Ik zeg ook altijd Boe. Als ik niks weet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?.
en je wil natuurlijk ook weer aandachtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Imberr het volgende:
[..]+ een verkapte ik-verveel-me-een-heel-klein-beetje-en-dat-wou-ik-ff-laten-weten-ookal-boeit-het-niemand- post
Die krijgt ze wel gelijk hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
en je wil natuurlijk ook weer aandacht![]()
Stomme vraagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:39 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
en je wil natuurlijk ook weer aandacht![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja jij weet wel hoe je dat aan moet pakken is het niet ?
dat deed je wel, beetje nadenken over de gevolgen van je postingsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
maar ga maar verder over die auto's, ik ga hier niet het onderwerp bepalen
Wat een aso hehquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dat deed je wel, beetje nadenken over de gevolgen van je postings![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dat deed je wel, beetje nadenken over de gevolgen van je postings![]()
Niet meer posten danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:43 schreef Imberr het volgende:
maar dan moet je niet reagerenkan ik toch ook niks aan doen?
Ik heb absoluut niet te klagen over VW of Audi heur.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar om nou in een Duitse auto te gaan rijden![]()
Het blijft duitsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:50 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niet te klagen over VW of Audi heur.
Moet je een paar tips van mij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Waarom ben ik nog single, omdat ik jongens afschrik.
Gabry is availablequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef -Trinity- het volgende:
Kheb diep nagedacht...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |