alleen met volle maan hoorquote:
Ja dat van msn vind ik ook ruk, maar ga binnenkort bij een bedrijf werken die site's bouwt, dus dan leer ik wel genoeg om alles over te gooien naar iets fatsoenlijks. Maar het is ook wel handig, je hebt een kant en klaar forum, chatroom en optie om iedereen in 1 keer te mailen... vandaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:04 schreef wonderer het volgende:
MSN group, da's dan weer jammerMaar wel cool. Ga je ook naar castlefest toevallig, of vind je dat weer niks?
En ken je Minerva misschien? Die heeft een paar boeken over hekserij geschreven, wel cool.
En oh ja, mag ik je linken op griezel.net?
nouhouquote:
Aha, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nouhou
ooit wel eens een vloek over iemand uitgesproken?![]()
Nee, mag niet! Ik doe alleen aan lieve magiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nouhou
ooit wel eens een vloek over iemand uitgesproken?![]()
Je kan wel een cursus nemen van mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoopMag ik nu m'n diploma halen ajb??
Dan doe je zo niet het coolste vanwat mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, mag niet! Ik doe alleen aan lieve magie![]()
Klopt, maar om nou iedereen in padden te gaan veranderen en op m'n bezemsteel s'nachts eropuit te moeten....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan doe je zo niet het coolste vanwat mogelijk is.
niet van naakte blubberzwijnenquote:
Nou, Blubje die raar loopt te dansen om een vuur, met een gezichtsuitdrukking waar je U tegen zegt, vind ik een eng beeldquote:
dan verander je iedereen in lieve konijntjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:14 schreef Camoth het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou iedereen in padden te gaan veranderen en op m'n bezemsteel s'nachts eropuit te moeten....![]()
Staat eropquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:07 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja dat van msn vind ik ook ruk, maar ga binnenkort bij een bedrijf werken die site's bouwt, dus dan leer ik wel genoeg om alles over te gooien naar iets fatsoenlijks. Maar het is ook wel handig, je hebt een kant en klaar forum, chatroom en optie om iedereen in 1 keer te mailen... vandaar
Ken Minerva wel, maar lees geen boeken van haar; is vooral voor beginners leuk, maar ik heb er niet zo veel meer aan.
En ja, dat mag, dan link ik dat ook wel even op mijn site![]()
Fuzz!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dan verander je iedereen in lieve konijntjes![]()
[afbeelding]
blub-blab-zwijntjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef Camoth het volgende:
Die stofzuiger lijkt me wel wat inderdaad![]()
En kun je mij even die spreuk voor die fluffy konijntjes doorsturen?![]()
Wussyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, mag niet! Ik doe alleen aan lieve magie![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
blub-blab-zwijntje
jij wordt een konijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |