en welk liedje is dat dan ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
![]()
![]()
![]()
zouden de buren me al zat zijn.... heb dit liedje pas een uur opstaan ofzo
![]()
![]()
![]()
In die yuppenwijk waar jij woont wonen alleen maar 2 verdieners die nog helemaal niet thuis zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
![]()
![]()
![]()
zouden de buren me al zat zijn.... heb dit liedje pas een uur opstaan ofzo
![]()
![]()
![]()
De Sjonnies - Effe Lekker Raken *summer 2005 version*quote:
hun au pairs zijn er wel met "de kids"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In die yuppenwijk waar jij woont wonen alleen maar 2 verdieners die nog helemaal niet thuis zijn.
Dan had ik al snuivend als een stier aan de tel. gehangen iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
De Sjonnies - Effe Lekker Raken *summer 2005 version*
ben jij een wicca?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Camoth het volgende:
Zooo.... even mijn gal in klaagbaak gespuwt.
Ouwe graftakken op ebay die niet betalen
Die hebben niks te willen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
De Sjonnies - Effe Lekker Raken *summer 2005 version*
[..]
hun au pairs zijn er wel met "de kids"
*lees*quote:
Meesterlijke film! Wel 100x gezien al. En het boek 3 keer gelezen. Het boek is echt adembenemend mooi, vooral ook omdat het in het oud engels is geschreven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
*lees*
hmm het Beltane feest.. dat kwam gister ook voor in Mists of Avelon![]()
Ik kwaak al veel te veel...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
Pas maar op, maak me niet boos, anders verander ik je in een kikker![]()
zeker.. alleen duurde hij vrij lang.. dacht ik kan op tijd naar bed maar moest em afkijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Meesterlijke film! Wel 100x gezien al. En het boek 3 keer gelezen. Het boek is echt adembenemend mooi, vooral ook omdat het in het oud engels is geschreven.![]()
Het is een van de weinige verfilmingen van een boek die ik echt bij het boek vind passen (het boek telt meer dan 1000 pagina's, maar ze laten precies die dingen weg die ze ook weg KUNNEN laten zonder het verhaal teveel te moeten veranderen)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zeker.. alleen duurde hij vrij lang.. dacht ik kan op tijd naar bed maar moest em afkijken![]()
Neequote:
Samen naakt om een kampvuur dansen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee
Wel twee keer een klasgenote gehad die zei dat ze heks was
Ik trek altijd spirituele mensen aan... Vraag me niet waarom.![]()
achja tenminste wat meer actie als een beetje zitten chanten bij wat kaarsjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, dat kijk ik altijd als ik wil lachen. Dat is echt een soort karikatuur van hekserij![]()
Dans jij naakt om kampvuren?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
achja tenminste wat meer actie als een beetje zitten chanten bij wat kaarsjes![]()
alleen met volle maan hoorquote:
Ja dat van msn vind ik ook ruk, maar ga binnenkort bij een bedrijf werken die site's bouwt, dus dan leer ik wel genoeg om alles over te gooien naar iets fatsoenlijks. Maar het is ook wel handig, je hebt een kant en klaar forum, chatroom en optie om iedereen in 1 keer te mailen... vandaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:04 schreef wonderer het volgende:
MSN group, da's dan weer jammerMaar wel cool. Ga je ook naar castlefest toevallig, of vind je dat weer niks?
En ken je Minerva misschien? Die heeft een paar boeken over hekserij geschreven, wel cool.
En oh ja, mag ik je linken op griezel.net?
nouhouquote:
Aha, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nouhou
ooit wel eens een vloek over iemand uitgesproken?![]()
Nee, mag niet! Ik doe alleen aan lieve magiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nouhou
ooit wel eens een vloek over iemand uitgesproken?![]()
Je kan wel een cursus nemen van mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoopMag ik nu m'n diploma halen ajb??
Dan doe je zo niet het coolste vanwat mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, mag niet! Ik doe alleen aan lieve magie![]()
Klopt, maar om nou iedereen in padden te gaan veranderen en op m'n bezemsteel s'nachts eropuit te moeten....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan doe je zo niet het coolste vanwat mogelijk is.
niet van naakte blubberzwijnenquote:
Nou, Blubje die raar loopt te dansen om een vuur, met een gezichtsuitdrukking waar je U tegen zegt, vind ik een eng beeldquote:
dan verander je iedereen in lieve konijntjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:14 schreef Camoth het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou iedereen in padden te gaan veranderen en op m'n bezemsteel s'nachts eropuit te moeten....![]()
Staat eropquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:07 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja dat van msn vind ik ook ruk, maar ga binnenkort bij een bedrijf werken die site's bouwt, dus dan leer ik wel genoeg om alles over te gooien naar iets fatsoenlijks. Maar het is ook wel handig, je hebt een kant en klaar forum, chatroom en optie om iedereen in 1 keer te mailen... vandaar
Ken Minerva wel, maar lees geen boeken van haar; is vooral voor beginners leuk, maar ik heb er niet zo veel meer aan.
En ja, dat mag, dan link ik dat ook wel even op mijn site![]()
Fuzz!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dan verander je iedereen in lieve konijntjes![]()
[afbeelding]
blub-blab-zwijntjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef Camoth het volgende:
Die stofzuiger lijkt me wel wat inderdaad![]()
En kun je mij even die spreuk voor die fluffy konijntjes doorsturen?![]()
Wussyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, mag niet! Ik doe alleen aan lieve magie![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
blub-blab-zwijntje
jij wordt een konijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |