Joh, gister was hij opgeheven. Dat gebeurt wel vaker bij mensen met een persoonlijkheidsstoornis. Laat 'm maar..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/3130047
Behalve dat Aaah!-tje wat aangebrand overkomt is dit toch weer Aaah! ten voeten uit.
Hij was niet opgeheven, hij had je geband.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Joh, gister was hij opgeheven. Dat gebeurt wel vaker bij mensen met een persoonlijkheidsstoornis. Laat 'm maar..
[afbeelding]
O, kun je dan gelijk zijn hele website niet meer zien?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij was niet opgeheven, hij had je geband.
En heel toepasselijk voor de kijkbuiskindertjes van het andere forumquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Blijft een heel gaaf plaatje......![]()
Ik vond het ook al opmerkelijk inderdaad. Het lijkt zo dom om dit soort statements te maken op voorhandquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bos zei in Zembla dat het voor hem een harde eis zal worden de hypotheekrenteaftrek "aan te pakken" (dus laten bestaan, maar met een plafond) bij een eventuele volgende coalitie. Ben benieuwd of hij na de eventuele onderhandelingen er aan herinnerd wil worden.
Wat nog veel dommer is, is dat niet het objectief juiste gedaan wordt maar partijpolitiek bedreven wordt. Opmerkelijk is het daarentegen des te meer inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik vond het ook al opmerkelijk inderdaad. Het lijkt zo dom om dit soort statements te maken op voorhand
Ik dacht trouwens dat het tevens de bedoeling was dat men in Nederland meer huizen zou kopen. Dat lijkt me met de hoge huizenprijzen vrij lastig als je ook nog eens de hypotheekrenteaftrek afschaft.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bos zei in Zembla dat het voor hem een harde eis zal worden de hypotheekrenteaftrek "aan te pakken" (dus laten bestaan, maar met een plafond) bij een eventuele volgende coalitie. Ben benieuwd of hij na de eventuele onderhandelingen er aan herinnerd wil worden.
En erg fotogeniek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Een groot man, die Balkenende.
Grapjas. In Zweden hadden ze ook de hypotheekrenteaftrek, die werd afgeschaft in '91, een jaar later waren alle huizenprijzen gehalveerd. Kortom; die aftrek zorgt voor de hoge huizen prijzen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat het tevens de bedoeling was dat men in Nederland meer huizen zou kopen. Dat lijkt me met de hoge huizenprijzen vrij lastig als je ook nog eens de hypotheekrenteaftrek afschaft.
Vestzak broekzak redering. Het geld komt al van de bevolking en kan teruggegeven worden in de vorm van een belastingverlaging. Nu is het zo dat huurders die aftrek als het ware financieren, terwijl huurders doorgaans juist al tot de zwakkere groepen behoren die sowieso niets fatsoenlijks kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:
Ik dacht trouwens dat het tevens de bedoeling was dat men in Nederland meer huizen zou kopen. Dat lijkt me met de hoge huizenprijzen vrij lastig als je ook nog eens de hypotheekrenteaftrek afschaft.
Idd, en opeens kwamen er in Zweden een heleboel mensen in problemen met de aflossing....quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Grapjas. In Zweden hadden ze ook de hypotheekrenteaftrek, die werd afgeschaft in '91, een jaar later waren alle huizenprijzen gehalveerd. Kortom; die aftrek zorgt voor de hoge huizen prijzen.
Vergeet de gemeenten niet... die hebben baat bij hoge grondprijzen... = een geldkoe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:53 schreef Tafkahs het volgende:
interessant, vroeger -in de jaren 90- had je een soort burgercommissies die mede bepaalden hoe een perceel zou worden ingevuld, iets dat helaas verloren is gegaan. Misschien valt daar nog wat te winnen?
pacht is de oudste truuk iddquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet de gemeenten niet... die hebben baat bij hoge grondprijzen... = een geldkoe.
Diegene die de hypotheekrente wil aanpassen gooit met andere woorden een bom onder het bureaucratisch apparaat van de gemeente.
- Het mes snijdt aan twee kanten -
en wij maar werken, de wereld op zijn kop!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
Blijft raar hoor die aftrek, een beetje schulden maken belonen. Tis toch van de zotte. Zoiets zou je alleen in de VS verwachten.
En je moet niet vergeten dat het niet de overheid is die de aftrek betaald, maar wij als belastingbetalers, dat schijnt iedereen te vergeten!
Ja en Nee...... je wilt niet weten hoeveel mensen een hypotheek hebben genomen om via een soort huur constructie verzekerd te zijn van een dak boven hun hoofd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
dh: Wees gerust, er is geen partij die er voor plijt om het zaakje in een klap af te schaffen.
Wat ik wel goed zou vinden is dat een aflossingsvrije hypotheek niet aftrekbaar meer zal worden, het idee is juist bezitsvorming, niet afhankelijk-van-bank-vorming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |