Hee, ik word ook genoemd. Iemand denkt zelfs dat ik 30+ ben (ene YO)quote:Op maandag 25 juli 2005 22:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
http://aaahikwordgek.web-log.nl/log/3089332
Verzin hier fantasie-POL-TT's.quote:124 Teletekst ma 25 jul
FNV presenteert actieplan ledenwerving
De FNV gaat zich meer richten op
jongeren, en dan met name op loverboys,
groepsverkrachters en pimps. Het blijkt
vaak dat deze beroepsgroepen geen CAO
hebben en geen vast salaris ontvangen.
Deze ideeën zijn geoppert door de
kersverse nieuwe voorzitter Agnes
Jongerius. Zij moet meer jongeren en ook
allochtonen gaan werven voor
lidmaatschap van de FNV.
De voorzitter heeft de wind in de zeilen:
80% van de groepsverkrachters is
allochtoon. Op deze manier hoopt de FNV
twee vliegen in één klap te slaan.
Grappig, ik kom er nu opeens achter dat hij mijn IP niet meer geband heeft. Dat moet Aaahikwordgek vanavond of laat in de middag gedaan hebben dan.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hee, ik word ook genoemd. Iemand denkt zelfs dat ik 30+ ben (ene YO)![]()
Jij bent anders ook de bonte hond vrind
Ja, dat heb ik inmiddels ook gezien, vandaar dat ik de heren even van wat correcties heb voorzien om hun feiten op een rijtje te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
Hee, ik word ook genoemd. Iemand denkt zelfs dat ik 30+ ben (ene YO)![]()
Jij bent anders ook de bonte hond vrind
Zijn er ook lovelogs?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:18 schreef Monidique het volgende:
Ik zou nog veel over de hatelogs willen zeggen, maar dat mag niet meer van sizzler en Sidekick, dus...
Anders houdt het werk vanzelf op he? Nou ja, het is toch aardig om te weten dat we een publiek hebben van bannelingen die eigenlijk het liefst mee willen doen, maar daar te trots voor zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Grappig, ik kom er nu opeens achter dat hij mijn IP niet meer geband heeft. Dat moet Aaahikwordgek vanavond of laat in de middag gedaan hebben dan.
Mijn enige hoop in dit leven is dus dat ik uiteindelijk wel een keer goed word? Je bent een zegen voor mij, peter berends!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
De enige goede Monidique is een dooie Monidique.
Inderdaad, of zoals PJORourke stelt: de vetes moeten beeindigd worden. En hij heeft ook nog eens gelijk dat het niet van 1 kant kan komen. Alleen jammer dat de verkeerde kant wordt opgekeken door diverse betrokkenen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:18 schreef Monidique het volgende:
Ik zou nog veel over de hatelogs willen zeggen, maar dat mag niet meer van sizzler en Sidekick, dus...
Hoop doet levenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn enige hoop in dit leven is dus dat ik uiteindelijk wel een keer goed word? Je bent een zegen voor mij, peter berends!
Mijn hoop is zijn hoop niet. Althans...quote:
Generatiehypotheek kan ook, dan staan de ouders mede garant waardoor de kids wel een hypotheek kunnen krijgen of wat meer kunnen lenen zodat ze toch een huis kunnen aanschaffen wat ze bevalt.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, de doelgroep is 2 verdieners met een overwaarde op hun bestaande hypotheek.. In het begin betalen studentjes weinig, maar op het moment dat zij gaan verdienen, dan stijgen de kosten. Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar dat het niet klopt, dat weet ik zeker
Voor die vrijblijvendheid zou ik ook tekenen, maar het is per definitie natuurlijk best wel fout om alleen een bepaalde groep kansen te gunnen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Generatiehypotheek kan ook, dan staan de ouders mede garant waardoor de kids wel een hypotheek kunnen krijgen of wat meer kunnen lenen zodat ze toch een huis kunnen aanschaffen wat ze bevalt.
Mijn idee is dat je als ouder dan beter je kind wat kan toestoppen af en toe in plaats van mee te tekenen op de akte.
Vrijblijvend is het natuurlijk niet. Meetekenen op de akte is niet zo moeilijk, dat kan je ook wel voor je achterneef. Een grotere moeite is om van die akte af te komen, dat blijkt vaak erg lastig te zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Voor die vrijblijvendheid zou ik ook tekenen, maar het is per definitie natuurlijk best wel fout om alleen een bepaalde groep kansen te gunnen.
Het laatste kan echter wel fiscaal aantrekkelijker zijn natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn idee is dat je als ouder dan beter je kind wat kan toestoppen af en toe in plaats van mee te tekenen op de akte.
Dat betwijfel ik, aangezien het niet tegen goede komt aan de woning van de ouder. Zou ik eens moeten uitzoeken.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het laatste kan echter wel fiscaal aantrekkelijker zijn natuurlijk.
Het is ook best wel een gek idee dat de waarde van je huis afhangt van de leerprestaties van je kindquote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien het niet tegen goede komt aan de woning van de ouder. Zou ik eens moeten uitzoeken.
Gek als in psychiatrische opname vereisend dan toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:47 schreef Tafkahs het volgende:
Het is ook best wel een gek idee dat de waarde van je huis afhangt van de leerprestaties van je kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |