"waarheen leidt de wegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Zonder fluffy spul ging hij henen...."
scharrel, dat woord heb ik allang niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:41 schreef Camoth het volgende:
Verdomme, me scharrel is op vakantieMoet ik noodgedwongen (
) deze week weer het uitgaansleven opzoeken. Wat een pech
![]()
Ik scharrel me een ongeluk johquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
scharrel, dat woord heb ik allang niet meer gehoord.![]()
RTL 5, Veronica, SBS.. alleen maar konten op tv man vrouw!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:45 schreef Camoth het volgende:
ook geen kont op tv... *zucht* nog maar een keertje nova dan![]()
Klein glimlachje was het, bijna niet te zienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
RTL 5, Veronica, SBS.. alleen maar konten op tv man!
Het is roze, op maandag, in Tilburg, feestelijk en pompoms met twee staartjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:00 schreef wonderer het volgende:
Ik ga ook crashen. Dag allemaal!
edit: komt manlief net online. Hoe leg je roze maandag uit aan een Amerikaan?
Pink monday in Tilburg (Til what??) en ik weet niet wat pompom is in het Engelsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:02 schreef Camoth het volgende:
[..]
Het is roze, op maandag, in Tilburg, feestelijk en pompoms met twee staartjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. waxje inmiddels al in dromenland?
que?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
niet persoonlijk...
... maar ik vond er gisteren echt geen hol aan.
ik heb 666 in mijn telefoonnummer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
que?
ik heb deze week 3 klanten gehad met 666 in hun sofinummermoet ik nou bang worden?
Zie je wel dat die dingen haske Eng zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:35 schreef XMN8R het volgende:
Burgemeester R. Vreeman van Tilburg nam uit handen van travestiet Nicky Nicole traditioneel de eerste roze wuppie in ontvangst.
Haiquote:
Maar volgend jaar ga je natuurlijk wéér mee!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:47 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Nou, dol.... dol.... het aantal homo's viel me op zich zelfs mee, en veel theatrale figuren... Maar wel gzellig en ik ben niet zo dol![]()
Het was iig niet zo'n circus als de Gay Pride, en je vindt dát leuk of niet - ik vind er niks aan. Dus dat scheelde. Was érg gezellig iig maar niet dat ik helemaal hoteldebotel van die kermis ben
Ik vandaag al 6 leerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
scharrel, dat woord heb ik allang niet meer gehoord.![]()
Ja, die zagen we nog in de trein zitten. We zwaaiden nog, maar hij reed doorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
heeft niemand mijn astrale projectie gezien? ik was nog wel zo hard aan het mediteren thuis
op ebay?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:00 schreef Camoth het volgende:
[..] KOOP HERSENS GRAFTAK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |