que?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
niet persoonlijk...
... maar ik vond er gisteren echt geen hol aan.
ik heb 666 in mijn telefoonnummer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
que?
ik heb deze week 3 klanten gehad met 666 in hun sofinummermoet ik nou bang worden?
Zie je wel dat die dingen haske Eng zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:35 schreef XMN8R het volgende:
Burgemeester R. Vreeman van Tilburg nam uit handen van travestiet Nicky Nicole traditioneel de eerste roze wuppie in ontvangst.
Haiquote:
Maar volgend jaar ga je natuurlijk wéér mee!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:47 schreef Waxxer het volgende:
Hai
Nou, dol.... dol.... het aantal homo's viel me op zich zelfs mee, en veel theatrale figuren... Maar wel gzellig en ik ben niet zo dol![]()
Het was iig niet zo'n circus als de Gay Pride, en je vindt dát leuk of niet - ik vind er niks aan. Dus dat scheelde. Was érg gezellig iig maar niet dat ik helemaal hoteldebotel van die kermis ben
Ik vandaag al 6 leerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
scharrel, dat woord heb ik allang niet meer gehoord.![]()
Ja, die zagen we nog in de trein zitten. We zwaaiden nog, maar hij reed doorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
heeft niemand mijn astrale projectie gezien? ik was nog wel zo hard aan het mediteren thuis
op ebay?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:00 schreef Camoth het volgende:
[..] KOOP HERSENS GRAFTAK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |