Ha haquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:56 schreef Alicey het volgende:
Ah, er werd weer eens een poging gewaagd..
Ja als je bewust mijn posts verdraaid zoals hier A-Tuin Hek hier mag ik best wel uitleg plaatsen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik word helemaal ziek van dat gespam met die aanneembaarheidsgodsdienst. ik dacht dat afgesproken was dat akkersloot het in zijn sig zou opnemen en niet meer in iedere discussie zou rondstrooien.
Uit de post waarop gereageerd werd als zo vaak alleen maar de zogenaamde openbaringsgodsdiensten als geloof gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik word helemaal ziek van dat gespam met die aanneembaarheidsgodsdienst. ik dacht dat afgesproken was dat akkersloot het in zijn sig zou opnemen en niet meer in iedere discussie zou rondstrooien.
Het is toch geen commerciele site?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:11 schreef DionysuZ het volgende:
Het begrip "spam" is op fok niet hetgeen er in het e-mail-verkeerd wordt verstaan als spam, en heeft ook andere criteria.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het is toch geen commerciele site?
Laat me raden... die criteria zijn na te lezen in de FAQ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het begrip "spam" is op fok niet hetgeen er in het e-mail-verkeerd wordt verstaan als spam, en heeft ook andere criteria.
Nee, helaas. Het verbaast me eigenlijk ook een beetje dat het daar niet vermeld staat. Wel wordt het op 1 hoop gegooid met crossposten, waardoor je toch een bepaald idee zou kunnen krijgen van een herhalend element.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat me raden... die criteria zijn na te lezen in de FAQ?![]()
Ach zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het verbaast me eigenlijk ook een beetje dat het daar niet vermeld staat. Wel wordt het op 1 hoop gegooid met crossposten, waardoor je toch een bepaald idee zou kunnen krijgen van een herhalend element.
Ik dank Nickthedick voor het aansnijden van dit onderwerp.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
Nee, helaas. Het verbaast me eigenlijk ook een beetje dat het daar niet vermeld staat. Wel wordt het op 1 hoop gegooid met crossposten, waardoor je toch een bepaald idee zou kunnen krijgen van een herhalend element.
Voor de laatste maal : Dan ga je niet rondspammen met de URL, maar neem je hem bijv. op in je sig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:54 schreef Akkersloot het volgende:
Als er immers gesproken wordt over uitsluitend de "erkende" geloven, lijkt mij immers een verwijzing naar de gewraakte homepage best op zijn plaats.
En hoe zit het dan als iemand (Dionysius) bewust mijn motivering zit te verdraaien en uitgerekend zelf zit te mekkeren dat ik mijn website vermeld waar mijn motivering wel duidelijk vermeld staat ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Voor de laatste maal : Dan ga je niet rondspammen met de URL, maar neem je hem bijv. op in je sig.
Einde "discussie".
Als je de inhoud van mijn posts genieperig verdraait zoals hier moet je niet mekkeren als ik dan maar naar mijn homepage verwijs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:11 schreef DionysuZ het volgende:
Hij discussieert imo op een wat vervelende manier in die topic, maar echt policyoverschrijdend is het imo weer niet..quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Hallo,
ik wou in dit topic even mijn ongenoegen uiten over de schreeuwerige proleet Akkersloot => Odinisme.
Dit daar hij , mijns inziens, behoudens zijn vermoeiende retoriek weinig tot niets toevoegt...(en daarmee alzo de policy overtreedt).
Als je nog eens linkt link dan naar de betreffende post waar van jij meent dat ik zo schreeuw.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Hallo,
ik wou in dit topic even mijn ongenoegen uiten over de schreeuwerige proleet Akkersloot => Odinisme.
Dit daar hij , mijns inziens, behoudens zijn vermoeiende retoriek weinig tot niets toevoegt...(en daarmee alzo de policy overtreedt).
Niet echt meer hequote:Op zondag 7 augustus 2005 16:55 schreef Akkersloot het volgende:
...
Is een onderverdeling in natuurgodsdiensten en hersenspinselgodsdiensten geen toevoeging dan ?
OK. We verdelen motoren onder in interne verbrandingsmotoren[i] en .... [i]motorenquote:
Goed idee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:05 schreef Yosomite het volgende:
Is het een idee om de TT van
De Perseidenzwerm (Was: meteoriet gezien?)
te veranderen.
Het was er een hoogstwaarschijnlijk een van de Perseïden, die vanavond een maximum vertonen.
Zoiets als: Vanacht duikt de aarde weer door de Perseïdenzwerm
of naar eigen inzicht![]()
Ik was er gisteren niet, en ben te laat geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:07 schreef Mukie het volgende:
Onafhankelijke vrouwen bestaan niet.
Kan hier aub even naar gekeken worden?
Het is bekend dat hte volk Filistijnen niet meer bestaat. Er zijn diverse exegeses voor die dat feit ondervangen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:52 schreef Akkersloot het volgende:
Hoe zo is het een algemeen bekend feit dat met het verdwijnen van de Filistijnen het eindtijd verhaal in de bijbel onder uit ligt ?
Het feit is geen apart topic waard. Als je er over wilt discussieren, kan dit in het centrale christendom-topic.quote:Het slotje van mijn topic Eindtijd bijbel letterlijk naar de Filistijnen (Zac.9:5) vind ik dus niet terecht.
Al jouw topics wel zo ongeveer. Het hangt een beetje af van de discussiewaardigheid van een bepaald onderwerp.quote:Alle topics kan je wel verwijzen naar het centrale christendom of het centrale islam topic.
Ik ben benieuwd of dat zich ook zal uiten. Plaats de OP gerust in het centrale christendom-topic.quote:Misschien weer openen alleen al voor onze islamofiele usertjes die zich op hun lange teentjes getrapt voelen omdat ik te veel over de islam post en te weinig of het christendom![]()
Daarnaast menen velen dat de Palestijnen weldegelijk afstammelingen zijn van de Filistijnen![]()
Het gaat er niet om dat de Filistijnen niet meer bestaan maar dat het bestaan van dat volk een onderdeel is van de "profetische" voorspellingen in de bijbel over een "eindtijd".quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd of dat zich ook zal uiten. Plaats de OP gerust in het centrale christendom-topic.
Ik zie het topic als " ik heb weer es een feitje gevonden waarmee ik het Christelijke geloof kan afzeiken", vervolgt door een paar misplaatste smileys. Beetje makkelijk flamen, vind je niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat de Filistijnen niet meer bestaan maar dat het bestaan van dat volk een onderdeel is van de "profetische" voorspellingen in de bijbel over een "eindtijd".
Geen algeheel bekend feit dus. En dus m.i. een apart topic waard.
Maakt niet uit, we hebben er alsnog een leuke en goede discussie van kunnen maken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was er gisteren niet, en ben te laat geloof ik.
Ik was er ook niet, zat te bieren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we hebben er alsnog een leuke en goede discussie van kunnen maken.
Zie ook nl deel 2 ervan
Heb Zhe-Devill wel een waarschuwing gegeven enzo. Hoop dat dit niet erg is?
Dus elke kritische topic is "flamen". Beetje makkelijk, vind je niet ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie het topic als " ik heb weer es een feitje gevonden waarmee ik het Christelijke geloof kan afzeiken", vervolgt door een paar misplaatste smileys. Beetje makkelijk flamen, vind je niet?
De bronvermelding is er (Zac 9:5)quote:Kun je ook es een topic openen met iets meer inhoud? Wat bronnen,
Als je het terug opent, haal ik die smilies wel weg.quote:en misschien een OP die dat irritante toontje mist?
Niet elk kritisch topic. Wel een topic waarin het er lichtelijk van afdruipt om weer te provoceren. Bovendien ben ik het met Alicey eens dat zoiets geen appart topic waard is. Het is in mijn ogen gewoon weer een makkelijk schoptopic. Dus blijft ie dicht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus elke kritische topic is "flamen". Beetje makkelijk, vind je niet ?
[..]
Hoe zo is een topic om te provoceren? Weet iedereen dan dat in de "eindtijd" profetie in de bijbel (dat zelfs ook nog in het nieuwe deel is opgenomen, namelijk de "openbaringen" van Johannes) over de Filistijnen wordt gesprokenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:31 schreef Haushofer het volgende:
Niet elk kritisch topic. Wel een topic waarin het er lichtelijk van afdruipt om weer te provoceren. Bovendien ben ik het met Alicey eens dat zoiets geen appart topic waard is. Het is in mijn ogen gewoon weer een makkelijk schoptopic. Dus blijft ie dicht.
Je weet trouwens dondersgoed dat WFL de plek is om kritisch te kijken naar religies. Alleen niet altijd op jouw manier.
Ik ga eens meedoen in deel 2.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we hebben er alsnog een leuke en goede discussie van kunnen maken.
Zie ook nl deel 2 ervan
Heb Zhe-Devill wel een waarschuwing gegeven enzo. Hoop dat dit niet erg is?
Lol ... wat ie niet beseft is dat de trots der Filistijnen, de droom is van één arabisch (joodsvrij) palastina, te beginnen met de gaza.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie het topic als " ik heb weer es een feitje gevonden waarmee ik het Christelijke geloof kan afzeiken", vervolgt door een paar misplaatste smileys. Beetje makkelijk flamen, vind je niet?
Kun je ook es een topic openen met iets meer inhoud? Wat bronnen, en misschien een OP die dat irritante toontje mist?
quote:Ik zal hem het bloed uit de mond verwijderen en de gruwelen van tussen zijn tanden, en dan zal ook hij overblijven voor onze God, zodat hij zal zijn als een stamhoofd in Juda, en Ekron als een Jebusiet.
Ik zal Mij rondom mijn huis legeren als een wacht tegen de heen en weer trekkende legers, en geen onderdrukker zal meer tegen hen optrekken, want nu zie Ik het met Mijn eigen ogen.
Goed initiatief!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef DeDooieVent het volgende:
hoi
ik ben zo brutaal geweest een wikipage aan te leggen voor WFL, want ik wil graag weten welke sites jullie bezoeken,
Deze page bedoel ik
Help mij hem vullen?
Ik heb de topic evne iets algemener gemaakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef DeDooieVent het volgende:
Mag ik een topic openen in WFL hierover?
en het bestaat nog niet?
Snap ik. Toch hoop ik dat je de toon een beetje fatsoenlijk kunt houden. Veel reli-topics verzanden in een rel-topic, en het zou jammer zijn als dat bij dit topic ook gebeurd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja is prima. Ik ben er alleen maar op uit de ware feiten van de geschiedenis van de islam te tonen. Dat meneer daar blijkbaar niet aan wil is niet zo verwonderlijk. De islam heeft nu eenmaal een gewelddadige bron in zich, dat is geen kwaadsprekerij, kijk de feiten er maar op na.
mod kiss ass reactiequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Haushofer het volgende:
Uit het Islam-topic:
[..]
Snap ik. Toch hoop ik dat je de toon een beetje fatsoenlijk kunt houden. Veel reli-topics verzanden in een rel-topic, en het zou jammer zijn als dat bij dit topic ook gebeurd.
Het komt van 2 kanten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mod kiss ass reactie
Ik stel waarschuwing richting mijn kant niet op prijs![]()
Ik bedoel een moslim heeft ook gevoelens![]()
![]()
Ja, ik klinkt net als mn moeder vroeger.quote:
Ach misschien ben ik wel een oldtimerquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik klinkt net als mn moeder vroeger.
Maar het zinnetje "laten we het es gezellig houden" is zo'n cliché
"Does lief!" kan je er ook altijd nog van makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik klinkt net als mn moeder vroeger.
Maar het zinnetje "laten we het es gezellig houden" is zo'n cliché
Is de Islam nou werkelijk een geloof van vrede en tolerantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 06:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yasukio, groot gelijk, we zijn tot dezelfde conclusie gekomen. Maar zoals ik al zei, Triggershot zal Nederland nooit aan zijn zieke zijde krijgen. Dan komt er nog eerder een burgeroorlog, waarin we hem graag naar die 72 maagden zullen jagen.
imo gaat die reactie idd veels te ver.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:56 schreef Triggershot het volgende:
@ Mods,
[..]
Is de Islam nou werkelijk een geloof van vrede en tolerantie
Op verzoek van Haushofer hou ik me nog in, kan bovenstaande reactie gewijzigd worden.
Mensen die niet normaal kunnen discussieren tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
imo gaat die reactie idd veels te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |