abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29175904
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:33 schreef fayle het volgende:

[..]

1. Nonsens, want er bestaan ook homoseksuele moslims en homohatende christenen. Onzin tegenstelling.
Homoseksuele moslims zijn niet de mensen die een homo-tolerante samenleving mogelijk maken of hem uiteindelijk zullen verzieken. De intolerante zijn juist het probleem.
En het is niet omdat ik het wil, in tegendeel, maar omdat ik gewoon niet geloof dat in de praktijk multiculturaliteit en homo-tolerantie samen gaan dat ik dit zeg. Kijk alleen al naar al die verhalen van homoseksuele leraren op zwarte scholen, homo's die in Amsterdam lastig gevallen worden of soms zelfs in elkaar geslagen of lees op de gemiddelde islamitische fora hoe daar over homoseksualiteit wordt gedacht.
quote:
Kortom eerst even bijlezen voor je begint te mekkeren.
Fantastisch wat een discussietechnieken! Jij bent vast een heel prettig persoon in de omgang...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruīneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:46:08 #42
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29175962
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Homo-acceptatie giet je er niet met de paplepel in. Denk je nou werkelijk dat over tien jaar een grote meerderheid van de moslims, zoals een grote meerderheid van de autochtonen, homo's accepteert? Dacht het even niet.
Dat jij denkt dat de aanpak van GroenLinks niet effectief is, doet niets af van het feit dat ze niet tegenstrijdig of hypocriet zijn.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29176091
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Weet je wat het opmerkelijke is? Ik kan totaal niet uit je tekst opmaken of je het hebt over moslims of conservatieve nationalisten met een afkeer jegens de Islam.
Je benoemt ze zelf: mensen met een dusdanig gepolariseerd denkvermogen
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, dat is alleen aanwezig bij mensen met een dusdanig gepolariseerd denkvermogen dat alleen de kleuren wit en zwart aanwezig zijn.
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:35 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En laat dat soort mensen dankzij onze geweldige multiculturele samenleving nou net de snelst groeiende groep zijn. Al die multiculi's moeten gewoon eens gaan beseffen dat niet iedereen denkt of kan denken zoals zij.
Ik constateer alleen dat mensen met een "gepolariseerd denkvermogen" veelal juist het product zijn van de multiculturele samenleving. Dan heb ik het over moslims, christenen, autochtonen en allochtonen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruīneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:50:23 #44
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29176095
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Wilders is tenminste tegen homo's en tegen de islam - da's pas een vent
goh da's nieuw voor me

kan je dat bewijzen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29176167
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:50 schreef McCarthy het volgende:

[..]

goh da's nieuw voor me

kan je dat bewijzen
Hij gaat dat natuurlijk niet zo hardop zeggen maar hij was bv. tegen het homohuwelijk. Dat heb je met die aartsconservatieven.
pi_29176424
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:44 schreef Tikorev het volgende:

Homoseksuele moslims zijn niet de mensen die een homo-tolerante samenleving mogelijk maken of hem uiteindelijk zullen verzieken. De intolerante zijn juist het probleem.
En het is niet omdat ik het wil, in tegendeel, maar omdat ik gewoon niet geloof dat in de praktijk multiculturaliteit en homo-tolerantie samen gaan dat ik dit zeg. Kijk alleen al naar al die verhalen van homoseksuele leraren op zwarte scholen, homo's die in Amsterdam lastig gevallen worden of soms zelfs in elkaar geslagen of lees op de gemiddelde islamitische fora hoe daar over homoseksualiteit wordt gedacht.
Absoluut intolerante mensen zijn altijd het probleem.

en ik vind generalisaties of ze nu gaan over homo's of over moslims doorgaans een teken van intolerantie. Ook als die door witte nederlanders geuit worden.

Het is wél een buitengewoon slechte zaak dat leraren zich onveilig voelen om zichzelf te zijn, dat er mensen in elkaar geslagen worden om hun geaardheid.

Ik vind het alleen ķok zorgwekkend als dit gebruikt wordt als argument tegen 'alle' moslims, moslims in het algemeen. Niet omdat ik claim dat de meeste moslims open staan voor homoseksualiteit want ik heb de indruk dat 't nog altijd zeer moeilijk ligt (een lesbische moslima die ik ken is door haar familie uitgestoten bv), maar omdat ik het geen goede zaak vind dat argumenten voor iets anders worden gebruikt.

Dat homo's en lesbo's op straat (of elders) worden gediscrimineerd of zelfs in elkaar geslagen worden is namelijk niet nieuw. Ook witte heteromannen wilden zich daar wel eens aan te buiten gaan. In Nederland hebben we het beeld dat 't hier allemaal top is, en politiek is van alles inmiddels behoorlijk geregeld, maar de doorsnee nederlander wil nog altijd liever niet dat zijn of haar dochter met een vrouw thuis komt.
En in een ander westers land als de VS hebben staten wetten die homoseksualiteit nog altijd afwijzen - geen moslims maar christenen.
Weinig homomannen die ik ken lopen hand in hand - te riskant. Veel lesbodames houden handjes vast maar blijven zeer waakzaam; voor je 't weet heb je een razende man aan je fiets hangen die walgt of zich buitengesloten voelt 'Moet daar geen man bij?;

Zeker, met groeiende groepen nieuwe nederlanders die niet dezelfde ontwikkeling meegemaakt hebben als nederlanders die hier met grootouders en al veranderingen in beeldvorming hebben meegekregen, is het belangrijk om niet voorbij te gaan aan discriminatie en erger door deze groepen.
Heropvoeden enzo ok,
maar moslims gewoon afschrijven - nee.
pi_29176443
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij gaat dat natuurlijk niet zo hardop zeggen maar hij was bv. tegen het homohuwelijk.
Mensen die tegen het homohuwelijk zijn zijn automatisch ook homofoob

Nog zo'n leuke: Moslims die tegen Israel zijn zijn voor de holocaust...
pi_29176480
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Nou, niet dan?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29176495
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Kennelijk zie je homorelaties en daarmee homo's dan niet als gelijkwaardig aan hetero's.
pi_29176511
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:03 schreef djenneke het volgende:

Nou, niet dan?
Niet per se, nee. Je kan homo's accepteren zonder een voorstander te zijn van een homo huwelijk, sommigen hebben daar een strikte man/vrouw invulling van.
pi_29176514
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nou, niet dan?
naar mijn weten niet nee

Pim Fortuyn en Willem Oltmans waren er toch ook tegen? Wat een homofoben waren dat zeg
pi_29176583
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Kennelijk zie je homorelaties en daarmee homo's dan niet als gelijkwaardig aan hetero's.
Dus de Blair's, de Schöder's, de Chirac's en de regeringsleiders van 99% van alle landen ter wereld zijn allemaal homofoob?
pi_29176651
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:

Pim Fortuyn en Willem Oltmans waren er toch ook tegen? Wat een homofoben waren dat zeg
Aan de andere kant, homo's en zelfhaat is ook geen onbekend fenomeen
pi_29176683
Sinds wanneer is Groen Links een partij om serieus te nemen
pi_29176718
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Klefbeer het volgende:
Sinds wanneer is Groen Links een partij om serieus te nemen
Sinds we partijen als de groep Wilders of ChristenUnie serieus nemen?
pi_29176726
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sinds we partijen als de groep Wilders of ChristenUnie serieus nemen?
Nee. Maar hoe kom je daarbij?
pi_29176768
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:15 schreef Klefbeer het volgende:

Nee. Maar hoe kom je daarbij?
Simpel, iedere partij die in de 2e Kamer zit mag je serieus nemen als zijnde een deel van de bevolking vertegenwoordigend waarbij in het geval Wilders of Lazrak kan worden aangetekend dat ze nooit gekozen zijn als zodanig.
pi_29176772
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

naar mijn weten niet nee

Volgens mij was Pim niet tegen het homohuwelijk, alleen vond hij dat in gezinnen het beter was om een man en een vrouw in huis te hebben... correct me if i'm wrong...
pi_29176798
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Simpel, iedere partij die in de 2e Kamer zit mag je serieus nemen als zijnde een deel van de bevolking vertegenwoordigend waarbij in het geval Wilders of Lazrak kan worden aangetekend dat ze nooit gekozen zijn als zodanig.
Dat is dan jouw criterium. Maar ik neem een partij als Groen Links in geen geval serieus.
pi_29176834
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef djenneke het volgende:

Volgens mij was Pim niet tegen het homohuwelijk, alleen vond hij dat in gezinnen het beter was om een man en een vrouw in huis te hebben... correct me if i'm wrong...
Indeed "Ga koken, mens"

Overigens stond er niets over het homohuwelijk in het LPF verkiezingsprogramma volgens mij.
pi_29176840
Omdat die idioten lief willen zijn voor alles en iedereen en de hele economie daardoor laten instorten met hun achterlijke bomenneukerij.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_29176859
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:19 schreef Klefbeer het volgende:

Dat is dan jouw criterium. Maar ik neem een partij als Groen Links in geen geval serieus.
Tja, dat moet je zelf weten, ik acht het niet waarschijnlijk maar gezien de peilingen is een linkse coalitie met GL mogelijk.
pi_29176899
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, dat moet je zelf weten, ik acht het niet waarschijnlijk maar gezien de peilingen is een linkse coalitie met GL mogelijk.
Die is toch geen lang leven beschoren.

Bovendien geloof ik niet dat dat zal gebeuren. Iemand als Wouter Bos snapt ook wel dat een coalitie met Groen Links wel het laatste is wat Nederland op dit moment kan gebruiken. Dan nog liever de SP.
pi_29176904
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:17 schreef djenneke het volgende:

[..]

dan blijft homofoob Oltmans nog over

Maar mijn punt blijft dat iemand die tegen het homohuwelijk is (Wilders, Oltmans) niet automatisch homofoob hoeft te zijn, wat volgens sommigen wel het geval is.
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:23:59 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29176917
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:44 schreef Tikorev het volgende:

Kan jij ook voorbeelden, in de praktijk geven van monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden?

Het liefst wil ik die vraag eigenlijk in tweeen delen: Welke landen zijn het meest monocultureel, en hoe is het met de acceptatie van homo's gesteld? En: In welke landen is de acceptatie van homo's het grootst, en hoe monocultureel zijn ze daar?
pi_29176933
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Sidekick het volgende:
Kan jij ook voorbeelden, in de praktijk geven van monoculturele samenlevingen waar homo's geaccepteerd worden?
Nederland
pi_29176945
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Klefbeer het volgende:

Die is toch geen lang leven beschoren.

Bovendien geloof ik niet dat dat zal gebeuren. Iemand als Wouter Bos snapt ook wel dat een coalitie met Groen Links wel het laatste is wat Nederland op dit moment kan gebruiken. Dan nog liever de SP.
Ik ben er ook geen voorstander van maar ik geef alleen maar aan dat het gevaarlijk is om een partij niet serieus te nemen die genoeg zetels potentieel haalt om een coalitie kandidaat te zijn.

De coalitie waar ik eerder op doelde omvat ook de SP
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:28:16 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29177026
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:24 schreef Klefbeer het volgende:

[..]

Nederland
Nederland is monocultureel?

Kan jij aangeven welke landen jij nog meer als monocultureel ziet?
pi_29177073
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:25 schreef Tijger_m het volgende:

ik geef alleen maar aan dat het gevaarlijk is om een partij niet serieus te nemen die genoeg zetels potentieel haalt om een coalitie kandidaat te zijn.
Als Groen Links in de coalitie komt te zitten, verhuis ik naar Duitsland. Dan wordt namelijk al het geld uit de economie leeggepompt en in boomplantgroepen, en homo-evenementen gestoken.
pi_29177142
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:29 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Als Groen Links in de coalitie komt te zitten, verhuis ik naar Duitsland. Dan wordt namelijk al het geld uit de economie leeggepompt en in boomplantgroepen, en homo-evenementen gestoken.
raad eens welke zusterpartij er in de huidige regering van Duitsland zit
pi_29177184
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Inderdaad, Nederland bijvoorbeeld.

Veel Nederlanders accepteren homofilie

De acceptatie van homoseksualiteit is de afgelopen zes jaar gestegen, maar deze algemene trend staat in de grote steden onder druk, omdat daar veel 'Nieuwe Nederlanders' wonen.

Van alle ondervraagden zegt 4% afwijzend te zullen reageren als het eigen kind les krijgt van een homoseksueel en 7% zou afwijzend reageren als een eigen kind homoseksueel blijkt te zijn. Bij Turkse en Marokkaanse Nederlanders is dat beduidend meer dan bij de hele bevolking. 43% van de Marokkaanse Nederlanders en 41% van de Turkse Nederlanders zou afwijzend staan tegenover de homoseksualiteit van een eigen kind.
pi_29177213
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:31 schreef zakjapannertje het volgende:

Ga dat nou niet vertellen, dan blijft hij dadelijk nog in Nederland.
pi_29177253
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:31 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Raad is wat voor een partij het daar hoofdzakelijk voor het zeggen heeft.
pi_29177267
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

dan blijft homofoob Oltmans nog over

Maar mijn punt blijft dat iemand die tegen het homohuwelijk is (Wilders, Oltmans) niet automatisch homofoob hoeft te zijn, wat volgens sommigen wel het geval is.
Ook dat is volgens mij niet waar...
pi_29177338
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Raad is wat voor een partij het daar hoofdzakelijk voor het zeggen heeft.
als dat waar zou zijn, waarom zou dat in Nederland niet het geval kunnen zijn?
pi_29177493
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nederland is monocultureel?
Er wonen hier wel minderheden met andere culturen, maar die plaatsen zichzelf buiten de maatschappij en hebben niks te vertellen op cultureel gebied.

Ik wezen zie ik Nederland dus gewoon als monocultureel. Multicultuur bestaat hier in elk geval niet, is sowieso een onzinwoord.
pi_29177543
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:35 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ook dat is volgens mij niet waar...
Weet jij wel wie en wat Oltmans eigenlijk is?
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:49:41 #78
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29177698
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:33 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Inderdaad, Nederland bijvoorbeeld.
Oh, nu is Nederland wel opeens monocultureel?
Zonet dacht je er nog heel anders over namelijk:
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:35 schreef Tikorev het volgende:

[...] onze geweldige multiculturele samenleving [...]
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:53:08 #79
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_29177823
quote:
Waarom is GroenLinks zo pro-islam en pro-homo?
Je trekt verkeerde conclusies (Groenlink en pro-homo en pro-islam? Waar blijkt dat uit?) en gebruikt dat als basis voor de argumentatie dat Groen-Link hypocriet is. Volgens mij is dit een soort drogreden.. maar iig zo kan ik het ook:

Ik heb het CDA nog nooit een negatieve klank horen vellen over het verkeer. Ze zijn niet bereid problemen toe te geven die het toenemende autopark van nederland veroorzaakt. Willen geen enkele eisen stellen aan het autogebruik van de burgers en de duizenden auto's die nog jaarlijks bijkomen vinden ze ook geen enkel probleem. Hier opzich heb ik nog niet eens zoveel moeite mee, dit is hun politieke keuze.

Maar waar ik wel moeite mee hebt is dat CDA zowel pro-auto is, maar ook pro-familie en pro-christen. Ik vind die dingen slecht met elkaar stroken. Hoe kan je nou pro-auto zijn en tegelijkertijd pro-familie zijn? Hoe kan je al die auto's (waarvan een aantal jaarlijks vele kinderen doodrijden) nou zomaar toelaten in dit land en tegelijkertijd zogenaamd voor de belangen van gezinnen opkomen en een christelijke levenstijl aanhangen? Dit is toch hypocriet?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:07 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29177853
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:43 schreef Klefbeer het volgende:

[..]

Er wonen hier wel minderheden met andere culturen, maar die plaatsen zichzelf buiten de maatschappij en hebben niks te vertellen op cultureel gebied.
Dus al die moskeen, al die hoofddoekjes, en alle andere legale uitingen van andere culturen zijn niet onderdeel van Nederland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')