abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:11:55 #101
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_29448085
ik word helemaal ziek van dat gespam met die aanneembaarheidsgodsdienst. ik dacht dat afgesproken was dat akkersloot het in zijn sig zou opnemen en niet meer in iedere discussie zou rondstrooien.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:56:27 #102
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29448870
Ah, er werd weer eens een poging gewaagd..
pi_29453047
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Alicey het volgende:
Ah, er werd weer eens een poging gewaagd..
Ha ha kat en muis.
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:23:53 #104
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29481611
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik word helemaal ziek van dat gespam met die aanneembaarheidsgodsdienst. ik dacht dat afgesproken was dat akkersloot het in zijn sig zou opnemen en niet meer in iedere discussie zou rondstrooien.
Ja als je bewust mijn posts verdraaid zoals hier A-Tuin Hek hier mag ik best wel uitleg plaatsen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:32:53 #105
60090 Akkersloot
pi_29481638
quote:
Uit de post waarop gereageerd werd als zo vaak alleen maar de zogenaamde openbaringsgodsdiensten als geloof gezien.

Heb je geen overigens geen zinvollere bijdragen. In plaats van je verdraaien van uitspraken van mij in dat topic. Uitgerekend op een reactie van mij nadat je eerst een grote bek had dat ik toch niet zou reageren

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:34:37 #106
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29481646
quote:
Het is toch geen commerciele site?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:16:39 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29481825
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:34 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Het is toch geen commerciele site?
Het begrip "spam" is op fok niet hetgeen er in het e-mail-verkeerd wordt verstaan als spam, en heeft ook andere criteria.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:24:05 #108
106776 Nickthedick
pi_29481869
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het begrip "spam" is op fok niet hetgeen er in het e-mail-verkeerd wordt verstaan als spam, en heeft ook andere criteria.
Laat me raden... die criteria zijn na te lezen in de FAQ?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:27:34 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29481895
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:24 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Laat me raden... die criteria zijn na te lezen in de FAQ?
Nee, helaas. Het verbaast me eigenlijk ook een beetje dat het daar niet vermeld staat. Wel wordt het op 1 hoop gegooid met crossposten, waardoor je toch een bepaald idee zou kunnen krijgen van een herhalend element.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:30:03 #110
106776 Nickthedick
pi_29481909
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, helaas. Het verbaast me eigenlijk ook een beetje dat het daar niet vermeld staat. Wel wordt het op 1 hoop gegooid met crossposten, waardoor je toch een bepaald idee zou kunnen krijgen van een herhalend element.
Ach zo.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:54:39 #111
60090 Akkersloot
pi_29482059
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
Ik dank Nickthedick voor het aansnijden van dit onderwerp.

Ik heb immers niet het idee dat Nickthedick de verwijzing naar mijn site in mijn antwoord op zijn post als spam c.q. herhalend element zal verstaan

Als er immers gesproken wordt over uitsluitend de "erkende" geloven, lijkt mij immers een verwijzing naar de gewraakte homepage best op zijn plaats.

En uiteraard vind ik het zo dat Dionysius die mijn posts verdraaid tot vermeende uitspraken van mij dat ik graag mijn tegenstanders als homo door wil laten gaan niet moet zeuren als ik verwijs naar een site waar mijn visie wel duidelijk vermeld staat.
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:56:33 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29482067
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:54 schreef Akkersloot het volgende:

Als er immers gesproken wordt over uitsluitend de "erkende" geloven, lijkt mij immers een verwijzing naar de gewraakte homepage best op zijn plaats.
Voor de laatste maal : Dan ga je niet rondspammen met de URL, maar neem je hem bijv. op in je sig.

Einde "discussie".
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:13:42 #113
60090 Akkersloot
pi_29482155
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Voor de laatste maal : Dan ga je niet rondspammen met de URL, maar neem je hem bijv. op in je sig.

Einde "discussie".
En hoe zit het dan als iemand (Dionysius) bewust mijn motivering zit te verdraaien en uitgerekend zelf zit te mekkeren dat ik mijn website vermeld waar mijn motivering wel duidelijk vermeld staat ?
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:11:55 #114
60090 Akkersloot
pi_29483768
quote:
Als je de inhoud van mijn posts genieperig verdraait zoals hier moet je niet mekkeren als ik dan maar naar mijn homepage verwijs.
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:59:21 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29485469
Akje op dreef
Word je niet nogal moe van jezelf?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:12:04 #116
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_29487430
Hallo,

ik wou in dit topic even mijn ongenoegen uiten over de schreeuwerige proleet Akkersloot => Odinisme.

Dit daar hij , mijns inziens, behoudens zijn vermoeiende retoriek weinig tot niets toevoegt...(en daarmee alzo de policy overtreedt).
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:17:54 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29487525
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Hallo,

ik wou in dit topic even mijn ongenoegen uiten over de schreeuwerige proleet Akkersloot => Odinisme.

Dit daar hij , mijns inziens, behoudens zijn vermoeiende retoriek weinig tot niets toevoegt...(en daarmee alzo de policy overtreedt).
Hij discussieert imo op een wat vervelende manier in die topic, maar echt policyoverschrijdend is het imo weer niet..
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:55:47 #118
60090 Akkersloot
pi_29488172
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Hallo,

Als je nog eens linkt link dan naar de betreffende post waar van jij meent dat ik zo schreeuw.

Maar "niet-schreeuwer", waarom ben ik dan ineens een "proleet".

Is een onderverdeling in natuurgodsdiensten en hersenspinselgodsdiensten geen toevoeging dan ?
  zondag 7 augustus 2005 @ 17:16:45 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29488460
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:55 schreef Akkersloot het volgende:

...

Is een onderverdeling in natuurgodsdiensten en hersenspinselgodsdiensten geen toevoeging dan ?
Niet echt meer he
Onikaan ni ov dovah
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:06:09 #120
60090 Akkersloot
pi_29489075
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Niet echt meer he
OK. We verdelen motoren onder in interne verbrandingsmotoren[i] en .... [i]motoren
pi_29561611
Is het een idee om de TT van
meteoriet gezien?
te veranderen.
Het was er een hoogstwaarschijnlijk een van de Perseïden, die vanavond een maximum vertonen.
Zoiets als: Vanacht duikt de aarde weer door de Perseïdenzwerm
of naar eigen inzicht
pi_29561729
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:05 schreef Yosomite het volgende:
Is het een idee om de TT van
De Perseidenzwerm (Was: meteoriet gezien?)
te veranderen.
Het was er een hoogstwaarschijnlijk een van de Perseïden, die vanavond een maximum vertonen.
Zoiets als: Vanacht duikt de aarde weer door de Perseïdenzwerm
of naar eigen inzicht
Goed idee.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:07:57 #123
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29619852
Onafhankelijke vrouwen bestaan niet.
Kan hier aub even naar gekeken worden?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:02:47 #124
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29622090
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:07 schreef Mukie het volgende:
Onafhankelijke vrouwen bestaan niet.
Kan hier aub even naar gekeken worden?
Ik was er gisteren niet, en ben te laat geloof ik.
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:52:54 #125
60090 Akkersloot
pi_29622357
Hoe zo is het een algemeen bekend feit dat met het verdwijnen van de Filistijnen het eindtijd verhaal in de bijbel onder uit ligt ?

Het slotje van mijn topic Eindtijd bijbel letterlijk naar de Filistijnen (Zac.9:5) vind ik dus niet terecht.

Alle topics kan je wel verwijzen naar het centrale christendom of het centrale islam topic.

Misschien weer openen alleen al voor onze islamofiele usertjes die zich op hun lange teentjes getrapt voelen omdat ik te veel over de islam post en te weinig of het christendom

Daarnaast menen velen dat de Palestijnen weldegelijk afstammelingen zijn van de Filistijnen
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:58:12 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29622385
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 09:52 schreef Akkersloot het volgende:
Hoe zo is het een algemeen bekend feit dat met het verdwijnen van de Filistijnen het eindtijd verhaal in de bijbel onder uit ligt ?
Het is bekend dat hte volk Filistijnen niet meer bestaat. Er zijn diverse exegeses voor die dat feit ondervangen.
quote:
Het slotje van mijn topic Eindtijd bijbel letterlijk naar de Filistijnen (Zac.9:5) vind ik dus niet terecht.
Het feit is geen apart topic waard. Als je er over wilt discussieren, kan dit in het centrale christendom-topic.
quote:
Alle topics kan je wel verwijzen naar het centrale christendom of het centrale islam topic.
Al jouw topics wel zo ongeveer. Het hangt een beetje af van de discussiewaardigheid van een bepaald onderwerp.
quote:
Misschien weer openen alleen al voor onze islamofiele usertjes die zich op hun lange teentjes getrapt voelen omdat ik te veel over de islam post en te weinig of het christendom

Daarnaast menen velen dat de Palestijnen weldegelijk afstammelingen zijn van de Filistijnen
Ik ben benieuwd of dat zich ook zal uiten. Plaats de OP gerust in het centrale christendom-topic.
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:10:23 #127
60090 Akkersloot
pi_29622478
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd of dat zich ook zal uiten. Plaats de OP gerust in het centrale christendom-topic.
Het gaat er niet om dat de Filistijnen niet meer bestaan maar dat het bestaan van dat volk een onderdeel is van de "profetische" voorspellingen in de bijbel over een "eindtijd".

Geen algeheel bekend feit dus. En dus m.i. een apart topic waard.
pi_29624131
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:10 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat de Filistijnen niet meer bestaan maar dat het bestaan van dat volk een onderdeel is van de "profetische" voorspellingen in de bijbel over een "eindtijd".

Geen algeheel bekend feit dus. En dus m.i. een apart topic waard.
Ik zie het topic als " ik heb weer es een feitje gevonden waarmee ik het Christelijke geloof kan afzeiken", vervolgt door een paar misplaatste smileys. Beetje makkelijk flamen, vind je niet?

Kun je ook es een topic openen met iets meer inhoud? Wat bronnen, en misschien een OP die dat irritante toontje mist?
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:03:59 #129
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29624357
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik was er gisteren niet, en ben te laat geloof ik.
Maakt niet uit, we hebben er alsnog een leuke en goede discussie van kunnen maken.
Zie ook nl deel 2 ervan
Heb Zhe-Devill wel een waarschuwing gegeven enzo. Hoop dat dit niet erg is?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29624454
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Mukie het volgende:

[..]

Maakt niet uit, we hebben er alsnog een leuke en goede discussie van kunnen maken.
Zie ook nl deel 2 ervan
Ik was er ook niet, zat te bieren.
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:20:26 #131
60090 Akkersloot
pi_29624723
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie het topic als " ik heb weer es een feitje gevonden waarmee ik het Christelijke geloof kan afzeiken", vervolgt door een paar misplaatste smileys. Beetje makkelijk flamen, vind je niet?
Dus elke kritische topic is "flamen". Beetje makkelijk, vind je niet ?
quote:
Kun je ook es een topic openen met iets meer inhoud? Wat bronnen,
De bronvermelding is er (Zac 9:5)
quote:
en misschien een OP die dat irritante toontje mist?
Als je het terug opent, haal ik die smilies wel weg.
pi_29624932
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:20 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dus elke kritische topic is "flamen". Beetje makkelijk, vind je niet ?
[..]
Niet elk kritisch topic. Wel een topic waarin het er lichtelijk van afdruipt om weer te provoceren. Bovendien ben ik het met Alicey eens dat zoiets geen appart topic waard is. Het is in mijn ogen gewoon weer een makkelijk schoptopic. Dus blijft ie dicht.

Je weet trouwens dondersgoed dat WFL de plek is om kritisch te kijken naar religies. Alleen niet altijd op jouw manier.
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:54:41 #133
60090 Akkersloot
pi_29625389
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:31 schreef Haushofer het volgende:
Niet elk kritisch topic. Wel een topic waarin het er lichtelijk van afdruipt om weer te provoceren. Bovendien ben ik het met Alicey eens dat zoiets geen appart topic waard is. Het is in mijn ogen gewoon weer een makkelijk schoptopic. Dus blijft ie dicht.

Je weet trouwens dondersgoed dat WFL de plek is om kritisch te kijken naar religies. Alleen niet altijd op jouw manier.
Hoe zo is een topic om te provoceren? Weet iedereen dan dat in de "eindtijd" profetie in de bijbel (dat zelfs ook nog in het nieuwe deel is opgenomen, namelijk de "openbaringen" van Johannes) over de Filistijnen wordt gesproken
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:02:44 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29627283
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Mukie het volgende:

[..]

Zie ook nl deel 2 ervan
Ik ga eens meedoen in deel 2.

Kun je achter de schermen even een linkje posten naar die waarschuwing?
pi_29641899
Hallo

Pool waar had ik intresse in?
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 08:04:28 #136
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29648602
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Kun je ook es een topic openen met iets meer inhoud? Wat bronnen, en misschien een OP die dat irritante toontje mist?
Lol ... wat ie niet beseft is dat de trots der Filistijnen, de droom is van één arabisch (joodsvrij) palastina, te beginnen met de gaza.
Waarin zo vermeldt zacharia een bastaard volk zal wonen welk er (ook) niet in zal slagen.
Want die trots "der Filistijnen" (die hadden die droom van zo'n plan dus ook al) zal uitgeroeid worden.
En dan zal Here God persoonlijk waken over Israël.
Maarja daarom is een eigenmachtige interpretatie ook zo gevaarlijk...
Voordat je het weet zit je er naast en komt er iemand die wel snapt wat er staat.
Niet omdat z'n hart het denkt te snappen, neen z'n geest snapt het omdat het zo werkt.
Je was namelijk vergeten :
quote:
Ik zal hem het bloed uit de mond verwijderen en de gruwelen van tussen zijn tanden, en dan zal ook hij overblijven voor onze God, zodat hij zal zijn als een stamhoofd in Juda, en Ekron als een Jebusiet.
Ik zal Mij rondom mijn huis legeren als een wacht tegen de heen en weer trekkende legers, en geen onderdrukker zal meer tegen hen optrekken, want nu zie Ik het met Mijn eigen ogen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tiesemans op 17-08-2005 07:38:10 ]
pi_29725992
hoi

ik ben zo brutaal geweest een wikipage aan te leggen voor WFL, want ik wil graag weten welke sites jullie bezoeken,

Deze page bedoel ik

Help mij hem vullen?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:05:20 #138
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29727014
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef DeDooieVent het volgende:
hoi

ik ben zo brutaal geweest een wikipage aan te leggen voor WFL, want ik wil graag weten welke sites jullie bezoeken,

Deze page bedoel ik

Help mij hem vullen?
Goed initiatief!
pi_29727076
Mag ik een topic openen in WFL hierover?

en het bestaat nog niet?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:15:45 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29727322
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef DeDooieVent het volgende:
Mag ik een topic openen in WFL hierover?

en het bestaat nog niet?
Ik heb de topic evne iets algemener gemaakt.
pi_29843935
Uit het Islam-topic:
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja is prima. Ik ben er alleen maar op uit de ware feiten van de geschiedenis van de islam te tonen. Dat meneer daar blijkbaar niet aan wil is niet zo verwonderlijk. De islam heeft nu eenmaal een gewelddadige bron in zich, dat is geen kwaadsprekerij, kijk de feiten er maar op na.
Snap ik. Toch hoop ik dat je de toon een beetje fatsoenlijk kunt houden. Veel reli-topics verzanden in een rel-topic, en het zou jammer zijn als dat bij dit topic ook gebeurd.
pi_29844778
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Haushofer het volgende:
Uit het Islam-topic:
[..]

Snap ik. Toch hoop ik dat je de toon een beetje fatsoenlijk kunt houden. Veel reli-topics verzanden in een rel-topic, en het zou jammer zijn als dat bij dit topic ook gebeurd.
mod kiss ass reactie

Ik stel waarschuwing richting mijn kant niet op prijs
Ik bedoel een moslim heeft ook gevoelens
pi_29845727
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mod kiss ass reactie

Ik stel waarschuwing richting mijn kant niet op prijs
Ik bedoel een moslim heeft ook gevoelens
Het komt van 2 kanten.
pi_29845799
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:38 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Het komt van 2 kanten.
Wees eens rechtvaardig
pi_29845903
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wees eens rechtvaardig
Ja, ik klinkt net als mn moeder vroeger.

Maar het zinnetje "laten we het es gezellig houden" is zo'n cliché
pi_29846010
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:44 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ach misschien ben ik wel een oldtimer

Met trigger is het altijd gezellig
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:11:54 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29862905
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:44 schreef Haushofer het volgende:

[..]

"Does lief!" kan je er ook altijd nog van maken
Onikaan ni ov dovah
pi_29879229
@ Mods,
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 06:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yasukio, groot gelijk, we zijn tot dezelfde conclusie gekomen. Maar zoals ik al zei, Triggershot zal Nederland nooit aan zijn zieke zijde krijgen. Dan komt er nog eerder een burgeroorlog, waarin we hem graag naar die 72 maagden zullen jagen.
Is de Islam nou werkelijk een geloof van vrede en tolerantie

Op verzoek van Haushofer hou ik me nog in, kan bovenstaande reactie gewijzigd worden.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:59:33 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29879288
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:56 schreef Triggershot het volgende:
@ Mods,
[..]

Is de Islam nou werkelijk een geloof van vrede en tolerantie

Op verzoek van Haushofer hou ik me nog in, kan bovenstaande reactie gewijzigd worden.
imo gaat die reactie idd veels te ver.
pi_29879371
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

imo gaat die reactie idd veels te ver.
Mensen die niet normaal kunnen discussieren tegenwoordig

Thnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: