Ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Chielus het volgende:
Free ID id zeker het zelfde als een wildcard bij van Leest, standaard 10 % koting, toch?
Echt niet op alle punten. De remake heeft mooiere meisjes.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef Nepthys het volgende:
The Texas Chainsaw Massacre (2003)
Vergeleken met andere tiener/slasher films van de afgelopen jaren valt de film wel mee, maar het origineel win het toch op alle punten van deze remake.
misschien, maar daar ben ik dan weer niet geïnteresseerd inquote:Op zondag 31 juli 2005 22:52 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Echt niet op alle punten. De remake heeft mooiere meisjes.![]()
ikke niet hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
Jezus! Gaan we nou allemaal imdb cijfers erbij plakken!!??
![]()
Kan je wel mooi zien of iemand mee gaat in de waardereing. Of je kan zien of iemand totaal niet eens is ... vind het wel handig hoor dat mensen het er bij noteren.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
En het probleem is?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Nee, je vergelijkt het met wat een ander ervan vind, de domme hersenloze massaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:46 schreef Rekkie het volgende:
...dat het een aardig vergelijk is tussen de grootse film-site en degene die de film heeft gezien?
Dus nog objectieverquote:Op zondag 31 juli 2005 23:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee, je vergelijkt het met wat een ander ervan vind, de domme hersenloze massa
Damn.. en ik vond het één van de leukere komedies die ik heb gezien dit jaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:55 schreef kinky_queen het volgende:
Een interessante mislukking deze Canadeze comedy over 2 losers die plotseling alleen overblijven samen met hun huis, omgeven door...
nothing
Het plot is uitgerekt tot het oneindige en dat maakt de film al heel vroeg interessant, want vanaf het moment dat alles rond de 2 heren verdwijnt besef je dat je nog een vol uur naar deze 2 zal moeten kijken
Iedereen doet er alles aan om dat zo flamboyant mogelijk te maken maar ze falen in alle opzichten IMHO
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:03 schreef Sokolsky het volgende:
Als ik een flop-5 zou maken zou ik Tonari to Totoro er in moeten zetten; maar dat vindt Hare niet leuk, dus dat doe ik dan maar niet.
Dank u, weer 5 films extra op mijn nog te zien lijst!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee hoeveel films ik heb gezien in juli. Maar dit waren de besten:
Ik heb hem net gezien, keek wel lekker weg, heerlijk die films waar eigenlijk weinig in gebeurt behalve het "normale" leven, zoals Lost in translation.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
Ghost World
leuke film, verhaal zit goed in elkaar, humor genoeg. Buscemi speelt als vanouds weer goed, net als Scarlett en Thora![]()
Die laatste 2 lijkt me zeker wat, ga ik zoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:10 schreef Sokolsky het volgende:
Ik neem aan dat je Fucking Åmål en Amélie al gezien hebt? Dan is The Station Agent nog een optie. En Garden State.
Hij is inderdaad erg cool, maar mijn persoonlijke favoriet is en blijft toch Romero's "Martin".quote:Op zondag 31 juli 2005 14:59 schreef kinky_queen het volgende:
Een van de beste vampierfilms die ik heb gezien
![]()
Verrek, Nicholas Roeg! That reminds me... ik heb Don't Look Now nog steeds hier op dvd liggen die ik nog moet gaan kijken!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:35 schreef Gorro het volgende:
Bad Timing (Nicolas Roeg, 1980)
Het meeste bijzondere aan de film is de editing; vreemd, maar uitermate effectief. Het maakt de film intrigerend en geeft de film z'n bijzondere ritme. Theresa Russell is behalve erg mooi, ook erg goed als object van verlangen voor de apart gecaste Art Garfunkel. De film vond ik iets aan de lange kant, er hadden wat mij betreft één of twee ontmoetingen tussen de twee tussenuit gelaten kunnen worden, maar overall erg geslaagd. ****
Ai. Zowaar een vampierfilm die een hoog cijfer scoort en die ik nog niet gezien heb. Dank u voor de tip.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:58 schreef Smots het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg cool, maar mijn persoonlijke favoriet is en blijft toch Romero's "Martin".
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Gorro het volgende:
Grootste meevaller: Blast from the Past ***½
Een pracht film als Amelie niet kijken, omdat die Frans is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:56 schreef perezoso het volgende:
[..]
Die laatste 2 lijkt me zeker wat, ga ik zoeken.![]()
Die andere 2 heb ik al gezien, Amelie weet ik niet zeker maar franstalig spreekt me sowieso niet aan.
Bedankt![]()
Ik vond het een goedkope dertigduizend-in-een-dozijn standaardproductiequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mr. & Mrs. Smith
Tegenvaller.. Hij leek me een spannende en humoristische film met een romantisch tintje, maar heb maar zelden gelachen en spannend was hij al helemaal niet, omdat alles zo voorspelbaar was. Ook het acteerwerk van Angelina Jolie vond ik maar matig, leek alsof ze alleen maar bezig was met zo mooi mogelijk te zijn, wat niet goed past bij de rol. Desondanks toch een leuke film hoor, had er alleen iets meer van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |