Why???quote:Profiles with all Weapons Unlocked
Many users logged into Battlefield 2 today to discover that they had access to all of the game's weapons unlocked in their profile. We have fixed the root issue that caused this to occur and by tomorrow morning all users will return to having access only to the weapons which they had earned. Once our solution is in place, if you find that you do not have access to weapons appropriate to your in-game rank, please direct inquiries to the Support sites linked below. In some cases users may be prompted to re-select the Unlock weapons that they are eligible for (if you are eligible for two weapons you will get to choose the two you wish to have unlocked).
Users in the U.S., please visit http://eatech.custhelp.com to report your technical issue and one of our Support representatives will help you out ASAP.
Ik snap wel wat whoring isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef nlboy het volgende:
Whoring = hoererij (woordenboek zegt dat)
YEAH! Al mijn wapens zijn nog steeds geunlocked!
Dank u wel EA voor deze stomme fout![]()
![]()
Ben gelukkig bijna bij m'n eerste weapon unlock geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:38 schreef nlboy het volgende:
Ik ga even Battlefield 2 spelen, want zo zijn mijn wapens weer gelocked.
ik hoop ook dat ik de gun ook weer opnieuw mag unlocken, nu ik ze alllen heb getest, wil ik ipv de assault gun ook de medic-gun!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:40 schreef nlboy het volgende:
Alleen goed nieuws voor mij...want als dat gebeurd mag je weer een wapens kiezen die je wilt unlocken. Want ik vond die assault wapens niet echt speciaal en ben bijna altijd medic, dus dan ga ik voor de medic wapen.
Niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:59 schreef Silver_Shark het volgende:
o ja hoe kan ik dit verhelpen? : [afbeelding]
AWP in CS was/is one-shot-one-kill. Die sterke sniper doet meer damage als de standaard snipers. Je hebt meer kans om iemand met 1 schot te killen en je krijgt dan als reactie gescheld van mensen op snipers (awp-whore bv.)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:38 schreef nlboy het volgende:
Ik denk ik eerder dat ie bedoel...ownz ofzo.
Tja ik ben nooit zo goed in snipers (net als CS:SC), dus daarom vind ik die sniper niks.
Ik ga even Battlefield 2 spelen, want zo zijn mijn wapens weer gelocked.
Met die 2e snipergun kan je gasten door de ruit van de helicopter heen neerschieten. Very nicequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef PirE het volgende:
[..]
AWP in CS was/is one-shot-one-kill. Die sterke sniper doet meer damage als de standaard snipers. Je hebt meer kans om iemand met 1 schot te killen en je krijgt dan als reactie gescheld van mensen op snipers (awp-whore bv.)
Ik speel trouwens zelden met sniper in BF2. Ik heb gisteren alleen op Peninsula op de kraan liggen snipen en dat ging wel lekker. Met de andere "classes" zit ik al op meer dan een uur speeltijd. Bij sniper zit ik er nog onder.
Ik vond dat unlocked medic wapen trouwens erg lekker. Maar ik denk dat ik toch voor het spec-ops wapen ga, omdat je straks ook punten krijgt voor het opblazen van artillery en de UAV. En niks is leuker als 2 charges op een buggy te planten en dan gaan rondrijden totdat je iets vijandigs tegenkomt. Gewoon erop inrijden, uit de buggy springen en C4 af laten gaan.
Of gewoon de enemy base insluipen en C4 op een aantal voertuigen planten (vooral op de transport heli), wachten tot alles vol zit/weggaat en dan "klik" -> "Boom"
Waarom heb je kritiek op zo ongeveer elke gedraging van iemand anders die niet strookt met jou beleving van het spel ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Waarom zitten jullie zo te geilen op al die specials???
wat is je ingame naam???quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb intussen alle medailles&ribbons die er waren allang gehaald en bijbehorende wapens.
En wat doe je dan in zo een geval?
Je maakt een nieuw account aan,en je begint opnieuw en je speelt gewoon weer als noob.
Veel leuker en je loopt te spelen om nog beter te worden en je houdt je niet meer bezig met het kunnen unlocken van special weapons of het behalen van medailles of ribbons.
Medals:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb intussen alle medailles&ribbons die er waren allang gehaald en bijbehorende wapens.
Knappe jongen ben jij als jij zelfs deze medailles al hebt gehaald:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Je maakt een nieuw account aan,en je begint opnieuw en je speelt gewoon weer als noob.
Veel leuker en je loopt te spelen om nog beter te worden en je houdt je niet meer bezig met het kunnen unlocken van special weapons of het behalen van medailles of ribbons.
Kansloos mannetje, er is no way in fucking hell dat jij al die zooi al hebt gehaald, al is het maar door het simpele feit dat er nog niemand is met meer dan 50000 punten. De laatste wapen-unlock krijg je bij 1 miljoen punten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
Doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb net 3 dagen de demo en heb het ook 3 dagen alleen maar gespeelt, mischien moet ik hem maar eens gaan aanschaffen
2de reply. De specials hebben daarnaast ook nog een doel. Om bepaalde rangen te unlocken moet je met alle klassen een bepaalde tijd gespeeld hebben. Dat betekend dat een hoop mensen niet altijd standaard voor dezelfde class kiezen als ze een server joinen. Anders heb je bijvoorbeeld zo 16 medics tegen 16 andere medics rondlopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef i-spy24 het volgende:
He bedanktquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef i-spy24 het volgende:
-edit-
Voor een beetje teamplay heb je voicecomm nodig (actieve praters op de VOIP of via een extern programma bv. TS2). Het zou eventueel kunnen met behulp van de commando's maar dat werkt toch altijd langzamer dan dat even snel iets zegt via voice-comm. Ik heb behoorlijk lang in clans gespeeld. In het begin zonder voicecomm's omdat het er gewoon nog niet was en later met voice-comms. We hebben weleens een war gespeeld waarbij de TS2 server halverwege crashte en dan wordt de teamplay toch minder, terwijl iedereen precies weet wat zijn taak is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'PirE' :
Ja... maar een beter teamplay bereik je echt niet met die voorbeelden die jij noemt.
Het ligt aan jezelf , je eigen instelling danwel inzicht of je weet te spelen
/ samen te werken met anderen en! of die het begrijpen!
He hij gaat tenminste niet ergens in een hoekje in het gras liggen commanden, hij doet echt mee met het gevecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan hier ook mijn guide om een leuke avond te hebben.
Wanneer je i-spy24 tegenkomt mag je hem ten alle tijden neerschieten, friend or foo.
Coolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Deel dit moment met mij, ik heb net Battlefield 2 gekocht en morgen komt mijn nieuwe pc. Dat wordt pret voor 10
In mijn nieuwe pc komt 2048 mb ramquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
CoolJe PC is nu nog niet sterk genoeg om te kunnen spelen dus, balen
Ik krijg binnenkort ook wat upgrades geloof ikEindelijk naar de 1gb ram
Lolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Markster het volgende:
Ik krijg patch 1.02 maar niet geinstalleerd
Hij installeert gewoon patch 1.01 ?
Niet nadenken over de logica van EAquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef Markster het volgende:
Aha, hij zegt dus alleen dat het 1.01 is![]()
Gebruiken jullie niet de VOIP van BF2?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet nadenken over de logica van EA
There isn't any
Installeer daarna overigens ook TeamSpeak en Xfire. TeamSpeak om te kunnen ouwehoeren met elkaar en Xfire is een soort MSN maar dan kan je andere spelers joinen op de server waar zij aan het spelen zijn, dat kan nml ingame niet op die manier
Voordeel van TS is dat je het altijd kan gebruiken en dus ook kan communiceren wie de server op gaat zoeken als je in een wat kleinere groep gaat spelen. Daarnaast werkt de VOIP geloof ik alleen als je echt aan het spelen ben en niet tijdens het laden. Eigenlijk dus vooral erg leuk om lekker met z'n allen te ouwehoeren en voor de bandbreedte hoef je het niet te laten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Gebruiken jullie niet de VOIP van BF2?![]()
Dat hebben de meeste hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef Markster het volgende:
Ik ga niet al diie ongein installeren, ik speel af en toe een potje maar ben geen diehard gamer. Geen tijd voor namelijk.
Hier werkt het en ik had nog steeds alle weapons unlockedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:57 schreef jazza het volgende:
doet bf2 het alweer eigenlijk, en kan ik opnieuw me gun unlocken. iemand al ervaring?
accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000
echt?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hier werkt het en ik had nog steeds alle weapons unlocked
De wapens die bij mijn superieure rank horen zitten niet eens in het spelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef jazza het volgende:
oftwel als je nog steeds alle wapens hebt, en je denkt dat dat niet bij je rank past moet je EA contacten... of niet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |