Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
Ik krijg een nieuwe BMW 3 serie van mn ouders als ik me rijbewijs haal![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbak![]()
Gabry is toch ook een turk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbak![]()
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
Er rijdt hier ook regelmatig een Honda S2000 door de stad. Erg leuk.
[afbeelding]
Yo!quote:
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dus
Zie je alle autos uit de buurt hier. Behalve onze eigen auto
Helemaal nietquote:
Neem een vriendje....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!
Je gaat naar de 4e volgendjaar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Mijn ouders zijn hier in de omgeving wezen kijken voor een auto en ze waren overal duurder dan in de Randstad waar we ook een aantal adressen zijn afgeweest... Trouwens nog een retevette bak die je volgens mij wel als limousine mag rekenen:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoor
hier in het silverquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die staat hier in het rood een straat verderop.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:07 schreef Knoekie het volgende:
Gozer je zit telkens dezelfde auto te posten.
Dat was sarcastisch....quote:
Jawel.quote:
Hahahahhahahquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik niet was blijven zitten zou ik ook naar de 4e gaan![]()
Dan passen we vast goed bij elkaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik niet was blijven zitten zou ik ook naar de 4e gaan![]()
Trek er niks van een Trinquote:
Verdomme....ff een urlletje van maken...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jawel.
je mag niet hotlinken vanaf autogespot.nl dus wij zien je autos niet
Lief van jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
He, meisch, ik probeer een beetje interesse te tonen![]()
Continental GT zie ik aan de bestandsnaamquote:
Zou het die Burka zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Trek er niks van een Trin
en om "ontopic" te blijven
* qu63 is single omdat.... emh..geen idee eik
schijnt ook moeilijk te zijn jaquote:
geen ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zou het die Burka zijn?
[afbeelding]
Paris hilton heeft ook een continentalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Continental GT zie ik aan de bestandsnaam
Geilste auto is de Enzo
De Batmobielquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Dies ook uber ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Die wel mooi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
hij rijdt ook in het geel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Parisquote:
Ik zag laatst een roze Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
te jong, verkeerde beroep enquote:
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Zeker van Gerard Joling ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een roze Ferrari rijden![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paris
Die film heb ik nog op HDD staan trouwens![]()
Wie niet eigenlijk.
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen nee
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden mee.
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden mee.
quote:
Ik heb er hier nog een staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzondering
hele gave auto!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Gumballquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijden.
Ferrari drivers hands up! *puts own hand up* "You're a bunch of wankers!" - Wayne Shaw (zo heet 'ie volgens mij) tijdens de Gumball 3000.
Bukken?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzondering
dan neem je em dus gewoon niet in het rood!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan neem je em dus gewoon niet in het rood!
Klaar
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.
MTEquote:
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgt
wat jij wilquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.
Ik hou meer van stijlvolle supercars dan van die macho overdone dingen. Mijn broer is helemaal weg van de Exelero. Geef mij maar een Jaguar XJ220!
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Maar gaat toch over de 320 km/h dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
Ja vergeet TVR's voor het gemakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.![]()
Britsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.![]()
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?quote:
Verkapte-ik-snap-er-niks-van-ander-onderwerp-?-postquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?.
Ja maar om nou in een Duitse auto te gaan rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Brits.
Ze gaan wel vaak kapot heb ik gehoord, Britse auto's dus. Mijn leraar Engels "Britten zijn geniaal. Maar verstrooid, ze schrijven niks op waardoor er vaak foutjes zijn." "Duitsers kunnen ook geniaal zijn, en die schrijven wel alles op. Zijn dus stukken beter betrouwbaar." Over autoontwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |