Wat doet zo'n verkoopcommissie eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:09 schreef Camoth het volgende:
Duzz.... die krijgt de verkoopcommissie mooi volgende week dinsdag op d'r dak.![]()
Het gaat om een heksencursus die ik aanbied op ebay; vraag me niet waarom mijn leeftijd daar wat mee te maken zou hebben; maar ze ging ervanuit dat ik op "mijn leeftijd" nog niet genoeg ervaring kon hebben en ze had gehoord dat het leuk was voor beginners maar niet voor haar want ze was geen beginner.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:15 schreef Steijn het volgende:
Wat maakt je geschatte leeftijd trouwens uit, dat is wel een hele vage reden om iets niet te kopen.
Wat ik doe (en dat staat in de advertentie) zodra iemand mij mondeling bevestigd dat het geld is overgemaakt stuur ik de cursus op. Maar ik kreeg gewoon twee weken compleet 0,0 respons, daar ga ik dan geen cd naar sturen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:17 schreef flipsen het volgende:
Moet je dan niet eerst zorgen dat zij het artikel krijgt? Ik bedoel, je geld wil je krijgen, maar je hebt het artikel nog neem ik aanDus dat eerst door haar strot duwen wellicht
Zie post boven jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef OnaNia het volgende:
Wat voor "object" was het eigenlijk?
laat de veiling eens zien aubquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef Camoth het volgende:
Op ebay moet je geen navraag maar VOORVRAAG doen... winnen=kopen.... PUNT![]()
Geeft mij het geld wat zij had moeten betalen en zij krijgt dan met hun te maken; ze moet dan de kosten betalen + kosten die ebay moest maken om mij me geld terug te geven en de moeite te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:17 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Wat doet zo'n verkoopcommissie eigenlijk?
Heb ook al eens gehad dat iemand zei dat hij het niet had ontvangen; maar ik had het via verzekerde verzending gestuurt, dus ik wist al dat hij hem wel had gehad. Leuk dat soort grapjes, maar daar trap ik dus niet in.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef OnaNia het volgende:
Ik wacht ook altijd eerst tot ik het geld binnenheb voor ik iets opstuur hoor. Veel te riskant anders, mensen kunnen zo zeggen "ik had het al gestuurd" of gewoon nooit meer wat van zich laten horen.
Dit is beslist NIET waar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Camoth het volgende:
[..]
Geeft mij het geld wat zij had moeten betalen en zij krijgt dan met hun te maken; ze moet dan de kosten betalen + kosten die ebay moest maken om mij me geld terug te geven en de moeite te doen.
En ik mag het object gratis opnieuw aanbieden.![]()
Da's niet mis. Ik dacht dat je alleen een negatieve feedback kon geven, maar dit lijken wel deurwaarderspraktijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Camoth het volgende:
[..]
Geeft mij het geld wat zij had moeten betalen en zij krijgt dan met hun te maken; ze moet dan de kosten betalen + kosten die ebay moest maken om mij me geld terug te geven en de moeite te doen.
En ik mag het object gratis opnieuw aanbieden.![]()
Nogmaals dit is beslist NIET het geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Da's niet mis. Ik dacht dat je alleen een negatieve feedback kon geven, maar dit lijken wel deurwaarderspraktijken![]()
Ik denk niet dat dat mens begrepen heeft wat haar boven het hoofd hangt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Dit is beslist NIET waar.
Je krijgt enkel de Ebaykosten terug.
bronquote:Als de koper niet binnen zeven dagen op de e-mail of het pop-up bericht reageert, kan de verkoper het geschil sluiten. De verkoper ontvangt dan creditering van de verkoopcommissie en de koper krijgt een aantekening.
Lekker dan; iig... ze is alsnog het haasjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Nogmaals dit is beslist NIET het geval.
Ben zelf Powerseller en kan je verzekeren dat je van Ebay enkel de aanbied- en verkoopkosten vergoedt krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |