alweer?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:56 schreef popolon het volgende:
Als je als 'clan' wilt opereren op een public server kun je het beste de tags achterwege laten.
Een clan te grazen nemen op een public server is namelijk heel normaal en een doel van sommigen.
Gebeurde al bij RTCW, CS etc.
quote:i-spy24 - maandag 25 juli 2005 @ 21:28
]Laten we anders allemaal naar deze server komen.
208.51.201.233.
16567
wederom mijn manschappen naar een glorieuze overwinning gebracht EN ik was dicht bij het slagveld zoals een goede commandant hoort te zijn en niet laf liggend op de basis zogenaamd druk bezig te zijn.
Laatste post in dat andere topic, dat heeft zin.quote:
Ja dat klopt. Vaak zitten Vagere_Hein en ik standaard in een squad en op de een of andere manier voelen we altijd aan wat de ander wil. Vaak komt dat neer op helikopter campen, maar goedquote:Op maandag 25 juli 2005 22:18 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Nou.. zojuist een 2 -tal potjes gespeeld op server IP 217.148.191.27.
Kwam wat bekenden tegen als tegenstander zoals NLboy(USMC) die mutiny votes kreeg
maar ik zag datie het best leuk deed dus hebik tegen tegen gestemd zodat hij kon blijven.
Zoals ik al zei: 2 potjes. 1 gewonnen en 1 verloren .
Nog in een squad gezeten met SteeveFok(redactiegames) als MEC en dat ging prima naar ik meen.
Nou.. zo een eerste keer met mensen van FOk was best leuk en geinig,alleen nog te weinig
taktiek overleg maar dat komt wel dacht ik zo.
Was jij nou boordschutter in de Blackhawk toen we als China speelden?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:21 schreef nlboy het volgende:
Haha t was echt lache!
Zoals je ziet China (waar ik in zat) heeft gewoon het groote deel van de Fokkers geowend!
Het ging het super met de Squad in China, iedereen werkte goed samen enzo.
We moeten dit vaker doen.
quote:
Misschien een commander die meer bezig is in het veld dan echt z'n werk doet?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:31 schreef i-spy24 het volgende:
Ik was diegene die op een bepaalt moment een post in mijn eentje veroverde met m'n squad van 4 man alleen bleef de UAV backup wel erg lang weg ondanks meermalen het verzoek.
De enige die echt hulp bood als in goede dekking van boven was iemand in een helicopter die de boel onder vuur nam.
Wat is het IP ?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef jazza het volgende:
gasten check dit uit heel vaag ik zit nu op eeen ranked server waar alle guns zijn unlocked
Wat is jou naam in BF2, weet ik hoe ik mn mes medaille`s kan halenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:31 schreef i-spy24 het volgende:
Ik was diegene die op een bepaalt moment een post in mijn eentje veroverde met m'n squad van 4 man alleen bleef de UAV backup wel erg lang weg ondanks meermalen het verzoek.
De enige die echt hulp bood als in goede dekking van boven was iemand in een helicopter die de boel onder vuur nam.
Mij lukte het echt niet, in het scherm waar je je klasse kan kiezen, zag ik wel dubbele pijlen, maar als ik daar op klikte gebeurde er nix... dus mij lukte het niet.. of ik druk op de verkeerde dubbele pijl... maar lijkt me sterk.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:54 schreef jazza het volgende:
jongens die server waar ik het net over had doet het btw nog steeds Alle guns zijn te kiezen IK HERHAAL
ben offlinequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:03 schreef ursel het volgende:
komt ff koeken..
Zo te zien hebben jullie versterking nodig..
veranderde het wapen niet? het is geen cheat ik kreeeg gewoon punten, niet veel maar tochquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef JK het volgende:
[..]
Mij lukte het echt niet, in het scherm waar je je klasse kan kiezen, zag ik wel dubbele pijlen, maar als ik daar op klikte gebeurde er nix... dus mij lukte het niet.. of ik druk op de verkeerde dubbele pijl... maar lijkt me sterk.
Vandaag gaat ook niet lukken..quote:
ik heb het nou g%^$%&^ weer maar nu op een andere server, ik snap er echt niets van!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:08 schreef JK het volgende:
Nope, gebeurde nix... maargoed, maakt ook niet uit, die wapens krijg ik vanzelf wel ooit
Alleen jammer dat je echt HEEL lang voor je medailles enz. moet werken... ik ga nooit aan de 10.000 uur komen voor bepaalde emblemen of medailles.
zie je ik ben niet de enige!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:26 schreef HassieBassie het volgende:
In mijn BFHQ zijn alle guns nu unlocked, speelbaar op alle ranked servers
Nieuw beleid van EA om het wat eerlijker te maken voor nieuwe spelers ofzo? Of zijn ze er eindelijk achter dat er misschien 3 spelers wereldwijd zijn die ooit alle guns zouden unlocken
maar ja, waarom haal ik dan eigenlijk punten?quote:Well, what a wonderful few days it has been. Since EA didn't take the time to respond (or maybe even read) our emails about various stats-server security holes, it clearly showed us how much they care. Therefore, we came to the conclusion that modifying 5 million accounts wouldn't be that big of a deal.
That being said, accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000 now have all of their weapons unlocked.
What will be next week? Perhaps we'll give everyone their Distinguished Service Medal, or maybe we'll elevate everyone to the rank of Sergeant Major.
The ball's in your court, EA. Time's up at the buzzer, how well will you play?
Vandaar dat ik wel alle wapens kon kiezen en Jafar, die op dezelfde server zat, kon helemaal niet kiezen. Wie heeft die accounts dan gehacked en mij alle wapens gegeven?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:28 schreef jazza het volgende:
LAATSTE NIEUWS
[..]
maar ja, waarom haal ik dan eigenlijk punten?![]()
Die sniper is wel sterker als de standaardsniper. AWP-whoring is trouwensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:54 schreef nlboy het volgende:
Ik heb ook alle Wapens opeens sinds gister...heel vreemd.
Speelde gewoon op een EA server en ik heb ook niks veranderd in de bestanden van BF2.
Kan je iniedergeval zeggen dat de Medic wapen super is! (je kan inzoomen en schiet lekker snel) (MEC)
Helaas is de sniper wapen beetje verrot (elke keer dat je hebt geschoten moet je laden, aka AWP) (MEC)
En de anti-tank wapen is wel oke. (MEC)
Straks even kijken of ik ze nog allemaal heb.
Why???quote:Profiles with all Weapons Unlocked
Many users logged into Battlefield 2 today to discover that they had access to all of the game's weapons unlocked in their profile. We have fixed the root issue that caused this to occur and by tomorrow morning all users will return to having access only to the weapons which they had earned. Once our solution is in place, if you find that you do not have access to weapons appropriate to your in-game rank, please direct inquiries to the Support sites linked below. In some cases users may be prompted to re-select the Unlock weapons that they are eligible for (if you are eligible for two weapons you will get to choose the two you wish to have unlocked).
Users in the U.S., please visit http://eatech.custhelp.com to report your technical issue and one of our Support representatives will help you out ASAP.
Ik snap wel wat whoring isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef nlboy het volgende:
Whoring = hoererij (woordenboek zegt dat)
YEAH! Al mijn wapens zijn nog steeds geunlocked!
Dank u wel EA voor deze stomme fout![]()
![]()
Ben gelukkig bijna bij m'n eerste weapon unlock geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:38 schreef nlboy het volgende:
Ik ga even Battlefield 2 spelen, want zo zijn mijn wapens weer gelocked.
ik hoop ook dat ik de gun ook weer opnieuw mag unlocken, nu ik ze alllen heb getest, wil ik ipv de assault gun ook de medic-gun!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:40 schreef nlboy het volgende:
Alleen goed nieuws voor mij...want als dat gebeurd mag je weer een wapens kiezen die je wilt unlocken. Want ik vond die assault wapens niet echt speciaal en ben bijna altijd medic, dus dan ga ik voor de medic wapen.
Niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:59 schreef Silver_Shark het volgende:
o ja hoe kan ik dit verhelpen? : [afbeelding]
AWP in CS was/is one-shot-one-kill. Die sterke sniper doet meer damage als de standaard snipers. Je hebt meer kans om iemand met 1 schot te killen en je krijgt dan als reactie gescheld van mensen op snipers (awp-whore bv.)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:38 schreef nlboy het volgende:
Ik denk ik eerder dat ie bedoel...ownz ofzo.
Tja ik ben nooit zo goed in snipers (net als CS:SC), dus daarom vind ik die sniper niks.
Ik ga even Battlefield 2 spelen, want zo zijn mijn wapens weer gelocked.
Met die 2e snipergun kan je gasten door de ruit van de helicopter heen neerschieten. Very nicequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef PirE het volgende:
[..]
AWP in CS was/is one-shot-one-kill. Die sterke sniper doet meer damage als de standaard snipers. Je hebt meer kans om iemand met 1 schot te killen en je krijgt dan als reactie gescheld van mensen op snipers (awp-whore bv.)
Ik speel trouwens zelden met sniper in BF2. Ik heb gisteren alleen op Peninsula op de kraan liggen snipen en dat ging wel lekker. Met de andere "classes" zit ik al op meer dan een uur speeltijd. Bij sniper zit ik er nog onder.
Ik vond dat unlocked medic wapen trouwens erg lekker. Maar ik denk dat ik toch voor het spec-ops wapen ga, omdat je straks ook punten krijgt voor het opblazen van artillery en de UAV. En niks is leuker als 2 charges op een buggy te planten en dan gaan rondrijden totdat je iets vijandigs tegenkomt. Gewoon erop inrijden, uit de buggy springen en C4 af laten gaan.
Of gewoon de enemy base insluipen en C4 op een aantal voertuigen planten (vooral op de transport heli), wachten tot alles vol zit/weggaat en dan "klik" -> "Boom"
Waarom heb je kritiek op zo ongeveer elke gedraging van iemand anders die niet strookt met jou beleving van het spel ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Waarom zitten jullie zo te geilen op al die specials???
wat is je ingame naam???quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb intussen alle medailles&ribbons die er waren allang gehaald en bijbehorende wapens.
En wat doe je dan in zo een geval?
Je maakt een nieuw account aan,en je begint opnieuw en je speelt gewoon weer als noob.
Veel leuker en je loopt te spelen om nog beter te worden en je houdt je niet meer bezig met het kunnen unlocken van special weapons of het behalen van medailles of ribbons.
Medals:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb intussen alle medailles&ribbons die er waren allang gehaald en bijbehorende wapens.
Knappe jongen ben jij als jij zelfs deze medailles al hebt gehaald:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Je maakt een nieuw account aan,en je begint opnieuw en je speelt gewoon weer als noob.
Veel leuker en je loopt te spelen om nog beter te worden en je houdt je niet meer bezig met het kunnen unlocken van special weapons of het behalen van medailles of ribbons.
Kansloos mannetje, er is no way in fucking hell dat jij al die zooi al hebt gehaald, al is het maar door het simpele feit dat er nog niemand is met meer dan 50000 punten. De laatste wapen-unlock krijg je bij 1 miljoen punten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb net 3 dagen de demo en heb het ook 3 dagen alleen maar gespeelt, mischien moet ik hem maar eens gaan aanschaffen
2de reply. De specials hebben daarnaast ook nog een doel. Om bepaalde rangen te unlocken moet je met alle klassen een bepaalde tijd gespeeld hebben. Dat betekend dat een hoop mensen niet altijd standaard voor dezelfde class kiezen als ze een server joinen. Anders heb je bijvoorbeeld zo 16 medics tegen 16 andere medics rondlopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
He bedanktquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef i-spy24 het volgende:
-edit-
Voor een beetje teamplay heb je voicecomm nodig (actieve praters op de VOIP of via een extern programma bv. TS2). Het zou eventueel kunnen met behulp van de commando's maar dat werkt toch altijd langzamer dan dat even snel iets zegt via voice-comm. Ik heb behoorlijk lang in clans gespeeld. In het begin zonder voicecomm's omdat het er gewoon nog niet was en later met voice-comms. We hebben weleens een war gespeeld waarbij de TS2 server halverwege crashte en dan wordt de teamplay toch minder, terwijl iedereen precies weet wat zijn taak is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'PirE' :
Ja... maar een beter teamplay bereik je echt niet met die voorbeelden die jij noemt.
Het ligt aan jezelf , je eigen instelling danwel inzicht of je weet te spelen
/ samen te werken met anderen en! of die het begrijpen!
He hij gaat tenminste niet ergens in een hoekje in het gras liggen commanden, hij doet echt mee met het gevecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan hier ook mijn guide om een leuke avond te hebben.
Wanneer je i-spy24 tegenkomt mag je hem ten alle tijden neerschieten, friend or foo.
Coolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Deel dit moment met mij, ik heb net Battlefield 2 gekocht en morgen komt mijn nieuwe pc. Dat wordt pret voor 10
In mijn nieuwe pc komt 2048 mb ramquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
CoolJe PC is nu nog niet sterk genoeg om te kunnen spelen dus, balen
Ik krijg binnenkort ook wat upgrades geloof ikEindelijk naar de 1gb ram
Lolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Markster het volgende:
Ik krijg patch 1.02 maar niet geinstalleerd
Hij installeert gewoon patch 1.01 ?
Niet nadenken over de logica van EAquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef Markster het volgende:
Aha, hij zegt dus alleen dat het 1.01 is![]()
Gebruiken jullie niet de VOIP van BF2?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet nadenken over de logica van EA
There isn't any
Installeer daarna overigens ook TeamSpeak en Xfire. TeamSpeak om te kunnen ouwehoeren met elkaar en Xfire is een soort MSN maar dan kan je andere spelers joinen op de server waar zij aan het spelen zijn, dat kan nml ingame niet op die manier
Voordeel van TS is dat je het altijd kan gebruiken en dus ook kan communiceren wie de server op gaat zoeken als je in een wat kleinere groep gaat spelen. Daarnaast werkt de VOIP geloof ik alleen als je echt aan het spelen ben en niet tijdens het laden. Eigenlijk dus vooral erg leuk om lekker met z'n allen te ouwehoeren en voor de bandbreedte hoef je het niet te laten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Gebruiken jullie niet de VOIP van BF2?![]()
Dat hebben de meeste hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef Markster het volgende:
Ik ga niet al diie ongein installeren, ik speel af en toe een potje maar ben geen diehard gamer. Geen tijd voor namelijk.
Hier werkt het en ik had nog steeds alle weapons unlockedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef jazza het volgende:
doet bf2 het alweer eigenlijk, en kan ik opnieuw me gun unlocken. iemand al ervaring?
accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000
echt?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hier werkt het en ik had nog steeds alle weapons unlocked
De wapens die bij mijn superieure rank horen zitten niet eens in het spelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef jazza het volgende:
oftwel als je nog steeds alle wapens hebt, en je denkt dat dat niet bij je rank past moet je EA contacten... of niet...![]()
idd, waar blijft me pudding-buks?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De wapens die bij mijn superieure rank horen zitten niet eens in het spel
*wacht op de proppenschiet-mod
Pas maar op nog 100 punten en dan krijg ik spuit 11quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:18 schreef jazza het volgende:
idd, waar blijft me pudding-buks?
Was jij die sniper in de kraan (ben je naam even vergeten), want dan heb ik je mooi even aan mijn mes geregen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik speel trouwens zelden met sniper in BF2. Ik heb gisteren alleen op Peninsula op de kraan liggen snipen en dat ging wel lekker. Met de andere "classes" zit ik al op meer dan een uur speeltijd. Bij sniper zit ik er nog onder.
zekersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef i-spy24 het volgende:
Sommigen zijn zo voorspelbaar in hun posities dat het zelfs lachwekkend is.
Ik had gisteren een joker die in een gebouw hoog zat te snipen en een ander met een pantserwagen om de hoek klaar stond om mijn eenheid aan te vallen en een squad om de hoek in een hinderlaag.
Voordat ik de stad binnentrok even een fly-over gevraagd van de helicopter om de positie te bevestigen(zonder te schieten),doorgegeven aan de commandant, die liet even een jet-aanval komen, daarna gelijk een artillerie vuur op 200 meter verderop(omdat dat meestal de logische uitwijk manier is als je onder vuur komt te liggen) zodat ze ook daar werden verrast en toen doodleuk zonder al te veel moeite de stad binnen getrokken en die weinige overgeblevenen afgemaakt.
Dat s dus pas leuk en taktisch spelen![]()
![]()
![]()
Kijk dat zijn de betere acties.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef i-spy24 het volgende:
Ik had gisteren een joker die in een gebouw hoog zat te snipen en een ander met een pantserwagen om de hoek klaar stond om mijn eenheid aan te vallen en een squad om de hoek in een hinderlaag.
Voordat ik de stad binnentrok even een fly-over gevraagd van de helicopter om de positie te bevestigen(zonder te schieten),doorgegeven aan de commandant, die liet even een jet-aanval komen, daarna gelijk een artillerie vuur op 200 meter verderop(omdat dat meestal de logische uitwijk manier is als je onder vuur komt te liggen) zodat ze ook daar werden verrast en toen doodleuk zonder al te veel moeite de stad binnen getrokken en die weinige overgeblevenen afgemaakt.
![]()
![]()
Weetje...opeens weet je het! Je moet gaan werken bij de landmacht: http://www.landmacht.nl !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
Misschien zieje me daar wel even vetrschijnen jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste hier![]()
Anyway, kom je vanavond wel langs om een potje mee te schieten met alle andere Fok!ers ?
Wees niet bang om de slechtste te zijn, ik kan er ook niets van en zo zijn er wel meer die gewoon een beetje rondlopen en schietenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:06 schreef Markster het volgende:
Misschien zieje me daar wel even vetrschijnen ja
*asking for airsupportquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:05 schreef nlboy het volgende:
Weetje...opeens weet je het! Je moet gaan werken bij de landmacht: http://www.landmacht.nl !
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:17 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er admin of mod van de FOK! Clan?
Als er vacatures zijn zou ik graag willen helpen, ik heb toch zat tijd om bijvoorbeeld de stats bij te houden van de sigs
je hoef niet zo veel optescheppen hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef i-spy24 het volgende:
Gisteravond speelde ik zoals eerder gemeld samen met Steeve (redactie FOK games) in een team.
Was best leuk en ging zoals het hoorde als je in een team speelt(jeweetwel ongeveer wat te doen en hoe te lopen) dus hoop vanavond weer zoiets mee te maken...
oke, zal kijken hoe ik jullie verder kan helpenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is idd een werk wat vaak moet gebeuren en daarnaast moet er layout technisch gezien nog veeel gebeuren.
Plaats even je e-mail dan krijg je de gegevens van de site en maak ik binnenkort even een FTPaccount voor je aan zodat je aan de website kan kloten.Uiteraard alles zonder verplichtingen en alles naar eigen inzicht.
Gefeliciteerd!!! Wat is je adres? Zodat ik een taart kan opsturen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef i-spy24 het volgende:
Gisteravond speelde ik zoals eerder gemeld samen met Steeve (redactie FOK games) in een team.
Was best leuk en ging zoals het hoorde als je in een team speelt(jeweetwel ongeveer wat te doen en hoe te lopen) dus hoop vanavond weer zoiets mee te maken...
kom op jongens, niet zo negatief allemaal... laat hem gewoon lullen als het je niet boeit... reageren werkt averechts...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Wat is je adres? Zodat ik een taart kan opsturen!
Sorry hoor maar aan dat soort berichten heeft iemand iets aan. Wij hebben gewoon veel fun en dat is volgens mij belangrijker dan dik sirieus te spelen.
jongens et is nu genoeg met da gezijk over opscheppen en afzijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef jazza het volgende:
[..]
kom op jongens, niet zo negatief allemaal... laat hem gewoon lullen als het je niet boeit... reageren werkt averechts...![]()
Donequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:28 schreef escape_nl het volgende:
oke, zal kijken hoe ik jullie verder kan helpen
escape_nl@hotmail.com
ik hoop et van wel ga msichien met een vriend van me samen op een kamer zitten bij ons in et huis en lopen kloten maar dekn dat ik dan wel kom voor de warquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:48 schreef nlboy het volgende:
Oke ik stop wel met reageren op i-spy24.
Wie gaan er vanavond weer allemaal Battlefield 2 spelen?
uiteraars ben ik van de partij, misschien weer met alle unlocked wapens!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik hoop et van wel ga msichien met een vriend van me samen op een kamer zitten bij ons in et huis en lopen kloten maar dekn dat ik dan wel kom voor de war
Ik werd na 12 kills op een rij afgeknald met een M16A2 ofzo. Toch knap dat hij dwars door een support van de kraan heenschoot zonder dat de kogel afweek van zijn lijn of afketste. Daarna ben ik een gebouw gaan zitten op de 2e verdieping. Maar er zat nog een andere sniper in de kraan, die zal je wel afgemaakt hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Was jij die sniper in de kraan (ben je naam even vergeten), want dan heb ik je mooi even aan mijn mes geregen.
Wat is je naam in het spel, ook Pire. De naam van die sniper ligt me namelijk op het puntje van de tong.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik werd na 12 kills op een rij afgeknald met een M16A2 ofzo. Toch knap dat hij dwars door een support van de kraan heenschoot zonder dat de kogel afweek van zijn lijn of afketste. Daarna ben ik een gebouw gaan zitten op de 2e verdieping. Maar er zat nog een andere sniper in de kraan, die zal je wel afgemaakt hebben.
allrighty thenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:45 schreef Silver_Shark het volgende:
alle wapens zijn bij mij nog steeds geunlockt![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef i-spy24 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij dit spel iets te serieus.....
En dat opscheppen is ook nergens voor nodig want daar raakt hier niemand van onder de indruk.
Ga alstjeblieft gewoon lekker spelen en roep gewoon blij dat je gewonnen hebt
en hou al je tactieken maar gewoon voor je.
Vind het namelijk een beetje irritant zo'n betweter..![]()
Mijn god,had je graag echt in dienst gewillen ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef i-spy24 het volgende:
Je kan me ook toevoegen @MSN op t zelf adres, of op Xfire: fjdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:41 schreef escape_nl het volgende:
Tommie zou je mijn mail ff willen lezen, bedankt
Ik zal kijken of ik er vanavond bij kan zijn,denk het wel
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:58 schreef Droopie het volgende:
hilarisch moment toen iemand opmerkte waar is NLboy toen iedereen begon te lachen en zei
dat ie wel mee zat te luisteren. NLboy is al berucht.
We zoeken alleen nog de persoon die kwam met de Fok! siszle squad.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:02 schreef nlboy het volgende:
@ Droopie,
Gister zat ik in een eigen channel met Ash! (echt waar) Dus ik kon jullie niet horen. (bij die Vietnam achtige map) Maar toen iedereen een beetje wegging ging ik idd naar de Amerikaanse channel, want ik zat toen in mijn uppie in MEC channel. En helaas kon ik niet switchen van team bij BF2.
Dat was de rede...en JafarX zat ook mee te luisteren hoor.(hij was van team gewisselt)
Volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij dit spel iets te serieus.....
En dat opscheppen is ook nergens voor nodig want daar raakt hier niemand van onder de indruk.
Ga alstjeblieft gewoon lekker spelen en roep gewoon blij dat je gewonnen hebt
en hou al je tactieken maar gewoon voor je.
Vind het namelijk een beetje irritant zo'n betweter..![]()
Om die rede doe ik dus ook mee met de Fok! clanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
Ik speel meestal als medic en probeer dan best een beetje mijn taak te doen, door mensen te reanimeren en te helen. Of bij mijn team te blijven en een beetje tactisch een basis in nemen.
Maar soms heb ik gewoon zin om als een dolle in een zo'n buggy een basis in te rijden of als een Rambo in het wilde rondte te gaan schieten. En als iemand daar problemen mee heeft kan die me virtuele reet kussen.
Dacht dat de FOK! clan een beetje een gein clan is. En had me aangemeld omdat ik het toch wel leuk vind om af en toe met bekendere te spellen i.p.v. met totaal onbekende spanjaarden, amerikanen, chinezen etc. etc.
zo slecht ging het toch niet?...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Eerste Fok! Battlefield 2 'clan'war
Zeker weten !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dacht dat de FOK! clan een beetje een gein clan is. En had me aangemeld omdat ik het toch wel leuk vind om af en toe met bekendere te spellen i.p.v. met totaal onbekende spanjaarden, amerikanen, chinezen etc. etc. Dus denkt dat of i-spy een hele grote telleurstelling staat te wachten.
Correction, ligt zeker voor een deel aan de server. Ik ging van een ping van 26 naar een ping van boven de 100 toen ik naar een nieuwe server ging.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Droopie het volgende:
En Lag-problemen ligt ben ik bang aan je computer, want met mijn chello light heb ik altijd een ping onder 30.
niet Vagere_Hein !!!! die gast kilde me constant vanuit jouw heli.... boehoe!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:29 schreef Steeven het volgende:
Ik en Vagere_Hein doen misschien ook mee.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet Vagere_Hein !!!! die gats kilde me constant vanuit jouw heli.... boehoe!!!![]()
Kans is groot dat ie nu aan onze kant zitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:36 schreef Sickert het volgende:
niet Vagere_Hein !!!! die gast kilde me constant vanuit jouw heli.... boehoe!!!![]()
Omdat er niemand in de MEC channel zat, is geen reden om bij de US te komen. En ik ging alleen heeeel kort ons team helpen omdat ik niet meer kon switchen, omdat wij al zwaar aan t verliezen waren en last but not least: Fok! Shizlequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:02 schreef nlboy het volgende:
@ Droopie,
Gister zat ik in een eigen channel met Ash! (echt waar) Dus ik kon jullie niet horen. (bij die Vietnam achtige map) Maar toen iedereen een beetje wegging ging ik idd naar de Amerikaanse channel, want ik zat toen in mijn uppie in MEC channel. En helaas kon ik niet switchen van team bij BF2.
Dat was de rede...en JafarX zat ook mee te luisteren hoor.(hij was van team gewisselt)
Maja ik vond die FOK! auto actie toch het leukste moment toen...haha![]()
Echt balen dat ik dat niet had opgenomen.
duurde lang ja, maar ik heb alle guns nogquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog meer mensen in gevecht met de Account Server ? Ik kom er maar niet in..
bij mij is hij ook lekker aan het ladenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog meer mensen in gevecht met de Account Server ? Ik kom er maar niet in..
duurt het zo langquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou dan zet ik m maar aan en ga wat drinken halen ofzo
Ben overigens wel mn weapons kwijt maar wel twee badges gewonnen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:07 schreef domolanglekker het volgende:
denk al wat is t rustig op de servers.. maar die account ding is weer platleuk bedacht van EA
zal wel onderhoud zijn danquote:Over the past few days, members of the Battlefield 2 community have been reporting a few oddities in relation to their stats. Namely that they have access to unlocked weapons that they didn't have before. It now appears that these errors were caused by a group who discovered exploitable security holes in the stats servers, and after trying to draw EA's attention to them, decided to alter user profiles.
"Well, what a wonderful few days it has been. Since EA didn't take the time to respond (or maybe even read) our emails about various stats-server security holes, it clearly showed us how much they care. Therefore, we came to the conclusion that modifying 5 million accounts wouldn't be that big of a deal.
What will be next week? Perhaps we'll give everyone their Distinguished Service Medal, or maybe we'll elevate everyone to the rank of Sergeant Major."
In his post on the EA Games UK forums, zero2zerOH states that all users with IDs between 40,000,000 and 45,000,000 now have all weapons unlocked. He goes on to suggest that if EA do not get in contact, further changes could be made to users' stats. Here's hoping that EA sort out any problems with the stats servers before any real damage is done.
Update: EA's Ben Smith has posted on the TotalBF2 Forums, stating that "All of the changes made will be rolled back in the next couple hours. Users may have to rechoose any unlocks they would have legitimately made in the last day or so as a result of the roll-back, but no stats should
bron : http://bfnation.net/index.php
Tot half 8 kunnen spelen op een server en daarna was het over....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:16 schreef nlboy het volgende:
En bedankt...EA!
Dan had ik nog mazzel, ik kon tot 20.10 doorgaan. Toen liep ie vast, en nu kom ik er niet meer op. Lekker danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tot half 8 kunnen spelen op een server en daarna was het over....
bij een bepaald aantal rank punten krijg je een unlockquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef JK het volgende:
Vandaar dat ik die wapens niet geunlocked hadIk zat net niet in het rijtje en toch op de juiste server. Maar wil dat dus zeggen dat je , als je die wapens eerlijk hebt verdient, je ze niet kan gebruiken op unranked servers?
Wanneer krijg je eigenlijk de extra wapens ?
ik zal nog bf2en vandaag!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:25 schreef i-spy24 het volgende:
He wat jammer nou... Vol goede moed net willen inloggen om ff wat 2 FOK'er een lesje te lerenhehe
ligt de account-server eruit van EA.
Nouja.. niet erg... gaan we online Wolfenstein RTC spelen.
Morgen weer nieuwe kansen, nieuwe ronden...![]()
heb ik ook nog beide... desnoodsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:38 schreef nlboy het volgende:
Ik ga maar Counter-strike: Source of Battlefield 1942 spelen.
Was 15 minuten niet lang genoeg ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan wel inloggen, alleen duurt het heeeeeeeeeel lang. Wij zitten inmiddels met zijn 4en op onze server
De hele grote EA-heeft-zn-account-server-niet-op-orde-serverquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke Server zitten we mannen?
Na 20 min er eindelik in. Loopt hi meteen weer vast. Nu geen zin meer probeer het later nog wel een keer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan wel inloggen, alleen duurt het heeeeeeeeeel lang. Wij zitten inmiddels met zijn 4en op onze server
Ja dat las ik maar mocht ie het weer gaan doen, welke Server?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De hele grote EA-heeft-zn-account-server-niet-op-orde-server
De server is te vinden op het volgende adres: 217.148.191.27 en de poort is: 16567 Het tijdstip waarop dit gaat gebeuren ligt om en nabij 20:00.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja dat las ik maar mocht ie het weer gaan doen, welke Server?
En staat TS aan?
Singeplayer kan zonder internet en volgens mij multiplayer ook. (bij de launchparty was dat het geval)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:50 schreef JK het volgende:
Ik kan nu dus ook niet inloggen engeen zin om uren te wachten, maar ik vraag me 1 ding af... binnenkort heb ik een lan party, waarschijnlijk zonder internet verbinding. Kunnen we dan wel BF2 spelen over het LAN ? Of moet er dan een bepaalde code worden ingevuld in de snelkoppeling, zodat ie niet de accountserver checked? in BF1942 kan je tenminste nog offline oefenen, volgens mij kan dat zelfs nu niet zonder die EA account server...
Same here. Moest ook 3x moeten resetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:55 schreef Jump het volgende:
Ik kan geen verbinding maken
En battlefield blokkeert men CAD, dus kan het niet afsluiten
moet ik gaan resette
Probleem is dat men pc die cd maar herkent nadat ie eerst een minuut als zot zit te draaien en tikken enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Same here. Moest ook 3x moeten resetten.![]()
Of hij kijkt misschien voor het spel start, of er een actieve internetverbinding is.. zo niet, dat ie dan idd direct naar het hoofdmenu gaat...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:55 schreef nlboy het volgende:
[..]
Singeplayer kan zonder internet en volgens mij multiplayer ook. (bij de launchparty was dat het geval)
Bij mij helaas niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoef niet te resetten....ctrl + alt + del werkt bij mij...
Kijk in die auto neem je wat meer risico als normaal, maar wij gaan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef i-spy24 het volgende:
FF een reactie n.a.v. een paar opmerkingen 1 pagina terug :
Bedoel beginnen en zomaar voor de lol in een jeep stapen,gaan rijden en dan bewust op een landmijn inrijden en dan doodgaan is niet mijn manier van lol trappen.
Bedoel ik wil wel mensen ff afknallen en als het kan ook nog winnen.
Check profiel -> 34 of 35 (heb de precieze dag niet onthouden)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:06 schreef Droopie het volgende:
Maar I-spy hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Doordat het toch niet werkte was er tijd genoeg om de ranglijst up to date te maken. Ik heb de laatste versie zojuist online gegooid. Zelf heb ik alleen alles op juiste volgorde gezet, escape.nl heeft de berekeningen gedaan. Dreigbrieven dan ook graag aan hem richten.
Ben ik nu plek 17 of 18??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Doordat het toch niet werkte was er tijd genoeg om de ranglijst up to date te maken. Ik heb de laatste versie zojuist online gegooid. Zelf heb ik alleen alles op juiste volgorde gezet, escape.nl heeft de berekeningen gedaan. Dreigbrieven dan ook graag aan hem richten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef 'Razorback' het volgende:
Ik zat namelijk te wachten op vliegtuig (al ongeveer 1 minuut)
en toen kwam er eindelijk een vliegtuig stapt er een of andere gast er snel voor mij in.
Dus ik was beetje boos en had net anti-tank wapen in mijn handjes en schoot hem uit
de lucht maar had meteen 3 team-kills te pakken.
gewoon frontpage, makkelijkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef escape_nl het volgende:
hou het maar op 17, als dreamweaver onder de knie heb komt het allemaal goed
ga het zo aanpassen voor je en ik zal zo snel mogelijk alle namen voorzien van een link naar de bfs stats tracker van bf2s.comquote:
Klopt,de plaatjes worden rechtstreeks geladen van de stats.codeflow.org website en die zullen wel geladen worden uit de account server en die is nu.....juist down.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:17 schreef Droopie het volgende:
Mitch op je worden de plaatjes momenteel niet geladen.
Komt dat ook door de server problemen van EA
quote:
Dit is ook 1 van mijn eerste keren dat ik met OPZET een team kill maak, maar het was ook niet de bedoeling dat ik er meteen 3 maaktequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:23 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..en dan vinden sommige FOK'ers mijn manier van iemand betaalt zetten
niet netjes...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef nlboy het volgende:
Belgen blazen karbonades op Haha die Belgen.![]()
Ik heb 1 keer gedaanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:14 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft een van jullie wel eens aan airsoften gedaan? Dat lijkt op paintball maar dan met look-alike wapens met BBs. Kan je in Belgie doen en dat is pas echt gaaf. Kan je BF irl doen ...![]()
Oeh....een planecamper..... wat heb ik daar een hekel aan....pas op dat ik je niet TK mocht ik je tegenkomen op een server...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef Razorback het volgende:
Weten jullie trouwens eigenlijk als je in de min staat na een wedstrijd of er dan ook punten afgaan van het totaal?
Ik zat namelijk te wachten op vliegtuig (al ongeveer 1 minuut) en toen kwam er eindelijk een vliegtuig stapt er een of andere gast er snel voor mij in.
Dus ik was beetje boos en had net anti-tank wapen in mijn handjes en schoot hem uit de lucht maar had meteen 3 team-kills te pakken.
Maar later vroeg ik me dus af of mijn punten er dus ook afgaan als je in de min uitkomt aan het eind?
da was gister al.. en nog steeds werkt t niet naar behorenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
Battlefield 2 stats hacked
The official Battlefield 2 ranked stats server has been hacked.
Yes, it's true. Hackers, upset at EA's lack of attention to its emails telling them of several holes in the stat server decided to do something about it. So rather than send another email, they changed the stats of 5 million accounts. Account numbers from 40,000,000 to 45,000,000 were changed so they all had access to all the weapons in the game.
EA's response has been swift and it has promised to roll the stats back to the original status, and have started patching the server and plugging the gaps. Quite how long this will take is anyone's guess though.
Source: The Inquirer
Dan mag jij mij uitleggen hoe ik de accountserver 'by-pass' bij het startenvan BF2.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:04 schreef i-spy24 het volgende:
PS:
Je kunt wel single-player mode spelen hoor..
Is gewoon de nieuwe stealth bomber van de chinezenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok m'n BF2 is verneukt na patch 1.2 en nieuwste Radeon Drivers
plaatje
WTF!!!!!
hmm doet ie dit constant? dan zou ik even de instellingen in je control panel van ATI even alles naar default zetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/2808/bf26mg.th.jpg]afbeelding][/URL]
WTF!!!!!
235 puntenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou wederom zat het ons niet mee. Gisteren onze server plat vandaag de EA server plat.
Uiteindelijk hebben er 5 FoD-ers gespeeld en af en toe kwamen er wat FoK-ers langs.
We hebben de map karkand gespeeld en ik moet zeggen het was wel weer lachen. Helaas verloor mijn team, na een potje van meer dan een uur battlen. Ik had 235 punten, zoveel heb ik er nog nooit gehaald, maar goed zolang je niet wint heb je er niks aan.
Wie weet kunnen we een nieuwe afspraak maken om het nogmaals te proberen, 3X is scheepsrecht. Als ik zo zag wie er allemaal langs zijn geweest en wie het geprobeerd hebben moet de volgende keer 12-12 wel lukken.
Was in ieder geval leuk dat jullie het geprobeerd hebben.
Nope Teamspeak en Xfire zijn apparte programma's.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit teamspeak nou standaard in xfire?
of zie ik dat verkeerd
Ah ok, over het hoofd gezien dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:15 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
da was gister al.. en nog steeds werkt t niet naar behoren
hmm 235 punten.. ja op een server die geen time limit heeft en onwijs veel ticketsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
235 punten,ik ben al blij met 20
Daar gaat je stealthquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[[url=http://img288.imageshack.us/img288/2808/bf26mg.th.jpg]afbeelding][/URL]
WTF!!!!!
Je moet een aparte (meestal staat die er al bij) offline account aanmaken in je spel en dan heb je nergens last van.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:26 schreef JK het volgende:
Dan mag jij mij uitleggen hoe ik de accountserver 'by-pass' bij het startenvan BF2.
Ik kom meteen in het loginscherm terecht van de accountserver, kan er niet voorbij met ESC.
Ach als je mee had gedaan had je zeker meer dan 20 punten gehaald. Je hebt maar weinig skills nodig om op een 32 player map met maar 4 speler 20 punten te halen. Als je een beetje voorzichtig bent ga je zelden dood. Het gevecht eindigde zoals het wel te verwachten was met een stand off bij de brug en dat is gewoon kicken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
235 punten,ik ben al blij met 20
Hmm dan maar eens zo'n offline ding aanmakenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Je moet een aparte (meestal staat die er al bij) offline account aanmaken in je spel en dan heb je nergens last van.
Net nog even gespeeld
http://www.weescreatief.nl/bf2.jpg
Klopt geen time limit en ticket verdeling 220 US vs. 200 MEC.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:34 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm 235 punten.. ja op een server die geen time limit heeft en onwijs veel tickets![]()
Goed ideequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef escape_nl het volgende:
Wie heeft het talent om een mooi logo te maken voor de Clan?
Dit logo wordt op de website geplaatst.
Moet ik je toch even corrigerenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef escape_nl het volgende:
Dit is het huidige logo
[afbeelding]
Wel graag dezelfde afmetingen behouden, anders wordt het nieuwe logo misschien vervormd weergegeven
ik wil er best een gooi naar doen, tis me werk... maar ik heb eigenlijk vanavond pas tijd (misschien)quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef escape_nl het volgende:
Dit is het huidige logo
[afbeelding]
Wel graag dezelfde afmetingen behouden, anders wordt het nieuwe logo misschien vervormd weergegeven
Take your time, we zijn allang blij dat mensen er moeite voor willen doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:28 schreef jazza het volgende:
ik wil er best een gooi naar doen, tis me werk... maar ik heb eigenlijk vanavond pas tijd (misschien)
Voor jou wel ja..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:22 schreef Gunner het volgende:
Kost het nog geld etc?
voor jou het dubbele danquote:
ik ben nog steeds oor het huren van en ranked server, maar je moet dan wel goede afspraken maken over hoe we de kosten verdelen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
voor jou het dubbele dan![]()
nee, je hoef geen geld te betalen er waren eerst plannen om een server te huren en dat ging toch niet door?
quote:Prijzen
In onderstaand overzicht vindt u de prijzen van onze Battlefield 2 Ranked Servers:
Public
12 gameslots 43,90 euro
14 gameslots 47,90 euro
16 gameslots 49,90 euro
18 gameslots 55,90 euro
20 gameslots 60,90 euro
24 gameslots 67,90 euro
32 gameslots 79,90 euro
40 gameslots 124,90 euro
50 gameslots 155,90 euro
64 gameslots 185,90 euro
Prijzen inclusief BTW
Bron: www.i3d.nl
en die kosten waren inderdaad het grootste probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef jazza het volgende:
ik ben nog steeds oor het huren van en ranked server, maar je moet dan wel goede afspraken maken over hoe we de kosten verdelen...
Hij werkt weer vanaf 23:00 gisteravond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef i-spy24 het volgende:
Goeienmiddag allemaal![]()
Weer een glorieuze dag met veel zon en hoge temperaturen,dus zo maar weer even het water in rollen en wa gein trappen![]()
ff actueel:
Doet de BF2 server van EA het weer?(ik ben nu niet achter de spelcomputer maar achter m'n PB)
Weet ik tenminste dat ik vanavond rustig kan komen aandraven om te gaan spelen en
ala Volkert vd Graaf 2 FOK'ersuit te moorden
![]()
![]()
(geintje)
http://stats.codeflow.org/awardssig/Morpheus2002quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al heb ik nog geen stats (pas 3x gespeeld ivm vakantie e.d.) sta ik er niet op de site bij
mij kun je iig voor max 10 eu per maand opschrijven iig! en we beveiligen hem dmv een password lijkt me, en als er dan geen plek is voor "non-paying" fokkers/foders dan kennen we ze natuurlijk wel ff toelaten... maar ja dan sluit je toch misschien weer mensen uit...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
...
Misschien een idee om de mensen van Fight or Die mee te nemen naar de Ranked server ? Ik zal eens een balletje opgooien bij JMPostman of hun iets zien in een (nader nog verder in te vullen) mogelijkheid om samen een Ranked server te huren.
-edit-
Ik heb ze zojuist een mailtje gestuurd. Kijken of ze interesse hebben.
en bedankt voor de update escape
Het is voor mij niet dat ik die 10,- per maand niet wil betalen maar voornamelijk dat ik geen zin heb om met 8 man een hele server te bekostigen waar dan 24 anderen gebruiken van maken. Dat is voor mij iig de belangrijkste drijfveer om op 4,- te gaan zitten, dan betaalt meer dan de helft van de gebruikers (20man) meequote:Op woensdag 27 juli 2005 12:56 schreef jazza het volgende:
mij kun je iig voor max 10 eu per maand opschrijven iig! en we beveiligen hem dmv een password lijkt me, en als er dan geen plek is voor "non-paying" fokkers/foders dan kennen we ze natuurlijk wel ff toelaten... maar ja dan sluit je toch misschien weer mensen uit...
@ quanta costa ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:59 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben er dan elke dag te vinden als we die server hebben lekker makkelijk medals halen![]()
schrijf mij er ook maar bijquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@ quanta costa ?
Voor de tweede keer een klein animolijstje maken dan:
Klik hier voor de lijst met bedragen
Zelfde als tegen Silver Shark: quanta costa ?quote:
voor 4 euro per maand mag je me erbij schrijvenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zelfde als tegen Silver Shark: quanta costa ?
NLBoy staat er nu tussen voor 4,- per maand. Overigens leg je jezelf niet vast aan deze verplichting als je nu zegt 'doe maar' dit is puur een animo check om te kijken of we t redden![]()
Overigens heb ik de OP aangepast zodat in het volgende topic alles weer een beetje up to date is en er zijn nu ook Xfire usernames toegevoegd.
he, max een 10tje hequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@ quanta costa ?
Voor de tweede keer een klein animolijstje maken dan:
Klik hier voor de lijst met bedragen
Iedereen betaalt straks 2,- en jij 10,-quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef jazza het volgende:
he, max een 10tje healleen als het niet anders kan dus
mag ik dan wel de maps uitzoeken als ik meer betaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Iedereen betaalt straks 2,- en jij 10,-
Uiteraard betaald straks iedereen evenveel. Als iedereen dus 4,- opgooit dan hebben we 20 mensen nodig en niet 19 omdat jij voor twee wil betalen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
¤4,- per maand is oké.
Dan gaat de hele Fok! squad ingame voor jou buigenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef jazza het volgende:
mag ik dan wel de maps uitzoeken als ik meer betaal![]()
Krijg een foutmelding als ik m invul @ http://stats.codeflow.org/awardssig/FJDquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[Fok]Morpheus
Ja iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Krijg een foutmelding als ik m invul @ http://stats.codeflow.org/awardssig/FJD
(wel die FJD weghalen dan he)
Volgens mij wordt het dan een Public Ranked Server, toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:37 schreef Gunner het volgende:
Ja en wordt het een private server met passwords?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |