abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29275285
8 buitenlanders waaronder een Jap(waarschijnlijk gewoon een Canadees of Amerikaan die toevallig in Japan is geboren. Hij speelde vorig jaar in elk geval in Canada) en een Sloveen in de eerste ronde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 31 juli 2005 @ 03:02:41 #52
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29285279
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wie was de Av die ging turtelen?
Dat was ook Claude Lemieux.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  zondag 31 juli 2005 @ 03:08:19 #53
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29285350
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 buitenlanders waaronder een Jap(waarschijnlijk gewoon een Canadees of Amerikaan die toevallig in Japan is geboren. Hij speelde vorig jaar in elk geval in Canada) en een Sloveen in de eerste ronde
Als ik je vertel dat die "Japanner" Ryan O'Marra heet verander je zeker niet van gedachten?

De twee groten der Canadezen hebben allebei een goalie in de eerste ronde gekozen... Ik kan me nauwelijks meer herinneren wie er voor de Habs en Leafs het doel verdedigde... Theodore? CuJo was naar de Wings vertrokken... I'm drawing a genuine blank here.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_29286771
Eddy the Eagle
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 31 juli 2005 @ 08:15:51 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29286846
En diego, ben je er al achter dat ook ESPN spaanstalig het niet uit gaat zenden?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 31 juli 2005 @ 09:49:00 #56
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29287128
Owja, Belfour
pi_29288763
Rangers hebben Marc Staal gekozen !! Nice pick :-)

Draft werd trouwens live uitgezonden via nhl.com (streaming) heb het gezien vanaf 3rd pick overall.
Leuk om een keer te zien.

Btw voor de nederlandse liefhebbers kan je bij UPC een pakket aanvragen voor 34,95 euro met:

- Chello Light (geen d/l limiet)
- Digitaal bellen (+gratis telefoon)
- Digitale Televisie ( NASN in het basispakket !!!!!!!)

NASN is dus de enige zender die NHL uitzend in Europa (zeggen ze zelf tenminste)

Yaaaaaaaaaaaaaaay !!!
Jesus saves ! But Gretzky scores it on the rebound
Let's Go Rangers
  zondag 31 juli 2005 @ 12:26:08 #58
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29289429
NASN heeft in Engeland inderdaad de NHL rechten, maar in Nederland wordt de Duitse versie uitgezonden. En aangezien Premiere de NHL-rechten van Duitsland heeft, komt er dus GEEN NHL op dat kanaal . Ze zijn/waren wel van plan AHL te gaan doen, maar ook dat is nog niet eens zeker... Juich dus vooral niet te vroeg
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  zondag 31 juli 2005 @ 22:07:22 #59
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29306599
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:26 schreef WasQ het volgende:
NASN heeft in Engeland inderdaad de NHL rechten, maar in Nederland wordt de Duitse versie uitgezonden. En aangezien Premiere de NHL-rechten van Duitsland heeft, komt er dus GEEN NHL op dat kanaal . Ze zijn/waren wel van plan AHL te gaan doen, maar ook dat is nog niet eens zeker... Juich dus vooral niet te vroeg
Dat meen je niet...
quote:
NHL (National Hockey League)
NASN does not currently hold the rights to the NHL in Europe
Godverdomme...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29307064
Johan Franzén:

Strenghts: A very smooth and mobile skater ... fantastic size and strength, and top-notch physical conditioning ... a workhorse who can handle himself physically and isn't afraid to throw a hit when needed ... good vision and a smart playmaker ... handles the puck well and protects it from opposition defenders with his excellent strength and balance ...

Weaknesses: Capable offensively but will never be a National Hockey League point-producer ... one-time winger still needs to improve on his faceoff skills, especially as a projected third- or fourth-liner ...

Projection: Franzen is a big, strong and mature prospect. The Red Wings intend to sign him as soon as possible, and when that happens, he'll battle for a depth job in the NHL. He projects as a sound defensive forward who can chip in with occasional offense.

Dit verhaal klopt wel zo ongeveer. Johan is een goede center voor de derde lijn. Zal nooit veel punten maken, maar is defensief goed en erg sterk.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  zondag 31 juli 2005 @ 22:42:34 #61
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29308009
Ben bang dat hij de concurrentie met Draper, Yzerman en Datsyuk om een center-plek in de eerste drie lijnen niet aankan... Maar wellicht is hij gehaald voor het geval Yzerman niet speelt (wat waarschijnlijk een wedstrijd of 30 het geval zal zijn verwacht ik)...
pi_29308963
Dus dat wordt de vierde lijnj voor hem met zo nu en dan wat tijd op de 3e lijn. Maar Detroit speelt altijd met 4 lijnen dus ijstijd krijgt hij toch wel
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:29:18 #63
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29311510
In de vierde lijn stond geloof ik Boyd Devereaux. En ze hebben tegenwoordig ook nog eens Robert Lang, dus ik zou er nog maar niet zo heel erg zeker van zijn dat Franzen het snel verder schopt dan een farmteam... We zullen zien!
pi_29315562
Ik denk dat ESPN International overigens wel de NHL gaat uitzenden want in de landen waar ESPN International zit(Naast Latina Amerika bijvoorbeeld ook Oceanie, Azie en volgens mij ook Japan) is de NHL best populair en die populairiteit zal denk ik snel achteruit gaan als ESPN de rechten niet meer heeft en je bijvoorbeeld nog alleen beelden kan zien door pay-per-view
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:16:45 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29315729
Het gaat ESPN voornamelijk om de Noord Amerikaanse markt en aangezien zich meerdere stations in de race zijn voor de rechten help ik het je hopen.

NHL is voor ESPN niet zo interessant in Midden/Zuid Amerika, daar besteden ze liever aandacht aan voetbal e.d.

Voor de VS/CA maakt 't niet veel uit, de wedstrijden worden toch wel uitgezonden, waar dan ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:59:24 #66
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29321044
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef WasQ het volgende:
In de vierde lijn stond geloof ik Boyd Devereaux. En ze hebben tegenwoordig ook nog eens Robert Lang, dus ik zou er nog maar niet zo heel erg zeker van zijn dat Franzen het snel verder schopt dan een farmteam... We zullen zien!
Bedenk dan even dat de Wings met Yzerman (40), Draper (34) en Lang (34) wel aan hun toekomst moeten gaan denken, en het farmteam-avontuur dan niet zo heel erg lang hoeft te duren. Ook goede spelers stoppen er een keer mee (afgezien van Dave Andreychuk dan he )
pi_29330367
ESPN International is ook de pafific rim.

Wings denken niet aan de toekomst anders hadden ze de laatste jaren niet zoveel eerste ronde draft picks geruild
pi_29335003
Habs hebben José Theodore en de Leafs doen het met......ehhh....geen flauw idee eigenlijk.
pi_29335116
Ahh, Ed Belfour dus. (effe goed de thread lezen.) Leafs hebben O'Neill. Goeie speler hoorrrr.
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:34:48 #70
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_29335548
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ESPN International is ook de pafific rim.

Wings denken niet aan de toekomst anders hadden ze de laatste jaren niet zoveel eerste ronde draft picks geruild
Toen was er nog geen cap en konden ze dus op hun gemakje de free agent markt afstruinen. Die tijd is nu over dus moeten ze het meer via hun prospects doen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:37:33 #71
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_29335667
En de free agent markt is een aantal uur geleden opengegaan, groter dan ooit. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik verwacht dat de grote namen vooral naar de wat kleinere teams gaan, wat de spanning natuurlijk ten goede zal gaan komen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:44:51 #72
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29338604
Ik snap veel van t spelletje maar dat hele gebeuren met Free Agents en verschilende groepen weer ... daar snapt ik geen ruk van
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:58:47 #73
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_29339208
Helllooooo iiiiii'mmm back

De Florida Panthers hebben Gary Roberts en Joe Nieuwendyk voor meerdere jaren vast gelegt. Beide ex-Maple Leafs gaan komend seizoen $2.25 miljoen verdienen in het zon overgoten Florida.

----

Brad Isbister verhuist van de NY Islanders naar de Boston Bruins. In ruil voor de 28 jarige winger hebben de Islanders een 4th round pick in de draft van 2006. Dit was dus een simple salary dump van de Islanders.

----

Tie Domi naar Pittsburgh? Volgens de laatste geruchten zou Domi samen met zijn vriend Mario willen gaan spelen. De Pens hebben een groot budget voor free agents. Domi zou een veelste laag bod hebben gekregen van de Maple Leafs en weigert contact op te nemen met Toronto.

----

Forsberg toch terug naar Colorado. De goede relatie die de zweed heeft met Colorado is de rede voor een eventuele terug keer. Ook zou Markus Naslund graag naar Colorado komen. De Avs zoude een vliegtuig hebben gechartert om de 2 binnen 24 uur naar Colorado te brengen voor onderhandelingen.

----

Adrian Aucoin van de NY Islanders heeft een contract van $13 miljoen voor 4 jaar geweigert, volgens heb is dit de enigste manier om naar Montreal te verhuizen. Philadelphia en Atlanta zoude ook interssen hebben in de 31 jarige verdediger.
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:21:07 #74
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29340162
Dude...Naslund blijft echt wel in Vancouver. Daar blijven we netjes vanaf

Besides...de Canucks hebben nog t recht om de eerste aanbieding neer te leggen. En of Forsberg - Naslund echt zo een goede combi is valt nog maar te bezien.
pi_29341402
Boston heeft de steal van dit jaar gedaan.

Brad Isbister
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')