abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:15:18 #251
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29219555
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:08 schreef Drugshond het volgende:
In Eindhoven happen... Chinees..
Probeer eens Sang Lee.. Die zit op de kruisstraat. De tent ziet er niet uit. Maar het eten is zonder meer jummie...
Als je exclusief wilt eten zit er een tent in de buurt van de hoogstraat (naam ff kwijt) = oude kok van de kruistraat . En die gast kan echt koken.
We waren daar een keer met een bedrijf gaan eten en achteraf moesten we 100 gulden bij betalen (omdat de (drank) rekening niet klopte). Maar damn... zo pittig heb ik zelden op mijn bordje gezien.
Oké, ik zal het onthouden. De Blauwe Lotus op Strijp serveert overigens ook zéér goede aziatische maaltijden. Wel in de wat hogere prijscategorie overigens, maar de aankleding is erg sfeervol en de bediening erg goed.

Het Thais restaurant op de Kleine Berg schijnt ook goede maaltijden te hebben (Pad Thai!) voor zeer schappelijke prijzen.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:17:50 #252
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29219625
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:14 schreef Drugshond het volgende:
Ik leef op chinees..... in Eindhoven ken ik 7 of 8 chinees restaurants waar ik voor een specifiek gerecht langs ga. Ik eet van de 7-dagen in de week bijna 3 dagen chinees dus ik weet waar ik het over heb.
Heb je het dan wel over de échte Chinese keuken, want die Chinees-Indische keukens overal vind ik echt van snackbar-kwaliteit. Overigens nog wel de moeite waard als goedkope maaltijd als je met een groep bent, maar als optie om uit te gaan eten vind ik het niet veel.
pi_29219713
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:12 schreef Lithion het volgende:

True. Het is opvallend hoe je in (Zuidoost-) Azië in een sjofele tent nog een goede maaltijd gepresenteerd kunt krijgen, terwijl je in Europa al snel naar een verrekte chique restaurant moet gaan wil je een beetje iets degelijks voor je neus krijgen. Ik kan me zo echt geen Europees restaurant voor de geest halen waar de maaltijd me (in positieve zin) is bijgebleven.
Dat heb ik nu ook, maar dan wel vooral in nederland. In andere landen kent nog wel het idee van 'gastheerschap' en dat mis ik in Nederland danig.
Ik vind helemaal niet erg als de service minder is maar dan ook de prijs omlaag, een onpretentieuze goede maaltijd is altijd welkom maar dan geen 25 euro er voor hoeven neertellen.

Ik mis de passie voor eten en koken in Nederland, als ik in Italie ben en ik zie zelfs in simpele trattoria's dat mensen staan voor wat ze maken, er trots op zijn dat ze koken en een hele simpele maar perfect maaltijd afleveren dan denk ik, waarom kan dat in nederland niet zonder 30 euro voor een hoofdgerecht te hoeven neertellen?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:22:37 #254
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29219752
Blauwe Lotus zit bij de AH... die ken ik al....
Ik zal hem wel opzoeken (hij zit tussen de hoogstraat en het belastingskantoor in).... het is een heel maf restaurant.. het zit in het midden van een woonwijk. Maar is bijzonder exclusief.... geen afhaal overigens... . Maar wel heel lekker eten... o ja vooraf reserveren... Hij staat ook in een aantal gidsen dus erg goedkoop is hij niet.

Maar op de kruisstraat , lekker low-level kan ik je echt aanbevelen. Ik heb ooit een kaart gehad via deur aan deur verkoop voor kortingen van afhaal chinees. (20 % korting). Damn wat heb ik plezier gehad van die kaart..... Binnen 1 mnd had ik die kaart er al uit.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:24:26 #255
89730 Drugshond
pi_29219789
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef Lithion het volgende:
Heb je het dan wel over de échte Chinese keuken, want die Chinees-Indische keukens overal vind ik echt van snackbar-kwaliteit. Overigens nog wel de moeite waard als goedkope maaltijd als je met een groep bent, maar als optie om uit te gaan eten vind ik het niet veel.
Ik weet wat je bedoeld... en mijn culinaire maagje zegt dat het geen snack-bar is.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:35:14 #256
89730 Drugshond
pi_29220085
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef Lithion het volgende:
Oké, ik zal het onthouden. De Blauwe Lotus op Strijp serveert overigens ook zéér goede aziatische maaltijden. Wel in de wat hogere prijscategorie overigens, maar de aankleding is erg sfeervol en de bediening erg goed.

Het Thais restaurant op de Kleine Berg schijnt ook goede maaltijden te hebben (Pad Thai!) voor zeer schappelijke prijzen.
In Westerse sfeer... wat een heel erg goeie restaurant is.
- De Chineese muur die zit bij Gilze Rijen. -

Ze hebben daar een vijver als je binnen komt, en een paar grote aqua's met speciale vissen.

- En de Irisch coffee is ... jummie.... maar dat is geen eten -
pi_29224140
Verrassend veel (oud-) Eindhovenaren hier: Lithion, Drugshond, Richardquest en Lyrebird. En volgens mij is DiegoArmandoMaradonna naast Argentijn ook nog Eindhovenaar, of alleen maar een PSV fan.

Dat wilde ik even kwijt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 29 juli 2005 @ 06:06:10 #258
89730 Drugshond
pi_29224287
Bijna vakansjie
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29226802
Vier uur weiter en nog geen reactie...stelletje vleermuizen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29226834
quote:
John Bolton, President Bush's nominee for U.N. ambassador, neglected to tell Congress he had been interviewed in a government investigation into faulty prewar intelligence that Iraq was seeking nuclear materials in Africa, the State Department said.

Democratic senators said the admission should forestall Bush from using his authority to give Bolton a temporary appointment to the U.N. post, without Senate confirmation, when the Senate goes on vacation in August.

Bolton was interviewed by the State Department inspector general in 2003 as part of a joint investigation with the CIA into prewar Iraqi attempts to buy nuclear materials from Niger, State Department spokesman Noel Clay said Thursday.

His statement came hours after another State Department official said Bolton had correctly answered a Senate questionnaire when he wrote that he had not testified to a grand jury or been interviewed by investigators in any inquiry over the past five years.

Clay said Bolton "didn't recall being interviewed by the State Department's inspector general" when he filled out the form. "Therefore, his form, as submitted, was inaccurate," Clay said. "He will correct it."
http://news.yahoo.com/s/a(...)OXIzMDMzBHNlYwM3MDM-

Even kijken of Bush arrogant genoeg is hem tóch aan te stellen...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:07:48 #262
33189 RM-rf
1/998001
pi_29227671
Mag ik eenieder hier feliciteren met de 200ste geboortedag van de grote Alexis de Tocqueville
quote:
In democratic countries knowledge of how to combine is the mother of all other forms of knowledge; on its progress depends that of all the others.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:08:04 #263
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29229719
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:07 schreef RM-rf het volgende:
Mag ik eenieder hier feliciteren met de 200ste geboortedag van de grote Alexis de Tocqueville
[..]
Nee, dat mag je niet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:19:26 #264
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29230211
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, dat mag je niet.
Dick Tatort.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:53:46 #267
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29231527
quote:
En die wenkbrauw op z'n lip dan?
pi_29231753
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:53 schreef Lithion het volgende:

[..]

En die wenkbrauw op z'n lip dan?
quote:
wenk·brauw (de ~, ~en)
1 boog van haren langs de bovenrand van de oogkassen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:04:35 #269
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29231981
quote:
De zoektocht gaat door
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:10:06 #270
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29232193
http://www.izpitera.ru/lj/tetka.swf

Flash is grappig, jammer dat een hoop mensen er zo'n pesthekel aan hebben.
(slepen met je muis)
pi_29232333
De melk die ik net dronk bevatte vlokken. Hoe land voor ik over m'n nek ga?
pi_29232436
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef Tafkahs het volgende:
http://www.izpitera.ru/lj/tetka.swf

Flash is grappig, jammer dat een hoop mensen er zo'n pesthekel aan hebben.
(slepen met je muis)
http://www.little-planet.net/bush/1.swf
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:18:56 #273
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29232521
quote:
terrorism
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:27:47 #274
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_29232843
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:

vrouwen in POL
pi_29232948
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
Niet, het is alleen goed voor je weerstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')