2 jaar ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Kill Bill vanmorgen voor het eerst gekeken. Loop ik nu achter?
Jaaaaaaaaaaa duhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:22 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Kill Bill vanmorgen voor het eerst gekeken. Loop ik nu achter?
ziet er goed uit, heb je van alle 3 de R1 uitvoering?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Hare het volgende:
Kheb gister echt extreem genoten van 3 geweldig mooie en goeie films:
Laura
Tering zeg! Ik was echt helemaal vergeten hoe goed deze film wel niet was. Wat een heerlijke personages, prachtig werk met voice-over, intrigerend verhaal en perfect samenspel. Een genot om naar te kijken. De tijd vliegt werkelijk voorbij bij het kijken naar deze film.
To Be or Not to Be
Een van de leukste comedies die ik ken. Heel leuke humor. Leuke satire op het nazisme en heerlijk flauwe herkenbare humor zo nu en dan. Behoort tot mijn top5 in het comedie genre.
Harvey
Dan heb je 2 goede films gehad en dan dendert deze er nog eens even overheen. Je hebt goed en je hebt goed en deze film valt echt tot de laatste categorie. Echt op en top genieten. Ik ben sowieso al fan van James Stewart, in mijn ogen de beste acteur die de wereld ooit heeft gekend. Misschien niet zozeer gerekend op zijn acteerprestaties, maar om zijn hele persoon. Als ik ooit een opa zou mogen kiezen zou hij het zijn. Ook in deze film zet hij weer zo'n ontzettend lief en sympathiek karakter neer, waar je op slag verliefd op zou kunnen worden. De motivatie voor het verhaal, de uitwerking en de leuke humor zo nu en dan is een fantastisch mooie achtergrond voor een zeer mooie en emotionele film.
Of coursequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ziet er goed uit, heb je van alle 3 de R1 uitvoering?
Maar het is dan ook de 2 na slechtse Ghibli. En dan nog steeds een 7 1/2 je halen is toch knapquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef Sokolsky het volgende:
Daar zie ik een Ghibli wel heel laag staan. Onder Armageddon nog wel... daar gaat mijn wereldbeeld
Harvey is inderdaad briljant. Gisteren besteld bij de FRS, waar 'ie heel goedkoop ligt.
Paar jaar terug zou Amelie in de sneak draaien ,,, en dacht van zou ik gaan of zal ik niet ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Amelie
Een pracht film als Amelie niet kijken, omdat die Frans is.![]()
![]()
Ga ik maar eens opsnorren. Dank u voor de tip.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
Interstate 60
Taal zou natuurlijk eigenlijk nooit een barriere mogen zijn om een film te proberen, imhoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Paar jaar terug zou Amelie in de sneak draaien ,,, en dacht van zou ik gaan of zal ik niet ...
ben gegaan .. Wat een openbaring .. wat een geweldige film. En na meerdere views het blijft mooi. De voiceover bij het begin .. zo'n prachtig stem.
Voor deze film mag je het taal-barriere probleem een uitzondering maken.
Nou, ik word echt spontaan chagerijnig als ik een paar woorden Frans hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Taal zou natuurlijk eigenlijk nooit een barriere mogen zijn om een film te proberen, imho
Idem dito, de rest kan ik wel hebben maar Frans vind ik terrible.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik word echt spontaan chagerijnig als ik een paar woorden Frans hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef edje34 het volgende:
weet iemand of Teaching MRS Tingle de moeite is om te kijken??
Ik vond 't een vreselijke film.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef edje34 het volgende:
weet iemand of Teaching MRS Tingle de moeite is om te kijken??
Here are the 258 matching titles:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:24 schreef Gorro het volgende:
heb ik nu alle films die op IMDb meer dan 10.000 votes hebben gezien
waar gaat de film over dan??quote:
Zou je hem niet gewoon eens kijken, imdb checken of wat dan ook. Dit topic is niet echt bedoeld om te weten of een film iets voor je is. Kun je misschien een apart topic voor openen.quote:
Heb ook maar even gecheckt. Nog 590 films te zien, maar als ik dat lijstje zo eens bekijk heb ik zeker meer dan de helft daarvan gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:30 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Here are the 258 matching titles:
Ach, ik ben allang blij dat ik die melding van jou krijg bij de IMDB-top250
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik word echt spontaan chagerijnig als ik een paar woorden Frans hoor.
whehehe weer eentje die dacht naar een leukke Knokfilm te kijken met Pitt .. wrong.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[afbeelding]
ik had hem nog niet gezien. bleek een andere film dan ik had verwacht, maar erg goed
Vooral de dansscène was nogal.... apart.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
In opdracht van Sok:
CALVAIRE
THE ORDEAL
Goede film met pikzwarte humor over een man die gevangen wordt gehouden door een debiel en later debielen
Voor een eventuele aanschaf moet ik de film nog even laten bezinken...
[afbeelding]
Iets wat je vriendin 'creepy' zou noemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooral de dansscène was nogal.... apart.
ik wist dat hij goed was, dus ik verwachte heus meer dan een mepfilm...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
whehehe weer eentje die dacht naar een leukke Knokfilm te kijken met Pitt .. wrong.
Ik heb deze film gemist in de bios .. doordat ik dacht pff een mepfilm ...![]()
ik vond die man van dat hotel wel heel erg op Urbanus lijken....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Iets wat je vriendin 'creepy' zou noemen
![]()
Grag gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:13 schreef perezoso het volgende:
Garden State gezien, heerlijke film, bedankt voor de tip, aanrader.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Repli-Kate (2002)
Twee jongens klonen per ongeluk een lekker wijf (sorry voor mijn taal gebruik).
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
een ander interesseert zich hiervoor geen ene hol
Ik was bijna verliefd geworden op Kate Hudson in Almost Famous, ware het niet dat ik al verliefd was op Lisa Fremontquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:15 schreef Sokolsky het volgende:
In Almosf Famous vond ik Kate Hudson best sterk. En daarin was ze volgens mij ook niet zo lief en braaf.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik was bijna verliefd geworden op Kate Hudson in Almost Famous, ware het niet dat ik al verliefd was op Lisa Fremont
Braaf misschien niet, maar wel enorm liefquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:15 schreef Sokolsky het volgende:
In Almosf Famous vond ik Kate Hudson best sterk. En daarin was ze volgens mij ook niet zo lief en braaf.
In Almost Famous is Kate gewoon super cutequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik was bijna verliefd geworden op Kate Hudson in Almost Famous, ware het niet dat ik al verliefd was op Lisa Fremont
Het is ondertussen alweer een half jaar geleden dat ik er nog eens over had gemekkerd, maar bij deze: een van de meest onterechte acteer-oscars van de laatste 20 jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:47 schreef Timo20 het volgende:
Al had ik toch het gevoel dat Charlize Theron teveel neigde naar overacting. Vooral de vele trekjes met mond en armen waren soms wat overdreven.
nou ja, onterecht wil ik t niet echt noemen maar toen ze vorig was genomineerd (en daar blijf ik bij) vond ik gewoon dat Naomi Watts had moeten winnen voor haar werkelijk sublieme rol in 21 Grams. In mijn ogen gewoon onbegrijpelijk dat ze die niet heeft gewonnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is ondertussen alweer een half jaar geleden dat ik er nog eens over had gemekkerd, maar bij deze: een van de meest onterechte acteer-oscars van de laatste 20 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |