Godverquote:Op donderdag 22 september 2005 03:57 schreef popolon het volgende:
Detroit wint met shoot outs van aardsrivaal Colorado, Shanahan voor de beslissende.
Stand was 2-2, leuke wedstrijd.
Bericht klopt niet, Detroit wint 3-2 in overtime dankzij een goal van Shanahan...quote:
Ja was foutje van mij, maar winst is winst ook al is het maar pre season.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:10 schreef WasQ het volgende:
[..]
Bericht klopt niet, Detroit wint 3-2 in overtime dankzij een goal van Shanahan...
Vannacht weer met 3-2 gewonnen, dit keer van Dallas, mede door twee goals van Franzen!
Dat is toch geen nieuws meer?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef popolon het volgende:
En nog meer goed Red Wings nieuws:
DETROIT (AP) - Pavel Datsyuk is back with the Detroit Red Wings, spurning the chance to go home to play in Russia.
Yeah baby.
Voor mij wel, ben al dagen niet op de site geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dat is toch geen nieuws meer?
Trouwens, uitslagen tegen de Columbus Flujackets kan je toch ook niet serieus nemen?
Ach, toen ik hockey ging volgen was Mark Messier voor mij ook een nieuwe naamquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef WasQ het volgende:
Domi speelt al zeker 10 jaar voor Toronto... Maar Toronto heeft zeker een aardige line-up. Ben benieuwd naar de start van het seizoen!
V'rèk je heb gelèèk... maar inderdaad ook no way dat ik zoiets op die manier in m'n nieuwsposts zou zetten. Ik ben in twee millennia actief student geweest, tsjonge wat ben ik oudquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef WasQ het volgende:
"Messier is eigenlijk nog van de generatie daarvoor en één van de weinige spelers die in vier decennia actief was in de NHL."
Stel dat hij in 79 is begonnen, das de 70s, dan de 80s, 90s en nu 2000-2009, dat zijn dus wel 4 decennia Curchulain. 25 seizoenen zijn het dan, dat klopt dus wel. Het is alleen een beetje vreemd omschreven...
Ben je ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:05 schreef Curchulain het volgende:
[..]
V'rèk je heb gelèèk... maar inderdaad ook no way dat ik zoiets op die manier in m'n nieuwsposts zou zetten. Ik ben in twee millennia actief student geweest, tsjonge wat ben ik oud![]()
Pens uit tegen de Devils GO PENS!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef popolon het volgende:
En vanavond gaat 't eindelijk beginnen.![]()
Brandon.. de lul.. hoe oud istie wel niet nu ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:05 schreef popolon het volgende:
Red Wings starten lekker, 5-1 winst op St. Louis.
Ging vrij gemakkelijk, na de 2e periode was de einstand al bereikt.
Shannahan ging nog even goed op de vuist in Per.3.
Crosby wordt al zoveel gehypt dat het alleen nog maar kan tegenvallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Bunzing het volgende:
[..]
Pens uit tegen de Devils GO PENS!!!![]()
tevens het debuut van Sidney Crosby, ben benieuwd wat hij gaat doen dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |