abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:14:04 #101
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29404854
Jamaar de Pens hebben al weer een zooi geld uitgegeven aan Gonchar Calgary heeft ook een aantal D's aangetrokken. Er word gespeculeerd op Vancouver, Anaheim of New Jersey m.b.t. Niedermayer. Probleem voor Vancouver is alleen dat ze in principe nog alleen kunnen traden, want ze hebben niet veel geld meer.

Geweldige periode zo, dit silly season Oja en Curchulain, thx voor de uitleg m.b.t. free agents. Maakt weer hoop duidelijk.

Go Canucks *\o/*
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29405360
quote:
Een reden om voor de Pens te kiezen hoef ik niet te geven, lijkt mij...
Lijkt me wel want wie wil er met 3 rings nu voor een team spelen dat pas over een jaar of 3 succesvol zal zijn?

Kings hebben Demitra en hebben Straka verloren. Ik ben benieuwd of de Kings ook nog Stumpel en Ziggy terughalen en dan met een all-Slovakia line gaan spelen(Vishnovsky on defense)

Het zou me toch heel erg verbazen als Pronger voor Edmonton gaat spelen maar als dat soort spelers weer naar Canada komen is de Cap een zegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:37:18 #103
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29405708
Pronger naar Edmonton is al bevestigd hoor? Ik snap je opmerking niet helemaal Diego.

Verder hebben de Canucks nu 2 defenders minder, te weten Brent Sopel en Marek Malik. Dus er moet nu plek zijn voor Niedermayer, daar ga ik van uit.
pi_29405925
quote:
Pronger naar Edmonton is al bevestigd hoor?
Het hebben van de rechten wil niet zeggen dat hij ook voor je gaat spelen.

Sopel en Malik missen de Nucks niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29415085
Oilers hebben wel echt heel veel betaald voor Pronger maar Pronger is ook wel een van de beste defensemen in de NHL maar Brewer wordt dat. Verder hebben ze Peca gehaald en dat is ook een extreem goede keus voor ze.

JR gaat waarschijnlijk naar de Kings, Dandeneault en Kovalev naar de Habs en de Pens zijn gek dat ze 25 miljoen dollar betalen voor een verdediger die niet kan verdedigen
pi_29415091
Leetch naar Boston en als ik naar de moves kijk wordt de NHL volgend jaar echt extreem spannend en veel spannender dan in de laatste 10 jaar
pi_29415169
quote:
Flyers land Forsberg

TSN.ca Staff

8/3/2005 6:51:44 PM

Peter Forsberg is going back where he started. TSN has learned that the Philadelphia Flyers have signed Forsberg to a two-year deal worth $10.7 million.

Forsberg will get $5.7 million in the first year of the deal and $5.0 in the second year.

''Peter Forsberg is one of the best players in the game,'' said GM Bob Clarke in making the announcement. ''We signed him knowing that he puts us over the cap and we will have to trade some guys now.''

The aquisition of Forsberg puts the Flyers over the NHL's salary cap, but Clarke expects to make a trade within the next two days to get back under the league's financial limit.

The player most likely to go is veteran Jeremy Roenick, with NHL sources suggesting he is about to be moved to the L.A. Kings.

Forsberg was orginally drafted by the Flyers, 6th overall, in 1991. He was then traded to the Quebec Nordiques in the Eric Lindros deal in 1992 before ever playing a game with Philadelphia.

Forsberg has 741 points in 580 NHL games. He was considered the top forward available in this off-season's free agent crop.
www.tsn.ca

De Flyers hebben echt een extreem goed team, daar zullen heel weinig teams aan kunnen tippen
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 augustus 2005 @ 02:49:36 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_29415309
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FORSBERG!!!!! Wat doe je nou!!!!!!!!

KLOOTZAK!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:55:45 #109
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29418339
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FORSBERG!!!!! Wat doe je nou!!!!!!!!

KLOOTZAK!
Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef xJapser het volgende:
Jamaar de Pens hebben al weer een zooi geld uitgegeven aan Gonchar Calgary heeft ook een aantal D's aangetrokken. Er word gespeculeerd op Vancouver, Anaheim of New Jersey m.b.t. Niedermayer. Probleem voor Vancouver is alleen dat ze in principe nog alleen kunnen traden, want ze hebben niet veel geld meer.

Geweldige periode zo, dit silly season Oja en Curchulain, thx voor de uitleg m.b.t. free agents. Maakt weer hoop duidelijk.
Diego verbeterde mij nog over de unrestricted free agents. Dat het in de praktijk er vaak op neerkomt dat een speler niet terug gaat betekent nog niet dat die oude club niet mag meebieden.
quote:
Go Canucks *\o/*
* Curchulain is het hier helemaal mee eens

Spannend wordt het volgend jaar zeker, want als je kijkt naar de Flyers hebben ze een stuk of zeven spelers die wel een erg groot deel van de cap opsnoepen. Dan wordt het nog puzzelen om drie of vier kwalitatief goede lijnen eronder te houden.

[ Bericht 44% gewijzigd door Curchulain op 04-08-2005 10:37:07 ]
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_29423156
Zijn de Rangers lam geslagen ofzo ??

Waarom doen ze niks??

Tuurlijk Straka en Rucinsky zijn goede spelers maar waar blijven de spraakmakende deals??

Damn dat wordt zeker weer een jaartje onderin hangen
Jesus saves ! But Gretzky scores it on the rebound
Let's Go Rangers
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 augustus 2005 @ 18:06:44 #111
Rawr
pi_29426843
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:55 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat je hem gisteren nog op handen droeg...
Doe ik ook nog, maar waarom gaat ie nou weg bij mn cluppie?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:32:45 #112
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29427281
Scott Niedermayer heeft intussen gekozen voor Anaheim. Nahjah...misschien Hamrlik naar de Canucks, maar dr zijn steeds minder opties.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:15:18 #113
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29429029
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:32 schreef xJapser het volgende:
Scott Niedermayer heeft intussen gekozen voor Anaheim. Nahjah...misschien Hamrlik naar de Canucks, maar dr zijn steeds minder opties.
Hoeft ma Niedermayer niet meer na te denken wie waar ook alweer zat
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 augustus 2005 @ 21:13:38 #114
Rawr
pi_29430011
Beide Niedrmayers zitten nu voor 4 jaar bij de Anaheim
pi_29432169
quote:
Spannend wordt het volgend jaar zeker, want als je kijkt naar de Flyers hebben ze een stuk of zeven spelers die wel een erg groot deel van de cap opsnoepen. Dan wordt het nog puzzelen om drie of vier kwalitatief goede lijnen eronder te houden.
Draft and prostect devolpment komt het nu allemaal op aan.

De GM die het beste draft en het team dat een goede farm heeft gaat iedere jaar heel ver komen
pi_29433342
De Kings hebben JR met future considerations( wat in het kort op neer komt dat ze alleen een draft-pick verliezen en waarschijnlijk alleen als JR heel goed speelt) al snap ik niet dat ze de Flyers niet mee laten betalen( 1 miljoen dollar of zo)

Dit wordt het team denk ik in grote lijnen

Frolov (RFA) - Demitra - Cammy (RFA)
Brown - JR - Conroy
Armstrong - Belanger (RFA) - Klatt
Luc - Avery - Cowan
Kostopoulos

Miller - Demsey
Norstrom - Vishnovsky
Gleason - Grebeshkov
Corvo (RFA)

Garon
LaBerbara

Lekker team met nog 14 miljoen dollar ruimte ongeveer en nog maar 4 RFA´s die moeten tekenen, dus waarschijnlijk is er nog wel ruimte voor een topspeler (Ziggy?)

Pavol Demitra UFA (St. Louis) $4.5 million
Jeremy Roenick Acquired in trade from Philadelphia $4.94 million
Mattias Norstrom $2.66 million
Aaron Miller $2.66 million
Craig Conroy $2.394 million
Lubomir Visnovsky $1.52 million
Mathieu Garon $1.216 million
Dustin Brown $942,000
Nathan Dempsey $874,000
Derek Armstrong $760,000
Tim Gleason $646,000
Sean Avery $532,000
Jeff Cowan $532,000
Tom Kostopoulos UFA (Pittsburgh) $525,000
Luc Robitaille Re-signed UFA (Los Angeles) Undisclosed
Jason LaBarbera UFA (NY Rangers) Undisclosed
16 Players 2 Salary Undisclosed $24,701,000

Restricted Free Agents: Eric Belanger, Mike Cammalleri, Noah Clarke, Joe Corvo, Alexander Frolov, Adam Hauser, Yanick Lehoux, George Parros.
Unrestricted Free Agents: Roman Cechmanek, Stephane Quintal, Martin Straka, Jason Allison, Anson Carter, Adam Deadmarsh, Trent Klatt, Zigmund Palffy, Brad Chartand, John Tripp, Josef Stumpel, Ryan Flinn, Joe Rullier, Chris Schmidt, Scott Barney, Jason Holland, Esa Pirnes.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:12:46 #117
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29440555
Haal maar een paar miljoen van die 14 af. Robitaille speelt echt niet voor niks en als veteraan toucheert hij echt wel een bedrag van zeven cijfers voor de komma. Ik denk dat hij ergens tussen Conroy en Roenick zal zitten. LaBarbera is een ander verhaal maar toucheert toch zeker een half miljoen, het minimumloon (damn ik heb het verkeerde beroep gekozen...)
pi_29449070
Robitaille verdiende voor de lock-out 1 miljoen dollar en die is echt niet meer gaan verdienen(eerder minder) LaBarbera verdient of minimum loon of heeft een 2-way contract.

pi_29450020
De Hawks hebben de Bulinwall gecontracteerd en als ze een beetje fatsoenlijk team voor hem neerzetten dan hebben ze bijna een garantie op de play-offs want de Bulinwall hoort gewoon bij de 5 beste goalie´s in de NHL en heeft bewezen te kunnen winnen
pi_29450704
Free agents die nog over zijn:

Forwards:
Ziggy Palffy
Paul Kariya
Teemu Selanne
Jozef Stumpel
Jason Allison
Eric Lindros
Ray Whitney
John LeClair
Peter Bondra
Anson Carter
Yanic Perreault
Andrew Brunette

Defencemen:
Roman Hamrlik
Glen Wesley
Scott Lachance
Marcus Ragnarsson
Murray Baron
Bryan Marchment

Goalies:
Nikolai Khabibulin
Curtis Joseph
Sean Burke
Roman Cechmanek
Arturs Irbe
Chris Osgood
Steve Shields

Palffy, Kariya, Ragnarsson mogen naar de Kings komen
pi_29451077
Problems in Mile high city

http://www.denverpost.com/avalanche/ci_2912304

Met dit team gaan ze niet ver komen ook al hebben Aebisher, Blake, Sakic, Tanguay en Hejduk
pi_29454586
Kariya voor 9 miljoen dollar voor 2 jaar naar de Preds, Allison voor een jaar naar de Leafs.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 10:01:22 #123
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29461201
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Problems in Mile high city

http://www.denverpost.com/avalanche/ci_2912304

Met dit team gaan ze niet ver komen ook al hebben Aebisher, Blake, Sakic, Tanguay en Hejduk
Ah, en we hebben ook meteen een indicatie van de prijs van een seizoenskaart:
quote:
A season-ticket invoice for the two "worst" seats in the lower bowl is about $7,500. Still.
Dat wordt inderdaad peentjes zweten in Denver.
pi_29480468
De Av's hebben wel mooi Hejduk 5 jaar vast liggen voor ongeveer 4 miljoen per jaar en daar gaa ze nog heel veel plezier van beleven want hij is nu al meer waard, laat staan als hij UFA zou worden.

Hejduk-Sakic-Tanguay is een erg lekkere lijn en ze hebben een vrij behoorlijke verdediging en een goede keeper maar de 2e en 3e lijn bestaat vooral uit brandhout en May, Brunette, Turegon en Konawalchuck helpt ze weinig.

Nash heeft bijgetekend en de Kings hebben na Allison and TO en Straka aan NYR nu ook Ziggy verloren aan de Pens en die hebben best een behoorlijk team als Mario heel blijft
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:30:13 #125
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29483013
Ik zie de Blackhawks en de Flyers nog wel ver komen.
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:45:23 #126
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29490497
Trouwens..als iemand toevallig nog links weet naar sites waar je hier in Nederland NHL spul kan bestellen dan hoor ik t graag!! Ik ben op zoek naar posters en jerseys
pi_29490752
Ijsbanen
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:15:12 #128
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29500930
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef xJapser het volgende:
Trouwens..als iemand toevallig nog links weet naar sites waar je hier in Nederland NHL spul kan bestellen dan hoor ik t graag!! Ik ben op zoek naar posters en jerseys
Sportfanatics

Goede service, aardige mensen, online bestellen, kwaliteit... Wat zoek je nog meer (ja posters, die hebben ze dan weer niet )
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_29504890
Wayne Gretzky wordt hoofdcoach van de Phoenix Coyotes
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  maandag 8 augustus 2005 @ 21:48:59 #130
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29506793
Nieuwe D voor de Vancouver Canucks. Net op NHLPA bekend gemaakt

http://www.nhlpa.com/WebStats/PlayerBiography.asp?ID=4338
pi_29506976
En ik maar denken dat het een verdedigend ingestelde right-winger was
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:49:58 #132
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29516398
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik maar denken dat het een verdedigend ingestelde right-winger was
Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:16:35 #133
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29517753
Mja ik zat ernaast. Hij staat op NHLPA.com als right-winger genoteerd. Dus hij zal niet in de D lijnen gaan spelen lijkt me idd.

http://boss.streamos.com/(...)les/sticktoskate.wmv

En een goal van Pavel "The Russian Rocket" Bure die ik jullie niet wil onthouden

Oh en voor Wayne Gretzky is het lullig Zn eerste competitiematch is tegen...jawel...de Vancouver Canucks ! Dus meteen een nederlaag. Wat lullig nou

[ Bericht 42% gewijzigd door xJapser op 09-08-2005 11:21:50 ]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:27:16 #134
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29517937
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:49 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Misschien dat hij die drie 20+ seizoenen heeft gespeeld onder het motto "de aanval is de beste verdediging"
Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...
Maar in het geval van Park gaat het over een aanvaller. Een aanvaller die in meer dan 300 NHL wedstrijden liefst 42 keer heeft gescoord, dus dat wordt oppassen geblazen voor de rest van de NHL

Die goal van Bure is overigens geniaal. Ik zag laatst een filmpje over NHL 2006 (het computerspel) en daar zat die goal ook in... Hij zal wel niet in het echte spel zitten denk ik, maar goed, grappig om te zien dat ze dat hadden gedaan!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:32:16 #135
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29518009
Je vergeet de nieuwe regelementen. Door zn snelheid en het afschaffen van die two line pass kan ie zn snelheid meer benutten.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:54:12 #136
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29518324
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:27 schreef WasQ het volgende:

[..]

Die drie 20+ seizoenen zijn niet in de NHL gespeeld. Je ziet wel vaker verdedigers die buiten de NHL in een lagere competitie wel aan scoren toekomen...
Waar staat MINW, NHL dan voor?
quote:
Maar in het geval van Park gaat het over een aanvaller. Een aanvaller die in meer dan 300 NHL wedstrijden liefst 42 keer heeft gescoord, dus dat wordt oppassen geblazen voor de rest van de NHL
Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?
quote:
Die goal van Bure is overigens geniaal. Ik zag laatst een filmpje over NHL 2006 (het computerspel) en daar zat die goal ook in... Hij zal wel niet in het echte spel zitten denk ik, maar goed, grappig om te zien dat ze dat hadden gedaan!
Ik kan van dat filmpje maar bar weinig zien. Alles is rood, groen en blauw. Alleen in de herhaling wordt het een beetje zichtbaar wat 'ie flikt.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:41:06 #137
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29520356
Ik zou bijna vergeten te melden dat Bertuzzi weer mag spelen en ook is uitgenodigd voor een voorselectiekamp ofzo voor Team Canada.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:41:35 #138
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29520364
NHL reinstates Vancouver's Todd Bertuzzi
Enkele mensen die op dit forum posten worden hier meer dan slechts een beetje blij van. Het wordt dus inderdaad een nederlaag bij het competitieve debuut van Gretzky als coach in de NHL
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:04:35 #139
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29521982
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:54 schreef Curchulain het volgende:

Waar staat MINW, NHL dan voor?
Minnesota Wild, NHL... In de drie seizoenen bij de wild heeft hij respectievelijk 10, 14 en 13 goals gemaakt, en dus geen 25+...
quote:
Hij was toch tweede- of derdelijner bij Minnesota? Dan kan je ook niet meer verwachten he?
Klopt
pi_29522965
Goede speler voor de Canucks voor weinig geld.

Dat Bertuzzi weer mag spelen is balachelijk en als hij nog een keer in de fout gaat mag hij wat mij betreft opbokken (doorslaan als speler op de grond ligt en de grens er tussen komt, van de bank af komen om te gaan vechten, iemand van achter zijn nek breken)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:54:55 #141
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29523328
Aan de ene kant heb je gelijk. Het is m.i. te vergelijken met het Bouazan indcident hier in Nederland. De dader kan vrolijk verder en het slachtoffer zit balend thuis om t maar ff zo te zeggen.

Aan de andere kant heb je ook hier de "intientie-vraag". Hij ging m.i. niet vanachter op Moore in om zn nek te breken maar meer om hem eens een paar flinke oplawaaien te verkopen (die Moore overigens wel verdiend had na een eerdere keiharde overtreding op Naslund in een voorafgaande wedstrijd). Natuurlijk ook niet goed, maar er zijn zat vechtpartijen in de NHL geweest met zulke achtergrondredenen lijkt me. Wraakacties e.d.

Magoed...we zullen zien hoe het nu gaat met Bertuzzi.

Wat ik trouwens wel een bizar feit vindt is dat een van de spelers die is aangeklaagd door de advocaat van Moore n.a.v. het incident, Brad May. nu bij de Avalache in dienst is getreden.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:13:28 #142
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29523659
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:04 schreef WasQ het volgende:

[..]

Minnesota Wild, NHL... In de drie seizoenen bij de wild heeft hij respectievelijk 10, 14 en 13 goals gemaakt, en dus geen 25+...
[..]

Klopt
25, 24 en 25 punten in de laatste drie seizoenen NHL. Hij is daarin wel heel constant... Overigens was hij in 2003-2004 de nummer 4 in goals voor de Wild, als je dat met 13 stuks voor elkaar krijgt zegt dat wel wat over de balans (of het gebrek eraan) in het team waarvoor je speelt.
pi_29523983
Maar dat team haalde wel de halve finale.

Toch nog maar effe naar de ijshockeyschool. En kijk meteen wie de coach was en wat voor coach dat is. Misschien dat je dan wat meer duidelijk wordt
pi_29524091
quote:
Aan de ene kant heb je gelijk. Het is m.i. te vergelijken met het Bouazan indcident hier in Nederland. De dader kan vrolijk verder en het slachtoffer zit balend thuis om t maar ff zo te zeggen.
Moore heeft gelukkig al weer een wedstrijd gespeeld maar ik weet niet in hoeverre hij terug kan keren op het niveau waar hij eerst speelde
quote:
(die Moore overigens wel verdiend had na een eerdere keiharde overtreding op Naslund in een voorafgaande wedstrijd
1: Overtreding was fair
2: Moore vocht Matt Cooke en is niks te verwijten
3: Bert is een randmongool
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:03:09 #145
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29524511
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat team haalde wel de halve finale.

Toch nog maar effe naar de ijshockeyschool. En kijk meteen wie de coach was en wat voor coach dat is. Misschien dat je dan wat meer duidelijk wordt
Dat team haalde de playoffs niet.
pi_29524606
quote:
Report: NHL on verge of U.S. cable deal

Canadian Press

8/9/2005 2:50:27 AM

PHILADELPHIA (CP) - The NHL is on the verge of signing off with a new U.S. cable TV partner, according to a report in the Philadelphia Inquirer.

Comcast has formally submitted a two-year bid in excess of $100 million US to televise NHL games beginning this fall, sources directly involved in the discussions told the Inquirer in Tuesday's edition.

The deal calls for Comcast to televise two games a week nationally. The cable giant plans to put the games on its on its Outdoor Life Network, which is also available in Canada.

Comcast submitted its bid over the weekend, according to the Inquirer. The NHL could act on it by this weekend. The company is a major owner of the Philadelphia Flyers.

Comcast spokesperson Tim Fitzpatrick declined Monday to comment on the network's interest in the NHL. The NHL also declined when reached by the Inquirer.

If the NHL approves the deal, the contract will be forwarded to ESPN. In April, ESPN opted not to renew its $70-million option to televise the NHL for 2005-06 and 2006-07, but ESPN retains the right to match the new offer, a source told the Inquirer. ESPN has carried NHL games in the United States since 1985.

The NHL also has a national broadcast deal with NBC but needed a new cable partner after ESPN withdrew in April.
www.tsn.ca

ESPN krijgt dus het recht om dit bod te evenaren
pi_29524749
Ozzy terug in Motown en dat vind ik op zich best een verrassende move. Hij tekent in elk geval voor slechts 900.000 dollar al denk ik niet dat de Wings met hem en Legacy een goalie hebben die een ring kan winnen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:52:55 #148
Rawr
pi_29526279
Tussendoor even een sfeerfoto

dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:23:12 #149
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29526809
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

www.tsn.ca

ESPN krijgt dus het recht om dit bod te evenaren
Ik moest het drie keer lezen voordat ik doorhad wat dat laatste stukje inhield, en nu ben ik nog niet zeker over wat het betekent... Comcast mag alle onderhandelingen met de NHL doen en als die twee tot een akkoord zijn gekomen mag ESPN alsnog tegen de NHL zeggen "onder diezelfde voorwaarden zouden wij het ook doen" en dan gaan de rechten alsnog naar ESPN (of Comcast moet het bod nog mogen verhogen)... Slim van ESPN.

Die foto van DD is ook wel aardig maar het is toch geen NHL
pi_29530109
Dat moet een foutje zijn geweest van Saku
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')