Andersgelovige is beter.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm, heiden lijkt me wel een mooie term ter vervanging
Even kijken ofdat er ruimte is voor een iets langere sig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef Monidique het volgende:
"Ongelovigen geloven in slechts één religie minder dan de vele 100'en religies waar gelovigen ook niet in geloven."
quote:
Met twee aanhalingstekentjes extra : Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje inquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef Akkersloot het volgende:
Even kijken ofdat er ruimte is voor een iets langere sig.
Hoe jij je wil laten noemen moet je zelf weten stomme trut.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Megumi het volgende:
Niet ingaan op de stellingen van domme mensen is slim.
*Eens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm, heiden lijkt me wel een mooie term ter vervanging
Mooi, maar niet te vaak doen, hoor, althans niet op dit forum, je mocht eens geband worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
Ok. Ik ga ook een religie beginnen en ik Ik noem iedereen die niet met mij Mij eens is een fascist.
Hoe heet deze religie trouwens, mocht ik willen opscheppen tegen mijn familie dat ik tegenwoordig, zeg, Akkerslotist ben?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
Ok. Ik ga ook een religie beginnen en ik Ik noem iedereen die niet met mij Mij eens is een fascist.
Dat bedoel ik nou. Je hebt het over je moer neem ik aan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe jij je wil laten noemen moet je zelf weten stomme trut.
Jij bent toch secularist?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
Hee Adolf is er ook weer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:47 schreef Akkersloothet volgende:
[..]
Als ik "gewoon" dé boodschap van God krijg, ga ik dat geen naam geven. Vind ik namelijk erg ongeloofwaardig. De waarheid is immers gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef Monidique het volgende:
Hoe heet deze religie trouwens, mocht ik willen opscheppen tegen mijn familie dat ik tegenwoordig, zeg, Akkerslotist ben?
Goed, jouw geloof heet dus: De Islam.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik "gewoon" dé boodschap van God krijg, ga ik dat geen naam geven. Vind ik namelijk erg ongeloofwaardig. De waarheid is immers gewoon de waarheid.
Dat god en allah niet bestaan bedoel je. Maar alleen de herssenspinsels van massamoordenaars en gekken bedoel je.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik "gewoon" dé boodschap van God krijg, ga ik dat geen naam geven. Vind ik namelijk erg ongeloofwaardig. De waarheid is immers gewoon de waarheid.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat god en allah niet bestaan bedoel je. Maar alleen de herssenspinsels van massamoordenaars en gekken bedoel je.
Ha wel een grote mond als iemand niet neemt dat die door gristenen en mohammedanen een "ongelovige" wordt genoemd maar zelf gaan brullen als je volgens de religie anti-fascisten een fascist genoemd wordtquote:
Waarom? Ongelovigen zijn mensen die niet geloven(als in: een religie belijden). Andersgelovigen zou impliceren dat ze wel een (andere) religie aanhangen, maar dat hoeft dus niet het geval te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef Akkersloot het volgende:
edit: Voor " ongelovigen" kunnen ze dan gewoon netjes zeggen: andersgelovigen.
Ja natuurlijk ben ik voor vrede.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef Monidique het volgende:
Goed, jouw geloof heet dus: De Islam.
Precies! En criminaliteit moeten we ook afschaffen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon alle godsdiensten afschaffen ! en verdomme geen blikjes op straat meer gooien ! En je eens fatsoendelijk wassen als je ergens heen gaat
Ach kan mij het schelen wat ze van ons vinden wij hebben tenslotte de atoombom. Alleen de inzet laat helaas wat te lang op zich wachten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha wel een grote mond als iemand niet neemt dat die door gristenen en mohammedanen een "ongelovige" wordt genoemd maar zelf gaan brullen als je volgens de religie anti-fascisten een fascist genoemd wordt![]()
De hamvraag: Hoe weet jij dan als gristen of mohammedaan dat ik als niet-gristen of niet-mohammedaan nergens in geloofquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef Sidekick het volgende:
Waarom? Ongelovigen zijn mensen die niet geloven(als in: een religie belijden). Andersgelovigen zou impliceren dat ze wel een (andere) religie aanhangen, maar dat hoeft dus niet het geval te zijn.
God, krijgen we niveau in dit topic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:56 schreef Sidekick het volgende:
Precies! En criminaliteit moeten we ook afschaffen.
Vanuit een ander standpunt (de mijne) zou je kunnen zeggen: 'ongelovigen denken na, gelovigen niet.'quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom? Ongelovigen zijn mensen die niet geloven(als in: een religie belijden).
Waar geloof je in dan? Dan geef ik het een naam.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De hamvraag: Hoe weet jij dan als gristen of mohammedaan dat ik als niet-gristen of niet-mohammedaan nergens in geloof![]()
Kan je me dan niet beter andersgelovige noemen. Verder valt on- ook gewoon onder anders.
Kan een politicus niet zeggen. Maar wel dat de term "ongelovige" moet worden verboden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:56 schreef Megumi het volgende:
Ach kan mij het schelen wat ze van ons vinden wij hebben tenslotte de atoombom. Alleen de inzet laat helaas wat te lang op zich wachten.
Kijk dat is nou het leuke van de hele zaak. Respecteer je een ander. Of onderken je het gevaar van de islam terroristen en bezig wat minder respect voor de ander en pak je het probleem hard aan dat is de keuze. En hebben zij respect voor ons dat van die bom is een grapje maar wel een grap wat mensen met name in de VS steeds meer geen grap vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De hamvraag: Hoe weet jij dan als gristen of mohammedaan dat ik als niet-gristen of niet-mohammedaan nergens in geloof![]()
Kan je me dan niet beter andersgelovige noemen. Verder valt on- ook gewoon onder anders.
Gohquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:01 schreef Nickthedick het volgende:
Waar geloof je in dan? Dan geef ik het een naam.![]()
Ach kan me niks schelen op mijn markt bakt een Marrokaan heerlijke broodjes en kan hem de hand schudden en we zijn in de loop der jaren vrienden geworden dat is wat telt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:01 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Kan een politicus niet zeggen. Maar wel dat de term "ongelovige" moet worden verboden.
Ik vond het maar een domme zet van die senator.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef Megumi het volgende:
En hebben zij respect voor ons dat van die bom is een grapje maar wel een grap wat mensen met name in de VS steeds meer geen grap vinden.
Dat je er vanuit gaat dat elke Marokkaan nog mohammedaan, jood of gristen isquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:03 schreef Megumi het volgende:
Ach kan me niks schelen op mijn markt bakt een Marrokaan heerlijke broodjes en kan hem de hand schudden en we zijn in de loop der jaren vrienden geworden dat is wat telt.
Goh?, kun je iets specifieker zijn?quote:
Weet ik niet. De neutronen bom is schoon en laat verder behalve geen leven meer geen permanente schade achter. Een inzet op het Vaticaan en Mekka is dan wel het overwegen waard. In overleg en of samenwerking met de andere supermachten. Op elke hoek van de wereld een Chinees bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik vond het maar een domme zet van die senator.
Je kan zo veel willen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:05 schreef Adnan het volgende:
akkersloot = ketter
dat klinkt beter...de rest wil ik gewoon ongelovige noemen.
Voor een echte seculier is een zogenaamd wel verzonnen religie gelijk aan religies die zogenaamd niet verzonnen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:07 schreef Nickthedick het volgende:
Goh?, kun je iets specifieker zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |