Ja, maar het is in wezen een fysieke onderdrukking. ( anders zou de vrouw niet zo gauw verkracht worden.)quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Verkracht worden heeft geen mentale invloed?
ik wordt een beetje moe van jouw gespin, denk dat je teveel kazaa dirt hebt gedownload en hier intens op geilt!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ahhh. Ben ik nu weer de homofiel, de rol van homofoob lag me beter. Tevens in de tweede zin maakte je een type foutje het moet zijn "mijn vriendin vind je wel een lekker ding! trioo?". Nee, ik en onze minster-president Balkenende keuren dit gedrag af.
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Thank you for making my point (ik probeer mensen een beetje na te laten denken; gelukkig is dat bij jou gelukt).![]()
ach hoor de heilige saint laat ons dames nadenken........woehahahahaaaaaaaaquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Thank you for making my point (ik probeer mensen een beetje na te laten denken; gelukkig is dat bij jou gelukt).![]()
Dus... vanuit je eigen logica ben jij een mannenhaatster die alle mannen dood wil hebben? Je reageert immers op mijn post.quote:
Eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, maar het is in wezen een fysieke onderdrukking. ( anders zou de vrouw niet zo gauw verkracht worden.)
Het hoeft geen mentale ondergang te betekenen en zeker geen afhankelijkheid te geven.
Ze is echt een lesbienne, alleen ze heeft het zelf nog niet door.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef Nickthedick het volgende:
Dus... vanuit je eigen logica ben jij een mannenhaatster die alle mannen dood wil hebben? Je reageert immers op mijn post.![]()
Fysieke onderdrukking: Geslagen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Fysieke onderdrukking: verkracht worden
Mentale onderdrukking: niet de mentale kracht kunnen vinden om vernedering te weerstaan,waardoor het zelfespect verloren gaat en afhankelijkheid kan optreden. Bv aanhoudelijk pesten.
ga eens ergens anders zitten flamen, ik ben het onderhand wel beu eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ze is echt een lesbienne, alleen ze heeft het zelf nog niet door.
Verkrachting is dus eigenlijk, wat...? Iets wat eigenlijk helemaal niet zo erg is, of... ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef Brennie het volgende:
Het hoeft geen mentale ondergang te betekenen en zeker geen afhankelijkheid te geven.
JIJ hebt hier iets nog niet helemaal door.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ze is echt een lesbienne, alleen ze heeft het zelf nog niet door.
Als je een vrouw opsluit wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, maar het is in wezen een fysieke onderdrukking. ( anders zou de vrouw niet zo gauw verkracht worden.)
Zou het ook kunnen zijn dat die drang bij vrouwen is onderdrukt, door ze onderwijs te ontzeggen, door ze standaard te ontslaan als ze gaan trouwen (m.a.w., als vrouw moet je je wat het creeren betreft tot één terrein beperken: kinderen baren), door toegang tot het merendeel van de beroepen en openbare functies te ontzeggen, geen stemrecht te geven, om maar een paar zaken te noemen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk niet dat vrouwen dezelfde 'drang' hebben als mannen om te creeren, na te denken over zaken en dingen te verbeteren/veranderen.
Ik hou van slimme mannen en niet van domboosquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus... vanuit je eigen logica ben jij een mannenhaatster die alle mannen dood wil hebben? Je reageert immers op mijn post.![]()
Verkrachting is een fysieke daad die mentaal veel schade kan aandoen, maar wat niet het einde betekent van de persoon in kwestie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Verkrachting is dus eigenlijk, wat...? Iets wat eigenlijk helemaal niet zo erg is, of... ?
doe eens normaal!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Verkrachting is dus eigenlijk, wat...? Iets wat eigenlijk helemaal niet zo erg is, of... ?
Zegt dat ook maar tegen je vriendinnetje:quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
ga eens ergens anders zitten flamen, ik ben het onderhand wel beu eigenlijk
quote:Ik hou van slimme mannen en niet van domboos
Je geeft me teveel eer...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach hoor de heilige saint laat ons dames nadenken........woehahahahaaaaaaaa
Nee het is niet zo erg als jij zou hopen in jouw zieke brein!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zegt degene die het geloof in een opperwezen nodig heeft om zich staande te houden.quote:Onafhankelijke vrouwen bestaan niet
Dan is het geen vrouw meer in de ogen van die persoon.quote:
Dan moet je nu wel enorm zitten te soppen op je stoel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik hou van slimme mannen en niet van domboos
Helaas deze eer zal ik jou brein niet aandoen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je geeft me teveel eer...Was het maar waar dat ik jou kon laten nadenken.
![]()
Dus het is een mentale alswel een fysieke onderdrukking?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:05 schreef Mukie het volgende:
Verkrachting is een fysieke daad die mentaal veel schade kan aandoen, maar wat niet het einde betekent van de persoon in kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |