Al de halve reeks ofsow.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Gabry het volgende:
Ik ben Single omdat mn vorige vriendin een opmerking verkeerd opvatte ofzo![]()
Toen je zei dat je vreemd was gegaan in de vakantie ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Gabry het volgende:
Was ist mein Herr?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:27 schreef spenky het volgende:
commandant jaquarized niet zo snel?
"Waar is mn eten, bitch" ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Gabry het volgende:
Ooh je wil in de OP?quote:
Mannen hebben geen tietenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey waar blijft mijn BIER Bitch! En ik wil TIETUH zien ?![]()
Zeg je dat ook tegen Imberr ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey waar blijft mijn BIER Bitch! En ik wil TIETUH zien ?![]()
nee, Imberr is lievquote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee, Imberr is liev![]()
zat een opmerking te verzinne waardoor zijn vriendin het uit zou maken
![]()
met veel bier? sinasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef joupee het volgende:
*verlaat jullie alweer, want gaat een feestje bouwen
Zelfde probleem hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef EleQusion het volgende:
Omdat ik geen breezer praat op msnm en dat is een afknapper voor de meeste...
Oh, vandaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef EleQusion het volgende:
Omdat ik geen breezer praat op msnm en dat is een afknapper voor de meeste...
Nee ze belde toen ik aan et poepe was enzow.. en dat zeg je gwoon niet toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:29 schreef BObNL het volgende:
[..]
Toen je zei dat je vreemd was gegaan in de vakantie ofzo?
Liev?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee, Imberr is liev![]()
zat een opmerking te verzinne waardoor zijn vriendin het uit zou maken
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee ze belde toen ik aan et poepe was enzow.. en dat zeg je gwoon niet toch?
Dus ik zei vanne..
Dit komt erg ongelege, en trouwens we doen echt veels te weinig dit werkt zo niet..
Daarom wil ik je morgen wel ff zien
zij: Je gaat het toch niet uitmaken heh, want dat kan ik niet aan
Ik: Nee nee.. Doei![]()
--
De volgende dag:
zij: Ik heb is nagedacht over wat je zei en je heb gelijk....
ik:![]()
zij: we maken het samen uit oke? Ik wil het niet uitmaken maar als jij dat wilt.......
ik: eehh![]()
en toen was et zo'n beetje uit....![]()
Bitchquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee ze belde toen ik aan et poepe was enzow.. en dat zeg je gwoon niet toch?
Dus ik zei vanne..
Dit komt erg ongelege, en trouwens we doen echt veels te weinig dit werkt zo niet..
Daarom wil ik je morgen wel ff zien
zij: Je gaat het toch niet uitmaken heh, want dat kan ik niet aan
Ik: Nee nee.. Doei![]()
--
De volgende dag:
zij: Ik heb is nagedacht over wat je zei en je heb gelijk....
ik:![]()
zij: we maken het samen uit oke? Ik wil het niet uitmaken maar als jij dat wilt.......
ik: eehh![]()
en toen was et zo'n beetje uit....![]()
kon zij niks aan doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Liev?
Door haar ging de date toch niet door![]()
Gaat die date niet door ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Liev?
door mijn moederquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Liev?
Doe dat nou maar wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:38 schreef BObNL het volgende:
[..]
gaat zo snel hier heb geen tijd, na te lezen wat ik eigenlijk typ![]()
*burp*quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:39 schreef BObNL het volgende:
[..]
He hou jij je er eens buitenje bent er net hier . moet je aardig blijven.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef BObNL het volgende:
[..]
Saai he . Al die franse meiden om je heen in mini rokjes![]()
jaah heel erg!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef BObNL het volgende:
[..]
Saai he . Al die franse meiden om je heen in mini rokjes![]()
Heb jij gepost ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef Imberr het volgende:
heeft nou niemand mijn vorige post gelezen ofzo? normaal komen er meteen 30 reacties
Nu blij ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
door mijn moeder![]()
en hij komt nou hierheen, toch?![]()
Hoe zeggen ze dat ..quote:
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah heel erg!!
denk dat ik hier maar ga wonen
Ja, ik zag het gewoon niet aankomen.. ik was vet verbaasd (stond met een mond vol tandenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:38 schreef Chanandler het volgende:
Gabry wat een push over ben jij dan. Ze was gewoon bang gedumpt te worden en daarom nam zij voor de helft initiatief. Kijk, dan kan ze iig zeggen tegen haar vriendinnen " We hebben het samen uitgemaakt" ipv. "Hij heeft me gedumpt en ik voel me gebruikt".
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
door mijn moeder![]()
en hij komt nou hierheen, toch?![]()
jaah maar franse meisje in korte rokjes en dure jachten is ook wel leuk hoor! heb het hier wel naar me zinquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh en Imberr laat je vallen ?
Lekker ben jij
Zij mag ook meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh en Imberr laat je vallen ?
Lekker ben jij
En dan sta je daar voor een dichte deurquote:
Ah Monaco ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:43 schreef spenky het volgende:
[..]
jaah maar franse meisje in korte rokjes en dure jachten is ook wel leuk hoor! heb het hier wel naar me zin
Er zijn meer mensen hier he.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef Imberr het volgende:
heeft nou niemand mijn vorige post gelezen ofzo? normaal komen er meteen 30 reacties
Ik lees je posts altijd Imberrquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:41 schreef Imberr het volgende:
thanksquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:44 schreef Jaguarized het volgende:
spenky check OP
iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook leuk
Leuke auto's rijden daar rond
Ok let op. 1 aandacht coming upquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja enik ben aandachtsgeil, ik heb aandacht nodig
![]()
god, wat een humor weer![]()
Idd. Er staan hier altijd standaard 2 Cayenne's bij zo'n plastic-bedrijf en een 350Z bij een buurthuis...quote:
Hier staat een Opel Speedster in de garagequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Er staan hier altijd standaard 2 Cayenne's bij zo'n plastic-bedrijf en een 350Z bij een buurthuis...![]()
Hier een peugeot 407quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hier staat een Opel Speedster in de garage
Verder in de buurt niet zoveel boeiends.
Een Mazda RX-8 meer niet.
Dat vind ik maar een lelijke auto qua achterkant, die Speedster van Opel...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En die staat hier in het rood een straat verderop.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een lelijke auto qua achterkant, die Speedster van Opel...
ehm hier in de buurt (bij me thuis dan) staat een ferrarie mondena, en wat masserati's en porsches enzo... wel stoerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rijkeluiskindje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
Ik krijg een nieuwe BMW 3 serie van mn ouders als ik me rijbewijs haal![]()
Valt wel mee vind ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een lelijke auto qua achterkant, die Speedster van Opel...
Tuurlijk jij wel jongenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
Neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
gaat t er nou over wat voor auto jij/je ouders hebt/hebben??
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbak![]()
Gabry is toch ook een turk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbak![]()
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
Er rijdt hier ook regelmatig een Honda S2000 door de stad. Erg leuk.
[afbeelding]
Yo!quote:
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dus
Zie je alle autos uit de buurt hier. Behalve onze eigen auto
Helemaal nietquote:
Neem een vriendje....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!
Je gaat naar de 4e volgendjaar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Mijn ouders zijn hier in de omgeving wezen kijken voor een auto en ze waren overal duurder dan in de Randstad waar we ook een aantal adressen zijn afgeweest... Trouwens nog een retevette bak die je volgens mij wel als limousine mag rekenen:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoor
hier in het silverquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die staat hier in het rood een straat verderop.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:07 schreef Knoekie het volgende:
Gozer je zit telkens dezelfde auto te posten.
Dat was sarcastisch....quote:
Jawel.quote:
Hahahahhahahquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik niet was blijven zitten zou ik ook naar de 4e gaan![]()
Dan passen we vast goed bij elkaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik niet was blijven zitten zou ik ook naar de 4e gaan![]()
Trek er niks van een Trinquote:
Verdomme....ff een urlletje van maken...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jawel.
je mag niet hotlinken vanaf autogespot.nl dus wij zien je autos niet
Lief van jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
He, meisch, ik probeer een beetje interesse te tonen![]()
Continental GT zie ik aan de bestandsnaamquote:
Zou het die Burka zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Trek er niks van een Trin
en om "ontopic" te blijven
* qu63 is single omdat.... emh..geen idee eik
schijnt ook moeilijk te zijn jaquote:
geen ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zou het die Burka zijn?
[afbeelding]
Paris hilton heeft ook een continentalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Continental GT zie ik aan de bestandsnaam
Geilste auto is de Enzo
De Batmobielquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Dies ook uber ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Die wel mooi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
hij rijdt ook in het geel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Parisquote:
Ik zag laatst een roze Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
te jong, verkeerde beroep enquote:
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Zeker van Gerard Joling ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een roze Ferrari rijden![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paris
Die film heb ik nog op HDD staan trouwens![]()
Wie niet eigenlijk.
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen nee
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden mee.
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden mee.
quote:
Ik heb er hier nog een staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzondering
hele gave auto!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Gumballquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijden.
Ferrari drivers hands up! *puts own hand up* "You're a bunch of wankers!" - Wayne Shaw (zo heet 'ie volgens mij) tijdens de Gumball 3000.
Bukken?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzondering
dan neem je em dus gewoon niet in het rood!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan neem je em dus gewoon niet in het rood!
Klaar
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.
MTEquote:
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgt
wat jij wilquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.
Ik hou meer van stijlvolle supercars dan van die macho overdone dingen. Mijn broer is helemaal weg van de Exelero. Geef mij maar een Jaguar XJ220!
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Maar gaat toch over de 320 km/h dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
Ja vergeet TVR's voor het gemakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.![]()
Britsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.![]()
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?quote:
Verkapte-ik-snap-er-niks-van-ander-onderwerp-?-postquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?.
Ja maar om nou in een Duitse auto te gaan rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Brits.
Ze gaan wel vaak kapot heb ik gehoord, Britse auto's dus. Mijn leraar Engels "Britten zijn geniaal. Maar verstrooid, ze schrijven niks op waardoor er vaak foutjes zijn." "Duitsers kunnen ook geniaal zijn, en die schrijven wel alles op. Zijn dus stukken beter betrouwbaar." Over autoontwerpen.
Ik zeg ook altijd Boe. Als ik niks weet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
en je wil natuurlijk ook weer aandachtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Imberr het volgende:
[..]+ een verkapte ik-verveel-me-een-heel-klein-beetje-en-dat-wou-ik-ff-laten-weten-ookal-boeit-het-niemand- post
Die krijgt ze wel gelijk hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
en je wil natuurlijk ook weer aandacht![]()
Stomme vraagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
en je wil natuurlijk ook weer aandacht![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja jij weet wel hoe je dat aan moet pakken is het niet ?
dat deed je wel, beetje nadenken over de gevolgen van je postingsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
maar ga maar verder over die auto's, ik ga hier niet het onderwerp bepalen
Wat een aso hehquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dat deed je wel, beetje nadenken over de gevolgen van je postings![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dat deed je wel, beetje nadenken over de gevolgen van je postings![]()
Niet meer posten danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:43 schreef Imberr het volgende:
maar dan moet je niet reagerenkan ik toch ook niks aan doen?
Ik heb absoluut niet te klagen over VW of Audi heur.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar om nou in een Duitse auto te gaan rijden![]()
Het blijft duitsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:50 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niet te klagen over VW of Audi heur.
Moet je een paar tips van mij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Waarom ben ik nog single, omdat ik jongens afschrik.
Gabry is availablequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Kheb diep nagedacht...quote:
asics (met 1 s)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef spenky het volgende:
[..]
wat voor schoenen heb jij? ook afgestrapte puma's?
ik niet :p ik heb assics
Foto boek ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef -Trinity- het volgende:
Mij dus niet.
Nee sinterklaas. Puma schoenen enzoquote:Wij?
D'r probleem is dat ze een giechel meisje is.. met waarschijnlijk ook zulke vriendinnequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
Foto boek ziet er wel leuk uit.
[..]
Nee sinterklaas. Puma schoenen enzo![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
D'r probleem is dat ze een giechel meisje is.. met waarschijnlijk ook zulke vriendinne
teminste dat denk ik als ik op de foto kijk![]()
Klopt ofniet?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wat ben jij in een negatieve bui vandaag
![]()
Zou best wel eens kunnen
Waarom zou jij jongens afschrikken?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Idd, ik vraag t me ook af.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zou jij jongens afschrikken?![]()
met opmerkingen als "wij?"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zou jij jongens afschrikken?![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:20 schreef spenky het volgende:
reacties als "wij?" zijn nogal niet leuk aardig of andersinds positief. zou u dit willen beperken in dit topic?
Ik snap het ook niet hoor.quote:
dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Dat hartje....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:29 schreef Gabry het volgende:
BoB waarom heb jij geen fotos in je fotoboek?![]()
ik heb lekker wel foto's van emquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:29 schreef Gabry het volgende:
Idd, anders ook niet lekker maken er mee.quote:
Ik heb van Floris Van Bommelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef spenky het volgende:
[..]
wat voor schoenen heb jij? ook afgestrapte puma's?
ik niet :p ik heb assics
Bob klinkt als een vrachtwagenchaffeur.. ik had een heel ander beeld voor mequote:
Ik heb hem weleens gezien in het echiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:29 schreef Gabry het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Bob klinkt als een vrachtwagenchaffeur.. ik had een heel ander beeld voor me![]()
Sjefkequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
BOY Dat is echt zoeen vrachtwagenchaffeur naam
![]()
Ik jouw ook , toevallig ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens gezien in het echie![]()
Bubbaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
Laat ik nou net een Boy kennen die vrachtwagenchauffeur wil wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
![]()
HEY!quote:
Albertheijn toevalligquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:46 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Laat ik nou net een Boy kennen die vrachtwagenchauffeur wil worden![]()
heb mijn account lichtelijk verwaarloosdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
HEY!
Land: Nederland
Regio: Rotterdam
Stadion: BubbaFat Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 5 in VI.340
Fanclub: Bubba-Side
Eigenaar
Eigenaar: Damien Bierschenk
Alias: GotenSSJ [Hattrick Supporter]
Zo heet ik op Hattrick ja
Ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb mijn account lichtelijk verwaarloosd
Mijn team ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb mijn account lichtelijk verwaarloosd
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:51 schreef BObNL het volgende:
Spannende tijden waren dat altijd op zondag avond
Jaloers?quote:
dat weet ik nietmeer, maar ik begon in 5quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Doe je goed
Van de hoeveel destijds ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |