...maar nog belangrijker, hoe voorkom ik dat bij haar de stalker-belletjes gaan rinkelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef Pakspul het volgende:
Maar hoe kan ik dat nou in een mooie manier vragen inplaats van 'hey ik ben .... van laatst ken je me nog?'
Nee, da's pas eng. "Help, wat zou hij van me moeten??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je kunt wel proberen contact te leggen, maar ik zou persoonlijk niet te snel beginnen over haar mee uitvragen.
Ik vind het zelf ook lastig maar kort samengevat veel alcohol zoenen zwart wakker worden en toen had ik zoiets vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar nog belangrijker, hoe voorkom ik dat bij haar de stalker-belletjes gaan rinkelen?
Lastig als je via-via een emailadres hebt gekregen, als je 't zelf had gevraagd was je minder in de gevarenzone gekomen denk ik. Je kunt wel proberen contact te leggen, maar ik zou persoonlijk niet te snel beginnen over haar mee uitvragen.
Wat dan wel... tja.. da's een goeie![]()
Moet je emailadres ook meteen hebben?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Om wie gaat het eigenlijk?
Daar wil ik het eigenlijk niet bij latenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:45 schreef Azulgrana het volgende:
Grote kans dat jij voor één avondje was, iemand om mee te zoenen en verder niks.
Dat is zooooooo jaren 90quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Papier?![]()
Je gaat mij toch niet vertellen dat je haar een brief gaat schrijven?
hoe lang is dat dan geleden....?quote:
Ligt er natuurlijk aan hoe je zelf bent...Gewoon niet nadenken en vraag dr mee uit... Als je leuk genoeg bent zegt ze toch wel ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar nog belangrijker, hoe voorkom ik dat bij haar de stalker-belletjes gaan rinkelen?
Lastig als je via-via een emailadres hebt gekregen, als je 't zelf had gevraagd was je minder in de gevarenzone gekomen denk ik. Je kunt wel proberen contact te leggen, maar ik zou persoonlijk niet te snel beginnen over haar mee uitvragen.
Wat dan wel... tja.. da's een goeie![]()
je moet wachten tot je haar weer ziet bij het uitgaan en dan met haar ouwehoeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb laatst een meisje leren kennen tijdens het uitgaan, nu heb ik via een klasgenoot haar email adres gekregen en nu wil ik haar vragen of ze nog een keertje wat wil gaan doen. Maar hoe kan ik dat nou in een mooie manier vragen inplaats van 'hey ik ben .... van laatst ken je me nog?'
Zit nu al paar dagen vast krijg niks op 'papier'
ja man, daar gaat ze vast op in.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:30 schreef Frenkie het volgende:
Wat dacht je van: Hoi, zin om een keer mee uit eten te gaan? groetjes <naam>
Simpel, maar dat werkt vast wel. Je kan ook nog vragen hoe het is..
Gewoon face-to-face vragen. Zonder de groetjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:30 schreef Frenkie het volgende:
Wat dacht je van: Hoi, zin om een keer mee uit eten te gaan? groetjes <naam>
Simpel, maar dat werkt vast wel. Je kan ook nog vragen hoe het is..
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef Pakspul het volgende:
* Pakspul heeft simpel mailtje gestuurd met 'hey ik vond het leuk blabla heb je zin om keertje wat te gaan doen?'
nu maar wachten
Way to goquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef Pakspul het volgende:
* Pakspul heeft simpel mailtje gestuurd met 'hey ik vond het leuk blabla heb je zin om keertje wat te gaan doen?'
Top!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef Pakspul het volgende:
nu maar wachten
Jij spoort nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:50 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, ik las dus tot 3x toe "Meisje mee uitgraven"
Gothics chicks zouden zich vereerd voelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:50 schreef ma_jojo het volgende:
Okay, ik las dus tot 3x toe "Meisje mee uitgraven"
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Bestaat dat nog papier? Je kunt beter SMS'en:
Hey ChIcK, WaT D8 juh van eeN AvondJuh stappe, BIOS+FEBO, vet chill toch? Grtz, die lauwe gast van laAtSt.
Gisteren om 16:14 om precies te zijn en nog niks, al bijna 24 uur zijn voor bijquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef Copycat het volgende:
Je hebt gisteravond pas dat mailtje verzonden, toch?
Nog even geduld hebben.
Een watquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:12 schreef stijgende_ster het volgende:
Nog ff wachten, misschien heeft zij WEL een leven.
Het is helemaal niet cool om binnen 24 uur te reageren, dan kom je veel te desperaat over, hebben haar vriendinnen haar vast verteldquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef Pakspul het volgende:
Gisteren om 16:14 om precies te zijn en nog niks, al bijna 24 uur zijn voor bij![]()
Ik meen ergens iets gehoord te hebben over een driedagenregel, maar dat zou natuurlijk alleen na een echte date van toepassing kunnen zijn. Ingewikkeld hoor, die hard-to-get-etiquette.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is helemaal niet cool om binnen 24 uur te reageren, dan kom je veel te desperaat over, hebben haar vriendinnen haar vast verteld.
Toch maar terrasje pikken, spannendquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef SjacoBaco het volgende:
Ik heb gister gewoon gesmst.... "zullen we een keer lekker op een terrasje gaan zitten"
Kreeg ik terug "Ja da's leuk maar wie ben je eigenlijk"
Had ik het nummer verkeerd overgetoetst....![]()
![]()
Als ze na 24uur en 1 minuut nog geen email heeft gestuurd kan ze het vergetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is helemaal niet cool om binnen 24 uur te reageren, dan kom je veel te desperaat over, hebben haar vriendinnen haar vast verteld.
Die gaat zeker werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Bestaat dat nog papier? Je kunt beter SMS'en:
Hey ChIcK, WaT D8 juh van eeN AvondJuh stappe, BIOS+FEBO, vet chill toch? Grtz, die lauwe gast van laAtSt.
Ik denk eerder dat jij het al kan vergeten...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ze na 24uur en 1 minuut nog geen email heeft gestuurd kan ze het vergeten![]()
![]()
* Pakspul chect email...
Dit helpt nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij het al kan vergeten...
Ze heeft dat ding allang gelezen, ze moet je gewoon niet![]()
Zo, jij bent streng. Mocht ze je na 24 uur en 2 minuten mailen, meldt het mij ff.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ze na 24uur en 1 minuut nog geen email heeft gestuurd kan ze het vergeten![]()
![]()
* Pakspul chect email...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |