Oké, ik zal het onthouden. De Blauwe Lotus op Strijp serveert overigens ook zéér goede aziatische maaltijden. Wel in de wat hogere prijscategorie overigens, maar de aankleding is erg sfeervol en de bediening erg goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:08 schreef Drugshond het volgende:
In Eindhoven happen... Chinees..
Probeer eens Sang Lee.. Die zit op de kruisstraat. De tent ziet er niet uit. Maar het eten is zonder meer jummie...
Als je exclusief wilt eten zit er een tent in de buurt van de hoogstraat (naam ff kwijt) = oude kok van de kruistraat. En die gast kan echt koken.
We waren daar een keer met een bedrijf gaan eten en achteraf moesten we 100 gulden bij betalen (omdat de (drank) rekening niet klopte). Maar damn... zo pittig heb ik zelden op mijn bordje gezien.
Heb je het dan wel over de échte Chinese keuken, want die Chinees-Indische keukens overal vind ik echt van snackbar-kwaliteit. Overigens nog wel de moeite waard als goedkope maaltijd als je met een groep bent, maar als optie om uit te gaan eten vind ik het niet veel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:14 schreef Drugshond het volgende:
Ik leef op chinees..... in Eindhoven ken ik 7 of 8 chinees restaurants waar ik voor een specifiek gerecht langs ga. Ik eet van de 7-dagen in de week bijna 3 dagen chinees dus ik weet waar ik het over heb.
Dat heb ik nu ook, maar dan wel vooral in nederland. In andere landen kent nog wel het idee van 'gastheerschap' en dat mis ik in Nederland danig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:12 schreef Lithion het volgende:
True. Het is opvallend hoe je in (Zuidoost-) Azië in een sjofele tent nog een goede maaltijd gepresenteerd kunt krijgen, terwijl je in Europa al snel naar een verrekte chique restaurant moet gaan wil je een beetje iets degelijks voor je neus krijgen. Ik kan me zo echt geen Europees restaurant voor de geest halen waar de maaltijd me (in positieve zin) is bijgebleven.
Ik weet wat je bedoeld... en mijn culinaire maagje zegt dat het geen snack-bar is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:17 schreef Lithion het volgende:
Heb je het dan wel over de échte Chinese keuken, want die Chinees-Indische keukens overal vind ik echt van snackbar-kwaliteit. Overigens nog wel de moeite waard als goedkope maaltijd als je met een groep bent, maar als optie om uit te gaan eten vind ik het niet veel.
In Westerse sfeer... wat een heel erg goeie restaurant is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef Lithion het volgende:
Oké, ik zal het onthouden. De Blauwe Lotus op Strijp serveert overigens ook zéér goede aziatische maaltijden. Wel in de wat hogere prijscategorie overigens, maar de aankleding is erg sfeervol en de bediening erg goed.
Het Thais restaurant op de Kleine Berg schijnt ook goede maaltijden te hebben (Pad Thai!) voor zeer schappelijke prijzen.
http://news.yahoo.com/s/a(...)OXIzMDMzBHNlYwM3MDM-quote:John Bolton, President Bush's nominee for U.N. ambassador, neglected to tell Congress he had been interviewed in a government investigation into faulty prewar intelligence that Iraq was seeking nuclear materials in Africa, the State Department said.
Democratic senators said the admission should forestall Bush from using his authority to give Bolton a temporary appointment to the U.N. post, without Senate confirmation, when the Senate goes on vacation in August.
Bolton was interviewed by the State Department inspector general in 2003 as part of a joint investigation with the CIA into prewar Iraqi attempts to buy nuclear materials from Niger, State Department spokesman Noel Clay said Thursday.
His statement came hours after another State Department official said Bolton had correctly answered a Senate questionnaire when he wrote that he had not testified to a grand jury or been interviewed by investigators in any inquiry over the past five years.
Clay said Bolton "didn't recall being interviewed by the State Department's inspector general" when he filled out the form. "Therefore, his form, as submitted, was inaccurate," Clay said. "He will correct it."
quote:In democratic countries knowledge of how to combine is the mother of all other forms of knowledge; on its progress depends that of all the others.
Nee, dat mag je niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:07 schreef RM-rf het volgende:
Mag ik eenieder hier feliciteren met de 200ste geboortedag van de grote Alexis de Tocqueville
[..]
En die wenkbrauw op z'n lip dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Mensen met één wenkbrauw.
http://www.monobrow.com/![]()
.
quote:
quote:wenk·brauw (de ~, ~en)
1 boog van haren langs de bovenrand van de oogkassen
De zoektocht gaat doorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[update] Kinderen overvaren door speedboot
http://www.little-planet.net/bush/1.swfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:10 schreef Tafkahs het volgende:
http://www.izpitera.ru/lj/tetka.swf
Flash is grappig, jammer dat een hoop mensen er zo'n pesthekel aan hebben.
(slepen met je muis)
terrorismquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.little-planet.net/bush/1.swf
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
De melk die ik net dronk bevatte vlokken. Hoe land voor ik over m'n nek ga?
Niet, het is alleen goed voor je weerstand.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
De melk die ik net dronk bevatte vlokken. Hoe land voor ik over m'n nek ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |