ook voor je gaat spelen.quote:Pronger naar Edmonton is al bevestigd hoor?
www.tsn.caquote:Flyers land Forsberg
TSN.ca Staff
8/3/2005 6:51:44 PM
Peter Forsberg is going back where he started. TSN has learned that the Philadelphia Flyers have signed Forsberg to a two-year deal worth $10.7 million.
Forsberg will get $5.7 million in the first year of the deal and $5.0 in the second year.
''Peter Forsberg is one of the best players in the game,'' said GM Bob Clarke in making the announcement. ''We signed him knowing that he puts us over the cap and we will have to trade some guys now.''
The aquisition of Forsberg puts the Flyers over the NHL's salary cap, but Clarke expects to make a trade within the next two days to get back under the league's financial limit.
The player most likely to go is veteran Jeremy Roenick, with NHL sources suggesting he is about to be moved to the L.A. Kings.
Forsberg was orginally drafted by the Flyers, 6th overall, in 1991. He was then traded to the Quebec Nordiques in the Eric Lindros deal in 1992 before ever playing a game with Philadelphia.
Forsberg has 741 points in 580 NHL games. He was considered the top forward available in this off-season's free agent crop.
Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FORSBERG!!!!! Wat doe je nou!!!!!!!!![]()
KLOOTZAK!
Diego verbeterde mij nog over de unrestricted free agents. Dat het in de praktijk er vaak op neerkomt dat een speler niet terug gaat betekent nog niet dat die oude club niet mag meebieden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef xJapser het volgende:
Jamaar de Pens hebben al weer een zooi geld uitgegeven aan GoncharCalgary heeft ook een aantal D's aangetrokken. Er word gespeculeerd op Vancouver, Anaheim of New Jersey m.b.t. Niedermayer. Probleem voor Vancouver is alleen dat ze in principe nog alleen kunnen traden, want ze hebben niet veel geld meer.
Geweldige periode zo, dit silly seasonOja en Curchulain, thx voor de uitleg m.b.t. free agents. Maakt weer hoop duidelijk.
* Curchulain is het hier helemaal mee eensquote:Go Canucks *\o/*
Doe ik ook nog, maar waarom gaat ie nou weg bij mn cluppie?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...
Hoeft ma Niedermayer niet meer na te denken wie waar ook alweer zatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:32 schreef xJapser het volgende:
Scott Niedermayer heeft intussen gekozen voor Anaheim. Nahjah...misschien Hamrlik naar de Canucks, maar dr zijn steeds minder opties.
Draft and prostect devolpment komt het nu allemaal op aan.quote:Spannend wordt het volgend jaar zeker, want als je kijkt naar de Flyers hebben ze een stuk of zeven spelers die wel een erg groot deel van de cap opsnoepen. Dan wordt het nog puzzelen om drie of vier kwalitatief goede lijnen eronder te houden.
Ah, en we hebben ook meteen een indicatie van de prijs van een seizoenskaart:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Problems in Mile high city
http://www.denverpost.com/avalanche/ci_2912304
Met dit team gaan ze niet ver komen ook al hebben Aebisher, Blake, Sakic, Tanguay en Hejduk
Dat wordt inderdaad peentjes zweten in Denver.quote:A season-ticket invoice for the two "worst" seats in the lower bowl is about $7,500. Still.
Sportfanaticsquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef xJapser het volgende:
Trouwens..als iemand toevallig nog links weet naar sites waar je hier in Nederland NHL spul kan bestellen dan hoor ik t graag!! Ik ben op zoek naar posters en jerseys
Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik maar denken dat het een verdedigend ingestelde right-winger was
Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:49 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"
Waar staat MINW, NHL dan voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:27 schreef WasQ het volgende:
[..]
Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...
Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?quote:Maar in het geval van Park gaat het over een aanvaller. Een aanvaller die in meer dan 300 NHL wedstrijden liefst 42 keer heeft gescoord, dus dat wordt oppassen geblazen voor de rest van de NHL
Ik kan van dat filmpje maar bar weinig zien. Alles is rood, groen en blauw. Alleen in de herhaling wordt het een beetje zichtbaar wat 'ie flikt.quote:Die goal van Bure is overigens geniaal. Ik zag laatst een filmpje over NHL 2006 (het computerspel) en daar zat die goal ook in... Hij zal wel niet in het echte spel zitten denk ik, maar goed, grappig om te zien dat ze dat hadden gedaan!
Minnesota Wild, NHL... In de drie seizoenen bij de wild heeft hij respectievelijk 10, 14 en 13 goals gemaakt, en dus geen 25+...quote:
Kloptquote:Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |