Lijkt me wel want wie wil er met 3 rings nu voor een team spelen dat pas over een jaar of 3 succesvol zal zijn?quote:Een reden om voor de Pens te kiezen hoef ik niet te geven, lijkt mij...
Het hebben van de rechten wil niet zeggen dat hij ook voor je gaat spelen.quote:Pronger naar Edmonton is al bevestigd hoor?
www.tsn.caquote:Flyers land Forsberg
TSN.ca Staff
8/3/2005 6:51:44 PM
Peter Forsberg is going back where he started. TSN has learned that the Philadelphia Flyers have signed Forsberg to a two-year deal worth $10.7 million.
Forsberg will get $5.7 million in the first year of the deal and $5.0 in the second year.
''Peter Forsberg is one of the best players in the game,'' said GM Bob Clarke in making the announcement. ''We signed him knowing that he puts us over the cap and we will have to trade some guys now.''
The aquisition of Forsberg puts the Flyers over the NHL's salary cap, but Clarke expects to make a trade within the next two days to get back under the league's financial limit.
The player most likely to go is veteran Jeremy Roenick, with NHL sources suggesting he is about to be moved to the L.A. Kings.
Forsberg was orginally drafted by the Flyers, 6th overall, in 1991. He was then traded to the Quebec Nordiques in the Eric Lindros deal in 1992 before ever playing a game with Philadelphia.
Forsberg has 741 points in 580 NHL games. He was considered the top forward available in this off-season's free agent crop.
Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FORSBERG!!!!! Wat doe je nou!!!!!!!!![]()
KLOOTZAK!
Diego verbeterde mij nog over de unrestricted free agents. Dat het in de praktijk er vaak op neerkomt dat een speler niet terug gaat betekent nog niet dat die oude club niet mag meebieden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef xJapser het volgende:
Jamaar de Pens hebben al weer een zooi geld uitgegeven aan GoncharCalgary heeft ook een aantal D's aangetrokken. Er word gespeculeerd op Vancouver, Anaheim of New Jersey m.b.t. Niedermayer. Probleem voor Vancouver is alleen dat ze in principe nog alleen kunnen traden, want ze hebben niet veel geld meer.
Geweldige periode zo, dit silly seasonOja en Curchulain, thx voor de uitleg m.b.t. free agents. Maakt weer hoop duidelijk.
* Curchulain is het hier helemaal mee eensquote:Go Canucks *\o/*
Doe ik ook nog, maar waarom gaat ie nou weg bij mn cluppie?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...
Hoeft ma Niedermayer niet meer na te denken wie waar ook alweer zatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:32 schreef xJapser het volgende:
Scott Niedermayer heeft intussen gekozen voor Anaheim. Nahjah...misschien Hamrlik naar de Canucks, maar dr zijn steeds minder opties.
Draft and prostect devolpment komt het nu allemaal op aan.quote:Spannend wordt het volgend jaar zeker, want als je kijkt naar de Flyers hebben ze een stuk of zeven spelers die wel een erg groot deel van de cap opsnoepen. Dan wordt het nog puzzelen om drie of vier kwalitatief goede lijnen eronder te houden.
Ah, en we hebben ook meteen een indicatie van de prijs van een seizoenskaart:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Problems in Mile high city
http://www.denverpost.com/avalanche/ci_2912304
Met dit team gaan ze niet ver komen ook al hebben Aebisher, Blake, Sakic, Tanguay en Hejduk
Dat wordt inderdaad peentjes zweten in Denver.quote:A season-ticket invoice for the two "worst" seats in the lower bowl is about $7,500. Still.
Sportfanaticsquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef xJapser het volgende:
Trouwens..als iemand toevallig nog links weet naar sites waar je hier in Nederland NHL spul kan bestellen dan hoor ik t graag!! Ik ben op zoek naar posters en jerseys
Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik maar denken dat het een verdedigend ingestelde right-winger was
Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:49 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"
Waar staat MINW, NHL dan voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:27 schreef WasQ het volgende:
[..]
Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...
Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?quote:Maar in het geval van Park gaat het over een aanvaller. Een aanvaller die in meer dan 300 NHL wedstrijden liefst 42 keer heeft gescoord, dus dat wordt oppassen geblazen voor de rest van de NHL
Ik kan van dat filmpje maar bar weinig zien. Alles is rood, groen en blauw. Alleen in de herhaling wordt het een beetje zichtbaar wat 'ie flikt.quote:Die goal van Bure is overigens geniaal. Ik zag laatst een filmpje over NHL 2006 (het computerspel) en daar zat die goal ook in... Hij zal wel niet in het echte spel zitten denk ik, maar goed, grappig om te zien dat ze dat hadden gedaan!
Minnesota Wild, NHL... In de drie seizoenen bij de wild heeft hij respectievelijk 10, 14 en 13 goals gemaakt, en dus geen 25+...quote:
Kloptquote:Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?
25, 24 en 25 punten in de laatste drie seizoenen NHL. Hij is daarin wel heel constant... Overigens was hij in 2003-2004 de nummer 4 in goals voor de Wild, als je dat met 13 stuks voor elkaar krijgt zegt dat wel wat over de balans (of het gebrek eraan) in het team waarvoor je speelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:04 schreef WasQ het volgende:
[..]
Minnesota Wild, NHL... In de drie seizoenen bij de wild heeft hij respectievelijk 10, 14 en 13 goals gemaakt, en dus geen 25+...
[..]
Klopt![]()
Moore heeft gelukkig al weer een wedstrijd gespeeld maar ik weet niet in hoeverre hij terug kan keren op het niveau waar hij eerst speeldequote:Aan de ene kant heb je gelijk. Het is m.i. te vergelijken met het Bouazan indcident hier in Nederland. De dader kan vrolijk verder en het slachtoffer zit balend thuis om t maar ff zo te zeggen.
1: Overtreding was fairquote:(die Moore overigens wel verdiend had na een eerdere keiharde overtreding op Naslund in een voorafgaande wedstrijd
Dat team haalde de playoffs niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat team haalde wel de halve finale.
Toch nog maar effe naar de ijshockeyschool. En kijk meteen wie de coach was en wat voor coach dat is. Misschien dat je dan wat meer duidelijk wordt
www.tsn.caquote:Report: NHL on verge of U.S. cable deal
Canadian Press
8/9/2005 2:50:27 AM
PHILADELPHIA (CP) - The NHL is on the verge of signing off with a new U.S. cable TV partner, according to a report in the Philadelphia Inquirer.
Comcast has formally submitted a two-year bid in excess of $100 million US to televise NHL games beginning this fall, sources directly involved in the discussions told the Inquirer in Tuesday's edition.
The deal calls for Comcast to televise two games a week nationally. The cable giant plans to put the games on its on its Outdoor Life Network, which is also available in Canada.
Comcast submitted its bid over the weekend, according to the Inquirer. The NHL could act on it by this weekend. The company is a major owner of the Philadelphia Flyers.
Comcast spokesperson Tim Fitzpatrick declined Monday to comment on the network's interest in the NHL. The NHL also declined when reached by the Inquirer.
If the NHL approves the deal, the contract will be forwarded to ESPN. In April, ESPN opted not to renew its $70-million option to televise the NHL for 2005-06 and 2006-07, but ESPN retains the right to match the new offer, a source told the Inquirer. ESPN has carried NHL games in the United States since 1985.
The NHL also has a national broadcast deal with NBC but needed a new cable partner after ESPN withdrew in April.
Ik moest het drie keer lezen voordat ik doorhad wat dat laatste stukje inhield, en nu ben ik nog niet zeker over wat het betekent... Comcast mag alle onderhandelingen met de NHL doen en als die twee tot een akkoord zijn gekomen mag ESPN alsnog tegen de NHL zeggen "onder diezelfde voorwaarden zouden wij het ook doen" en dan gaan de rechten alsnog naar ESPN (of Comcast moet het bod nog mogen verhogen)... Slim van ESPN.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
www.tsn.ca
ESPN krijgt dus het recht om dit bod te evenaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |