Er zijn zat wel mensen die al vaker deze prachtige strip hebben aangepast, en dit vast nu wéér willen doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef -Dominator- het volgende:
Havoc staat er nog bij...
jij maakt je ook niet echt populair hier volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef zalmsalade het volgende:
Wat een kuttopic pak je de slechtste eruit!
Krijg herpes!!
wie dit ook deed
laat dat ook niet mijn bedoeling zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jij maakt je ook niet echt populair hier volgens mij![]()
Ik nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:45 schreef livEliveD het volgende:
Zijn de nieuwe mods al blauw?
Misschien iets met de zware jongens tink en havoc die voor de zoveelste keer weer eens falen om de geldkluis van oom dagobert te kraken?quote:
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien iets met de zware jongens tink en havoc die voor de zoveelste keer weer eens falen om de geldkluis van oom dagobert te kraken?
Ha, wat dacht je dan dat ze kwamen doen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?
Eerder fok in het algemeen.. en danny's hond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?
quote:Er is momenteel best veel bagger open. Jammer dat er geen mods aanwezig zijn om dit te verhelpen.
Vertel.quote:
Waar schat?quote:
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?quote:
Adoreer hier Super Jeffrey baggerquote:
Ah, dank je. Die kan, en is ook dicht. Ook bagger.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?
Als je het bagger vindt, dan had je het niet moeten openen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, dank je. Die kan, en is ook dicht. Ook bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |