abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:34:59 #51
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29135598
quote:
Profiles with all Weapons Unlocked

Many users logged into Battlefield 2 today to discover that they had access to all of the game's weapons unlocked in their profile. We have fixed the root issue that caused this to occur and by tomorrow morning all users will return to having access only to the weapons which they had earned. Once our solution is in place, if you find that you do not have access to weapons appropriate to your in-game rank, please direct inquiries to the Support sites linked below. In some cases users may be prompted to re-select the Unlock weapons that they are eligible for (if you are eligible for two weapons you will get to choose the two you wish to have unlocked).

Users in the U.S., please visit http://eatech.custhelp.com to report your technical issue and one of our Support representatives will help you out ASAP.
Why???
pi_29135622
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef nlboy het volgende:
Whoring = hoererij (woordenboek zegt dat)

YEAH! Al mijn wapens zijn nog steeds geunlocked!
Dank u wel EA voor deze stomme fout
Ik snap wel wat whoring is maar wat er precies bedoeld wordt met AWP whoring niet Het is iets van 'valsspelen' maar hoe precies

Kut-EA Eerst een hele tijd niet reageren en dan daarna opeens dezelfde dag nog. Ik weet nu wel dat ik het AT wapen iig niet ga unlocken
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:38:21 #53
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29135664
Ik denk ik eerder dat ie bedoel...ownz ofzo.
Tja ik ben nooit zo goed in snipers (net als CS:SC), dus daarom vind ik die sniper niks.

Ik ga even Battlefield 2 spelen, want zo zijn mijn wapens weer gelocked.
pi_29135677
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:38 schreef nlboy het volgende:
Ben gelukkig bijna bij m'n eerste weapon unlock geloof ik
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:40:40 #55
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29135712
Alleen goed nieuws voor mij...want als dat gebeurd mag je weer een wapens kiezen die je wilt unlocken. Want ik vond die assault wapens niet echt speciaal en ben bijna altijd medic, dus dan ga ik voor de medic wapen.
pi_29135961
EA Er is maar 1 organisatie slechter en dat is Brugman

Ga zo ook nog maar eens een rondje spelen, dat Innovatiemanagement komt me ook alweer de neus uit
pi_29135984
dus ik mag ook opnieuw kiezen dan kies ik mooi die assault wapen die medic is niks aan.die assault schiet ik gewoon met 5 kogels iemand dood maar het nadeel is wel dat ie maar 20 kogels heeft o ja hoe kan ik dit verhelpen? :
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29136020
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:40 schreef nlboy het volgende:
Alleen goed nieuws voor mij...want als dat gebeurd mag je weer een wapens kiezen die je wilt unlocken. Want ik vond die assault wapens niet echt speciaal en ben bijna altijd medic, dus dan ga ik voor de medic wapen.
ik hoop ook dat ik de gun ook weer opnieuw mag unlocken, nu ik ze alllen heb getest, wil ik ipv de assault gun ook de medic-gun!
pi_29136051
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:59 schreef Silver_Shark het volgende:
o ja hoe kan ik dit verhelpen? : [afbeelding]
Niet.

EA is bezig om alle accounts weer te locken. Ik kom er ook niet op.
pi_29136076
ik wil knallen ja
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:34:25 #61
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29136819
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:38 schreef nlboy het volgende:
Ik denk ik eerder dat ie bedoel...ownz ofzo.
Tja ik ben nooit zo goed in snipers (net als CS:SC), dus daarom vind ik die sniper niks.

AWP in CS was/is one-shot-one-kill. Die sterke sniper doet meer damage als de standaard snipers. Je hebt meer kans om iemand met 1 schot te killen en je krijgt dan als reactie gescheld van mensen op snipers (awp-whore bv.)

Ik speel trouwens zelden met sniper in BF2. Ik heb gisteren alleen op Peninsula op de kraan liggen snipen en dat ging wel lekker. Met de andere "classes" zit ik al op meer dan een uur speeltijd. Bij sniper zit ik er nog onder .

Ik vond dat unlocked medic wapen trouwens erg lekker. Maar ik denk dat ik toch voor het spec-ops wapen ga, omdat je straks ook punten krijgt voor het opblazen van artillery en de UAV. En niks is leuker als 2 charges op een buggy te planten en dan gaan rondrijden totdat je iets vijandigs tegenkomt. Gewoon erop inrijden, uit de buggy springen en C4 af laten gaan.

Of gewoon de enemy base insluipen en C4 op een aantal voertuigen planten (vooral op de transport heli), wachten tot alles vol zit/weggaat en dan "klik" -> "Boom"
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29137037
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef PirE het volgende:

[..]

AWP in CS was/is one-shot-one-kill. Die sterke sniper doet meer damage als de standaard snipers. Je hebt meer kans om iemand met 1 schot te killen en je krijgt dan als reactie gescheld van mensen op snipers (awp-whore bv.)

Ik speel trouwens zelden met sniper in BF2. Ik heb gisteren alleen op Peninsula op de kraan liggen snipen en dat ging wel lekker. Met de andere "classes" zit ik al op meer dan een uur speeltijd. Bij sniper zit ik er nog onder .

Ik vond dat unlocked medic wapen trouwens erg lekker. Maar ik denk dat ik toch voor het spec-ops wapen ga, omdat je straks ook punten krijgt voor het opblazen van artillery en de UAV. En niks is leuker als 2 charges op een buggy te planten en dan gaan rondrijden totdat je iets vijandigs tegenkomt. Gewoon erop inrijden, uit de buggy springen en C4 af laten gaan.

Of gewoon de enemy base insluipen en C4 op een aantal voertuigen planten (vooral op de transport heli), wachten tot alles vol zit/weggaat en dan "klik" -> "Boom"
Met die 2e snipergun kan je gasten door de ruit van de helicopter heen neerschieten. Very nice

Ik heb zelf gekozen voor de 2e gun van de medic, die is zoveel beter dan het standaard geweer dat medic-zijn veel en veel leuker wordt
Big dick.
pi_29137256
gvd, ik wil gamen ja KUT EA
pi_29137366
Update 1:
Is appears the vast majority of users are having problems logging into their BF2 account. We can only assume this is a side-effect of EA applying the fix explained above.
We will update this post as more information comes to light.

(TotalBF2)

en de ratten waren nog bang voor de fans ook:

EAGames.com is temporarily unavailable.

During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site. We're making sure that EAGames.com continues to be the best place to play on the Web!

We apologize for this temporary inconvenience and appreciate your patience. See you soon!

[ Bericht 43% gewijzigd door UnleashMitch op 26-07-2005 12:13:34 ]
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:22:05 #65
80697 trith
"Powah!"
pi_29137688
Ik zelfs niet inloggen bij demo!!!
pi_29137726
Waarom zitten jullie zo te geilen op al die specials???
Ik heb intussen alle medailles&ribbons die er waren allang gehaald en bijbehorende wapens.

En wat doe je dan in zo een geval?

Je maakt een nieuw account aan,en je begint opnieuw en je speelt gewoon weer als noob.
Veel leuker en je loopt te spelen om nog beter te worden en je houdt je niet meer bezig met het kunnen unlocken van special weapons of het behalen van medailles of ribbons.

[ Bericht 21% gewijzigd door i-spy24 op 26-07-2005 13:01:07 ]
pi_29137788
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Waarom heb je kritiek op zo ongeveer elke gedraging van iemand anders die niet strookt met jou beleving van het spel ?
pi_29138097
quote:
Ik heb intussen alle medailles&ribbons die er waren allang gehaald en bijbehorende wapens.

Je maakt een nieuw account aan,en je begint opnieuw en je speelt gewoon weer als noob.
Veel leuker en je loopt te spelen om nog beter te worden en je houdt je niet meer bezig met het kunnen unlocken van special weapons of het behalen van medailles of ribbons.
wat is je ingame naam???
pi_29138206
quote:
Medals:
Navy Cross: 4500 Global hours played as USA
Golden Scimitar: 4500 Global hours played as MEC
People's Medallion: 4500 Global hours played as PLA
nog afgezien van de andere criteria
Dan heb je dus in totaal minimaal 13500 global hours gespeeld. Dat zijn 562.5 full time dagen.

Of je had een erg vroege beta of je lult gewoon uit je nek
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:45:28 #70
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29138268
quote:

Knappe jongen ben jij als jij zelfs deze medailles al hebt gehaald:

Sharpshooter Infantry Medal

Requirements:

Marksman Infantry Medal
· Expert Knife Combat
· Expert Pistol Combat
· Expert Assault Combat
· Expert Anti-Tank Combat
· Expert Sniper Combat
· Expert Spec Ops Combat
· Expert Support Combat
· Expert Engineer Combat
· Expert Medic Combat
· Playing for 34 minutes in a server

Je moet een paar uur spelen maar dan heb je ook wat (oa. al 1000 hour per Expert class medaille en wat is nou 7000 uur in totaal om de expert class badges te halen, niks toch)

De Combat action medal heb je ook aangezien je al zoveel uur gespeeld hebt. Die 25,000 kill stelt dan ook niks meer voor.
· 3000 Global Hours played in Total
· 25,000 Global Kills in Total
· 25 Kills (Kill Streak - No Deaths)
· Playing for 33 minutes in a server

Als je echt alles wil halen ben je echt wel een paar maanden bezig.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29138274
quote:

Kansloos mannetje, er is no way in fucking hell dat jij al die zooi al hebt gehaald, al is het maar door het simpele feit dat er nog niemand is met meer dan 50000 punten. De laatste wapen-unlock krijg je bij 1 miljoen punten.

Maar goed, voel jij je vooral verheven boven al dat gepeupel dat gewoon lol wil beleven aan een spelletje.

[edit]O en daarbij, waarom zou je je nog druk maken om medals en ribbons als je ze alemaal al hebt? Dat zou juist een mooie reden zijn om geen nieuwe account aan te maken. [/edit]
Big dick.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:49:13 #72
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29138365
Ik heb net 3 dagen de demo en heb het ook 3 dagen alleen maar gespeelt, mischien moet ik hem maar eens gaan aanschaffen
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_29138466
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb net 3 dagen de demo en heb het ook 3 dagen alleen maar gespeelt, mischien moet ik hem maar eens gaan aanschaffen
Doen Nu nog, dan kan je vanavond mee doen met alle Fok!ers

Op dit moment kan je toch niet spelen
pi_29138559
hehe... wat happen we weer snel lurkers..
Ook zo makkelijk he jullie te stangen.Tuurlijk heb ik niet alles.
Elk logisch denkend mens zou dat toch weten zeker als je weet dat het spel nog niet zo lang uit is?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:56:57 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29138575
quote:
2de reply. De specials hebben daarnaast ook nog een doel. Om bepaalde rangen te unlocken moet je met alle klassen een bepaalde tijd gespeeld hebben. Dat betekend dat een hoop mensen niet altijd standaard voor dezelfde class kiezen als ze een server joinen. Anders heb je bijvoorbeeld zo 16 medics tegen 16 andere medics rondlopen.

Een ander deel kan je alleen maar halen door met anderen samen te werken, wat de teamplay weer bevorderd en een groot deel van de spelers wil toch zoveel mogelijk awards unlocken.

Bij een game als WoW (of welke andere MMORPG) moet je karakter ook laten groeien. Dit is gewoon een shooter met RPG-elementen in de vorm van promotie's / unlockable weapens enzo.
pi_29138626
ik was gisteren dus een van de eerste die deze "cheat" tegenkwam, het was op ea official us ranked 15a Strike at Karkland, er was een clan aanwezig en als ik vroeg hoe het kon dat ik alle weapons had, kreeg ik geen gehoor. dus ik naar een andere server, ik dacht ,straks word ik gebanned of zo! maar toen op een andere server had ik het weer! wel effe alle guns geprobeerd. ik weet nu welke ik moet hebben!
pi_29138631
@ 'PirE' :

Ja... maar een beter teamplay bereik je echt niet met die voorbeelden die jij noemt.
Het ligt aan jezelf , je eigen instelling danwel inzicht of je weet te spelen
/ samen te werken met anderen en! of die het begrijpen!
pi_29138695
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef i-spy24 het volgende:
-edit-
He bedankt Plaats anders je tips nog een keer
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:09:53 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29138916
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'PirE' :

Ja... maar een beter teamplay bereik je echt niet met die voorbeelden die jij noemt.
Het ligt aan jezelf , je eigen instelling danwel inzicht of je weet te spelen
/ samen te werken met anderen en! of die het begrijpen!
Voor een beetje teamplay heb je voicecomm nodig (actieve praters op de VOIP of via een extern programma bv. TS2). Het zou eventueel kunnen met behulp van de commando's maar dat werkt toch altijd langzamer dan dat even snel iets zegt via voice-comm. Ik heb behoorlijk lang in clans gespeeld. In het begin zonder voicecomm's omdat het er gewoon nog niet was en later met voice-comms. We hebben weleens een war gespeeld waarbij de TS2 server halverwege crashte en dan wordt de teamplay toch minder, terwijl iedereen precies weet wat zijn taak is.

Zet 2 gelijkwaardige team tegenover elkaar waarvan 1 met voicecomms en 1 zonder en ik durf te zeggen dat in de meeste gevallen het team met voicecomms gaat winnen.

Op een public zal je met een willekeurig team zelden goede teamplay hebben. Het komt uiteraard wel voor maar het gebeurd nog te vaak dat een squad van 4 man 4 verschillende CP's aanvalt. Ik join altijd wel een squad als ik een server join, maar als er geen teamplay is dan kies ik gewoon Spec Ops. en dan ga ik infiltreren achter de linie's en daar wat doelloos rondhangen .
pi_29138917
Op Verzoek :

Voor hen die niet zo bedreven zijn in het spelen van Battlefield 2 en die graag het spel
willen leren in plaats van als een kip zonder kop rond te rennen:

Battlefield 2 draait om in team-verband te kunnen werken en niet
zoals in Halo 2 of Doom 3 maar in je eentje denken de hele wereld aan te kunnen.

Hier zijn de volgende tips om zo goed mogelijk voor de dag te komen en te winnen:

En er is een oud gezegde op de vraag: "Hoe word ik onverslaanbaar?"
Een mus landt toch ook niet waar een tijger rondzwerft?

- Speel tactics,
d.w.z ga niet onnodig de strijd aan als je weet dat je zwakker bent.
Dus infanterist die een tank aan de voorkant te lijf gaat met zijn granaten of machinegeweer
pleegt zelfmoord. Een tank heeft maar 1 zwakke kant en dat is de achterkant!

- Het begrip onverslaanbaar bestaat niet in een echte oorlog en al helemaal niet in een virtuele
oorlog zoals Battlefield 2.
Je kan nog zoveel medailles,ribbons,panzer hebben,dood ga je toch als iemand je te slim af is
door tactischer te spelen. Dus de aura van spelers die proberen je te intimideren met al die toeters en bellen:
Laat je niet voor de gek houden want een oorlog win je niet met decoratie.

- Vaak zie je tijdens een spel allemaal losse spelers rondrennen die allemaal hun eigen oorlogje
proberen uit te vechten en denken dat ze zowel verder komen. Niet dus!
Vroeg of laat ga je er toch aan dus met gezamelijk optreden bereik je meer.

- Meldt je aan bij een team/squad of als het team-gevoel van gezamelijk opereren gewoonweg slecht is
(men doet maar wat en rent overal heen als een kip zonder kop) creeer dan je eigen squad en vink
mensen aan in het rooster voor 'invite' in je squad en trek ten strijde na een kort overleg.

- Zorg dat je varieteit in je team hebt als in een medici,engineer,sniper,anti-tank etc..en zorg dat vooral
de ammunitie man goed beschermd is omdat die je aanvoer van munitie aanlevert en onmisbaar is
tijdens het heetst van de strijd.

- Speel niet als een kluitje op elkaar want dan is het makkelijk jullie als team uit te schakelen door
zowel pantsereenheden als artillerie vuur. Dus spreiden, maar ook weer niet te ver uit elkaar.

- Rij niet als een gek met je pantserwagen/tank zomaar een dorp/stad/steeg binnen tenzij je 100% zeker bent
dat het veilig iswant je bent voor de vijand een sitting duck voor prijsschieten.
Geraak je tijdens een van je wilde tochten toch verzeilt in een hinderlaag van vijandelijke infanterie.e.d.
die van dichtbij je wagen bestookt : Meest simpele oplossing als ze te dichtbij zijn om te schieten?
overheen rijden of keihard achteruit rijden en slingeren(om bazooka's te vermijden) en parkeren achter
een muur of gebouw en uitstijgen met je troepen of gelijk dekking zoeken en hulp inroepen.

- Zorg dat je infanterie altijd eerst de stad verkent alvorens de pantsereenheden als
ondersteuning meekomen want die geven die extra bescherming danwel extra vuurkracht
voor die speciale momenten dat je het echt nodig hebt.

- Als infanterist moet je vooral het bekende hit & run toepassen als je een tank/pantserwagen
aanvalt want je wint het nooit van zijn vuurkracht en soms is het verstandiger je even terug te trekken
en te herladen danwel je strijdplan te heroverwegen.
Daarnaast: ga niet onnodig op een tank/pantserwagen schieten want je trekt alleen maar de aandacht
en dan kun je beter rennen.Stil houden en laten passeren en dan van achteren( als je een bazooka hebt)
aanvallen en wegwezen. Idem voor vijandelijke infanterie. Je weet nooit of er meer eenheden achter die
ene soldaat aankomen.

- Kijk met regelmaat niet alleen naar de ingetypte commando regels(links boven in tekst) maar ook naar
je cirkel rechtsboven waar je in kleur al je collega eenheden ziet en zelfs soms middels scan in rood de vijand!
Zo weet je wat ervan je verlangt wordt door je eenheid en waar de vijand zich bevindt.

- Als het merendeel van al jouw eenheden in een zwaar gevecht zijn met de vijand op 1 bepaalt punt,
probeer dan niet met je eigen eenheden achteraan te sluiten want dat is te voorspelbaar maar probeer
als team dan een omweg te maken danwel ergen anders een opening te forceren zodat de vijand van
meerdere zijden wordt aangevallen en dus zijn aandacht over meerdere zaken moet verdelen met alle
gevolgen van dien.

- Grapjassen als in the commander die helemaal niets doen in de strijd dan alleen maar stil zijn en
ergens schuilen mag je ten alle tijde gewoon neerschieten omdat een oorlog niet gewonnen wordt door
lafaards(vaak hebben ze teveel points waardoor ook mutiny votes te kort schieten elke keer)

- Een TOP commandant is iemand die kort achter zijn troepen zit en niet achter een bureau beetje
stoer loopt te wezen van afstand.Hij is tenslote geen generaal!
Een goeie commandant overziet snel het strijd toneel en geeft hulp waar nodig is en aarzelt niet om desnoods
zijn commandopost dichter naar het slachtveld te verplaatsen om betere ondersteuning te geven.
Een goeie commandant correspondereert veel met zijn eenheden en zorgt dat er altijd munitie aanvoer is
en eigen eenheden niet zo maar in niemandsland rond rijden zonder te weten wat ze doen(zie je vaak wel)
Een goeie commandant is mobiel en aarzelt niet om zelf als het kan een vijandelijke post te veroveren en voor
eigen gewin te gebruiken met een squad en zo de overwinning te versnellen.

* Teveel en te vaak zie je tegenwoordig dat diegene die als commandant is aangesteld puur en alleen
voor eigen gewin er zit en de ballen van het spel weet danwel niet zijn eigen manschappen leidt.
Dat is frustrerend en ontmoedigend voor zijn team omdat die zo de lol van een evt overwinning door
slecht beleid wordt ontnomen. *

- Als Q voor de standaard-commando's tekort schiet gebruik als je een mic hebt de voice-over en anders
gebruik je J of K om iets in te typen zodat iedereen kan lezen wat je wilt zeggen(links boven)

- Jokers die denken dat lekker hoog in een vliegtuig lekker veilig is zonder actief deel te nemen
aan de strijd met je team: zonder pardon neerhalen met de air-rockets die je op elke basis/stad op een 3-poot
aantreft als ze laag overvliegen of met de missile-rocket tank.

- Diegenen die in een blackhawk helicopter zitten(USMC) of in een apache(USMC) zijn puur en alleen als
ondersteuning voor eigen eenheden tijdens de gezamelijke aanval. Ga niet lekker alleen erop af want de
de vijand heeft rocket-launchers en heeft een perfect zichtsveld van je meest zwakke kant n.l: De onderkant.
En we weten allemaal dat luchtsteun van boven tijdens het gevecht altijd onmisbaar is zowel met vuurkracht
als het hebben van een goed overzicht van het gevecht.
Degene in de 'Blackhawk' helicopter moeten ondersteuning geven aan eigen eenheden,troepen afdroppen
en dekking van boven geven maar verder niet doelloos blijven rondhangen boven de vijand want je bent een
sitting duck voor prijsschieten zo in je eentje daarboven.

-Het meest ideale als team is om naar het slachtveld te gaan onder dekking van helicopters die
van boven alles kunnen zien en dekking kunnen geven bij de aanval te samen met je pantser
-eenheden en infanterie.

Het is eigenlijk heel simpel:

Pantservoertuigen zijn er om je het snelst te verplaatsen naar het slachtveld en ondersteuning
tegeven tijdens de aanval.Helicopters zijn de ogen van boven die vooruit kunnen worden gestuurd
om de vijand van boven te spotten en te bestoken waarna de grondtroepen de rest afmaken.
Straalvliegtuigen zijn netzo als artillerie alleen inzetbaar als vantevoren de vijand even flink murw
moet worden gemaakt alvorens jij met je team van helicopters,pantservoertuigen en infanterie
de aanval inzet.

succes

[ Bericht 3% gewijzigd door i-spy24 op 26-07-2005 13:40:05 ]
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:15:04 #81
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29139051
Dan hier ook mijn guide om een leuke avond te hebben.
Wanneer je i-spy24 tegenkomt mag je hem ten alle tijden neerschieten, friend or foo.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:19:20 #82
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29139159
Weet iemand trouwens of dat jumpen ooit gefixed wordt. Ik zie nu continue gasten die springend de map over gaan omdat je dan moeilijker te raken bent. Maar ik ken weinig soldaten die met volle bepakking 5 tot 10 keer gaan staan springen. Je hebt aan de ene kant de limited sprint maar je kan wel onbeperkt springen (bunny hoppen).

Ik zou het gewoon aanpassen aan een procentuele sprongkracht, bv. 100% voor de 1e, 75% voor de 2e sprong, 3e 50% , 4e 25% sprongkracht als je teveel keer gaat springen binnen een bepaald tijdsbestek.
pi_29139166
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan hier ook mijn guide om een leuke avond te hebben.
Wanneer je i-spy24 tegenkomt mag je hem ten alle tijden neerschieten, friend or foo.
He hij gaat tenminste niet ergens in een hoekje in het gras liggen commanden, hij doet echt mee met het gevecht.

dinsdag 26 juli 2005 @ 13:22:18 #84
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29139237
Deel dit moment met mij, ik heb net Battlefield 2 gekocht en morgen komt mijn nieuwe pc. Dat wordt pret voor 10
pi_29139295
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Deel dit moment met mij, ik heb net Battlefield 2 gekocht en morgen komt mijn nieuwe pc. Dat wordt pret voor 10
Cool Je PC is nu nog niet sterk genoeg om te kunnen spelen dus, balen

Ik krijg binnenkort ook wat upgrades geloof ik Eindelijk naar de 1gb ram
pi_29139323
Ik krijg patch 1.02 maar niet geinstalleerd

Hij installeert gewoon patch 1.01 ?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:26:20 #87
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29139385
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Cool Je PC is nu nog niet sterk genoeg om te kunnen spelen dus, balen

Ik krijg binnenkort ook wat upgrades geloof ik Eindelijk naar de 1gb ram
In mijn nieuwe pc komt 2048 mb ram Misschien kan ik eens met jullie meespelen
pi_29139409
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Markster het volgende:
Ik krijg patch 1.02 maar niet geinstalleerd

Hij installeert gewoon patch 1.01 ?
Lol

Klopt idd:
NOTE: Upon installing v1.02 you will see references to v1.01. You are not installing v1.01 but are installing v1.02 (referenced in the game browser as 2484)

Mocht je 'patch failed' krijgen dan hebben we daar ook een oplossing voor.
pi_29139445
Aha, hij zegt dus alleen dat het 1.01 is

Krijg geen error verder
pi_29139461
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef Markster het volgende:
Aha, hij zegt dus alleen dat het 1.01 is
Niet nadenken over de logica van EA
There isn't any

Installeer daarna overigens ook TeamSpeak en Xfire. TeamSpeak om te kunnen ouwehoeren met elkaar en Xfire is een soort MSN maar dan kan je andere spelers joinen op de server waar zij aan het spelen zijn, dat kan nml ingame niet op die manier
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:34:37 #91
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29139646
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Niet nadenken over de logica van EA
There isn't any

Installeer daarna overigens ook TeamSpeak en Xfire. TeamSpeak om te kunnen ouwehoeren met elkaar en Xfire is een soort MSN maar dan kan je andere spelers joinen op de server waar zij aan het spelen zijn, dat kan nml ingame niet op die manier
Gebruiken jullie niet de VOIP van BF2?
pi_29139805
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Gebruiken jullie niet de VOIP van BF2?
Voordeel van TS is dat je het altijd kan gebruiken en dus ook kan communiceren wie de server op gaat zoeken als je in een wat kleinere groep gaat spelen. Daarnaast werkt de VOIP geloof ik alleen als je echt aan het spelen ben en niet tijdens het laden. Eigenlijk dus vooral erg leuk om lekker met z'n allen te ouwehoeren en voor de bandbreedte hoef je het niet te laten.

en stiekem ook omdat we i-spy er zo lekker mee kunnen stangen
pi_29140039
Ik ga niet al diie ongein installeren, ik speel af en toe een potje maar ben geen diehard gamer. Geen tijd voor namelijk.
pi_29140451
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef Markster het volgende:
Ik ga niet al diie ongein installeren, ik speel af en toe een potje maar ben geen diehard gamer. Geen tijd voor namelijk.
Dat hebben de meeste hier

Anyway, kom je vanavond wel langs om een potje mee te schieten met alle andere Fok!ers ?
pi_29140472
doet bf2 het alweer eigenlijk, en kan ik opnieuw me gun unlocken. iemand al ervaring?
accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000
pi_29140631
Dit waren toch de servers?:

IP: 217.148.191.27
Poort: 16567
TeamSpeak server: 213.239.170.37:8775

of als alternatief:

IP: 159.153.157.165

en is het helemaal vol en onmogelijk:

IP : 208.51.201.233.

Vanaf... 19:30 uur of 20:00 uur?
pi_29140705
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef jazza het volgende:
doet bf2 het alweer eigenlijk, en kan ik opnieuw me gun unlocken. iemand al ervaring?
accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000
Hier werkt het en ik had nog steeds alle weapons unlocked
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:06:18 #98
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29140742
Op IP:217.148.191.27 (100Mbit Fight or Die) komen de meeste FoD-ers om 20:00-20:30 online. Ik zelf probeer tussen 19:30 en 20:00 al online te zijn. Alle Fok-ers en FoD-ers zijn welkom. Als i-spy24 ook komt kan hij zien hoe een FoD commander speelt.
Teamkilling our commander is not adviced
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29140763
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Hier werkt het en ik had nog steeds alle weapons unlocked
echt? o wow en het zou volgens mij al opgelost moeten zijn

hier de officiele info http://www.eagames.com/of(...)mmunityupdate_072505

oftwel als je nog steeds alle wapens hebt, en je denkt dat dat niet bij je rank past moet je EA contacten... of niet...
pi_29140982
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef jazza het volgende:
oftwel als je nog steeds alle wapens hebt, en je denkt dat dat niet bij je rank past moet je EA contacten... of niet...
De wapens die bij mijn superieure rank horen zitten niet eens in het spel
*wacht op de proppenschiet-mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')