en welk liedje is dat dan ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
![]()
![]()
![]()
zouden de buren me al zat zijn.... heb dit liedje pas een uur opstaan ofzo
![]()
![]()
![]()
In die yuppenwijk waar jij woont wonen alleen maar 2 verdieners die nog helemaal niet thuis zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
![]()
![]()
![]()
zouden de buren me al zat zijn.... heb dit liedje pas een uur opstaan ofzo
![]()
![]()
![]()
De Sjonnies - Effe Lekker Raken *summer 2005 version*quote:
hun au pairs zijn er wel met "de kids"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In die yuppenwijk waar jij woont wonen alleen maar 2 verdieners die nog helemaal niet thuis zijn.
Dan had ik al snuivend als een stier aan de tel. gehangen iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
De Sjonnies - Effe Lekker Raken *summer 2005 version*
ben jij een wicca?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Camoth het volgende:
Zooo.... even mijn gal in klaagbaak gespuwt.
Ouwe graftakken op ebay die niet betalen
Die hebben niks te willen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
De Sjonnies - Effe Lekker Raken *summer 2005 version*
[..]
hun au pairs zijn er wel met "de kids"
*lees*quote:
Meesterlijke film! Wel 100x gezien al. En het boek 3 keer gelezen. Het boek is echt adembenemend mooi, vooral ook omdat het in het oud engels is geschreven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
*lees*
hmm het Beltane feest.. dat kwam gister ook voor in Mists of Avelon![]()
Ik kwaak al veel te veel...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
Pas maar op, maak me niet boos, anders verander ik je in een kikker![]()
zeker.. alleen duurde hij vrij lang.. dacht ik kan op tijd naar bed maar moest em afkijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Meesterlijke film! Wel 100x gezien al. En het boek 3 keer gelezen. Het boek is echt adembenemend mooi, vooral ook omdat het in het oud engels is geschreven.![]()
Het is een van de weinige verfilmingen van een boek die ik echt bij het boek vind passen (het boek telt meer dan 1000 pagina's, maar ze laten precies die dingen weg die ze ook weg KUNNEN laten zonder het verhaal teveel te moeten veranderen)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zeker.. alleen duurde hij vrij lang.. dacht ik kan op tijd naar bed maar moest em afkijken![]()
Neequote:
Samen naakt om een kampvuur dansen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee
Wel twee keer een klasgenote gehad die zei dat ze heks was
Ik trek altijd spirituele mensen aan... Vraag me niet waarom.![]()
achja tenminste wat meer actie als een beetje zitten chanten bij wat kaarsjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, dat kijk ik altijd als ik wil lachen. Dat is echt een soort karikatuur van hekserij![]()
Dans jij naakt om kampvuren?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
achja tenminste wat meer actie als een beetje zitten chanten bij wat kaarsjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |