naar mijn weten niet neequote:
Dus de Blair's, de Schöder's, de Chirac's en de regeringsleiders van 99% van alle landen ter wereld zijn allemaal homofoob?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Kennelijk zie je homorelaties en daarmee homo's dan niet als gelijkwaardig aan hetero's.
Aan de andere kant, homo's en zelfhaat is ook geen onbekend fenomeenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Pim Fortuyn en Willem Oltmans waren er toch ook tegen? Wat een homofoben waren dat zeg![]()
Sinds we partijen als de groep Wilders of ChristenUnie serieus nemen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Klefbeer het volgende:
Sinds wanneer is Groen Links een partij om serieus te nemen
Nee. Maar hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sinds we partijen als de groep Wilders of ChristenUnie serieus nemen?
Simpel, iedere partij die in de 2e Kamer zit mag je serieus nemen als zijnde een deel van de bevolking vertegenwoordigend waarbij in het geval Wilders of Lazrak kan worden aangetekend dat ze nooit gekozen zijn als zodanig.quote:
Volgens mij was Pim niet tegen het homohuwelijk, alleen vond hij dat in gezinnen het beter was om een man en een vrouw in huis te hebben... correct me if i'm wrong...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
naar mijn weten niet nee![]()
Pim Fortuyn en Willem Oltmans waren er toch ook tegen? Wat een homofoben waren dat zeg![]()
Dat is dan jouw criterium. Maar ik neem een partij als Groen Links in geen geval serieus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpel, iedere partij die in de 2e Kamer zit mag je serieus nemen als zijnde een deel van de bevolking vertegenwoordigend waarbij in het geval Wilders of Lazrak kan worden aangetekend dat ze nooit gekozen zijn als zodanig.
Indeed "Ga koken, mens"quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef djenneke het volgende:
Volgens mij was Pim niet tegen het homohuwelijk, alleen vond hij dat in gezinnen het beter was om een man en een vrouw in huis te hebben... correct me if i'm wrong...
Tja, dat moet je zelf weten, ik acht het niet waarschijnlijk maar gezien de peilingen is een linkse coalitie met GL mogelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:19 schreef Klefbeer het volgende:
Dat is dan jouw criterium. Maar ik neem een partij als Groen Links in geen geval serieus.
Die is toch geen lang leven beschoren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat moet je zelf weten, ik acht het niet waarschijnlijk maar gezien de peilingen is een linkse coalitie met GL mogelijk.
dan blijft homofoob Oltmans nog overquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij was Pim niet tegen het homohuwelijk, alleen vond hij dat in gezinnen het beter was om een man en een vrouw in huis te hebben... correct me if i'm wrong...
Kan jij ook voorbeelden, in de praktijk geven van monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:44 schreef Tikorev het volgende:
En het is niet omdat ik het wil, in tegendeel, maar omdat ik gewoon niet geloof dat in de praktijk multiculturaliteit en homo-tolerantie samen gaan dat ik dit zeg. Kijk alleen al naar al die verhalen van homoseksuele leraren op zwarte scholen, homo's die in Amsterdam lastig gevallen worden of soms zelfs in elkaar geslagen of lees op de gemiddelde islamitische fora hoe daar over homoseksualiteit wordt gedacht.
Nederlandquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Sidekick het volgende:
Kan jij ook voorbeelden, in de praktijk geven van monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden?
Ik ben er ook geen voorstander van maar ik geef alleen maar aan dat het gevaarlijk is om een partij niet serieus te nemen die genoeg zetels potentieel haalt om een coalitie kandidaat te zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Klefbeer het volgende:
Die is toch geen lang leven beschoren.
Bovendien geloof ik niet dat dat zal gebeuren. Iemand als Wouter Bos snapt ook wel dat een coalitie met Groen Links wel het laatste is wat Nederland op dit moment kan gebruiken. Dan nog liever de SP.
Nederland is monocultureel?quote:
Als Groen Links in de coalitie komt te zitten, verhuis ik naar Duitsland. Dan wordt namelijk al het geld uit de economie leeggepompt en in boomplantgroepen, en homo-evenementen gestoken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
ik geef alleen maar aan dat het gevaarlijk is om een partij niet serieus te nemen die genoeg zetels potentieel haalt om een coalitie kandidaat te zijn.
raad eens welke zusterpartij er in de huidige regering van Duitsland zitquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als Groen Links in de coalitie komt te zitten, verhuis ik naar Duitsland. Dan wordt namelijk al het geld uit de economie leeggepompt en in boomplantgroepen, en homo-evenementen gestoken.
Inderdaad, Nederland bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kan jij ook voorbeelden, in de praktijk geven van monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden?
Ga dat nou niet vertellen, dan blijft hij dadelijk nog in Nederland.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:31 schreef zakjapannertje het volgende:
raad eens welke zusterpartij er in de huidige regering van Duitsland zit
Raad is wat voor een partij het daar hoofdzakelijk voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
raad eens welke zusterpartij er in de huidige regering van Duitsland zit
Ook dat is volgens mij niet waar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
dan blijft homofoob Oltmans nog over![]()
Maar mijn punt blijft dat iemand die tegen het homohuwelijk is (Wilders, Oltmans) niet automatisch homofoob hoeft te zijn, wat volgens sommigen wel het geval is.
als dat waar zou zijn, waarom zou dat in Nederland niet het geval kunnen zijn?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Raad is wat voor een partij het daar hoofdzakelijk voor het zeggen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |