Er wonen hier wel minderheden met andere culturen, maar die plaatsen zichzelf buiten de maatschappij en hebben niks te vertellen op cultureel gebied.quote:
Weet jij wel wie en wat Oltmans eigenlijk is?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook dat is volgens mij niet waar...
Oh, nu is Nederland wel opeens monocultureel?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:35 schreef Tikorev het volgende:
[...] onze geweldige multiculturele samenleving [...]
Je trekt verkeerde conclusies (Groenlink en pro-homo en pro-islam? Waar blijkt dat uit?) en gebruikt dat als basis voor de argumentatie dat Groen-Link hypocriet is. Volgens mij is dit een soort drogreden.. maar iig zo kan ik het ook:quote:Waarom is GroenLinks zo pro-islam en pro-homo?
Dus al die moskeen, al die hoofddoekjes, en alle andere legale uitingen van andere culturen zijn niet onderdeel van Nederland?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:43 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Er wonen hier wel minderheden met andere culturen, maar die plaatsen zichzelf buiten de maatschappij en hebben niks te vertellen op cultureel gebied.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, nu is Nederland wel opeens monocultureel?
Heb jij het artikel wel eens gelezen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kan jij ook voorbeelden, in de praktijk geven van monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden?
...ooit een tolerante multiculturele samenleving krijgt?quote:Veel Nederlanders (89%) maken zich grote zorgen over agressie tegenover homoseksuelen. Slechts 1% heeft begrip voor geweld tegen homo's en 93% wijst het geweld rigoreus af. Bij Nederlandse Marokkanen heeft echter 30% begrip voor geweld tegen homo's en wijst 13% het absoluut af.
Inderdaad. Die vooral niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus al die moskeen, al die hoofddoekjes, en alle andere legale uitingen van andere culturen zijn niet onderdeel van Nederland?
Ik denk dat het gebruik van het woord 'multicultureel' Sidekick in verwarring brengt. Misschien kun je beter spreken van 'meerdere monoculturen die in één land (Nederland in dit geval) naast elkaar leven, maar waar er één de algemeen heersende is'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Tikorev het volgende:
[..]Volgens mij vroeg je naar monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden. Die zijn er in Nederland genoeg.
[..]
Heb jij het artikel wel eens gelezen?
Veel Nederlanders accepteren homofilie
De acceptatie van homoseksualiteit is de afgelopen zes jaar gestegen, maar deze algemene trend staat in de grote steden onder druk, omdat daar veel 'Nieuwe Nederlanders' wonen.
In de multiculturele steden gaat het blijkbaar niet zo soepel. Of denk je dat je zo...
[..]
...ooit een tolerante multiculturele samenleving krijgt?
Dus je wilt beweren dat er monoculturele samenlevingen naast een multiculturele samenleving bestaan in Nederland?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Tikorev het volgende:
[..]Volgens mij vroeg je naar monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden. Die zijn er in Nederland genoeg.
En zelfs onder de 'Nieuwe Nederlanders' (wat een jeukterm overigens) is er een meerderheid positief over homoseksualiteit. Natuurlijk, de mate van acceptatie is lager, maar dat is geen onderdeel van de discussie.quote:[..]
Heb jij het artikel wel eens gelezen?
Veel Nederlanders accepteren homofilie
De acceptatie van homoseksualiteit is de afgelopen zes jaar gestegen, maar deze algemene trend staat in de grote steden onder druk, omdat daar veel 'Nieuwe Nederlanders' wonen.
Volgens mij heeft hij het wel begrepen maar had hij even een excuus nodig om een artikel dat ik gaf te kunnen negeren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebruik van het woord 'multicultureel' Sidekick in verwarring brengt.
Zoals ik al zei Tikorev, de arme jongen wordt ernstig in de war gebracht door je gebruik van het woordje 'multicultureel'. Het kan nu eenmaal niet allebei tegelijk zijn, en daar probeert user Sidekick je nu op te pakken. Erg flauw, maar ach.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat er monoculturele samenlevingen naast een multiculturele samenleving bestaan in Nederland?
Als je zo de termen compleet verkeerd gebruikt, dan kan je hooguit zeggen dat Nederland bestaat uit een verzameling monoculturele samenlevingen.
En hoe zit het met de 30% van de Marokkanen die geweld tegen homo's goedkeurt? Jij denkt niet dat die een homotolerante samenleving in de weg staat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En zelfs onder de 'Nieuwe Nederlanders' (wat een jeukterm overigens) is er een meerderheid positief over homoseksualiteit. Natuurlijk, de mate van acceptatie is lager, maar dat is geen onderdeel van de discussie.
Dergelijke Marokkanen beschouw ik dan ook niet als 'Nederlands'. En dat doen ze zelf gelukkig ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:07 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En hoe zit het met de 30% van de Marokkanen die geweld tegen homo's goedkeurt? Jij denkt niet dat die een homotolerante samenleving in de weg staat?
Waar staat dat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mensen die tegen het homohuwelijk zijn zijn automatisch ook homofoob
Wat bedoel je met dat 'wij'?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:44 schreef SCH het volgende:
HIj kan een dikke krijgen, daar lenen wij ons niet voor![]()
Voor veel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Jij spreekt voor alle homoseksuelen?
maar dan is iemand nog niet meteen tegen homo's natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij gaat dat natuurlijk niet zo hardop zeggen maar hij was bv. tegen het homohuwelijk. Dat heb je met die aartsconservatieven.
t Is inderdaad te vergelijken met hoe veel conservatievere moslims denken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
maar dan is iemand nog niet meteen tegen homo's natuurlijk
Zit je in de COC?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Voor veel.
Homo's laten zich niet uitspelen - homo's zijn de volgende groep die als zondebok worden gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:07 schreef Klefbeer het volgende:
[..]
Ik ken anders heul veul homo's die het totaal niet met je eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |