En nu zeg je dat ik je niet eens ken! Zie je wel dat je kei-gemeen bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij kent me niet eens.. Kun je nagaan hoe gemeen ik wel niet ben.
De mannen die ik ontmoet heb waren keileukquote:
Ze had wel de trein naar amersfoort/zwolle genomen, omdat op het bord stond dat ie naar Leeuwarden ging. Die reed echter alleen in het weekend, kwam ze na Amersfoort achter. Dus heeft 'r vader 'r maar opgehaaldquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Won, het is maar goed dat je vriendin niet linea recta via Zwolle is gegaande laatste trein naar Leeuwarden ging al om tien voor twaalf
Waar heb je je rugtas nou uiteindelijk neergezet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:10 schreef XMN8R het volgende:
Ik heb alle bomaanslagen ook overleefd en ben weer veilig thuis.
Zee-geluiden en fluffy beddenspul helpt vaakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HaiHeb jij een slaapmiddel? Mij over vijf uur mijn bed uit trappen mag ook
Ben je nog hyper van de flikkerlichtjes?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:14 schreef Waxxer het volgende:
HaiHeb jij een slaapmiddel? Mij over vijf uur mijn bed uit trappen mag ook
had ik maar een cd van coldplay, dan kon ik lekker in slaap vallen bij dat ultrasaaie miljonairs- gewauwel van die jongensquote:
Fluffy beddenspul?? Wiz zit in R. hoor alweerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:15 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zee-geluiden en fluffy beddenspul helpt vaak![]()
Liggen en wachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Fluffy beddenspul?? Wiz zit in R. hoor alweer
Zeegeluiden.... gracht *check*
en nu??
Nou, ik knipper me een ongelukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ben je nog hyper van de flikkerlichtjes?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Fluffy beddenspul?? Wiz zit in R. hoor alweer
Je kunt desnoods altijd nog naar de alcohol grijpen... slaapt ook best lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik knipper me een ongeluk
Nee maar na een treinreis kak ik eerst altijd enorm in, gevolgd door idd een enorme hyperbuiik heb gelukkig een interview onderweg uitgeschreven, dan hoef ik dat morgen allleen maar over te tikken (dat doe ik nu niet ivm evt tikfouten)
Of een heet badquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:18 schreef ajuu het volgende:
misschien nog even manieristisch douchen
[afbeelding]
een warme douche wil nog weleens helpen...........![]()
![]()
Je hebt je tijd weer nuttig besteed!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:22 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik knipper me een ongeluk
Nee maar na een treinreis kak ik eerst altijd enorm in, gevolgd door idd een enorme hyperbuiik heb gelukkig een interview onderweg uitgeschreven, dan hoef ik dat morgen allleen maar over te tikken (dat doe ik nu niet ivm evt tikfouten)
Of een jaccuziequote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of een heet badmaar ik heb idd alleen maar een douche
ja met wizarddragon zeker?quote:
Zie mijn vorige post... word nooit koudquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja met wizarddragon zeker?
![]()
maar een bad is irritant van wordt snel koud en ik liet r vroeger altijd per ongeluk stripboeken in vallen die ik aan het lezen was.
Oke, dus gewoon rucht reg rug recht en dan gaan liggen als het veenlijk van Assen? Met mijn ogen wijd open? Ik zal de gordijnen open houden, leuk voor voorbijgangersquote:
Jsah, hallo... met de gordijnen open lukt het natuurlijk nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, dus gewoon rucht reg rug recht en dan gaan liggen als het veenlijk van Assen? Met mijn ogen wijd open? Ik zal de gordijnen open houden, leuk voor voorbijgangers
nee ik heb het even over ZONDER wizarddragon? stel dat je ALLEEN in bad ligt....gewoon zoals ieder normaal mens. je zit alleen in bad en je hebt geen sjakoezie of iets ander duurs.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post... word nooit koud![]()
We zijn om even na middernacht richting parkeergarage gelopen en om ongeveer half één gaan rijden. Het was toen nog steeds kei-mega-druk en gezellig!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:24 schreef wonderer het volgende:
Blij dat nog meer mensen veilig thuis zijn gekomen. XM, hoe laat zijn jullie uiteindelijk vertrokken?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, dus gewoon rucht reg rug recht en dan gaan liggen als het veenlijk van Assen? Met mijn ogen wijd open? Ik zal de gordijnen open houden, leuk voor voorbijgangers
Hou je de kraan aan... Alhoewel, das ook weer duurquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee ik heb het even over ZONDER wizarddragon? stel dat je ALLEEN in bad ligt....gewoon zoals ieder normaal mens. je zit alleen in bad en je hebt geen sjakoezie of iets ander duurs.
heel goed zelfs, maar of je dan morgen nog wakker wordt is maar de vraag...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
als je op dit niveau van schrijven blijft zitten, slaap IK natuurlijk nooit!
![]()
Ow, dat zal mijn eindredacteur niet zo leuk vinden...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
heel goed zelfs, maar of je dan morgen nog wakker wordt is maar de vraag...
doe maar nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]aaawww....
En flink kwijlen voor een comatisch effect.... en af en toe pschotisch plots naar buiten kijken.
*zucht*
Ik wil een narcose....
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja hoor maar dan weet je zeker dat je NOOIT meer afstudeert
bronquote:Vijftiende Roze Maandag druk bezocht
Uitgegeven: 25 juli 2005 21:48
Laatst gewijzigd: 25 juli 2005 21:56
TILBURG - Ondanks de enorme regenbuien was er maandag veel belangstelling voor de Roze Maandag in Tilburg. Tussen de 275.000 en 300.000 mensen bezochten het jaarlijkse homo-evenement dat de hele binnenstad roze kleurde. 'Kermiswethouder' H. Janssen opende maandagmiddag op de Tilburgse Kermis de vijftiende editie van Roze Maandag.
Een actie van het Aidsfonds en een internetadvertentiesite waarbij kermisritten met beroemdheden geveild werden, leverde maandag 1586 euro op. De hoogste bieders gaan onder meer prijsschieten met oud-politievoorlichter Klaas Wilting, in de attractie Booster met Wim Veerkamp en op de Kop van Jut slaan met Nicky Nicole.
Roze wuppie
Burgemeester R. Vreeman van Tilburg nam uit handen van travestiet Nicky Nicole traditioneel de eerste roze wuppie in ontvangst. Deze pluizige bolletjes - dit jaar vanwege het jubileum getooid met een gouden kroontje - worden verkocht voor het Aidsfonds.
Tolerantie
Vreeman noemde in zijn openingstoespraak tolerantie van groot belang. "We moeten feestvieren vandaag. En verdraagzaam zijn. En dan niet op een onverschillige manier. Samenleven ongeacht ras, religie of seksuele voorkeur. Dat moeten we uitdragen", aldus de burgemeester.
Eigenlijk was de hoofdrol bij de opening van het evenement voorbestemd voor Glennis Grace, de zangeres die Nederland dit jaar vertegenwoordigde bij het Eurovisie Songfestival. Grace kwam echter te laat, omdat ze de weg kwijt was. De duizend toeschouwers deerde het niet. Toen Grace eenmaal ging zingen, zat de sfeer er meteen goed in.
Grap
Roze Maandag is begonnen als een grap van de Gaykrant. Omdat er weinig nieuws stond op de teletekstpagina's die het homoblad destijds had, besloot één van de redacteuren het bericht 'Roze Maandag op Tilburgse Kermis' op de pagina te zetten. Tot grote verbazing van de redactie stonden een paar uur later honderden homo's en lesbo's bij Gaybar De Popcorn in Tilburg.
Vorig jaar bezochten ook bijna 300.000 mensen de Roze Maandag van de Tilburgse Kermis. Het is de drukste dag van de kermis, die tot en met zondag duurt.
Joh, in Tilburg is het elke dag feestquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik dacht dat het altijd roze zaterdag was.
nu ook al maandag? en de rest van de week?
Roze Zaterdag is een heel ander evenement schatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:36 schreef ajuu het volgende:
ik dacht dat het altijd roze zaterdag was.
nu ook al maandag? en de rest van de week?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:38 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaarrrr nu ga ik dus slapen, zónder hulpmiddelen hoor!
Trusten en tot... eh, straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |