Andersgelovige is beter.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm, heiden lijkt me wel een mooie term ter vervanging
Even kijken ofdat er ruimte is voor een iets langere sig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef Monidique het volgende:
"Ongelovigen geloven in slechts één religie minder dan de vele 100'en religies waar gelovigen ook niet in geloven."
quote:
Met twee aanhalingstekentjes extra : Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje inquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef Akkersloot het volgende:
Even kijken ofdat er ruimte is voor een iets langere sig.
Hoe jij je wil laten noemen moet je zelf weten stomme trut.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Megumi het volgende:
Niet ingaan op de stellingen van domme mensen is slim.
*Eens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm, heiden lijkt me wel een mooie term ter vervanging
Mooi, maar niet te vaak doen, hoor, althans niet op dit forum, je mocht eens geband worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
Ok. Ik ga ook een religie beginnen en ik Ik noem iedereen die niet met mij Mij eens is een fascist.
Hoe heet deze religie trouwens, mocht ik willen opscheppen tegen mijn familie dat ik tegenwoordig, zeg, Akkerslotist ben?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
Ok. Ik ga ook een religie beginnen en ik Ik noem iedereen die niet met mij Mij eens is een fascist.
Dat bedoel ik nou. Je hebt het over je moer neem ik aan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe jij je wil laten noemen moet je zelf weten stomme trut.
Jij bent toch secularist?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
Hee Adolf is er ook weer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:47 schreef Akkersloothet volgende:
[..]
Als ik "gewoon" dé boodschap van God krijg, ga ik dat geen naam geven. Vind ik namelijk erg ongeloofwaardig. De waarheid is immers gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef Monidique het volgende:
Hoe heet deze religie trouwens, mocht ik willen opscheppen tegen mijn familie dat ik tegenwoordig, zeg, Akkerslotist ben?
Goed, jouw geloof heet dus: De Islam.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik "gewoon" dé boodschap van God krijg, ga ik dat geen naam geven. Vind ik namelijk erg ongeloofwaardig. De waarheid is immers gewoon de waarheid.
Dat god en allah niet bestaan bedoel je. Maar alleen de herssenspinsels van massamoordenaars en gekken bedoel je.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik "gewoon" dé boodschap van God krijg, ga ik dat geen naam geven. Vind ik namelijk erg ongeloofwaardig. De waarheid is immers gewoon de waarheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |