En meer van dat soort tekstenquote:"Patrick en Ik, wat een lekker ding ROAR"
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Hoi lieverd.
.
Mag ik je feliciteren met het feit dat er zojuist 100.000 mensen meer dan gewoonlijk op de weblog van CDP hebben gekeken dankzij jouw promotie ?
Liefs, Audrey.
ps. bedoeld spel je met een d.
Moet toch iets doen tijdens het werken.quote:
http://www.gay.nl/crazydutchpunkquote:Op maandag 25 juli 2005 17:25 schreef Botje96 het volgende:
Is hij homo of zo:
[..]
En meer van dat soort teksten
Verder: >>> PUB
PWND! Hahaha.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:09 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Dag schat,
Mag ik je erop wijzen dat er maar 563 x op de topic is geklikt.
Ja, sorry altijd slecht geweest in grammatica...was met 3 talen tegelijk bezig en dat is allemaal een beetje in het midden blijven hangen met nederlands als uitschieter![]()
Maar verbaal, krijgen we het uitstekend voor elkaar.
Groetje's + -XXX-,
Kaan
ps. Als je er nog een beetje goed uitziet mag je me nog betalen in natura ook, anders is het een vrienden dienstje.![]()
quote:Wil een jongen die eerlijk voor zijn mening uitkomt en een ander zn mening respecteert en probeert te snappen wat diegene vind.
Een jongen die gek is, impulsief maar wel orde heeft in zn leven. Moet met mn vriendinnen om kunnen gaan en zeker moeyen snappen dat ik ook mijn eigen leven heb.
Ik kan niet 24/7 aan iemand plakken en haat mensen die geen indepedent leventje hebben.
Ook als we samen zijn in een ruimte, moet iemand zn eigen ding kunnen doen zonder mij.
En iemand die goed kan zoenen haha en vrijgezel is en in de randstad woont.
IS DAT FUCKIN ZOVEEL GEVRAAGD?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hoeperdepoepje.
.
De verregaande subtiliteit waarmee jij tussen neus en lippen door weet te melden dat je drie talen spreekt is werkelijk om te benijden. Ik benijd je dan ook oprecht natuurlijk. Eén ding was me alleen even niet duidelijk: waar precies moet ik je voor betalen ?
Toedels, Audrey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |