moeten wij jouw kennen >quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:53 schreef EleQusion het volgende:
*meelopersgedrag*
Ik wil ook in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:50 schreef Gabry het volgende:
Ik krijg een nieuwe BMW 3 serie van mn ouders als ik me rijbewijs haalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gabry is toch ook een turk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mooie auto, welke kleur? Wel een beetje een turkenbakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
Er rijdt hier ook regelmatig een Honda S2000 door de stad. Erg leuk.
[afbeelding]
Yo!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt een kleurtje , beetje gedronken ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
kijk daar maar is naar de stad "Hoogvliet" Waar ik woon dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie je alle autos uit de buurt hier. Behalve onze eigen autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal nietquote:
Neem een vriendje....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah Hoogvliet reken ik bij Rotterdam/Spijkenisse, daar rijden sowieso al de wat duurdere auto's rond aangezien de prijzen voor auto's daar gewoonweg lager liggen. Ik ben tijdens het post lopen ook regelmatig op een adres geweest waar die mensen een Corvette C5 hadden. Erg vette bak!
Je gaat naar de 4e volgendjaar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef -Trinity- het volgende:
Seau, ik verveel me.
Mijn ouders zijn hier in de omgeving wezen kijken voor een auto en ze waren overal duurder dan in de Randstad waar we ook een aantal adressen zijn afgeweest... Trouwens nog een retevette bak die je volgens mij wel als limousine mag rekenen:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou die ligt hier net zo hoog als in de rest van Nederland hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeh ik ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Je gaat naar de 4e volgendjaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier in het silverquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die staat hier in het rood een straat verderop.
Hahahahahquote:
Ja, dusch?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Je gaat naar de 4e volgendjaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:07 schreef Knoekie het volgende:
Gozer je zit telkens dezelfde auto te posten.
Dat was sarcastisch....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hahahahahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is je avatar een DB9?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:07 schreef spenky het volgende:
[..]
hier in het silverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik niet was blijven zitten zou ik ook naar de 4e gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oeh ik ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel.quote:
He, meisch, ik probeer een beetje interesse te tonenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hahahahahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ja, dusch?
Hahahahhahahquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik niet was blijven zitten zou ik ook naar de 4e gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan passen we vast goed bij elkaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik niet was blijven zitten zou ik ook naar de 4e gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trek er niks van een Trinquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
[..]
Ja, dusch?
Verdomme....ff een urlletje van maken...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jawel.
je mag niet hotlinken vanaf autogespot.nl dus wij zien je autos nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lief van jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
He, meisch, ik probeer een beetje interesse te tonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Continental GT zie ik aan de bestandsnaamquote:
Zou het die Burka zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Trek er niks van een Trinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en om "ontopic" te blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* qu63 is single omdat.... emh..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geen idee eikJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schijnt ook moeilijk te zijn jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:11 schreef Petertjuhh het volgende:
Iedereen heeft moeite met hotlinkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zou het die Burka zijn?
[afbeelding]
Paris hilton heeft ook een continentalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Continental GT zie ik aan de bestandsnaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geilste auto is de Enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jup!quote:
Vorig jaar dus he.. niet dit jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hahahahhahahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat denk je , ik schiet ff een foto'tjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef spenky het volgende:
[..]
jup!
zag ik net rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat maakt mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
houdt het je tegen?
De Batmobielquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Dies ook uber ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
Yay! Autopraat. Mijn bijdrage, de door-Russische-maffiabazen-meest-begeerde-auto-van-het-jaar 2005 ofwel een penisvergroting op (Fulda) wielen:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Die wel mooi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
hij rijdt ook in het geel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Parisquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Paris hilton heeft ook een continentalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag laatst een roze Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het is trouwens een auto die niet wordt geproduceerd, er is er dus maar eentje van, die 10 miljoen kost ongeveer.
De Ferrari Enzo is echt niet de geilste auto, veel te macho/overdadig met al die gaten enzo. En dat ferrarirode trekt me ook niet (meer) zo.
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
te jong, verkeerde beroep enquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:14 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, dat maakt mij nieuwsgierigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij rijdt ook in het geel hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker van Gerard Joling ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een roze Ferrari rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Parisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die film heb ik nog op HDD staan trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie niet eigenlijk.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vorig jaar dus he.. niet dit jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Puh,als er iemand voor je staat met een enzo en vraagt of je mee wilt rijden zeg je geen neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
te jong, verkeerde beroep enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.otterdamJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel hoor, lelijk ding. Ik ga niet met vreemden meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik niet
Lang leve de dvd branderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er hier nog een staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzonderingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hele gave auto!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding]
De Maybach Exelero
Gumballquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En al helemaal niet met vreemden die in een Ferrari rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ferrari drivers hands up! *puts own hand up* "You're a bunch of wankers!" - Wayne Shaw (zo heet 'ie volgens mij) tijdens de Gumball 3000.
Bukken?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar voor deze meneer/mevrouw maak ik een uitzonderingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volante uitvoering?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef spenky het volgende:
[..]
jup!
zag ik net rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar langs danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een staan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan neem je em dus gewoon niet in het rood!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan neem je em dus gewoon niet in het rood!
Klaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff met de hond enzowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.
MTEquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef Knoekie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je dat zo graag wilt mag het wel hoorquote:
wat jij wilquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.
Ik hou meer van stijlvolle supercars dan van die macho overdone dingen. Mijn broer is helemaal weg van de Exelero. Geef mij maar een Jaguar XJ220!
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
XJ220om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
MTAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar gaat toch over de 320 km/h dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
Ach zoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Typo's mutten kunnen vind ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja vergeet TVR's voor het gemakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Britsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* BObNL aaaah schuilt achter imberrquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
BOE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
BOE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef Imberr het volgende:
ik accepteer de cookies.
Verkapte-ik-snap-er-niks-van-ander-onderwerp-?-postquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar om nou in een Duitse auto te gaan rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Britsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze gaan wel vaak kapot heb ik gehoord, Britse auto's dus. Mijn leraar Engels "Britten zijn geniaal. Maar verstrooid, ze schrijven niks op waardoor er vaak foutjes zijn." "Duitsers kunnen ook geniaal zijn, en die schrijven wel alles op. Zijn dus stukken beter betrouwbaar." Over autoontwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop