...maar nog belangrijker, hoe voorkom ik dat bij haar de stalker-belletjes gaan rinkelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef Pakspul het volgende:
Maar hoe kan ik dat nou in een mooie manier vragen inplaats van 'hey ik ben .... van laatst ken je me nog?'
Nee, da's pas eng. "Help, wat zou hij van me moeten??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je kunt wel proberen contact te leggen, maar ik zou persoonlijk niet te snel beginnen over haar mee uitvragen.
Ik vind het zelf ook lastig maar kort samengevat veel alcohol zoenen zwart wakker worden en toen had ik zoiets vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar nog belangrijker, hoe voorkom ik dat bij haar de stalker-belletjes gaan rinkelen?
Lastig als je via-via een emailadres hebt gekregen, als je 't zelf had gevraagd was je minder in de gevarenzone gekomen denk ik. Je kunt wel proberen contact te leggen, maar ik zou persoonlijk niet te snel beginnen over haar mee uitvragen.
Wat dan wel... tja.. da's een goeie![]()
Moet je emailadres ook meteen hebben?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Om wie gaat het eigenlijk?
Daar wil ik het eigenlijk niet bij latenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:45 schreef Azulgrana het volgende:
Grote kans dat jij voor één avondje was, iemand om mee te zoenen en verder niks.
Dat is zooooooo jaren 90quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Papier?![]()
Je gaat mij toch niet vertellen dat je haar een brief gaat schrijven?
hoe lang is dat dan geleden....?quote:
Ligt er natuurlijk aan hoe je zelf bent...Gewoon niet nadenken en vraag dr mee uit... Als je leuk genoeg bent zegt ze toch wel ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar nog belangrijker, hoe voorkom ik dat bij haar de stalker-belletjes gaan rinkelen?
Lastig als je via-via een emailadres hebt gekregen, als je 't zelf had gevraagd was je minder in de gevarenzone gekomen denk ik. Je kunt wel proberen contact te leggen, maar ik zou persoonlijk niet te snel beginnen over haar mee uitvragen.
Wat dan wel... tja.. da's een goeie![]()
je moet wachten tot je haar weer ziet bij het uitgaan en dan met haar ouwehoeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb laatst een meisje leren kennen tijdens het uitgaan, nu heb ik via een klasgenoot haar email adres gekregen en nu wil ik haar vragen of ze nog een keertje wat wil gaan doen. Maar hoe kan ik dat nou in een mooie manier vragen inplaats van 'hey ik ben .... van laatst ken je me nog?'
Zit nu al paar dagen vast krijg niks op 'papier'
ja man, daar gaat ze vast op in.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:30 schreef Frenkie het volgende:
Wat dacht je van: Hoi, zin om een keer mee uit eten te gaan? groetjes <naam>
Simpel, maar dat werkt vast wel. Je kan ook nog vragen hoe het is..
Gewoon face-to-face vragen. Zonder de groetjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:30 schreef Frenkie het volgende:
Wat dacht je van: Hoi, zin om een keer mee uit eten te gaan? groetjes <naam>
Simpel, maar dat werkt vast wel. Je kan ook nog vragen hoe het is..
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef Pakspul het volgende:
* Pakspul heeft simpel mailtje gestuurd met 'hey ik vond het leuk blabla heb je zin om keertje wat te gaan doen?'
nu maar wachten
Way to goquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef Pakspul het volgende:
* Pakspul heeft simpel mailtje gestuurd met 'hey ik vond het leuk blabla heb je zin om keertje wat te gaan doen?'
Top!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef Pakspul het volgende:
nu maar wachten
Jij spoort nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:50 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, ik las dus tot 3x toe "Meisje mee uitgraven"
Gothics chicks zouden zich vereerd voelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:50 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, ik las dus tot 3x toe "Meisje mee uitgraven"
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Bestaat dat nog papier? Je kunt beter SMS'en:
Hey ChIcK, WaT D8 juh van eeN AvondJuh stappe, BIOS+FEBO, vet chill toch? Grtz, die lauwe gast van laAtSt.
Gisteren om 16:14 om precies te zijn en nog niks, al bijna 24 uur zijn voor bijquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef Copycat het volgende:
Je hebt gisteravond pas dat mailtje verzonden, toch?
Nog even geduld hebben.
Een watquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef stijgende_ster het volgende:
Nog ff wachten, misschien heeft zij WEL een leven.
Het is helemaal niet cool om binnen 24 uur te reageren, dan kom je veel te desperaat over, hebben haar vriendinnen haar vast verteldquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef Pakspul het volgende:
Gisteren om 16:14 om precies te zijn en nog niks, al bijna 24 uur zijn voor bij![]()
Ik meen ergens iets gehoord te hebben over een driedagenregel, maar dat zou natuurlijk alleen na een echte date van toepassing kunnen zijn. Ingewikkeld hoor, die hard-to-get-etiquette.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is helemaal niet cool om binnen 24 uur te reageren, dan kom je veel te desperaat over, hebben haar vriendinnen haar vast verteld.
Toch maar terrasje pikken, spannendquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef SjacoBaco het volgende:
Ik heb gister gewoon gesmst.... "zullen we een keer lekker op een terrasje gaan zitten"
Kreeg ik terug "Ja da's leuk maar wie ben je eigenlijk"
Had ik het nummer verkeerd overgetoetst....![]()
![]()
Als ze na 24uur en 1 minuut nog geen email heeft gestuurd kan ze het vergetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is helemaal niet cool om binnen 24 uur te reageren, dan kom je veel te desperaat over, hebben haar vriendinnen haar vast verteld.
Die gaat zeker werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Bestaat dat nog papier? Je kunt beter SMS'en:
Hey ChIcK, WaT D8 juh van eeN AvondJuh stappe, BIOS+FEBO, vet chill toch? Grtz, die lauwe gast van laAtSt.
Ik denk eerder dat jij het al kan vergeten...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ze na 24uur en 1 minuut nog geen email heeft gestuurd kan ze het vergeten![]()
![]()
* Pakspul chect email...
Dit helpt nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij het al kan vergeten...
Ze heeft dat ding allang gelezen, ze moet je gewoon niet![]()
Zo, jij bent streng. Mocht ze je na 24 uur en 2 minuten mailen, meldt het mij ff.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ze na 24uur en 1 minuut nog geen email heeft gestuurd kan ze het vergeten![]()
![]()
* Pakspul chect email...
Waarschijnlijk zit je er helemaal niet ver naastquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Hard to get' enzo...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je er helemaal niet ver naast![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik denk dat ze je meer als een broertje ziet![]()
Hard-to-chick? Is dat een ei wat maar niet uit wil komen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
![]()
* Pakspul vind hard-to-chicks zich aanstellen en direct moeten terug mailen
truth hurts.. doesn't it...quote:
Welke meid checkt tegenwoordig niet meer elke dag haar e-mail. Ze hebben overal internet-PC's tegenwoordig en de kans dat ze MSN heeft (en dagelijks online is) is groot.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:52 schreef avotar het volgende:
[..]
truth hurts.. doesn't it...
tja.... als een meisje niet elke dag haar mail leest...
had haar maar gebeld.. had je het gelijk geweten.. wie weet leest ze haar mail volgende week pas..![]()
Misschien heeft ze wel een leven?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:22 schreef fraQture het volgende:
[..]
Welke meid checkt tegenwoordig niet meer elke dag haar e-mail. Ze hebben overal internet-PC's tegenwoordig en de kans dat ze MSN heeft (en dagelijks online is) is groot.
Uiteraard niet. Maar zoals jij, als groot licht ongetwijfeld hebt kunnen lezen, wacht de topicstarter dan ook op mail, niet op een berichtje op het forum.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef lurkerdelurklurk het volgende:
het komt ook niet in jullie op dat mensen op vakantie kunnen gaan en dat ze dan betere dingen te doen hebben dan dit forum te bezoeken, of wel
Laat me raden, jij valt op amish typetjes?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een leven?
Filternet.nl Messengerquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:13 schreef fraQture het volgende:
[..]
Laat me raden, jij valt op amish typetjes?![]()
Nee, die hebben geen MSN inderdaad.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef stijgende_ster het volgende:
Nog ff wachten, misschien heeft zij WEL een leven.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een leven?
dat verklaart een hoop, er was namelijk een stroomstoringquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar zoals jij, als groot licht ongetwijfeld hebt kunnen lezen, wacht de topicstarter dan ook op mail, niet op een berichtje op het forum.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:18 schreef mighty_myte het volgende:
je moet wachten tot je haar weer ziet bij het uitgaan en dan met haar ouwehoeren.
da's ideaal.
Ja, lekker, TS moet nog langer achter d'r aan lopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:07 schreef David het volgende:
Moraal van het verhaal, geef de moed niet op, maar gebruik andere middelen.
Gelukkig ben je weer terug van vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:46 schreef Xebrozius het volgende:
Iemand die openingszinnen op papier gaat uitschrijven is meteen kansloos. Spontaniteit is het woord. Klinkt ook zóó onzettend leuk als iemand een duidelijk riedeltje opdreunt. Zonder emotie, zonder gevoel... Uiteraard is het niet goed gegaan, ik heb niet eens de reacties gelezen maar ik weet dat ik gelijk heb.
Mannen als jij zijn nodig zodat vrouwen hun toevlucht zoeken in mannen die wel spontaan zijn. En daar dank ik je hartelijk voor.
Akkoord, maar mails sturen is sowieso fout, dat wil ik maar zeggen. Het feit dat ze niet direct terugmailt wil MISSCHIEN niet zeggen dat er absoluut geen interesse is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja, lekker, TS moet nog langer achter d'r aan lopen.
De aanhouder wint, en als je maar lang genoeg volhoudt, totdat ze ziet wat voor'n leuke jongen je echt bent... Niet doen, ten eerste omdat het niet op die manier werkt en ten tweede omdat je jezelf helemaal gek maakt van haar.
TELEFOON!!@!$@%#!@quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef Pakspul het volgende:
70uur en drie kwartier later nog niks...
face-to-face gaat beetje moeilijk aangezien ik haar dus ken via een klasgenoot. Ze woont niet in de zelfde stad en dan moet ik via-via wat gaan regelen ofzo![]()
WE HEBBEN DE....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef Pakspul het volgende:
70uur en drie kwartier later nog niks...
face-to-face gaat beetje moeilijk aangezien ik haar dus ken via een klasgenoot. Ze woont niet in de zelfde stad en dan moet ik via-via wat gaan regelen ofzo![]()
Als je iemand echt leuk vind ben je best wel sneu als je je meteen al anders gaat voordoen als dat je bentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:02 schreef Angel_Jay het volgende:
[extreem verlegen] Hoi... :$ Ik had 2 kaartjes voor de bios..maar m'n zus kon niet meer gaan..en nu zit ik met een kaartje..en ik wil niet alleen gaan...wil je mee (A) ...:$ [/extreem verlegen]
[tip] chicks diggen het als je vet relaxte band kan hebben met je zus(jes)..vinden ze wel relaxt....heb ik ervaren..[/tip]
Waaruit blijkt dat ik me anders voordoe dan dat ik benquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vind ben je best wel sneu als je je meteen al anders gaat voordoen als dat je bent![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:15 schreef Angel_Jay het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik me anders voordoe dan dat ik ben![]()
Kijk weet je, als je gewoon 1 avond wil neuken moet je natuurlijk alle trucs en manipulaties uit de kast halen. maar als je dr echt leuk vind kan je beter zeggen; 'Je bent leuk, zullen we snel wat gaan doen?'quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:02 schreef Angel_Jay het volgende:
[extreem verlegen] Hoi... :$ Ik had 2 kaartjes voor de bios..maar m'n zus kon niet meer gaan..en nu zit ik met een kaartje..en ik wil niet alleen gaan...wil je mee (A) ...:$ [/extreem verlegen]
[tip] chicks diggen het als je vet relaxte band kan hebben met je zus(jes)..vinden ze wel relaxt....heb ik ervaren..[/tip]
Ow owkee..het kan ook zijn dat jij een bekrompen denkwijze heb, dat je er zo over denktquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
[..]
Kijk weet je, als je gewoon 1 avond wil neuken moet je natuurlijk alle trucs en manipulaties uit de kast halen. maar als je dr echt leuk vind kan je beter zeggen; 'Je bent leuk, zullen we snel wat gaan doen?'
o? slaat nergens opquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
[..]
Kijk weet je, als je gewoon 1 avond wil neuken moet je natuurlijk alle trucs en manipulaties uit de kast halen. maar als je dr echt leuk vind kan je beter zeggen; 'Je bent leuk, zullen we snel wat gaan doen?'
Bedankt dat je me waarschuwd, heb de rest nog niet gelezen, ook niet nodig dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:22 schreef ErikN het volgende:
Zit ik godverdomme vijf complete pagina's te lezen, is er niks gebeurd. Lekker is dat!
Laatst was er een jongen die mij mee uitvroeg, vond ik eigenlijk wel een goeie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb laatst een meisje leren kennen tijdens het uitgaan, nu heb ik via een klasgenoot haar email adres gekregen en nu wil ik haar vragen of ze nog een keertje wat wil gaan doen. Maar hoe kan ik dat nou in een mooie manier vragen inplaats van 'hey ik ben .... van laatst ken je me nog?'
Zit nu al paar dagen vast krijg niks op 'papier'
Ik kijk juist wel als ik mijn msn aan heb staan. ( Dat is dus dagelijks )quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg meiden die maar een paar keer per week hun mail checken, ik mail ook bijna niet meer (ok ik ben een jongen dat wel).
Ik ben wel dagelijks online op MSN, maar kijk zelden in mijn hotmail box, die zit vol spam meestal.
Misschien heeft TS ook wel een oud email adres gekregen wat de meid in kwestie helemaal niet meer gebruikt
dit meen je nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zeg jij: Ik zou eigenlijk vanavond met een vriend erheen gaan, maar die heeft
afgezegt dus ik heb een kaartje over. Zou jij misschien mee willen? Anders is het ook zo zonde.
Hoewel ik 'Nee' had gezegt tegen die jongen, maar dat was om een andere reden.
Dat lag aan de persoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:10 schreef DIA het volgende:
[..]
dit meen je nietdat klinkt ong zo: ik wil je mee uitvragen maar ik durf niet dus bedenk ik maar een slechte smoes
![]()
btw waarom is het bij jou niet gelukt? trapte je er niet in![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |