Hij werkt weer vanaf 23:00 gisteravond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef i-spy24 het volgende:
Goeienmiddag allemaal![]()
Weer een glorieuze dag met veel zon en hoge temperaturen,dus zo maar weer even het water in rollen en wa gein trappen![]()
ff actueel:
Doet de BF2 server van EA het weer?(ik ben nu niet achter de spelcomputer maar achter m'n PB)
Weet ik tenminste dat ik vanavond rustig kan komen aandraven om te gaan spelen en
ala Volkert vd Graaf 2 FOK'ersuit te moorden
![]()
![]()
(geintje)
http://stats.codeflow.org/awardssig/Morpheus2002quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al heb ik nog geen stats (pas 3x gespeeld ivm vakantie e.d.) sta ik er niet op de site bij
mij kun je iig voor max 10 eu per maand opschrijven iig! en we beveiligen hem dmv een password lijkt me, en als er dan geen plek is voor "non-paying" fokkers/foders dan kennen we ze natuurlijk wel ff toelaten... maar ja dan sluit je toch misschien weer mensen uit...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
...
Misschien een idee om de mensen van Fight or Die mee te nemen naar de Ranked server ? Ik zal eens een balletje opgooien bij JMPostman of hun iets zien in een (nader nog verder in te vullen) mogelijkheid om samen een Ranked server te huren.
-edit-
Ik heb ze zojuist een mailtje gestuurd. Kijken of ze interesse hebben.
en bedankt voor de update escape
Het is voor mij niet dat ik die 10,- per maand niet wil betalen maar voornamelijk dat ik geen zin heb om met 8 man een hele server te bekostigen waar dan 24 anderen gebruiken van maken. Dat is voor mij iig de belangrijkste drijfveer om op 4,- te gaan zitten, dan betaalt meer dan de helft van de gebruikers (20man) meequote:Op woensdag 27 juli 2005 12:56 schreef jazza het volgende:
mij kun je iig voor max 10 eu per maand opschrijven iig! en we beveiligen hem dmv een password lijkt me, en als er dan geen plek is voor "non-paying" fokkers/foders dan kennen we ze natuurlijk wel ff toelaten... maar ja dan sluit je toch misschien weer mensen uit...
@ quanta costa ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:59 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben er dan elke dag te vinden als we die server hebben lekker makkelijk medals halen![]()
schrijf mij er ook maar bijquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@ quanta costa ?
Voor de tweede keer een klein animolijstje maken dan:
Klik hier voor de lijst met bedragen
Zelfde als tegen Silver Shark: quanta costa ?quote:
voor 4 euro per maand mag je me erbij schrijvenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zelfde als tegen Silver Shark: quanta costa ?
NLBoy staat er nu tussen voor 4,- per maand. Overigens leg je jezelf niet vast aan deze verplichting als je nu zegt 'doe maar' dit is puur een animo check om te kijken of we t redden![]()
Overigens heb ik de OP aangepast zodat in het volgende topic alles weer een beetje up to date is en er zijn nu ook Xfire usernames toegevoegd.
he, max een 10tje hequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
@ quanta costa ?
Voor de tweede keer een klein animolijstje maken dan:
Klik hier voor de lijst met bedragen
Iedereen betaalt straks 2,- en jij 10,-quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef jazza het volgende:
he, max een 10tje healleen als het niet anders kan dus
mag ik dan wel de maps uitzoeken als ik meer betaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Iedereen betaalt straks 2,- en jij 10,-
Uiteraard betaald straks iedereen evenveel. Als iedereen dus 4,- opgooit dan hebben we 20 mensen nodig en niet 19 omdat jij voor twee wil betalen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
¤4,- per maand is oké.
Dan gaat de hele Fok! squad ingame voor jou buigenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef jazza het volgende:
mag ik dan wel de maps uitzoeken als ik meer betaal![]()
Krijg een foutmelding als ik m invul @ http://stats.codeflow.org/awardssig/FJDquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[Fok]Morpheus
Ja iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Krijg een foutmelding als ik m invul @ http://stats.codeflow.org/awardssig/FJD
(wel die FJD weghalen dan he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |