En meer van dat soort tekstenquote:"Patrick en Ik, wat een lekker ding ROAR"
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:46 schreef AudreyHepburn het volgende:. Hoi lieverd.
.
Mag ik je feliciteren met het feit dat er zojuist 100.000 mensen meer dan gewoonlijk op de weblog van CDP hebben gekeken dankzij jouw promotie ?
Liefs, Audrey.
ps. bedoeld spel je met een d.
Moet toch iets doen tijdens het werken.quote:
http://www.gay.nl/crazydutchpunkquote:Op maandag 25 juli 2005 17:25 schreef Botje96 het volgende:
Is hij homo of zo:
[..]
En meer van dat soort teksten
Verder: >>> PUB
PWND! Hahaha.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:09 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Dag schat,
Mag ik je erop wijzen dat er maar 563 x op de topic is geklikt.
Ja, sorry altijd slecht geweest in grammatica...was met 3 talen tegelijk bezig en dat is allemaal een beetje in het midden blijven hangen met nederlands als uitschieter![]()
Maar verbaal, krijgen we het uitstekend voor elkaar.
Groetje's + -XXX-,
Kaan
ps. Als je er nog een beetje goed uitziet mag je me nog betalen in natura ook, anders is het een vrienden dienstje.![]()
quote:Wil een jongen die eerlijk voor zijn mening uitkomt en een ander zn mening respecteert en probeert te snappen wat diegene vind.
Een jongen die gek is, impulsief maar wel orde heeft in zn leven. Moet met mn vriendinnen om kunnen gaan en zeker moeyen snappen dat ik ook mijn eigen leven heb.
Ik kan niet 24/7 aan iemand plakken en haat mensen die geen indepedent leventje hebben.
Ook als we samen zijn in een ruimte, moet iemand zn eigen ding kunnen doen zonder mij.
En iemand die goed kan zoenen haha en vrijgezel is en in de randstad woont.
IS DAT FUCKIN ZOVEEL GEVRAAGD?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hoeperdepoepje.
.
De verregaande subtiliteit waarmee jij tussen neus en lippen door weet te melden dat je drie talen spreekt is werkelijk om te benijden. Ik benijd je dan ook oprecht natuurlijk. Eén ding was me alleen even niet duidelijk: waar precies moet ik je voor betalen ?
Toedels, Audrey.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:55 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Droppepopje,
Ik was enkel aan het verduidelijken waarom ik niet zo goed ben in me grammatica, wat jij er verder zelf van wilt maken moet jij weten.
Wat dacht je van de promotie? Nederlands is klein denk groot, 0,05 euro cent per visit![]()
Knuffeltje's,
Kaan.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Poppekontje.
.
Ik heb het licht gezien. Mijn dank is groot.
Verder wil ik je er op wijzen dat mij laten betalen voor het feit dat jij promotie maakt voor CDP's website marketingtechnisch toch nog enige onvolkomendheden in zich heeft.
Liefs, Audrey.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:49 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Honneponneke,
Als je CDP nu ook het witte licht aan het einde van de tunnel kunt laten zien is mijn dank nog groter.
Ja, CDP mag het best betalen maar dan wil ik gewoon geld zien, dat handelen we zeker niet in natura af!![]()
HUG!!!
Kaan
Jij gaat zeker ook huilen als iemand een vlieg doodslaat?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef Roellio het volgende:
Laten we hier iemand uitlachen omdat de TS vind dat hij een stomme hobby heeft!
Oh, en het lijdend voorwerp is ook nog eens homo, dan bashen we gelijk die minderheidsgroepering even mee, das wel zo makkelijk!![]()
Voorstel voor verwijdering van de newbie TS:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Truffelsnuitje.
.,
Ik begrijp je verregaande opwinding over CDP's doen en laten niet zo. Zou je me dat eens uit kunnen leggen ?
Liefs, Audrey.
Het enigste wat ik doe is CDP even op de feiten drukken, hij kan makkelijk z'n eigen celeb magazine beginnen, voor bestaande bladen foto's verkopen etc. etc.quote:Inplaats van zelf eens iets uit te voeren kunnen we alleen maar van de ene celeb naar de andere struimen om samen met ze op de foto te komen zodat ze die weer op hun weblogje kunnen zetten om daarna weer mee te zitten patsen!
Wat boeit jou het nou of hij dat doet, ieder z'n ding...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:08 schreef EKS1707 het volgende:
Waar denk jij dat het internet voor is uitgevonden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef Roellio het volgende:
Oh, en het lijdend voorwerp is ook nog eens homo, dan bashen we gelijk die minderheidsgroepering even mee, das wel zo makkelijk!![]()
[afbeelding]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef Roellio het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:08 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Beesiemeesie,
Onze discussie begon in een andere topic, CDP vond dat hij geen celeb stalker was en ik wel, daardoor belande ik op de weblog van CDP en vond het zo verschikkelijk dat ik er wel over moest klagen.
[..]
Het enigste wat ik doe is CDP even op de feiten drukken, hij kan makkelijk z'n eigen celeb magazine beginnen, voor bestaande bladen foto's verkopen etc. etc.
Nee, meneertje wil samen met de celebs op de foto, hun handtekening krijgen en dan op z'n weblog patsen zoals hij dat in de topic aan het doen was.
En een "man" zou dat wel kunnen hebben maar CDP duidelijk dus niet gezien jij de discussie op je neemt. Had ook niet anders verwacht van zo'n rel nicht.
Heel veel liefs,
Kaan
Ik heb hem ook al eens ontmoetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:02 schreef Smots het volgende:
Hey, die jongen waar het om gaat in dit topic.... die ken ik!
Ben ik nou ook een celèbrittiestalkert?
Eens even zien...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef EKS1707 het volgende:
GET A LIFE!!!
Inplaats van zelf eens iets uit te voeren kunnen we alleen maar van de ene celeb naar de andere struimen om samen met ze op de foto te komen zodat ze die weer op hun weblogje kunnen zetten om daarna weer mee te zitten patsen!
*Cough*http://crazydutchpunk.web-log.nl*Cough*
Niet persoonlijk bedoelt hoor![]()
Prince is tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Prince? Wat de neuk moet dat voorstellen, een of andere obsessie met die neger-dwerg die zingt en zijn artiestennaam om de haverklap verandert?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Lief rimgeitje van me.
.,
Het schrijnende probleem van wereldformaat dat jij hebt met CDP zal mij hoogstpersoonlijk aan mijn kont koeken, en dat die hele CDP zich geen reet aantrekt van jouw gezanik vind ik overigens alleen maar logisch.
Waar ik me wel aan erger is dat jij meent hem te moeten pakken op het feit dat hij homo is. Doe tante Audrey een plezier en hou daar mee op.. Toedels.
., Audrey.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:54 schreef EKS1707 het volgende:
Dus jij wil zeggen omdat ie homo is ik geen kritiek op hem mag uiten?
Gelukkig gaat het met mij fantastisch.quote:
Dus lieve tante A,
Ik zou zeggen maak je eerst maar druk om jezelf en je eigen leven voor je je in dat van andere gaat bemoeizuchtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |