Ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Chielus het volgende:
Free ID id zeker het zelfde als een wildcard bij van Leest, standaard 10 % koting, toch?
Echt niet op alle punten. De remake heeft mooiere meisjes.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:13 schreef Nepthys het volgende:
The Texas Chainsaw Massacre (2003)
Vergeleken met andere tiener/slasher films van de afgelopen jaren valt de film wel mee, maar het origineel win het toch op alle punten van deze remake.
misschien, maar daar ben ik dan weer niet geïnteresseerd inquote:Op zondag 31 juli 2005 22:52 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Echt niet op alle punten. De remake heeft mooiere meisjes.![]()
ikke niet hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
Jezus! Gaan we nou allemaal imdb cijfers erbij plakken!!??
![]()
Kan je wel mooi zien of iemand mee gaat in de waardereing. Of je kan zien of iemand totaal niet eens is ... vind het wel handig hoor dat mensen het er bij noteren.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
En het probleem is?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Nee, je vergelijkt het met wat een ander ervan vind, de domme hersenloze massaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:46 schreef Rekkie het volgende:
...dat het een aardig vergelijk is tussen de grootse film-site en degene die de film heeft gezien?
Dus nog objectieverquote:Op zondag 31 juli 2005 23:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee, je vergelijkt het met wat een ander ervan vind, de domme hersenloze massa
Damn.. en ik vond het één van de leukere komedies die ik heb gezien dit jaar.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:55 schreef kinky_queen het volgende:
Een interessante mislukking deze Canadeze comedy over 2 losers die plotseling alleen overblijven samen met hun huis, omgeven door...
nothing
Het plot is uitgerekt tot het oneindige en dat maakt de film al heel vroeg interessant, want vanaf het moment dat alles rond de 2 heren verdwijnt besef je dat je nog een vol uur naar deze 2 zal moeten kijken
Iedereen doet er alles aan om dat zo flamboyant mogelijk te maken maar ze falen in alle opzichten IMHO
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |