Waarom zou je je beschaving en grondwettelijkheid verloochenen voor 1 of andere idioot.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:45 schreef Douglas het volgende:
Ik ben wel benieuwd, stel dat er over bovenstaande een referendum gehouden wordt zou je dan voor of tegen een spuitje zijn?
Iemand een spuitje ter beschikking stellen brengt onze beschaving toch niet in gevaar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom zou je je beschaving en grondwettelijkheid verloochenen voor 1 of andere idioot.
Dat is zelfmoord, dat mag niet volgens de koran.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:45 schreef Douglas het volgende:
Ik begrijp ook wel dat half Nederland op zijn achterste benen gaat staan zodra het woord doodstraf valt, maar laten we dan gewoon een spuitje aan Mohammed B. ter beschikking stellen. Dan mag hij het zelf - en dus vrijwillig - doen.
Nee, moorden ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord, dat mag niet volgens de koran.
Ik ga niet m'n hand in het vuur steken voor gelovigen, want ik zie zelf ook de zotheid van conflicterende regels in een heilig boek, maar iha wordt het uitgelegd dat je niet mag doden, gegeven bepaalde uitzonderingen. Dus ook hier: je mag geen zelfmoord plegen, behalve als het een opoffering betreft voor de jihad. Gezien dat Mo zich conformeert aan het heersende extremistische gedachtegoed, is er weinig reden om aan te nemen dat hij niet ook zo denkt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef Posdnous het volgende:
Nee, moorden ook niet.
Het is maar welke regeltjes zo'n idioot er op nahoudt.
2000 jaar geleden mischien wel nu is het achterhaaldquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Besnijden is gewoon hygienisch!!!
Zo weten we ook allemaal wat je bedoelt, en hoewel feitelijk onjuist, kan het gewoon blijven staan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom mag verminking hier wel geadverteerd worden?
En wordt mijn mening commentaar hierop nu al twee keer verwijderd?
[..]
2000 jaar geleden mischien wel nu is het achterhaald
Maar die moslimmeisjes vinden het vast fijn zo hygienisch te zijn
naar mijn mening is het verminking en een achterlijke gewoonte van moslims die weigeren zich aan te passen aan de moderne westerse cultuur en die wanhopig vast blijven houden aan de islam
(Dit is mijn mening en ik dacht dat ik vrij was die te uitten)
Wederom hoor ik je dan niet over de jodenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom mag verminking hier wel geadverteerd worden?
En wordt mijn mening commentaar hierop nu al twee keer verwijderd?
[..]
2000 jaar geleden mischien wel nu is het achterhaald
Maar die moslimmeisjes vinden het vast fijn zo hygienisch te zijn
naar mijn mening is het verminking en een achterlijke gewoonte van moslims die weigeren zich aan te passen aan de moderne westerse cultuur en die wanhopig vast blijven houden aan de islam
(Dit is mijn mening en ik dacht dat ik vrij was die te uitten)
Het doorsnijden van een voorhuid is in mijn ogen toch net weer effentjes ietsie pietsie anders dan het verwijderen van clit inc. lippen........quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wederom hoor ik je dan niet over de joden![]()
anders zet je ff je oogkleppen afquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. De islam is niet meer weg te denken uit het westen, of je dat nou leuk vindt of niet.
nee hoor, gewoon wat feiten op een rijtje. en dat is nu eenmaal een niet zo positief feit. neemt niet weg dat er heus wel uitzonderingen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die alle moslims hardnekkig over één kam blijven scheren..
onzin het gaat mij om de meerderheid. niet om enkele uitzonderingen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:49 schreef speknek het volgende:
Als er uitzonderingen zijn, is het geen feit.
christenen zoeken juist wat meer de dialoog op idd... kan zijn uit eigen belang, in het kader van de discussie omtrend vrijheid van godsdienst, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef speknek het volgende:
"de meerderheid der moslims botsen met de meerderheid der christenen" is wel even wat anders. Ook dat betwijfel ik, trouwens.
ok ok ze botsen met alles wat niet moslim is, op enkele uitzonderingen na... zo is dat ook weer recht gezet iedereen blijquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:05 schreef fokje het volgende:
[..]
christenen zoeken juist wat meer de dialoog op idd... kan zijn uit eigen belang, in het kader van de discussie omtrend vrijheid van godsdienst, dat weet ik niet.
Moslims die botsen met atheisten is meer aan de orde lijkt mij, als je het zonodig in vakjes wil verdelen.
Dat lijkt me wel vrij duidelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:05 schreef fokje het volgende:
christenen zoeken juist wat meer de dialoog op idd... kan zijn uit eigen belang, in het kader van de discussie omtrend vrijheid van godsdienst, dat weet ik niet.
Volgens mij is het vakje atheist alles wat niet moslim is, voor de moslim. Het probleem van de moslim is juist dat de atheist niet zo'n homogene herkenbare groep is, wat zich wel uitte in het vernielen van kerken bij die onrusten rond van Gogh.quote:Moslims die botsen met atheisten is meer aan de orde lijkt mij, als je het zonodig in vakjes wil verdelen.
die gasten oppakken en terugsturen naar marokko zou een goeie wezen (minder jarig? geen probleem gaan papa en mama gewoon mee)quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Ah, wat een goed nieuws weer. De moeder en vader van Theo van Gogh meldde denet dat hun kleinzoon Liewe alweer 2 keer in elkaar is geslagen door Marokkanen sinds de moord. Deden Balkenende en de AIVD daar maar is wat aan.
Lieuwe deed niks?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Ah, wat een goed nieuws weer. De moeder en vader van Theo van Gogh meldde denet dat hun kleinzoon Liewe alweer 2 keer in elkaar is geslagen door Marokkanen sinds de moord. Deden Balkenende en de AIVD daar maar is wat aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |