abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29306213
Ik snap niet wat er nou zo moeilijk is om te bellen en te vragen of ze naar de film wil, of bij jouw eten wilt, of iets anders. Doe regelmatig en de meeste mensen willen wel. Dan kan je gezellig praten, en wellicht andere leuke dingen doen en dan vormt er vanzelf ee nrelatie uit of niet. Mocht dat nie zo zijn dan heb je ee ngoede vriendin.

relax guys... de meeste vrouwen willen wel hoor!
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
pi_29306627
Ze zit gewoon ook op Fok!
  zondag 31 juli 2005 @ 22:29:50 #103
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29307442
Misschien is de mail niet aangekomen. Als ik jou was zou ik 'm nu nog een stuk of vijftien keer opnieuw sturen van verschillende mail services (linuxmail, hotmail, gmail, yahoo, lycos etc).

Ik heb in een ver en grijs verleden ook weleens zoiets gedaan trouwens. Eerst proberen te bellen, maar had geen nummer dus een aantal met dezelfde achternaam geprobeerd. Had geen succes, dus toen mail gestuurd Enkele weken later was ik de mail alweer totaal vergeten en toen kreeg ik opeens een antwoord dat ze al een vriend had
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_29308174
mail is inderdada niet zo goed en helemaal dat je al gezegd heb dat je hara leuk vind. Dat moet je niet zeggen maar laten merken.

Bel haar morgen op en vraag of ze meekomt de stad in omdat je wat inkopen moet maken. Schoenen kopen ofzo vinden vrouwen leuk.
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
pi_29315603
wat nou haar bellen?

nee, je belt eerst die vriend of die die lekkere chick mee neemt...

en dan ga je heel de avond tegen aan haar ouwehoeren, telefoonnummer vragen , je vriend drankjes laten halen en een vervolgneuk regelen

regel wel ff een meisje die die vriend van je leuk vindt (of iemand die hem leuk vindt) zodat hij niet haar gaat versieren
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_29449229
Zit ik godverdomme vijf complete pagina's te lezen, is er niks gebeurd. Lekker is dat!
pi_29450287
Waar is TS heen?
Power perceived is power achieved.
pi_29450427
hij is niet aan het neuken in ieder geval.
pi_29450528
Volgens mij zijn er genoeg meiden die maar een paar keer per week hun mail checken, ik mail ook bijna niet meer (ok ik ben een jongen dat wel).

Ik ben wel dagelijks online op MSN, maar kijk zelden in mijn hotmail box, die zit vol spam meestal.

Misschien heeft TS ook wel een oud email adres gekregen wat de meid in kwestie helemaal niet meer gebruikt
٩๏̯͡๏)۶
pi_29450830
Misschien is ie in ongewenste post terecht gekomen... t kan allemaal
Power perceived is power achieved.
pi_29453203
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:22 schreef ErikN het volgende:
Zit ik godverdomme vijf complete pagina's te lezen, is er niks gebeurd. Lekker is dat!
Bedankt dat je me waarschuwd, heb de rest nog niet gelezen, ook niet nodig dus
Volgens mij moet de ts vanavond gewoon nog een keer flink zuipen, slapen en morgen wakker worden met een nieuwe gedachte van een nieuwe meid.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_29460745
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb laatst een meisje leren kennen tijdens het uitgaan, nu heb ik via een klasgenoot haar email adres gekregen en nu wil ik haar vragen of ze nog een keertje wat wil gaan doen. Maar hoe kan ik dat nou in een mooie manier vragen inplaats van 'hey ik ben .... van laatst ken je me nog?'

Zit nu al paar dagen vast krijg niks op 'papier'
Laatst was er een jongen die mij mee uitvroeg, vond ik eigenlijk wel een goeie.
Wat je moet doen:

Gewoon even ergens over beginnen (Of heeft ze alleen e-mail en geen msn?)
en als dat gesprek goed loopt vraag je: Hé heb je de film '......' al gezien?
Dan antwoord zij ( Hopelijk ) met: Nee, nog niet.
Dan zeg jij: Ik zou eigenlijk vanavond met een vriend erheen gaan, maar die heeft
afgezegt dus ik heb een kaartje over. Zou jij misschien mee willen? Anders is het ook zo zonde. Natuurlijk moet je er wel zeker van zijn dat ze die film nog niet heeft gezien. Anders bedenk je maar een ander trukje zoals: Ik ga vanavond naar de film en was benieuwd of die film de moeite waard was. Of je zegt: Ja, ik heb hem ook gezien pas geleden, ik vond hem leuk/stom. Vanavond ga ik nog naar de film maar ik wil niet in mijn eentje gaan, zou jij mee willen. EEEEENNN BINNEN.

Hoewel ik 'Nee' had gezegt tegen die jongen, maar dat was om een andere reden.
pi_29460753
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg meiden die maar een paar keer per week hun mail checken, ik mail ook bijna niet meer (ok ik ben een jongen dat wel).

Ik ben wel dagelijks online op MSN, maar kijk zelden in mijn hotmail box, die zit vol spam meestal.

Misschien heeft TS ook wel een oud email adres gekregen wat de meid in kwestie helemaal niet meer gebruikt
Ik kijk juist wel als ik mijn msn aan heb staan. ( Dat is dus dagelijks )
Eigenlijk best triest.. Het is haast altijd spam.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:10:47 #114
73888 DIA
die ja .....
pi_29464653
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Dan zeg jij: Ik zou eigenlijk vanavond met een vriend erheen gaan, maar die heeft
afgezegt dus ik heb een kaartje over. Zou jij misschien mee willen? Anders is het ook zo zonde.

Hoewel ik 'Nee' had gezegt tegen die jongen, maar dat was om een andere reden.
dit meen je niet dat klinkt ong zo: ik wil je mee uitvragen maar ik durf niet dus bedenk ik maar een slechte smoes

btw waarom is het bij jou niet gelukt? trapte je er niet in
pi_29465165
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:10 schreef DIA het volgende:

[..]

dit meen je niet dat klinkt ong zo: ik wil je mee uitvragen maar ik durf niet dus bedenk ik maar een slechte smoes

btw waarom is het bij jou niet gelukt? trapte je er niet in
Dat lag aan de persoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')